abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60236682
Waar ik mij de laatste aan erger bij mezelf is het weinige initiatief wat ik neem als ik een dame leuk vindt. De vrouw zogezegd veroveren lijkt niet voor mij weggelegd.

Allereerst ben ik een niet onaantrekkelijke jongeman van 27 jaar. Door mijn wat problematisch verleden, heb zo’n beetje tot mijn 24 erg weinig zelfvertrouwen gehad, vond mezelf enorm lelijk en kon het niet geloven als een dame in mij geïnteresseerd was. Als ik zo terugkijk heb ik tientallen mogelijkheden laten liggen, waarbij iets van een relatie had kunnen ontstaan. Zeker omdat de dames in kwestie duidelijke signalen gaven. Dit realiseer ik me terugkijkend op mijn jeugd, maar door die waardeloze gevoelens die toen speelden heb ik dat altijd afgehouden. Hier kan ik nog regelmatig de pest over in hebben, maar ik wil niet al teveel naar het verleden terugkijken.

Mijn leven vind ik nu enorm leuk, heb een leuke baan, appartement etc. etc. Toffe vrienden, ga elke weekend wel stappen en het leven bevalt me erg goed. Ik voel me ook enorm veel beter dan vroeger, veel meer zelfvertrouwen, hoor dat ik enorm droge humor heb en als ik aan mensen vertel dat ik vroeger erg onzeker was, geloven ze dit gewoon niet. Stel me dus niet voor als een of andere autist, want ik weet zeker wel mensen / vrouwen aan het lachen te krijgen op bijvoorbeeld mijn werk.

Maar nu terug naar het ‘probleem’. Wat de oorzaak hiervan is lijkt mij dat ik gewoon te weinig ervaring heb opgedaan met het ‘versieren’ van de vrouwmensch. Hierdoor laat ik steeds kansen aan me voorbij gaan, doordat ik gewoonweg niet weet wat ik moet doen.
Recent was een dame zeker in me geïnteresseerd, heb inmiddels haar nummer, haar hyves, zie ze regelmatig met uitgaan, kansen genoeg om ze gewoon aan te spreken of iets in die geest. Maar om de een of andere reden ben ik daar gewoonweg enorm laks in. Nou hoorde ik via een vriend dat ze inmiddels met een ander gezoend heeft. Damn, denk ik dan weer een kans voorbij laten gaan om iets verder te komen met een leuke dame.

Een vrouw zal naar mijn idee zelden op mij afstappen en mij om een date vragen (uitzonderingen daargelaten), ofwel ik ben ervan overtuigd dat ik gewoonweg initiatief moet nemen, maar om de een of andere reden verdom ik dat/ weet ik gewoonweg niet hoe ik dit aanpak. Tips om net die juiste ‘move’ te maken zijn welkom, als tegenprestatie wil ik jullie wel op de hoogte houden van mijn opgelopen blauwtjes
  maandag 21 juli 2008 @ 01:03:52 #2
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_60236768
Ik moet zeggen dat ik mijn situatie herken in wat jij vertelt. Ik heb eigenlijk het zelfde probleem. Bij mij is het vooral een tekort aan zelfvertrouwen (mede door het niet hebben van ervaring) en het niet oppikken van signalen.

Ik denk dat het toch een kwestie is van een keer de stap zetten, en leren van je fouten. Het lijkt me dat een stukje ervaring veel kan doen voor je zelfvertrouwen en daarmee je succes bij de vrouwen.

Tevens hoop ik ook nog een paar goede tips te krijgen om meer initiatief te kunnen tonen naar vrouwen...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_60236845
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:03 schreef NelisZ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mijn situatie herken in wat jij vertelt. Ik heb eigenlijk het zelfde probleem. Bij mij is het vooral een tekort aan zelfvertrouwen (mede door het niet hebben van ervaring) en het niet oppikken van signalen.

Ik denk dat het toch een kwestie is van een keer de stap zetten, en leren van je fouten. Het lijkt me dat een stukje ervaring veel kan doen voor je zelfvertrouwen en daarmee je succes bij de vrouwen.

Tevens hoop ik ook nog een paar goede tips te krijgen om meer initiatief te kunnen tonen naar vrouwen...
Inderdaad een gemis aan zelfvertrouwen op dat gebied ja. Op andere gebieden heb ik wel enorm veel zelfvertrouwen en dat straal ik gewoon uit.

Ik heb wel wat ervaring maar niet de ervaring van iemand die al meerdere relaties heeft gehad. En als ik mij zo zelf analyseer tijdens zo'n contact, komen er vaak ook wel negatieve gedachten bij kijken, zoals ik vind mijzelf te min voor haar etc. Die gedachten weet ik wel onmiddelijk af te doen als onzin, maar toch het feit dat ik die gedachten krijg zegt denk ik wel genoeg.
pi_60236953
Word homo.
pi_60237032
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:21 schreef HutteFlutte het volgende:
Word homo.
Leuk bedacht, maar nee. Heeft wel zo zijn voordelen, want als homo kan je je volgens mij helemaal suf neuken.
pi_60237066
Drink een paar biertjes en ga met 1 vriend de stad in met het idee "vanavond gaat het lukken"
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_60237095
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Drink een paar biertjes en ga met 1 vriend de stad in met het idee "vanavond gaat het lukken"
Met die gedachte ga ik regelmatig op stap. Dus daar zal het niet aan liggen. Overigens ga ik uit om lol te hebben met mn vrienden en als ik toevallig een leuke dame tegen kom, ok.
  maandag 21 juli 2008 @ 01:39:04 #8
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237109
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Kloonie het volgende:

Recent was een dame zeker in me geïnteresseerd, heb inmiddels haar nummer, haar hyves, zie ze regelmatig met uitgaan, kansen genoeg om ze gewoon aan te spreken of iets in die geest. Maar om de een of andere reden ben ik daar gewoonweg enorm laks in.
Oké, dus je hebt al haar gegevens maar je hebt haar daadwerkelijk nooit gesproken.. Probeer dit eens om te draaien.
quote:
Nou hoorde ik via een vriend dat ze inmiddels met een ander gezoend heeft. Damn, denk ik dan weer een kans voorbij laten gaan om iets verder te komen met een leuke dame.
Als je op je 27ste je al laat afschrikken doordat ze heeft gezoend met een 'ander' zul je denk alleen maar 'afgelikte boterhammen' tegen gaan komen..
quote:
Een vrouw zal naar mijn idee zelden op mij afstappen en mij om een date vragen (uitzonderingen daargelaten), ofwel ik ben ervan overtuigd dat ik gewoonweg initiatief moet nemen, maar om de een of andere reden verdom ik dat/ weet ik gewoonweg niet hoe ik dit aanpak. Tips om net die juiste ‘move’ te maken zijn welkom, als tegenprestatie wil ik jullie wel op de hoogte houden van mijn opgelopen blauwtjes
Op het werk lukt het je dus blijkbaar wel om gesprekken aan te knopen e.d. waarschijnlijk omdat dit een ander soort situatie betreft, de nood tot regelen is daar niet aanwezig dus 'durf' je wel. Klinkt misschien laf maar probeer eens wat aan te pappen met wat minder lekkere exemplaren van een groepje vrouwen. Doordat de daadwerkelijk aantrekkingskracht van jouw kant minder zal zijn kan je misschien wat vrijer zijn. Gebruik je charmes en zorg dat je met wat vrienden bent of zo. Zo kan je dus via een makkelijke ingang opschuiven naar het leukere meisje/vrouw en daar nog steeds charmant zijn. Maar goed, of daar een daadwerkelijke date uit te slepen valt? Althans, over 't algemeen vind ik zelf zoiets niet in de kroeg.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60237141
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:29 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar nee. Heeft wel zo zijn voordelen, want als homo kan je je volgens mij helemaal suf neuken.
Ja, je hebt geen vrouw in het spel die zeg't dat ze hoofdpij heeft, ongsteld is of koppijn heeft.
pi_60237160
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef Bolter het volgende:

[..]

Oké, dus je hebt al haar gegevens maar je hebt haar daadwerkelijk nooit gesproken.. Probeer dit eens om te draaien.
[..]

Als je op je 27ste je al laat afschrikken doordat ze heeft gezoend met een 'ander' zul je denk alleen maar 'afgelikte boterhammen' tegen gaan komen..
[..]

Op het werk lukt het je dus blijkbaar wel om gesprekken aan te knopen e.d. waarschijnlijk omdat dit een ander soort situatie betreft, de nood tot regelen is daar niet aanwezig dus 'durf' je wel. Klinkt misschien laf maar probeer eens wat aan te pappen met wat minder lekkere exemplaren van een groepje vrouwen. Doordat de daadwerkelijk aantrekkingskracht van jouw kant minder zal zijn kan je misschien wat vrijer zijn. Gebruik je charmes en zorg dat je met wat vrienden bent of zo. Zo kan je dus via een makkelijke ingang opschuiven naar het leukere meisje/vrouw en daar nog steeds charmant zijn. Maar goed, of daar een daadwerkelijke date uit te slepen valt? Althans, over 't algemeen vind ik zelf zoiets niet in de kroeg.
De dame uit het voorbeeld, daar heb ik wel al een aantal keren mee gesproken.
Het schrikt mij niet af dat ze recent heeft gezoend, maar ik geef het dan wel op. (dit laat ook wel zien, dat ik
dit soort dingen erg snel opgeef en niet de eagerness heb om tegen alles in voor een dame te gaan).

Je bedoelt deze situatie tijdens het uitgaan?
  maandag 21 juli 2008 @ 01:57:57 #11
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237227
Yep tijdens het uitgaan. Maar goed, dat je dus blijkbaar niet er vol voor wil gaan zegt misschien wel iets over het feit dat je haar niet geheel ziet zitten, wat begrijpelijk is tijdens uitgaan omdat je dan iemand niet echt leert kennen. Het is vrij lastig om misschien andere situaties te 'vinden' (sport andere hobbies) om vrouwen te ontmoeten die je eerst op een normale manier leert kennen. Als je dan iemand tegenkomt die je echt leuk vindt moet je je kans grijpen, een keer de stoute schoenen aantrekken. Gewoon vragen of ze zin heeft eens wat te gaan drinken, dan komt de hint wel over en aan de andere kant loop je ook geen keihard blauwtje als 't niet werkt... Niet meteen full-blown liefdesverklaringen .
pi_60237252
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:57 schreef Bolter het volgende:
Yep tijdens het uitgaan. Maar goed, dat je dus blijkbaar niet er vol voor wil gaan zegt misschien wel iets over het feit dat je haar niet geheel ziet zitten, wat begrijpelijk is tijdens uitgaan omdat je dan iemand niet echt leert kennen. Het is vrij lastig om misschien andere situaties te 'vinden' (sport andere hobbies) om vrouwen te ontmoeten die je eerst op een normale manier leert kennen. Als je dan iemand tegenkomt die je echt leuk vindt moet je je kans grijpen, een keer de stoute schoenen aantrekken. Gewoon vragen of ze zin heeft eens wat te gaan drinken, dan komt de hint wel over en aan de andere kant loop je ook geen keihard blauwtje als 't niet werkt... Niet meteen full-blown liefdesverklaringen .
Klopt misschien heb je gelijk. Maar ik wil nu ook weleens gewoon voor een relatie gaan zonder dat ik echt enorm geinteresseerd ben in de dame in kwestie. Ik word zowiezo niet heel snel verliefd. Gewoon een leuke dame zien, erop af stappen en een date regelen. Dit ook om gewoon de broodnodige ervaring op te doen.
  maandag 21 juli 2008 @ 02:13:09 #13
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60237295
Oftewel, je wilt haar gewoon regelen die avond. Dan moet inderdaad iets meer bravoure tonen. Als je er leuk uitziet ben je er al voor de helft, kan je nog altijd dat 'begin bij een haar lelijke vriendin'-verhaal toepassen, al is dat wat tricky omdat ze die vriendin niet snel laten staan, zorg dus dat je een vriend bij hebt die zich op de granaat werpt. En wees gewoon beetje leuk en zulks, het is echt niet moeilijk om vrouwen te regelen.
  maandag 21 juli 2008 @ 02:45:26 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_60237433
Rug rechten en gewoon doen. Dat is de enige manier. Hoe moeilijk en onaangenaam het ook is, daar tegenin gaan. Gewoon doen, doordrammen bij jezelf, doorduwen. Jezelf tot het naadje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_60237498
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:21 schreef HutteFlutte het volgende:
Word homo.
Oh jee, wat een briljante geest ben jij toch.
  maandag 21 juli 2008 @ 04:42:59 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_60237727
Zoiets is gewoon een kwestie van doen . Begin gewoon eens bij meisjes bij het uitgaan. Wat voor meisjes maakt niet uit, als je ze maar een beetje interessant vindt is al genoeg. Op den duur gaat het je steeds makkelijker af en spreek je zo ook meisjes aan die je echt leuk vindt.. Begin iig niet met mensen op je werk of school ofzo, als het dan niet meteen lukt zijn de decepties vaak te groot en zweer je het vaak daarom af .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 juli 2008 @ 06:02:27 #17
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60237860
Dat van zelfvertrouwen ken ik heb ik nu nog steeds, maar ik heb 'r toch mee uitgevraagd en hopelijk wordt het wat succes jonge
pi_60238848
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:45 schreef releaze het volgende:
Rug rechten en gewoon doen. Dat is de enige manier. Hoe moeilijk en onaangenaam het ook is, daar tegenin gaan. Gewoon doen, doordrammen bij jezelf, doorduwen. Jezelf tot het naadje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Klopt, klopt, als ik dit zo lees, denk ik slappe zak neem jezelf nou in de hand. De enige rem / blokkade die ik heb is mijzelf! En mijn verleden, waarbij steeds die achterlijke gedachten weer eens opspelen. Hoewel dit wel steeds minder wordt.
pi_60239259
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:13 schreef Bolter het volgende:
Oftewel, je wilt haar gewoon regelen die avond. Dan moet inderdaad iets meer bravoure tonen. Als je er leuk uitziet ben je er al voor de helft, kan je nog altijd dat 'begin bij een haar lelijke vriendin'-verhaal toepassen, al is dat wat tricky omdat ze die vriendin niet snel laten staan, zorg dus dat je een vriend bij hebt die zich op de granaat werpt. En wees gewoon beetje leuk en zulks, het is echt niet moeilijk om vrouwen te regelen.
Yep, goed voornemen voor a.s. weekend. En over het er goed uitzien, maak ik me niet al te veel zorgen. Het is alleen puur de mindset die me opbreekt.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 10:17:33 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60239757
Je hoeft haar echt niet specifiek te versieren hoor. Je moet er gewoon een beetje omheen gaan hangen, geinteresseerd doen, vragen stellen, grappjes maken en zorgen dat je aan het eind vd avond nog nuchter genoeg bent om haar naar huis te brengen (het voorstellen althans).
Daar heb je geen ballen voor nodig. Dat kan iedereen. op iemand afstappen met het idee dat je persé wil gaan zoenen werkt toch niet.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:27:36 #21
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60239912
voor jou zelfde tip als die ik laatst aan een vriend heb gegeven.

plaats opmerkingen onder het mom van een grapje.

zeg gewoon, "kan jij niet eens voor me koken want ik eet de laatste tijd erg slecht" als ze antwoord met ok,.. dan is het in the pocket. als ze begint te lachen en er omheen draait. staak dan je poging en probeer langzaamaan vrienden te worden, kennelijk is ze op dat moment (nog) niet verliefd maar dit gevoel kan bij vrouwen ontwikkelen. er zijn over het algemeen weinig vrouwen die op slag verliefd zijn.

en vergeet niet, vrouwen vallen niet direct op uiterlijk of status maar worden uiteindelijk echt verliefd op een karakter.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juli 2008 @ 10:28:40 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60239930
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef RSie het volgende:
als ze begint te lachen en er omheen draait. staak dan je poging en probeer langzaamaan vrienden te worden, kennelijk is ze op dat moment (nog) niet verliefd maar dit gevoel kan bij vrouwen ontwikkelen. er zijn over het algemeen weinig vrouwen die op slag verliefd zijn.
Nee maar jij hebt er kaas van gegeten.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:37:30 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60240069
--->R&L

Tip aan TS: Durf eens een keertje op je bek te gaan , stap er op af en doe je ding...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60240164
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:17 schreef Kreator het volgende:
Je hoeft haar echt niet specifiek te versieren hoor. Je moet er gewoon een beetje omheen gaan hangen, geinteresseerd doen, vragen stellen, grappjes maken en zorgen dat je aan het eind vd avond nog nuchter genoeg bent om haar naar huis te brengen (het voorstellen althans).
Daar heb je geen ballen voor nodig. Dat kan iedereen. op iemand afstappen met het idee dat je persé wil gaan zoenen werkt toch niet.
Dat is vaak ook een probleem. Ben aan het eind van de avond ladderzat en volg het dan niet helemaal meer
Maar wat de hell vraag je nou aan een dame op zo'n avond. Grapjes maken kan ik wel, maar dat koetjes en kalfjes gelul is nou niet echt mijn ding.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:51:13 #25
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60240303
Als je je oprecht opstelt en inderdaad niet geforeerd een gesprek aanknoopt om te gaan zoenen boek je het meeste resultaat.
ga gewoon regelmatig met een meisje praten, ook al hoef je niks van ze. je ontwikkeld daardoor zelfvertrouwen en je gaat langzaamaan makkelijker met mensen praten.

op het moment dat je naar een meisje toeloopt en zegt dat ze mooie ogen heeft dan heb je je kansen al verspeelt (uitzonderingen daargelaten maar dat zijn de types die je niet wilt).

en durf inderdaad eens op je bek te gaan. van 5 blauwtjes leer je meer dan van 5 keer niks ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')