nee dan gedraag je je juist als een idioot. het enige want je dan aantrekt zijn van die sletjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
als je gefrustreerd bent, gedraag je je veel mannelijker/assertiever
Dat komt door de endorfinen, die worden in je hersenen losgelaten zodra je klaargekomen bent. Dat is zo ja. Dan gedraag je je zelfverzekerder want je voelt je er goed door.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef SanderVV het volgende:
wat een bullshit. je raakt daardoor volgens mij alleen maar gefrustreerder. Uit onderzoek is juist gebleken dat wanneer je net gemastubeerd hebt je voor vrouwen juist aantrekkelijker bent! het schijnt dat je dan een geur afscheidt die vrouwen aantrekkelijk vinden. Ik zal het onderzoek eens gaan zoeken.
Endorfine maak je overigens ook aan door te sporten!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat komt door de endorfinen, die worden in je hersenen losgelaten zodra je klaargekomen bent. Dat is zo ja. Dan gedraag je je zelfverzekerder want je voelt je er goed door.
het kan ook gewoon de adrenaline of testosteron zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat komt door de endorfinen, die worden in je hersenen losgelaten zodra je klaargekomen bent. Dat is zo ja. Dan gedraag je je zelfverzekerder want je voelt je er goed door.
Toch lachen dat de "mannen met weinig sociale vaardigheden" dan toch wel de meeste vrouwen in bed krijgen. Ik vind dat best een sociale vaardigheid. Misschien ben jij degene met weinig sociale vaardigheden, jij hebt immers weinig succes qua sociale contacten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef SanderVV het volgende:
[..]
heel goed Kloonie stapje voor stapje! en dan komt vanzelf de ware op je pad.
Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat goede mensen zoals Kloonie, althans hij komt op mij over als een vriendelijk, sociaal en meelevend persoon, moeite hebben om een vriendin te vinden. En dat terwijl heel veel vrouwen juist zitten te wachten op types zoals Kloonie! Wat ik erg vind is dat al die gladde types, met een grote bek en weinig sociale vaardigheden vaak de mooiste en meeste vrouwen hebben. Maar ja, de meeste vrouwen zijn zo dom in die gladde praatjes te trappen...
Yep, zeker tot mn 23e dacht ik altijd vrouwen te scoren door erg aardig enzo te zijn. Weet ook niet of ik toen echt mezelf was of dat ik sociaal wenselijk gedrag vertoonde. Ik herken me wel in het sociale en meelevende maar aan de andere kant kan ik soms ook keihard zijn. Ben dus ook eerlijk gezegd mezelf meer en meer aan het ontdekken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef SanderVV het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk altijd erg jammer dat goede mensen zoals Kloonie, althans hij komt op mij over als een vriendelijk, sociaal en meelevend persoon, moeite hebben om een vriendin te vinden. En dat terwijl heel veel vrouwen juist zitten te wachten op types zoals Kloonie! Wat ik erg vind is dat al die gladde types, met een grote bek en weinig sociale vaardigheden vaak de mooiste en meeste vrouwen hebben. Maar ja, de meeste vrouwen zijn zo dom in die gladde praatjes te trappen...
Dat juist niet, ben absoluut sociaal, alleen op een bepaald gebied gaat het nu nog wat stroef. Wat dus voor een groot deel met m'n verleden te maken heeft.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch lachen dat de "mannen met weinig sociale vaardigheden" dan toch wel de meeste vrouwen in bed krijgen. Ik vind dat best een sociale vaardigheid. Misschien ben jij degene met weinig sociale vaardigheden, jij hebt immers weinig succes qua sociale contacten.
Dat is dan toch een gebrek aan een onderdeel van je sociale vaardigheden?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Dat juist niet, ben absoluut sociaal, alleen op een bepaald gebied gaat het nu nog wat stroef. Wat dus voor een groot deel met m'n verleden te maken heeft.
Klopt, maar ik dacht dat jij het meer zag als een onvolkomendheid die nooit meer aan te leren is. Het is een kwestie van oefenen en hard op je bek gaan. Totdat ik ook elke vrouw het bed inlulquote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is dan toch een gebrek aan een onderdeel van je sociale vaardigheden?
Door adrenaline raak je niet echt zelfverzekerd, adrenaline komt vrij als angsten opspelen. Om te vluchten danwel te vechten. Testosteron raak je kwijt als je klaargekomen bent. Dat testosteron komt weer langzaam terug waarna het na een week ongeveer weer zn piek bereikt.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Re het volgende:
[..]
het kan ook gewoon de adrenaline of testosteron zijn
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Precies.
Vrouwen hebben dit ingebouwde zorggevoel, instinctieve moedergevoelens. Dus als je d'r kant op loopt en voluit op je muil gaat, is de kans groot dat ze naar je toekomt om te vragen of het wel goed met je gaat, of of je je hebt bezeerd.
Zó maak jij de opening.
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Yep, zeker tot mn 23e dacht ik altijd vrouwen te scoren door erg aardig enzo te zijn. Weet ook niet of ik toen echt mezelf was of dat ik sociaal wenselijk gedrag vertoonde. Ik herken me wel in het sociale en meelevende maar aan de andere kant kan ik soms ook keihard zijn. Ben dus ook eerlijk gezegd mezelf meer en meer aan het ontdekken.
Op een gegeven moment bedacht ik me dat dit gedrag nergens toe leidde, eindelijkHet vreemde is dat ik toch wel redelijk wat aandacht van de dames kreeg. Misschien omdat ik erg weinig zei en voornamelijk mijn eigen gang ging
. Anyway, deze gedragsverandering heeft in ieder geval wel geleid tot een betere contacten met vrouwen en zeker ook aandacht van de vrouwen. Maar nu is het nog aan mij om die angst te laten varen en een stuk doortastender te worden.
Lees de OPquote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
in vrouwen gemeten (maar geldt ook voor mannen), maar endorfines komen niet vrij bij een orgasmequote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Door adrenaline raak je niet echt zelfverzekerd, adrenaline komt vrij als angsten opspelen. Om te vluchten danwel te vechten. Testosteron raak je kwijt als je klaargekomen bent. Dat testosteron komt weer langzaam terug waarna het na een week ongeveer weer zn piek bereikt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef Re het volgende:
[..]
in vrouwen gemeten (maar geldt ook voor mannen), maar endorfines komen niet vrij bij een orgasme
http://www.psychosomaticmedicine.org/cgi/content/short/61/3/280
Oxytocin == een endorfine.quote:Oxytocin (OT) is a neurohypophysial hormone with overall unclear physiological functions in the male. Several studies indicated that OT has a key role in the central regulation of penile erection. In this mini-review we summarize its possible involvement in another aspect of the male sexuality: the ejaculatory process. Because OT is released by posterior pituitary at the time of orgasm, we postulate that OT might help sperm progression during ejaculation. Our recent studies indicate that OT receptors (OTR) are present in rabbit and human epididymis and mediate contractility. Accordingly, they are immuno-localized in the smooth muscle cells of the epididymis. However, they are also present in the epithelial compartment of the tubules. In epididymal epithelial cells in culture, OT induces the release of another potent stimulator of epididymal contractility, endothelin-1 (ET-1), which most probably amplifies OT-induced contraction. Sex steroids regulate the density of OTR in epididymis. In fact, in an experimental model of hypogonadotropic hypogonadism (hypo) induced in rabbits, estrogens, but not androgens, fully restored OT-induced epididymal contractility, up-regulating OTR gene and protein expression. In addition, deprivation of endogenous estrogens, by blocking their formation using the aromatase inhibitor letrozole, induced OT hypo-responsiveness comparable to that observed in hypo rabbits. These findings suggest a new function of estrogens in the male: regulation of OT responsiveness in epididymis.
http://www.vivo.colostate(...)ypopit/oxytocin.htmlquote:Mannen die regelmatig klaarkomen hebben minder kans op een vroegtijdige dood én minder kans op prostaatkanker dan mannen die niet regelmatige orgasmen beleven. Ook hebben de hormonen die vrijkomen tijdens een orgasme een beschermend effect tegen kanker en hartziektes en het ontspannende effect van oxytocine en andere endorfinen die vrijkomen tijdens het klaarkomen helpen tegen stress en zorgen voor een goede slaap. Tenslotte blijk uit wetenschappelijk onderzoek dat klaarkomen een middel tegen migraine en hoofdpijn kan zijn.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef SanderVV het volgende:
[..]
ach hoe bedoel je ik plak een sticker op mensenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:47 schreef SanderVV het volgende:
[..]
nee dan gedraag je je juist als een idioot. het enige want je dan aantrekt zijn van die sletjes.
klopt maar in de praktijk lijkt deze stelling voor 99% van de gevallen te kloppen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ach hoe bedoel je ik plak een sticker op mensen
blijf vooral zo denken over mensen zal je ver in je leven ermee komenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:05 schreef SanderVV het volgende:
[..]
klopt maar in de praktijk lijkt deze stelling voor 99% van de gevallen te kloppen.
oh nou ik heb geen enkel probleem. Ik heb een fantastische vriendin, woon al jaren samen. Heb een leuke en goede baan en grote vriendengroep.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
blijf vooral zo denken over mensen zal je ver in je leven ermee komen
Ik begin ook steeds vaker de botte boer uit te hangen! Zowiezo voel ik me daar veel lekkerder bij dan steeds na te denken wat een vrouw wel niet denkt. Schijt daar aan. Het is bij mij gelukkig nooit zo erg geworden dat vrouwen mij als een broertje gingen zien, maar ik vertoonde vroeger wel triest gedragquote:Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game.![]()
Ach, zo zwart-wit is het zelden. Tuurlijk kennen we allemaal wel de uitgesproken player, de foute klerelijer die vrouwen om zijn vinger windt en dan misbruikt. Echter, het grootste deel van de mannen bevind zich ergens er tussenin. Gewoon een normale vent, met wat nare trekjes. En die doen het nog net ff beter als de normale figuren met wat lieve trekjes.
Je hebt het zelf in de hand hoor, laat je frustratie je niet leiden. Bij een vriend heb ik het van dichtbij gezien. Altijd maar de goedzak en de aardigheid zelve, vrienden met dames en ow wat konden ze goed met hem praten. Telkens weer werd hij verliefd op een, al dan niet, bezette vrouw die haar hart aan 1 of andere (in zijn ogen) player had verloren. Op een dag werd hij bruut verlost van zijn gedachte van de vrouw als mooi, goed superwezen en hard gedumpt en op zijn plek gezet.
Sindsdien snapt hij dat vrouwen ook maar ambivalente trutkutten zijn die geen idee hebben wat ze doen en waarvan een deel ook nog eens slecht in elkaar zit. Kortom, hij verliest zich niet meer in ze en de vrouwen vallen als vliegen voor hem. Hemel die boel niet zo op, het is maar een lopende kut met tieten en daar zijn er meer van. Van al die mutsen zijn er maar een paar bijzonder, dus wees gewoon de botte boer die in je schuilt. Die ene bijzondere leer je vanzelf kennen.
Als je dát al bot vindt, wil ik niet weten hoe jij je voorheen gedroeg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds vaker de botte boer uit te hangen! Zowiezo voel ik me daar veel lekkerder bij dan steeds na te denken wat een vrouw wel niet denkt. Schijt daar aan. Het is bij mij gelukkig nooit zo erg geworden dat vrouwen mij als een broertje gingen zien, maar ik vertoonde vroeger wel triest gedrag
Ik zal je de details besparen, maar vroeger dacht ik uberhaupt bij elke persoon. "goh wat zou die niet denken, een meestal vulde ik het dan nog negatief in".quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je dát al bot vindt, wil ik niet weten hoe jij je voorheen gedroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |