abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60255668
Het is al vaker gezegd, namelijk gewoon doen. Ga gewoon met iedereen een praatje maken. Zo creeer je zelfvertrouwen en voel je een stuk zekerder wanneer je op iemand af wil stappen die je leuk vind. Gewoon een gesprek beginnen over wat er op dat moment gaande is. Doe geen rare openingszinnen of andere ludieke acties.

Oftewel gewoon socializen. Makkelijker worden in de omgang en voor je het weet hebt je contact met iemand waar wederzijdse interesse is.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_60256009
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

4]Ok, laten we dit relateren aan een specifiek geval. Van een zeker dame heb ik haar hyves en tel.nr. Zie ze incidenteel met uitgaan. What to do! (Jammere is dus dat ze recent met een gast heeft gezoend!)
Kom op zeg! Het is verdomme toch geen rocket science! Stuur haar een sms, stuur haar een berichtje via Hyves, simpel als wat. Vraag hoe haar weekend was, of ze naar bepaalde kroegen gaat of vraag desnoods of ze pure hagelslag prefereert boven een mix van vanille en puur.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Drempelvrees, that's all. Gewoon doorheen beuken.
pi_60256527
Hallo ik heb ook wel eens met iemand gezoend terwijl ik iemand anders wil. Deze week nog. En dat zegt helemaal niks over wat ik voor mn kansloze crush voel. Dat zegt alleen: goh ik had wat veel gedronken en met degene waarmee ik echt zou willen lukt het niet. Zoenen is niet zo heel erg dramatisch toch? En idd stuur eens een krabbeltje, dat is minder eng. Gewoon iets sufs, maakt toch niks uit, dan heb je contact
pi_60256995
Yup, het advies is duidelijk! Nu nog in daden omzetten. Damn gewoon die negatieve gedachten negeren.
pi_60257496
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Kloonie het volgende:

Maar nu terug naar het 'probleem'. Wat de oorzaak hiervan is lijkt mij dat ik gewoon te weinig ervaring heb opgedaan met het ‘versieren’ van de vrouwmensch. Hierdoor laat ik steeds kansen aan me voorbij gaan, doordat ik gewoonweg niet weet wat ik moet doen.
De enige manier is doen. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Een 'nee' van haar kant? Spooky

Tips voor 'moves' waar je om vraagt heb ik niet voor je, het belangrijkste is gewoon dat je íets doet. Wat maakt niet uit: vraag haar mee naar de film, ga een keer voor d'r koken, doe een stoute zoenpoging op het juiste moment, maak een foute dubbelzinnige opmerking om haar reactie te checken, sla een keer een arm om d'r schouder: doe in ieder geval iets.
pi_60257534
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef Friek_ het volgende:

Het is allemaal niet zo moeilijk. Drempelvrees, that's all. Gewoon doorheen beuken.
Dat dus.
pi_60257700
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

De enige manier is doen. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Een 'nee' van haar kant? Spooky

Tips voor 'moves' waar je om vraagt heb ik niet voor je, het belangrijkste is gewoon dat je íets doet. Wat maakt niet uit: vraag haar mee naar de film, ga een keer voor d'r koken, doe een stoute zoenpoging op het juiste moment, maak een foute dubbelzinnige opmerking om haar reactie te checken, sla een keer een arm om d'r schouder: doe in ieder geval iets.
Idd. Het maakt allemaal niet uit, gewoon doen. Succes en dan resultaten posten he
pi_60269938
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Heb ook weleens het een en ander geprobeerd. Op een bruiloft was er een leuke dame in de bediening, had al wat biertjes op en gewoon op de betreffende dame afgestapt en haar nummer gevraagd. Maar ik vrees dat ik dat iets anders had moeten aanpakken en eerst wat smalltalk had moeten toepassen, aangezien ik keihard werd afgewezen . Alvast een voorproefje van de blauwtjes voor Sport_life
Goed bezig, en dat meen ik serieus. Je moet blauwtjes kunnen en durven lopen om ook te kunnen slagen. Op die manier ben je de opportunistische kant van jezelf aan het ontginnen terwijl het met de voorzichtige kant al lang goed zit. Als je zo doorgaat komen die twee uiteindelijk wel in balans. Small talk vind ik ook lastig, maar daar kun je ook je eigen weg in vinden. Het gaat er toch meer om hoe je iets zegt dan waarover je het hebt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60272587
Hou wat small talk over hoe waardeloos je bent in small talk. Als je dat op een leuke manier doet met wat zelfspot komt dat niet stom over. Tenminste, op mij zou het sympathiek overkomen, maar ik ben zelf dan ook geen ster in smalltalk, is puur toneelspel hier en als iemand dat benoemt voel ik me direct bij zo iemand op m'n gemak.

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he Maak van je zwakte je sterkte door het te gebruiken om een band te smeden.
pi_60273221
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef ShadyLane het volgende:

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he
Understatement van het jaar Ze zijn het makkelijkste publiek dat er is
pi_60273987
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef ShadyLane het volgende:
Hou wat small talk over hoe waardeloos je bent in small talk. Als je dat op een leuke manier doet met wat zelfspot komt dat niet stom over. Tenminste, op mij zou het sympathiek overkomen, maar ik ben zelf dan ook geen ster in smalltalk, is puur toneelspel hier en als iemand dat benoemt voel ik me direct bij zo iemand op m'n gemak.

Vrouwen zijn ook niet allemaal super-adremme cabaretieres he Maak van je zwakte je sterkte door het te gebruiken om een band te smeden.
Kijk! Zulke vrouwen, daar kun je wat mee!
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60280498
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Goed bezig, en dat meen ik serieus. Je moet blauwtjes kunnen en durven lopen om ook te kunnen slagen. Op die manier ben je de opportunistische kant van jezelf aan het ontginnen terwijl het met de voorzichtige kant al lang goed zit. Als je zo doorgaat komen die twee uiteindelijk wel in balans. Small talk vind ik ook lastig, maar daar kun je ook je eigen weg in vinden. Het gaat er toch meer om hoe je iets zegt dan waarover je het hebt.
Hehe, was ook mede dankzij het bier Anyway achteraf bezien nogal dom aangepakt, maar als ze echt haar nummer wilde geven, had ze het wel gedaan.
pi_60285178
Stop met denken in termen zoals ''dame''...
Denk eerder aander de termen '''hoer'' en ''slet'' en je zal merken dat he benaeren stukken makkleijker gaat
pi_60286845
Ik kan niet slapen dus ik post effe.

Hoewel ik een aantal jaartjes jonger ben dan jij heb ik ook min of meer hetzelfde meegemaakt. Ik was vroeger erg onaantrekkelijk en gelukkig is dat de afgelopen 5 jaar veranderd, in positieve zin. Tijdens een 1 week durende vakantie in Indonesië en Maleisië ben ik notabene 2 keer gevraagd om model te worden. Nu zeg ik dat niet om op te scheppen, want het heeft werkelijk niets betekend voor mijn zelfvertrouwen. Die bleef namelijk 0,0.

Ik zweer het je, er zijn weinig mannen die slechter zijn in het interpreteren van signalen van meiden als ik destijds. In 99% van de gevallen had ik het gewoon niet door. Als het lampje een keer brandde, wat alleen gebeurde als een meisje mij glimlachend aanstaarde o.i.d., was ik gewoon te bang er iets mee te doen. Hartslag naar 160 beats per minute, je kent het misschien.

Op een gegeven moment heb ik de knop gewoon omgedraaid. Het lijkt lastig maar het is eigenlijk zo simpel. In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik mijzelf nog steeds heel erg gemiddeld qua uiterlijk. Daarentegen heb ik mijzelf ingepraat dat ik interresant en leuk ben. Ik heb mijzelf als het ware daarmee boven de rest geplaatst. Dat mag je best arrogantie noemen, maar geen narcisme. Denken dat je beter bent is niet erg, maar probeer het niet te uiten.

Nu wil ik je wel advies geven over vrouwen, maar het is al zo vaak gezegd. Om het nog eens te herhalen: niet denken, maar doen. Als je een leuk meisje ziet en je krijgt ook maar de kleinste hint van interesse, spreek haar gewoon aan. Het maakt niet uit waar het gesprek over gaat, zij heeft heus wel door dat jij geinteresseerd in haar bent. Want in het interpreteren van signalen van de andere sexe zijn zij vaak veel beter, geloof mij. Loopt het gesprek vlot, stel dan voor om samen wat te drinken en te kletsen. Loopt het gesprek stroef en klikt het niet, zeg netjes gedag en vergeet haar. Je ging met lege handen het gesprek in en je verlaat het gesprek met lege handen. Je hebt dus niets verloren.

Shit, en nu moet ik naar bed.
pi_60286852
De 1e keer vroeg ik mijne om met me mee te wandelen naar mijn plek en daar heb ik mijn muziek collectie laten horen en de 1e nacht heb ik ze daarna alleen lekker vastgehouden.
*****Kraak........
pi_60286863
Buiten het stappen meer andere dingen gaan doen, zoals teamsporten, werken als vrijwilliger, etc?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60286888
Tafeltennis schijnt 't ook goed te doen zonder al teveel inspanning.
*****Kraak........
pi_60286890
In welk opzicht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60286892
Je komt als kerel in de aandacht en Chinese vrouwen zijn dol op tafeltennis.
*****Kraak........
pi_60310171
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 04:34 schreef Fakkan het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik post effe.

Hoewel ik een aantal jaartjes jonger ben dan jij heb ik ook min of meer hetzelfde meegemaakt. Ik was vroeger erg onaantrekkelijk en gelukkig is dat de afgelopen 5 jaar veranderd, in positieve zin. Tijdens een 1 week durende vakantie in Indonesië en Maleisië ben ik notabene 2 keer gevraagd om model te worden. Nu zeg ik dat niet om op te scheppen, want het heeft werkelijk niets betekend voor mijn zelfvertrouwen. Die bleef namelijk 0,0.

Ik zweer het je, er zijn weinig mannen die slechter zijn in het interpreteren van signalen van meiden als ik destijds. In 99% van de gevallen had ik het gewoon niet door. Als het lampje een keer brandde, wat alleen gebeurde als een meisje mij glimlachend aanstaarde o.i.d., was ik gewoon te bang er iets mee te doen. Hartslag naar 160 beats per minute, je kent het misschien.

Op een gegeven moment heb ik de knop gewoon omgedraaid. Het lijkt lastig maar het is eigenlijk zo simpel. In tegenstelling tot wat anderen vinden, vind ik mijzelf nog steeds heel erg gemiddeld qua uiterlijk. Daarentegen heb ik mijzelf ingepraat dat ik interresant en leuk ben. Ik heb mijzelf als het ware daarmee boven de rest geplaatst. Dat mag je best arrogantie noemen, maar geen narcisme. Denken dat je beter bent is niet erg, maar probeer het niet te uiten.

Nu wil ik je wel advies geven over vrouwen, maar het is al zo vaak gezegd. Om het nog eens te herhalen: niet denken, maar doen. Als je een leuk meisje ziet en je krijgt ook maar de kleinste hint van interesse, spreek haar gewoon aan. Het maakt niet uit waar het gesprek over gaat, zij heeft heus wel door dat jij geinteresseerd in haar bent. Want in het interpreteren van signalen van de andere sexe zijn zij vaak veel beter, geloof mij. Loopt het gesprek vlot, stel dan voor om samen wat te drinken en te kletsen. Loopt het gesprek stroef en klikt het niet, zeg netjes gedag en vergeet haar. Je ging met lege handen het gesprek in en je verlaat het gesprek met lege handen. Je hebt dus niets verloren.

Shit, en nu moet ik naar bed.
Qua zelfbeeld is het gewoon goed bij mij. Ik vind mijzelf interessant en een goede deal etc. En ik denk ook dat ik dat uitstraal. Anyway het gaat puur om het benaderen, vrouwen stappen namelijk zelden op je af ofwel ik zal het zelf moeten doen. De laatste tips zijn zeker het opvolgen waard
pi_60310220
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 05:02 schreef kraakvandaal het volgende:
Je komt als kerel in de aandacht en Chinese vrouwen zijn dol op tafeltennis.
Nah, chinese vrouwen
pi_60310245
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:38 schreef Bombshell het volgende:
Stop met denken in termen zoals ''dame''...
Denk eerder aander de termen '''hoer'' en ''slet'' en je zal merken dat he benaeren stukken makkleijker gaat
He, hoer hoe duur ben je
pi_60310494
Wat me trouwens ook opvalt is dat vele denken tijdens het converseren met vrouwen. Dus ik denk vaak, ow hoe komt dit over, is dit niet raar. Ook al ben ik bv gewoon een mailtje aan het typen naar een vrouw. Ik probeer dat wel steeds gewoon te negeren en te typen / lullen wat gewoon in me opkomt.
pi_60311377
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:28 schreef Kloonie het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is dat vele denken tijdens het converseren met vrouwen. Dus ik denk vaak, ow hoe komt dit over, is dit niet raar. Ook al ben ik bv gewoon een mailtje aan het typen naar een vrouw. Ik probeer dat wel steeds gewoon te negeren en te typen / lullen wat gewoon in me opkomt.
Ach het behoed je wel voor het maken van enorm foute opmerkingen. Think before you speak. Gesprekken met nieuwe mensen is altijd een beetje aftasten, maar als het gesprek eenmaal loopt ben je ook minder met de vorm bezig (van het gesprek welteverstaan). Ik denk dat je beide al snel aanvoelt of het gesprek lekker loopt.

Laatst zag ik dat ook weer. Van die gastjes in een of andere kroeg die maar bij meisjes bleven staan. Iedereen zag dat deze vrolijke jonge hertjes daar weinig behoefte aan hadden. De enige die het niet doorhadden waren die gastjes zelf. Best vermakelijk voor ons, uitermate sneu voor hen.
pi_60321150
@ TS en fipo

Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_60326891
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
@ TS en fipo

[ afbeelding ]
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage.
En nou naar bed want sesamstraat is al lang afgelopen.
pi_60326980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 01:31 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ach het behoed je wel voor het maken van enorm foute opmerkingen. Think before you speak. Gesprekken met nieuwe mensen is altijd een beetje aftasten, maar als het gesprek eenmaal loopt ben je ook minder met de vorm bezig (van het gesprek welteverstaan). Ik denk dat je beide al snel aanvoelt of het gesprek lekker loopt.

Laatst zag ik dat ook weer. Van die gastjes in een of andere kroeg die maar bij meisjes bleven staan. Iedereen zag dat deze vrolijke jonge hertjes daar weinig behoefte aan hadden. De enige die het niet doorhadden waren die gastjes zelf. Best vermakelijk voor ons, uitermate sneu voor hen.
Nah, je kan ook veel te veel nadenken, zodat je een soort van blokkeert. En achteraf bedenk je je dan, goh ik had dit en dit kunnen zeggen, deze grap kunnen maken etc.
pi_60330428
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Nah, je kan ook veel te veel nadenken, zodat je een soort van blokkeert. En achteraf bedenk je je dan, goh ik had dit en dit kunnen zeggen, deze grap kunnen maken etc.
Ja, dat kan ook ja. Daarom zei ik al, gewoon met zoveel mogelijk mensen een praatje maken. Dus niet alleen met meisjes die interessant zijn. Zo krijg je er ook een beetje gevoel voor. Het is best belangrijk om in het leven goede communicatieve vaardigheden te hebben.
pi_60333435
met uitzondering van die toffe vrienden en het geweldige uitgaan herken ik mezelf in de OP.
pi_60402542
Statusupdate zoals beloofd, ben nu al een weekje aan het sms'en met een leuke dame. Nu nog de ballen vinden om haar mee uit te vragen . Twijfel, twijfel in m'n kop, wanneer is het, het juiste moment om dit te vragen . Argh, wordt gek van die twijfels.
pi_60402754
Er is geen juist moment. Elk moment is het juiste moment. Gewoon vragen. Ontwijkt ze het door te laten merken dat ze het te druk heeft en niet weet of ze wel kan en dergelijke: jammer dan. Voel je dan niet afgewezen (wat je je dus wel zult voelen als je er maar tegenaan blijft hikken en het blijft uitstellen; hoe meer moeite je er immers met je gedachten instopt, hoe harder de desillusie en het gevoel van afwijzing ). Op naar de volgende. Echt, dat is een houding je je moet ontwikkelen. Anders blijf je zelf niet gezond. Interesse tonen is geen schande.

En blijf niet te lang sms'en. Sex geschiedt ook niet over sms:

1 nieuw bericht: "Owja, stk em lkkr diep!1one".
knopjedruk, knopjedruk. knopjedruk...

Begrijp je wat ik bedoel?

Niet twijfelen. Doen!

Succes!
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60454620
Update, update voor het nodige leedvermaak:
Gisteravond zo begin van de avond gebeld, maar ze nam niet op. Aangezien ik via sms al 2,5 dag niks had gehoord.Maar tot nog toe niks mee gehoord Zal me wel weer dingen in de hoofd hebben gehaald, of er te laat bij zijn Damn, slome aap dat ik ben.
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:45:38 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60456410
zo hé... allemaal posts weg ...

en dat is niet voor niets
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60473177
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:45 schreef Re het volgende:
zo hé... allemaal posts weg ...

en dat is niet voor niets
Thx,

Anyway ik laat het nu even rusten. Voel me er wel relaxt bij, ik ga niet achter ze aan lopen / bellen / sms'en. Als ze me niet wil, haar pech, ze weet niet wat ze mist . Gisteren had ik er nog even de pest in maar nu
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:06:36 #85
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_60474690
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wie weet heb je er nog wat aan. Als je een meid ziet die je interessant vindt, blijf gewoon doen wat je deed (lol hebben met vrienden, genieten van de muziek etc.) maar zorg ervoor dat je een beetje bij haar in de buurt komt. Als je af en toe naar haar kijkt, en ze kijkt terug (het liefst met een lach) dan heb je haar interesse.
Dan komt het punt dat je haar aan gaat spreken (als zij dat niet al heeft gedaan, er zijn genoeg assertieve vrouwen tegenwoordig). Maak een opmerking over iets uit de omgeving, of iets dat ze aan heeft, gewoon het ijs breken, hoeft echt geen geweldige one-liner te zijn. Als ze geinteresseerd is reageert ze met meer dan een ja of een nee, en kan je daarop verder.
Nu zal de natuurlijke loop van een gesprek ervoor zorgen dat je op een gegeven moment wel bij iets aankomt dat je beide interesseert. Daar kan je dan op verdergaan. Voor je het weet heb je een lang gesprek.
En dan niet vergeten haar nummer te vragen. Het eindigt niet altijd op de manier zoals hierboven beschreven staat. Soms komt er iets uit voort, soms niet. Keep on trying
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_60476110
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Fasai het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wie weet heb je er nog wat aan. Als je een meid ziet die je interessant vindt, blijf gewoon doen wat je deed (lol hebben met vrienden, genieten van de muziek etc.) maar zorg ervoor dat je een beetje bij haar in de buurt komt. Als je af en toe naar haar kijkt, en ze kijkt terug (het liefst met een lach) dan heb je haar interesse.
Dan komt het punt dat je haar aan gaat spreken (als zij dat niet al heeft gedaan, er zijn genoeg assertieve vrouwen tegenwoordig). Maak een opmerking over iets uit de omgeving, of iets dat ze aan heeft, gewoon het ijs breken, hoeft echt geen geweldige one-liner te zijn. Als ze geinteresseerd is reageert ze met meer dan een ja of een nee, en kan je daarop verder.
Nu zal de natuurlijke loop van een gesprek ervoor zorgen dat je op een gegeven moment wel bij iets aankomt dat je beide interesseert. Daar kan je dan op verdergaan. Voor je het weet heb je een lang gesprek.
En dan niet vergeten haar nummer te vragen. Het eindigt niet altijd op de manier zoals hierboven beschreven staat. Soms komt er iets uit voort, soms niet. Keep on trying
Tuurlijk geen mosterd na de maaltijd! Is een tip die ik altijd kan gebruiken. Ik blijf ook grotendeels doen wat jij aangeeft, alleen stap ik nooit voor een lulpraatje naar een dame. Maar daar is nu verandering in aan het komen
pi_60477043
Practise makes perfect.
pi_60500889
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef ssebass het volgende:
Practise makes perfect.
Zoals met een hoop dingen
pi_60586913
Anyway, nog even een update / vraag. Stel je als een dame weinig meer van zich laat horen, nadat jij er redelijk wat energie in hebt gestoken oa 1x gebeld. Dan heb ik zoiets van, nou laat dan maar ff zitten, laat jij maar wat van je horen. Terwijl je gevoel zegt ik moet er achteraan, maar verstand redeneert, ik ga niet achter dames aan lopen! Werkt alleen maar averechts.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:41:58 #90
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587083
"Redelijk wat energie" als in één keer bellen...
Errr..om wat voor situatie gaat 't nu? Iets geregeld in de kroeg en nu probeer je een date te regelen of?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:42:31 #91
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587100
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:40 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Zoals met een hoop dingen
De Engelse taal bijvoorbeeld?
pi_60587256
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:41 schreef Bolter het volgende:
"Redelijk wat energie" als in één keer bellen...
Errr..om wat voor situatie gaat 't nu? Iets geregeld in de kroeg en nu probeer je een date te regelen of?
Nah, beetje heen en weer ge'smst. Vervolgens heb ik haar gebeld, maar toen kwam ze niet zo heel enthousiast over / geinteresseerd over. Nu 1,5 week niks meer gehoord. Vandaar dat ik nu even heb, ik laat ff niks van mij horen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:49:44 #93
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587310
Gaat 'm niet worden. Even laten hangen, mocht je haar weer eens in de kroeg tegenkomen of zo kan je altijd nog een poging wagen om je zelf weer in de picture te spelen. Reageert ze dan positief proberen een date te regelen, houdt ze de boot af weet je waar je aan toe bent.
pi_60587390
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef Bolter het volgende:
Gaat 'm niet worden. Even laten hangen, mocht je haar weer eens in de kroeg tegenkomen of zo kan je altijd nog een poging wagen om je zelf weer in de picture te spelen. Reageert ze dan positief proberen een date te regelen, houdt ze de boot af weet je waar je aan toe bent.
Zoiets dacht ik ook ja. Begin het al te leren
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:55:07 #95
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60587464
You learn well my young padawan
pi_60588166
Heb zelfs van het weekend, iets van 4 zinnen gewisseld met 2 dames tijdens het uitgaan. Damn, nog even en ik ben een echte player
pi_60617891
Een tip voor wie dan ook,

Wacht niet te lang met afstappen op vrouwen, ga niet eindeloos kijken en oogcontact proberen te zoeken, op deze manier kom je onzeker over, en hoe langer je wacht, hoe dommer het overkomt dat je opeens wel met eze gaat praten.

Het is het beste om als je een leuke meid ziet, en je ziet dat ze heel ff naar je kijkt, om direct op ze af te stappen. Wat ook erg goed helpt is, zelf zo min mogelijk naar dr kijken, maar je vrienden laten kijken of ze kijken. Als blijkt dat ze je interessant vindt, stap direct erop af, ga je niet nederig opstellen door de hele tijd als een hondje te kijken, dat hoopt dat ze op je af stapt.

En waar je het over moet hebben bij zon directe afstap? boeit geen moer, vraag waar ze vandaan komt, wat ze in t dagelijks leven doet, op die manier kom je erachter of jullie dingen overeen hebben, ga daar over verder praten, na zo'n 5-10 mins komt het punt dat je ze een drankje aanbied,

indien ze ervoor kiezen een drankje te nemen, moet je niet denken dat dit is om een gratis drankje, dit is omdat ze je gezelschap interessant vinden, want 9/10 vrouwen neemt geen drankje aan om darna weg te lopen, dus als je een drankje voor ze koopt, en ze accepteren het aanbod, zit je in de volgende fase. Waar je dan over kunt beginnen is waar ze vaak uitgaan, en of ze veel zuipt, dan weet je een beetje wat voor vis je in de kuip hebt. Begin niet aan het begin van het gesprek over uitgaan, dat is te cliche, en bovendien, als je elkaar al wat langer spreekt, is de kans groter dat er wellicht een kleine uitnodiging komt of je ook een keer daar uit gaat.

De laatste stap:
Na dit drankje kunnen er meerdere dingen gebeuren.
A: Ze koopt een drankje voor jou, dit houdt in dat de kat in het bakje is, ga na dit drankje terug naar je vrienden, vraag of ze het goed vind als je dr een keertje belt.
B: Ze gaat dr vriendinnen zoeken, als dr vriendinnen op de dansvloer staan, ga daar ook heen na een minuut of 15, wellicht gaat ze met je willen dansen.
C: Het is sluitingstijd je vraagt zoiezo dr nummer, je kunt nog vragen fo ze zin heeft om nog ergens anders wat te drinken, deze werkt vooral goed als je dichtbij de toko woont, er is uiteraard niks meer open, en zeg je teleurgesteld dat je wellicht nog wel een wijntje thuis hebt liggen en dat je toch om de hoek woont.

Anyway, er zijn een aantal varianten, ligt ook aan de plek war je bent, maar over het algemeen heeft bovenstaande strategie mij bijna nooit teleurgesteld, je weet gelijk of de meiden je wel/niet leuk vinden. Je moet echter wel over genoeg social skills beschikken, je moet grapjes kunnen maken, je moet oprecht kunnen luisteren alsof je het interessant vind wat ze zeggen, je moet kunnen aanvoelen of ze je leuk vinden tijdens het praten zelf, dit kun je merken doordat ze bv net even wat dichter bij je oor gaan praten, zodat hun lichaam tegen jouwe aan gaat. maargoed dit weet je waschijnlijk allemaal al maar dit kan toch handig zijn voor iemand die dit toevallig leest en ten einde raad is
pi_60623563
Ook een TVP.
Ik herken mijzelf in het verhaal van TS ik heb alleen weinig vrienden en ik drink geen alcohol. Ik heb ook problemen gehad in het verleden die ik nog moet verwerken, meer zelfvertrouwen krijgen en betere sociale vaardigheden ontwikkelen. Goede tips. Alleen het uitvoeren van die tips is aan het begin heel erg lastig. Maar ik ga het proberen. One step at the time.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijnbrein op 07-08-2008 12:16:36 (typfout) ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_60623779
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
Ook een TVP.
Ik herken mijzelf in het verhaal van TS ik heb alleen weinig vrienden en ik drink geen alcohol. Ik heb ook problemen gehad in het verleden die ik nog moet verwerken, meer zelfvertrouwen krijgen en betere sociale vaardigheden ontwikkelen. Goede tips. Alleen het uitvoeren van die tips is aan het begin heel erg lastig. Maar ik ga het proberen. One step at the time.
maar je hebt geen vrienden, ga je dan in je eentje naar de kroeg
pi_60635898
Wat ik een prettige eigenschap vind aan mannen (in het algemeen) dat ze het voortouw DURVEN nemen. Ze hoeven niet constant alles te beslissen, maar het doorhakken van knopen, dat moeten ze op z'n minst wel kunnen. Vrouwen zijn wat dat betreft vaak enorme twijfelaars.

Je kunt niets anders dan jezelf zijn, anders val je toch door de mand. Maar de dingen die je wilt doen, doe die aub ook gewoon Anders kom je nooit verder in je leven tenslotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')