abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60240307
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:43 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat is vaak ook een probleem. Ben aan het eind van de avond ladderzat en volg het dan niet helemaal meer
Maar wat de hell vraag je nou aan een dame op zo'n avond. Grapjes maken kan ik wel, maar dat koetjes en kalfjes gelul is nou niet echt mijn ding.
Niet teveel zuipen om mee te beginnen. En vraag eens wat haar interesses zijn, van wat voor muziek ze houdt bijvoobeeld. Zo moeilijk is het niet.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 11:05:10 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60240547
quote:
Dat is vaak ook een probleem. Ben aan het eind van de avond ladderzat en volg het dan niet helemaal meer
Maar wat de hell vraag je nou aan een dame op zo'n avond. Grapjes maken kan ik wel, maar dat koetjes en kalfjes gelul is nou niet echt mijn ding.
ladderzat zijn is prima, maar niet als je als doel hebt je stok in een breezer te roeren, tenzij zij het ook is.
Smalltalk moet je gewoon doen, niet over nadenken. Waar praat je over met een klasgenoot/collega als je pauze hebt...nou dat dus.
  maandag 21 juli 2008 @ 12:25:46 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_60242367
quote:

[..]

Dat wordt wel je ding als je het vaak doet. . Begin desnoods over haar kleren of over de muziek, of over de tent.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_60242398
quote:

[..]

waarom zuip je je altijd ladderzat dan? Ken weinig dames die dat charmant vinden ..

enneh.. tvp voor de blauwtjes
  maandag 21 juli 2008 @ 12:38:42 #30
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60242659
Als je 27 bent is het misschien ook weleens tijd om niet elk weekend kaal te gaan. En gewoon naar wat normalere clubs te gaan waar niet allemaal van de paupervolk rond loopt . Dit zijn ook wel de plekken waar je wat rustiger gesprekken kan voeren i.t.t. een soort rituele schuurdans uit te voeren om wat te regelen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 21 juli 2008 @ 13:21:31 #31
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60243639
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat wordt wel je ding als je het vaak doet. . Begin desnoods over haar kleren of over de muziek, of over de tent.
goeie opmerking over kleren werkt inderdaad ook goed als je een meisje ziet die echt aandacht heeft besteed aan haar outfit. maar zorg dan wel dat je met een opmerking komt die ook ergens op slaat en die niet geinterpreteerd wordt als slechte openingszin.

makkelijke beginzinnen zijn bijv. als een meisje gaat zitten vragen of ze ook al zulke moeie benen heeft van het dansen, of vragen of ze hard gewerkt heeft die dag dat ze langs de kant zit.
en als ze wel staat te dansen kan je bijv. zeggen dat je wel ff een drankje voor haar gaat halen omdat ze anders uitdroogt.

en als je ze inderdaad zo ver hebt dat ze met je praten moet je wel oprecht interesse tonen en goed naar haar luisteren.

vergeet ook niet dat die meisjes/vrouwen misschien wel net zoveel moeite hebben om iemand aan te spreken en het vaak intzettend leuk vinden om eindelijk eens een normaal gesprek te voeren.

en wat je ook kan doen is met haar vriendin praten op het moment dat ze ff wegloopt van het groepje en het dan gezellig maken, de meid die je leuk vindt komt er vanzelf een keer bij staan en dan kan je haar meenemen in het gesprek. die vriendin spreek je ook een stuk makkelijker en natuurlijker aan omdat je er niks van wilt hebben.
pi_60247906
Kloonie, er is maar één manier om hier vanaf te komen en dat is Just Do It.

Met vallen en opstaan leer je het. Vat afwijzingen niet als persoonlijk op maar als praktijervaring en leermomenten.

Voor de juiste aanpak: zie andere opmerkingen in deze thread. Verdiep je ook eens in de materie door te zoeken op Google. (Ik heb de term "vrouwen versieren" vast voor je ingevuld. Zo heet het spel helaas. Versieren is het echter niet. "Met elkaar in gesprek komen en je interesse duidelijk maken", zou een betere titel voor het hele spel zijn. Oh ja, en betaalde oplossingen links laten liggen, die heb je niet nodig.)
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60248515
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Klopt misschien heb je gelijk. Maar ik wil nu ook weleens gewoon voor een relatie gaan zonder dat ik echt enorm geinteresseerd ben in de dame in kwestie. Ik word zowiezo niet heel snel verliefd. Gewoon een leuke dame zien, erop af stappen en een date regelen. Dit ook om gewoon de broodnodige ervaring op te doen.
Misschien moet je eerst eens ervaring opdoen met een leuke dame zien, erop af stappen en een blauwtje lopen. Dat is namelijk helemaal niet zo erg, alleen onzekere types zien er nogal tegenop. Ik denk dat je gewoon wat oppurtinistischer moet worden, maar om te kunnen winnen moet je ook kunnen en durven verliezen. Doe eens gek en kijk eens hoe ver je kunt gaan, verken je opportunistische kant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60249064
Het klinkt alsof je je verleden nog steeds met je meesleept.
Wat is gebeurt is gebeurt, daar verander je niets aan.

Probeer het te accepteren, een plek te geven (door er bijvoorbeeld over te praten) en verder te gaan met je leven.
Succes er mee!
pi_60249511
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:09 schreef SG-sam het volgende:
Het klinkt alsof je je verleden nog steeds met je meesleept.
Wat is gebeurt is gebeurt, daar verander je niets aan.

Probeer het te accepteren, een plek te geven (door er bijvoorbeeld over te praten) en verder te gaan met je leven.
Succes er mee!
Dankje, klopt inderdaad wat je zegt. Zeker op dit gebied, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar de communicatie op m'n werk ben ik enorm vooruit gegaan als ik het vergelijk met 3 jaar geleden. Was heel erg gesloten etc. Álleen op het gebied van het 'versieren van de dames', gaat het allemaal nog moeizaam.
Het accepteren van vroeger valt me ook erg moeilijk, denk nog vaak, shit wat als ik niet die enorme angsten / zo gesloten was hoe was het dan gelopen....
Maar ik moet gewoon niet meer naar het verleden kijken, maar de toekomst!
pi_60249544
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Bolter het volgende:
Als je 27 bent is het misschien ook weleens tijd om niet elk weekend kaal te gaan. En gewoon naar wat normalere clubs te gaan waar niet allemaal van de paupervolk rond loopt . Dit zijn ook wel de plekken waar je wat rustiger gesprekken kan voeren i.t.t. een soort rituele schuurdans uit te voeren om wat te regelen.
Het wisselt nogal. De ene keer pauperdiscotheek en dan weer wat beter clubs. Maar het is naar mijn idee ook makkelijker om dames van rond de 20 te 'versieren' dan dames van rond mijn eigen leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonie op 21-07-2008 20:42:54 ]
pi_60252705
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:58 schreef Falalalan het volgende:
Kloonie, er is maar één manier om hier vanaf te komen en dat is Just Do It.

Met vallen en opstaan leer je het. Vat afwijzingen niet als persoonlijk op maar als praktijervaring en leermomenten.

Voor de juiste aanpak: zie andere opmerkingen in deze thread. Verdiep je ook eens in de materie door te zoeken op Google. (Ik heb de term "vrouwen versieren" vast voor je ingevuld. Zo heet het spel helaas. Versieren is het echter niet. "Met elkaar in gesprek komen en je interesse duidelijk maken", zou een betere titel voor het hele spel zijn. Oh ja, en betaalde oplossingen links laten liggen, die heb je niet nodig.)
Heb ook weleens het een en ander geprobeerd. Op een bruiloft was er een leuke dame in de bediening, had al wat biertjes op en gewoon op de betreffende dame afgestapt en haar nummer gevraagd. Maar ik vrees dat ik dat iets anders had moeten aanpakken en eerst wat smalltalk had moeten toepassen, aangezien ik keihard werd afgewezen . Alvast een voorproefje van de blauwtjes voor Sport_life
pi_60252743
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:27 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

waarom zuip je je altijd ladderzat dan? Ken weinig dames die dat charmant vinden ..

enneh.. tvp voor de blauwtjes
Ja ik neem het me vaak voor om niet te doen, maar helaas lukt dat niet echt. Voortaan maar wat watertjes tussendoor nemen.
pi_60253128
Focus je wat minder op het uitgaan, vrouwenjacht in de kroeg of discotheek is niet voor iedereen weggelegd. Bovendien ontstaat 2/3e van de relaties op de werkvloer. Er loopt vast wel een dame rond die je wel ziet zitten. Gewoon wat grapjes maken, interesse tonen in haar werk, wat ze gedaan heeft van het weekend etc.
Soms merk je een klik en dan ga je een keer wat drinken na het werk. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
pi_60253273
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef aesop het volgende:
Focus je wat minder op het uitgaan, vrouwenjacht in de kroeg of discotheek is niet voor iedereen weggelegd. Bovendien ontstaat 2/3e van de relaties op de werkvloer. Er loopt vast wel een dame rond die je wel ziet zitten. Gewoon wat grapjes maken, interesse tonen in haar werk, wat ze gedaan heeft van het weekend etc.
Soms merk je een klik en dan ga je een keer wat drinken na het werk. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.
Niet voor iedereen weggelegd? Ik ben er van overtuigd dat alles te leren is. Werk is ook een goede optie uiteraard en daar heb ik ook gewoon m'n ogen open hoor!
  maandag 21 juli 2008 @ 22:15:49 #41
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60254822
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:38 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Het wisselt nogal. De ene keer pauperdiscotheek en dan weer wat beter clubs. Maar het is naar mijn idee ook makkelijker om dames van rond de 20 te 'versieren' dan dames van rond mijn eigen leeftijd.
Tuurlijk, indruk maken op vrouwen is niet moeilijk. Jongere vrouwen vallen op oudere mannen omdat ze eerder succesvoller/rijker zijn. Hoe ouder de vrouw hoe moeilijker het is om indruk te maken. Heel oppervlakkig maar helaas werkt 't wel vaak zo. Maar goed, als dat 't gene is waar je naar op zoek bent?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60254823
Er zijn een aantal zaken die je, denk ik, wel anders aan moet pakken.

1. Waarom vind je vrouwen zo belangrijk? Beschouw ze gewoon als soort collectieve bron van plezier in je leven, maar laat er niet teveel van afhangen. Zodra je luchtiger met vrouwen omgaat, en niet de druk in je nek voelt hijgen dat je moet 'scoren' vanavond, dan gaat alles een heel stuk relaxter.

2. Hangt samen met het eerste punt: begin zonder verwachtingen aan een gesprek, een avond uitgaan, enzovoort. Vergeet wat er mogelijk wel/niet kan gebeuren, wat je allemaal kan zeggen, wat je precies moet doen - wees gewoon relaxed en heb geen verborgen agenda's. Vrouwen hebben je toch wel door.

3. Angst voor een nieuwe situatie is iets compleet menselijks. Angst om afgewezen te worden ook; je zit dan immers in een nieuwe situatie. Je kent haar niet, je weet niet hoe ze zal reageren, ergo: het is onvoorspelbaar. Wie weet word je wel afgewezen. Deuk in je (mannelijke) ego, dat is. Punt is wel dat je altijd kan worden afgewezen. Het is iets wat je niet kan controleren. De enige manier om je angsten te overwinnen is om door ze heen te gaan: stap zonder verwachtingen op vrouwen af en praat met puur voor het praten. Be social for the sake of being social.

4. Waarom zie je de vrouw als iets dat 'veroverd' moet worden? Als een soort prijs? Draai het juist eens om; jij blijft met haar praten zolang jij het leuk vindt. Zet vrouwen niet op een troon, zet jezelf daar juist op. Maak van jezelf de hoofdprijs.
pi_60254949
Oh trouwens, het smoesje 'ik weet niet wat ik moet zeggen' is pure onzekerheid. Het is je eigen falen proberen in je hoofd goed te praten. Het boeit namelijk geen reet over welk onderwerp je praat zolang er maar of er een goede 'flow' is.

Verder zijn uitgaansgelegenheden totaal niet interessant om vrouwen te ontmoeten. Ze zitten dan in 'feestmodus', zijn veelal met vriendinnen (sociale controle) en hun verdedigingsmechanismen draaien overuren (wat niet gek is als ze de hele avond al dronken motherfuckers voorbij zien komen).
pi_60255128
Gewoon vragen! Als ik het zou zijn, zou ik het alleen leuk vinden. Sowieso is het vlijend en als de man ook nog leuk is, is er toch geen enkel probleem? Gewoon gezellig. Een keer wat drinken. Desnoods koffie drinken. Je hoeft niet meteen ingewikkelde enge avondvullende dingen te doen.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:29:42 #45
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_60255155
Mja, redelijk herkenbaar, maar ik ben blijkbaar al 1 stap verder. Telefoonnummers ontvangen en dames naar huis brengen gaat prima, maar dan? Ik zet ze nu wel heel erg netjes thuis af, waardoor ik met een raar gevoel naar huis ga en zij misschien ook wel.

Die magische zoen, wanneer is het juiste moment.. en hoe creëer je zo'n moment.
Dat is best lastig.... wie begint en wanneer? dat ben ik duidelijk verleerd...
koekje erbij?
pi_60255172
wat friek zegt trouwens, iemand ontmoeten tijdens uitgaan is inderdaad niet echt ideaal. beter ergens anders ja
pi_60255417
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef missbutterfly het volgende:
wat friek zegt trouwens, iemand ontmoeten tijdens uitgaan is inderdaad niet echt ideaal. beter ergens anders ja
Klopt, maar er zijn zat gasten die dan wel een nummer weten te scoren / zelfs een one night stand weten te bewerkstelligen (hoewel dat laatste volgens mij maar erg weinig mannen voor elkaar krijgen).
pi_60255449
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tuurlijk, indruk maken op vrouwen is niet moeilijk. Jongere vrouwen vallen op oudere mannen omdat ze eerder succesvoller/rijker zijn. Hoe ouder de vrouw hoe moeilijker het is om indruk te maken. Heel oppervlakkig maar helaas werkt 't wel vaak zo. Maar goed, als dat 't gene is waar je naar op zoek bent?
Om een beetje ervaring op te doen lijkt me dit niet zo'n probleem. Ik wil nog lang niet de 'ware' ontmoeten en denk ik gewoon inhalen wat ik in mijn jeugd gemist heb.
pi_60255536
Volgens mij is het bij het uitgaan altijd wat oppervlakkiger. Het is vaak druk, lawaai. Niet de ideale plek voor een goed gesprek :-D Je kan wel beetje leuk praten, leuke klik, aantrekkingskracht dan geeft ze haar nummer vast.
pi_60255610
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Friek_ het volgende:
Er zijn een aantal zaken die je, denk ik, wel anders aan moet pakken.

1. Waarom vind je vrouwen zo belangrijk? Beschouw ze gewoon als soort collectieve bron van plezier in je leven, maar laat er niet teveel van afhangen. Zodra je luchtiger met vrouwen omgaat, en niet de druk in je nek voelt hijgen dat je moet 'scoren' vanavond, dan gaat alles een heel stuk relaxter.

2. Hangt samen met het eerste punt: begin zonder verwachtingen aan een gesprek, een avond uitgaan, enzovoort. Vergeet wat er mogelijk wel/niet kan gebeuren, wat je allemaal kan zeggen, wat je precies moet doen - wees gewoon relaxed en heb geen verborgen agenda's. Vrouwen hebben je toch wel door.

3. Angst voor een nieuwe situatie is iets compleet menselijks. Angst om afgewezen te worden ook; je zit dan immers in een nieuwe situatie. Je kent haar niet, je weet niet hoe ze zal reageren, ergo: het is onvoorspelbaar. Wie weet word je wel afgewezen. Deuk in je (mannelijke) ego, dat is. Punt is wel dat je altijd kan worden afgewezen. Het is iets wat je niet kan controleren. De enige manier om je angsten te overwinnen is om door ze heen te gaan: stap zonder verwachtingen op vrouwen af en praat met puur voor het praten. Be social for the sake of being social.

4. Waarom zie je de vrouw als iets dat 'veroverd' moet worden? Als een soort prijs? Draai het juist eens om; jij blijft met haar praten zolang jij het leuk vindt. Zet vrouwen niet op een troon, zet jezelf daar juist op. Maak van jezelf de hoofdprijs.
1] Klopt, dit doe ik ook steeds meer. Maar soms val ik terug in m'n oude gedrag en vind ik ze inderdaad enorm belangrijk.
2]Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen.
3]Ok, maar op een gegeven moment wil je toch actie ondernemen! De actie moet in 99% van de gevallen altijd van de man uitgaan. Ofwel wanneer en hoe doe je dat!
4]Ok, laten we dit relateren aan een specifiek geval. Van een zeker dame heb ik haar hyves en tel.nr. Zie ze incidenteel met uitgaan. What to do! (Jammere is dus dat ze recent met een gast heeft gezoend!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')