Dat zal het zijn denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven.
Vrouwen tegenwoordig van alle leeftijden gaan ook gewoon achter hun "lul" aan. Geloof me als ik zeg dat juist meer vrouwen veel aggresiever zijn in het verleiden van een man, dan dat er mannen zijn die aggresief achter een bepaalde vrouw aangaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven. Of misschien vinden Nederlandse vrouwen mij simpelweg onaantrekkelijk, i.t.t. Amerikaanse vrouwen en latina's?
Ik zeg toch niet dat ik er succes mee heb, ik zie het alleen vanaf een afstandje plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij hebt er succes mee?
Dan zullen we wel een andere doelmarkt hebben
Damn, dat wordt dan emigrerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Juist.
Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!
Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.
Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:35 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Damn, dat wordt dan emigreren![]()
Maar hoe is dit nou ontstaan. Dat de Nederlandse vrouw zo verdomde passief is.
Ik ben het wel met je eens... komt volgens mij trouwens allemaal door die overdreven emancipatie met nog een schepje christelijkheid in Nederland, wat het zo maakt dat een heleboel vrouwen passief zijn én zo min mogelijk 'slet' willen zijn. Je merkt dat ook best wel wanneer je in het buitenland komt, hoe anders de houding van vrouwen daar is. Ik was deze zomer in Zweden, en nou, daar lopen zoveel mooie vrouwen dat sowieso al die attitudes wat menig matig-uitziende vrouw in Nederland heeft, non-existant is aldaar en een vriend van mij heeft welgeteld één vrouw een slet genoemd, omdat ze het liefst gesandwiched wordt door 2 mannen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.
Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Hmm, naar mijn idee het niet de arrogantie van de vrouw. Denk dat 90% van de vrouwen redelijk vaak onzeker is over haar uiterlijk. Lijkt mij dat dit meer de reden is waarom men niet op de heren afstapt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.
Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Klopt, er zal weinig gebeuren als de man niks doet. Je onderbouwt mooi de stelling dat de vrouw uiterst passief isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef Nijnebout het volgende:
Man/vrouw gaat jagen!
Vrouwen passief, tzal best, maar dat ik nou kan zeggen dat ik op hoog niveau versierd ben![]()
Ik geef toe, de vrouw is wat lax,maar als de man nou ook nog eens gaat lopen zeiken dat de vrouw niets doet, en uit protest ook achterover gaat leunen, gebeurt er weinig...
Oh.. niet studenten ook hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Kloonie het volgende:
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
Goeie tip, alleen een beetje lastig naast een drukke fulltime baan. En zo politiek minded ben ik nou ik net echt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.
Overigens een tip om te oefenen in het op mensen afstappen. Regel een job als flyeraar.
Vroeger was ik ook ene stuk lastiger in op mensen afstappen maar ik merkte dat het steeds minder werd toen ik actief werd als flyeraar voor studentenfeesten en ook voor de politiek. Veel mensen willen je flyer niet of vinden het doel ervan kut en zullen dus nors en vervelend reageren. Maar evenzogoed krijg je veel hartverwarmende reacties zodat die zuurpruimen helemaal zo erg niet meer zijn. In het begin moet je altijd je gene overwinnen maar na een half uur ga je als een trein. En het traint erg je vermogen om mensen te benaderen.
Niet gaan verwachten dat vrouwen op jou afkomen maar gewoon je eigen probleem tackelen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:14 schreef Nijnebout het volgende:
Heb je wel tijd voor een tjik dan naast die 'drukkefulltimebaan'van je.. vrouwen onderhouden kost ook tijd hoor
Euh..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die niet 24 uur per dag aandacht nodig hebben.
Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.
Verder heb ik het niet meegemaakt noch mensen in mijn omgeving. Suf gebeuren, dat studeren. Daarbuiten gelukkig zelf actief zat geweest.![]()
Aan de andere kant had ik nul ervaring als ik minder pro-actief en assertief was geweest.
Mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.
Nu noem je ook wat. I've had my share .. hockeyvrouwtjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:57 schreef ssebass het volgende:
Ach ja het is ook natuurlijk je N vergroten. Hoe meer feesten en borrels je meepakt hoe meer kans. Ik heb ook het idee dat de jongere "generaties" steeds sletteriger worden.
Verder denk ik ook dat het aan je eigen houding ligt. Als jij stilletjes in een hoekje gaat staan of verlegen aan de bar gaat hangen dan zal er niet snel een meisje op je afstappen. Uitstraling en houding doet veel; het bepaald wat je over je afroept.
Ik kan nog wel ergens 5 minuutjes vrij maken per week voor een vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:09 schreef Nijnebout het volgende:
[..]
Euh..lees Kloon: het gaat om het punt geen tijd voor flyeren, is geen tijd voor een vriendin, we vragen je niet om 24 uur flyers te gaan ronddelen!
Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.
Ik kan ongelofelijk cynisch zijn, maar soms hou ik me in omdat ik dan denk dat het weer iets te hard aankomt. Anyway ik denk dat voornamelijk humor erg goed werkt. En enige zelfspot is ook nooit wegquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.
Vrouwen denken, dat is het probleem!![]()
![]()
Daar gaat het vaak wel fout. Vrouwen hebben een 'gevoel' bij iemand of een 'idee' dat slechts zelden strookt met enige waarheid. Bovendien vormt dat ongeveer de gehele beeldvorming en als dat op een gegeven moment niet 'goed voelt' om welke nonsens reden dan ook, the spell is broken.
Dat maakt het voor mannen zo lastig ofcourse, rationeel denken gets you nowhere. Daarnaast moet je je maar blijven bewijzen tegenover een vrouw, want je hebt als man direct alle schijn tegen je.![]()
Hmm terug naar het punt, te aanwezig werkt ook niet altijd. In jouw geval kan het maar zo betekenen dat ze daardoor een 'vreemd' gevoel van je krijgen. Bij iedereen past wat anders. In mijn vrijgezelle periode was mijn stijl veel meer op de achtergrond, maar niet tegen de muur aan. Gewoon met opgeheven hoofd, af en toe met een dodelijk cynische opmerking. Dat werkte altijd wel goed.
Kortom, vind wat bij vrouwen werkt en doe dat met zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt er kaas van gegeten.
2.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is "bijna"?
1. Ze danste met een of neger en haar kont raakte jou zo nu en dan?
2. Jullie hadden oogcontact?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Kloonie het volgende:
Update: Afgelopen weekend in een redelijk zwaar bezopen toestand met een dame staan 'dansen'![]()
Het lompe is dat aan het begin van de avond, toen ik dus nog nuchter was een extreem lekker wijf bijna tegen me aan te rijden stond, maar dan durf ik weer geen actie te ondernemen. Damn, ik ben ook zo'n prutser, maar ach we komen er ooit wel. (wie weet ooit in 2050 ofzo....)
Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef OldJeller het volgende:
Is dit topic verzand in een dagboek waar jouw faalacties worden genoteerd?
Yep, dat is ook nog best een uitdaging.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Niet al teveel zuipen scheelt
Maar wat wil je precies met het topic?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.
En zodat ik over 10 jaar kan terugkijken wat een enorme loser ik toch was (tegen die tijd ben ik een enorme player geworden)!
Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar wat wil je precies met het topic?
Over het 'probleem' wat je in je TT hebt staan heb je denk ik al genoeg 'tips' gekregen.
Maar vervolgens werkt het klaarblijkelijk nog steeds niet?
Engelsen zijn alleen maar dronken en vanuit die toestand durven ze alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
ah, oké. Was gewoon benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.
Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is erquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ah, oké. Was gewoon benieuwd.
Maar heeft het al iets geholpen?
Inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Kloonie het volgende:
[..]
Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is er
Dan vraag ik mij af wat jou zo interessant maakt om op af te stappen. Ik heb geen problemen om op vrouwen af te stappen, maar het moet wel een beetje van beide kanten komen. Waarom zouden de mannen wel op jou af moeten stappen en andersom niet. Omdat dit van oudsher het denkbeeld is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef missbutterfly het volgende:
Ik las net iets over vrouwen die meer op alfa mannetjes afkomen, in dit topic. Eh, ik stap nooit op iemand af, ik wacht en als ze niet durven dan eh jammer dan (dit is een flauwe principe kwestie, iets met trots, moet ik misschien eens iets aan doen, ik doe tegenwoordig mn best als ik iemand echt leuk vind). Dat van het alfamannetje is logisch, als je niet opvalt en niet op iemand af stapt, ja dan kan je lang wachten. Maar goed, inmiddels oogcontact;-) Gaat beter dus. Hang in there, we eten niemand op hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |