abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:20:11 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60858033
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven.
Dat zal het zijn denk ik.

Van jonge vrouwen ben ik nooit zo gecharmeerd geweest, buiten het vleselijke dan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60859479
tvp, interessant topic
pi_60862193
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Jij bent wat ouder dan mij. Heeft dat misschien te maken met de leeftijdsgroep waar jij interesse in hebt? Dat Nederlandse vrouwen die wat volwassener zijn, ouder dan 25, meer durven. Of misschien vinden Nederlandse vrouwen mij simpelweg onaantrekkelijk, i.t.t. Amerikaanse vrouwen en latina's?
Vrouwen tegenwoordig van alle leeftijden gaan ook gewoon achter hun "lul" aan. Geloof me als ik zeg dat juist meer vrouwen veel aggresiever zijn in het verleiden van een man, dan dat er mannen zijn die aggresief achter een bepaalde vrouw aangaat.

Ik denk dat jij inderdaad gewoon door een meer specifieke doelgroep aantrekkelijkk gevonden wordt.
A little bit hateful
pi_60864371
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij hebt er succes mee?

Dan zullen we wel een andere doelmarkt hebben
Ik zeg toch niet dat ik er succes mee heb, ik zie het alleen vanaf een afstandje plaatsvinden.
En het is overigens doelgroep.
pi_60864703
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Juist.

Kijk, nergens rennen vrouwen en masse op mannen af (tenzij arm en jij hebt veel geld). Daar is de wereld nog niet aan toe!

Uit ervaring moet ik echter zeggen dat Nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon zeikers zijn. Ze hebben het vrij snel hoog in hun bol, hebben vaak de vreemdste problemen en gaan nooit op mannen af. Het is vooral en voornamelijk houding. Eenmaal door die dikke laag bullshit heengeprikt blijken ze opeens ook maar mens te zijn. Goed, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Dat wil overigens niet zeggen dat opeens alle Nederlandse vrouwen zo zijn. Het is meer een houdingsprobleem wat een groot deel van de ouders en mannen constant bevestigen. In het buitenland zijn de man/vrouw-verhoudingen gewoon anders. In Nederland hoeven vrouwen niets en moeten mannen van alles in de bewijssfeer. Die verhouding zie je elders nog wel eens anders liggen.
Damn, dat wordt dan emigreren

Maar hoe is dit nou ontstaan. Dat de Nederlandse vrouw zo verdomde passief is.
pi_60866007
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:35 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Damn, dat wordt dan emigreren

Maar hoe is dit nou ontstaan. Dat de Nederlandse vrouw zo verdomde passief is.
Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.

Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Verbaal terrorist
pi_60869063
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Vrouwen worden opgevoed met een bijzondere status van 'vrouw' . Ze worden constant op een pedestal geplaats hier. Het begint vanaf een jaar of 11/12 met de opmerkingen 'wat ben je mooi' door jan en alleman gemaakt. Vrouwen die daadwerkelijk iets zelf doen zijn zeldzaam, het is ze nooit aangeleerd om uberhaupt de gedachte te hebben dat ze zelf iets moeten doen. Immers, de mannen staan voor ze in de rij als ze maar mooi zijn.

Dat ik vind dat ze in de laatste echt al zelden/nooit slagen zal ik maar buiten beschouwing laten.
Ik ben het wel met je eens... komt volgens mij trouwens allemaal door die overdreven emancipatie met nog een schepje christelijkheid in Nederland, wat het zo maakt dat een heleboel vrouwen passief zijn én zo min mogelijk 'slet' willen zijn. Je merkt dat ook best wel wanneer je in het buitenland komt, hoe anders de houding van vrouwen daar is. Ik was deze zomer in Zweden, en nou, daar lopen zoveel mooie vrouwen dat sowieso al die attitudes wat menig matig-uitziende vrouw in Nederland heeft, non-existant is aldaar en een vriend van mij heeft welgeteld één vrouw een slet genoemd, omdat ze het liefst gesandwiched wordt door 2 mannen. Het is dan ook volgens mij het land met de meeste atheisten ter wereld... het is gewoon cultuur/geloof wat hier een grote factor is, en in Nederland is die factor niet zo heel positief voor de mannen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Xeanor op 16-08-2008 01:00:49 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:24:52 #158
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60869564
Man/vrouw gaat jagen!

Vrouwen passief, tzal best, maar dat ik nou kan zeggen dat ik op hoog niveau versierd ben
Ik geef toe, de vrouw is wat lax,maar als de man nou ook nog eens gaat lopen zeiken dat de vrouw niets doet, en uit protest ook achterover gaat leunen, gebeurt er weinig...
~What goes up, must come down~
pi_60869878
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Hmm, naar mijn idee het niet de arrogantie van de vrouw. Denk dat 90% van de vrouwen redelijk vaak onzeker is over haar uiterlijk. Lijkt mij dat dit meer de reden is waarom men niet op de heren afstapt?
Overigens zijn er ook zat vrouwen, waar geen mannen voor in de rij staan. En die doen toch ook een man op!
pi_60869976
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef Nijnebout het volgende:
Man/vrouw gaat jagen!

Vrouwen passief, tzal best, maar dat ik nou kan zeggen dat ik op hoog niveau versierd ben
Ik geef toe, de vrouw is wat lax,maar als de man nou ook nog eens gaat lopen zeiken dat de vrouw niets doet, en uit protest ook achterover gaat leunen, gebeurt er weinig...
Klopt, er zal weinig gebeuren als de man niks doet. Je onderbouwt mooi de stelling dat de vrouw uiterst passief is
pi_60872950
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:28 #162
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60874800
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat onder studenten de meisjes wel op de jongens afstappen.
Oh.. niet studenten ook hoor
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:04:37 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60876528
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Kloonie het volgende:
Wat ik overigens bewonderenswaardig vind en afgelopen weekend ook weer eens zag is dat sommige gasten echt helemaal los gaan met het dansen met een dame. Dan denk ik toch nog te vaak, deze moves durf ik niet tijdens het dansen met een dame uit te halen. Misschien toch maar wat meer schroom van me afgooien anders gaat het zo niks worden
Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.

Overigens een tip om te oefenen in het op mensen afstappen. Regel een job als flyeraar.

Vroeger was ik ook ene stuk lastiger in op mensen afstappen maar ik merkte dat het steeds minder werd toen ik actief werd als flyeraar voor studentenfeesten en ook voor de politiek. Veel mensen willen je flyer niet of vinden het doel ervan kut en zullen dus nors en vervelend reageren. Maar evenzogoed krijg je veel hartverwarmende reacties zodat die zuurpruimen helemaal zo erg niet meer zijn. In het begin moet je altijd je gene overwinnen maar na een half uur ga je als een trein. En het traint erg je vermogen om mensen te benaderen.

Niet gaan verwachten dat vrouwen op jou afkomen maar gewoon je eigen probleem tackelen.
pi_60879765
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaa, want wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Als die dame je niet leuk vind dan laat ze het wel merken maar ze zal je niet opvreten ofzo.

Overigens een tip om te oefenen in het op mensen afstappen. Regel een job als flyeraar.

Vroeger was ik ook ene stuk lastiger in op mensen afstappen maar ik merkte dat het steeds minder werd toen ik actief werd als flyeraar voor studentenfeesten en ook voor de politiek. Veel mensen willen je flyer niet of vinden het doel ervan kut en zullen dus nors en vervelend reageren. Maar evenzogoed krijg je veel hartverwarmende reacties zodat die zuurpruimen helemaal zo erg niet meer zijn. In het begin moet je altijd je gene overwinnen maar na een half uur ga je als een trein. En het traint erg je vermogen om mensen te benaderen.

Niet gaan verwachten dat vrouwen op jou afkomen maar gewoon je eigen probleem tackelen.
Goeie tip, alleen een beetje lastig naast een drukke fulltime baan. En zo politiek minded ben ik nou ik net echt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:14:36 #165
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60879869
Heb je wel tijd voor een tjik dan naast die 'drukkefulltimebaan'van je .. vrouwen onderhouden kost ook tijd hoor
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:31:53 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60880378
Idd en als je niets met politiek hebt zijn er ook genoeg cafe's, partyorganisaties, bedrijven, uitzendbureau's die nodig van hun papiertjes afmoeten
pi_60881508
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:14 schreef Nijnebout het volgende:
Heb je wel tijd voor een tjik dan naast die 'drukkefulltimebaan'van je .. vrouwen onderhouden kost ook tijd hoor

Er zijn genoeg vrouwen die niet 24 uur per dag aandacht nodig hebben.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:09:14 #168
224819 Nijnebout
Donderrrrjaagster
pi_60881629
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die niet 24 uur per dag aandacht nodig hebben.
Euh.. lees Kloon: het gaat om het punt geen tijd voor flyeren, is geen tijd voor een vriendin, we vragen je niet om 24 uur flyers te gaan ronddelen!
pi_60881711
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 11:04 schreef ssebass het volgende:
Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.

Verder heb ik het niet meegemaakt noch mensen in mijn omgeving. Suf gebeuren, dat studeren. Daarbuiten gelukkig zelf actief zat geweest.

Aan de andere kant had ik nul ervaring als ik minder pro-actief en assertief was geweest.
Verbaal terrorist
pi_60882698
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Mits in dronken toestand op de studentenvereniging waar ik nooit kwam.

Verder heb ik het niet meegemaakt noch mensen in mijn omgeving. Suf gebeuren, dat studeren. Daarbuiten gelukkig zelf actief zat geweest.

Aan de andere kant had ik nul ervaring als ik minder pro-actief en assertief was geweest.
Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:38:18 #171
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60886301
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Wat dat is toch echt onmogelijk. Nog nooit meegemaakt? Ik heb zelfs een aantal keer gehad dat een meisje waar ik geeneens oogcontact mee heb gehad naar mij toekwam en mij ineens begint te zoenen. Ik kan je ook nog wel veel bizardere verhalen vertellen. Ach ja studententijd en hockeytoernooien
Mag ik je handtekening?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60886516
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:38 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Mag ik je handtekening?
Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:55:25 #173
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60886663
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:48 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat gaat je wel kosten, maar idd goede inverstering.
Zit jij bij Unitas?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60887903
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:55 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Zit jij bij Unitas?
Nee
pi_60906620
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nu noem je ook wat. I've had my share .. hockeyvrouwtjes

Maar wat dat met studie te maken heeft is mij onbekend. De studentes bij mij zullen wel uitzonderlijk (preuts) zijn geweest. Ik heb dan ook nooit bij een studentenvereniging of dergelijks gezeten. Dat is een betere optie als geregeld wil worden door een dronken, domme tor.
Verbaal terrorist
pi_60907431
Ach ja het is ook natuurlijk je N vergroten. Hoe meer feesten en borrels je meepakt hoe meer kans. Ik heb ook het idee dat de jongere "generaties" steeds sletteriger worden.
Verder denk ik ook dat het aan je eigen houding ligt. Als jij stilletjes in een hoekje gaat staan of verlegen aan de bar gaat hangen dan zal er niet snel een meisje op je afstappen. Uitstraling en houding doet veel; het bepaald wat je over je afroept.
pi_60908722
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:57 schreef ssebass het volgende:
Ach ja het is ook natuurlijk je N vergroten. Hoe meer feesten en borrels je meepakt hoe meer kans. Ik heb ook het idee dat de jongere "generaties" steeds sletteriger worden.
Verder denk ik ook dat het aan je eigen houding ligt. Als jij stilletjes in een hoekje gaat staan of verlegen aan de bar gaat hangen dan zal er niet snel een meisje op je afstappen. Uitstraling en houding doet veel; het bepaald wat je over je afroept.
Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.
pi_60909189
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:09 schreef Nijnebout het volgende:

[..]

Euh.. lees Kloon: het gaat om het punt geen tijd voor flyeren, is geen tijd voor een vriendin, we vragen je niet om 24 uur flyers te gaan ronddelen!
Ik kan nog wel ergens 5 minuutjes vrij maken per week voor een vriendin
pi_60918427
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Dat geloof ik absoluut ja. Als je bij de muur gaat 'hangen' wordt het nooit wat. Maar dat geldt naar mijn idee voor elke situatie waarin je vrouwen ontmoet. Als je weinig aanwezig bent en niet veel zegt maak je weinig kans dat een vrouw uberhaupt geinteresseerd in je raakt.
Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.

Vrouwen denken, dat is het probleem!

Daar gaat het vaak wel fout. Vrouwen hebben een 'gevoel' bij iemand of een 'idee' dat slechts zelden strookt met enige waarheid. Bovendien vormt dat ongeveer de gehele beeldvorming en als dat op een gegeven moment niet 'goed voelt' om welke nonsens reden dan ook, the spell is broken.

Dat maakt het voor mannen zo lastig ofcourse, rationeel denken gets you nowhere. Daarnaast moet je je maar blijven bewijzen tegenover een vrouw, want je hebt als man direct alle schijn tegen je.

Hmm terug naar het punt, te aanwezig werkt ook niet altijd. In jouw geval kan het maar zo betekenen dat ze daardoor een 'vreemd' gevoel van je krijgen. Bij iedereen past wat anders. In mijn vrijgezelle periode was mijn stijl veel meer op de achtergrond, maar niet tegen de muur aan. Gewoon met opgeheven hoofd, af en toe met een dodelijk cynische opmerking. Dat werkte altijd wel goed.

Kortom, vind wat bij vrouwen werkt en doe dat met zelfvertrouwen.
Verbaal terrorist
pi_60936528
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich wel mee eensch, maar goed er zijn ook gewoon types waar vrouwen niet op afstappen. Dat kan allerlei redenen hebben, van het denken dat je te 'onbereikbaar' bent tot 'dat je echt lelijk bent'.

Vrouwen denken, dat is het probleem!

Daar gaat het vaak wel fout. Vrouwen hebben een 'gevoel' bij iemand of een 'idee' dat slechts zelden strookt met enige waarheid. Bovendien vormt dat ongeveer de gehele beeldvorming en als dat op een gegeven moment niet 'goed voelt' om welke nonsens reden dan ook, the spell is broken.

Dat maakt het voor mannen zo lastig ofcourse, rationeel denken gets you nowhere. Daarnaast moet je je maar blijven bewijzen tegenover een vrouw, want je hebt als man direct alle schijn tegen je.

Hmm terug naar het punt, te aanwezig werkt ook niet altijd. In jouw geval kan het maar zo betekenen dat ze daardoor een 'vreemd' gevoel van je krijgen. Bij iedereen past wat anders. In mijn vrijgezelle periode was mijn stijl veel meer op de achtergrond, maar niet tegen de muur aan. Gewoon met opgeheven hoofd, af en toe met een dodelijk cynische opmerking. Dat werkte altijd wel goed.

Kortom, vind wat bij vrouwen werkt en doe dat met zelfvertrouwen.
Ik kan ongelofelijk cynisch zijn, maar soms hou ik me in omdat ik dan denk dat het weer iets te hard aankomt. Anyway ik denk dat voornamelijk humor erg goed werkt. En enige zelfspot is ook nooit weg

Maar als ik bijvoorbeeld naar het karakter / gedrag van een goede vriend van me kijk, die werkelijk de ene na de andere vrouw verslijt heeft die weer totaal geen zelfspot. Maar hij is dan weer wel vrij dominant / alpha en heeft altijd wel z'n lulpraatje klaar.

Ach ja, we proberen vrouwen te begrijpen het blijft toch maar lastig. Maar het blijft gewoon een feit dat de dominantere / wat ongrijpbare man veel vaker aan de vrouw is dan de wat inzichzelf gekeerde volgzame man. Misschien moeten er wat vrouwen hun licht gaan opwerpen in dit topic.
pi_60938656
Ik heb twee keer een relatie gehad van een aantal maanden, beide heb ik niet leren kennen tijdens het uitgaan. Gewoon juist op de meest bizarre locaties op een moment dat je het totaal niet verwacht. Ben 18 jaar overigens...

Ben zelf wel gek op uitgaan, standaard elke week eigenlijk. Ben inmiddels over m'n laatste ex heen en dus weer begonnen met potentieele meiden benaderen.

Afgelopen vrijdag in bijna nuchtere toestand afgestapt op een meid, ze reageerde leuk en met een dikke smile... maar haar vriendin stond dankzij mij wel alleen dus die pakte haar vast en sleepte haar mee. Dé bitch.

Paar weken geleden in een grote discotheek op wat meiden afgestapt, ging allemaal opmerkelijk goed. Helaas was de leeftijd 18+ waardoor ik constant met dames van 20 - 23 stond te praten / geilen. De meeste mensen schatten mij begin twintig, ben vrij lang (1.90) en atletisch (geen ego, genoeg dingen waar ik minder tevreden over ben, maar iets positiefs mag je ook noemen), maar zodra ik me leeftijd eerlijk vertelde speelde ik ze maar door naar m'n collega die al wat jaartjes ouder is.

Anyway, zonder te veel na te denken gewoon durven en doen. Al vaker gezegd hiero, maar het moge duidelijk zijn. Vooral ook niet te veel verwachtingen hebben en nooit op één paard wedden. Zorg dat je wat troeven hebt.

Oh! Vergeet ik nog één ding, heb je wat vrouwelijke vriendinnen waarmee je eens uit kan gaan? Ik heb wat vrouwelijke vriendinnen, vaak gaan we met een groep van 5, 6 waaronder enkele goed in de markt liggende dames. Tussen ons is het puur vriendschap, maar dat weten de andere bezoekers niet als we flink intiem staan te dansen. Ook wel goed voor je lef en ego though.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:42:51 #182
52513 whosvegas
The Trickster
pi_61045383
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee maar jij hebt er kaas van gegeten.
Are you nuts??
pi_61123095
Update: Afgelopen weekend in een redelijk zwaar bezopen toestand met een dame staan 'dansen'
Het lompe is dat aan het begin van de avond, toen ik dus nog nuchter was een extreem lekker wijf bijna tegen me aan te rijden stond, maar dan durf ik weer geen actie te ondernemen . Damn, ik ben ook zo'n prutser, maar ach we komen er ooit wel. (wie weet ooit in 2050 ofzo....)
pi_61123202
Wat is "bijna"?

1. Ze danste met een of neger en haar kont raakte jou zo nu en dan?
2. Jullie hadden oogcontact?
A little bit hateful
pi_61123353
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is "bijna"?

1. Ze danste met een of neger en haar kont raakte jou zo nu en dan?
2. Jullie hadden oogcontact?
2.

Die neger had ik net daarvoor bij haar weggeslagen.
pi_61123416
Is dit topic verzand in een dagboek waar jouw faalacties worden genoteerd?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:57:47 #187
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_61123447
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Kloonie het volgende:
Update: Afgelopen weekend in een redelijk zwaar bezopen toestand met een dame staan 'dansen'
Het lompe is dat aan het begin van de avond, toen ik dus nog nuchter was een extreem lekker wijf bijna tegen me aan te rijden stond, maar dan durf ik weer geen actie te ondernemen . Damn, ik ben ook zo'n prutser, maar ach we komen er ooit wel. (wie weet ooit in 2050 ofzo....)

Niet al teveel zuipen scheelt
pi_61123564
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef OldJeller het volgende:
Is dit topic verzand in een dagboek waar jouw faalacties worden genoteerd?
Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.
En zodat ik over 10 jaar kan terugkijken wat een enorme loser ik toch was (tegen die tijd ben ik een enorme player geworden)!
pi_61123646
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Niet al teveel zuipen scheelt
Yep, dat is ook nog best een uitdaging.
pi_61123732
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Yup, totdat niemand het meer boeit en dan zal ik nog blijven updaten.
En zodat ik over 10 jaar kan terugkijken wat een enorme loser ik toch was (tegen die tijd ben ik een enorme player geworden)!
Maar wat wil je precies met het topic?
Over het 'probleem' wat je in je TT hebt staan heb je denk ik al genoeg 'tips' gekregen.
Maar vervolgens werkt het klaarblijkelijk nog steeds niet?
pi_61123855
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar wat wil je precies met het topic?
Over het 'probleem' wat je in je TT hebt staan heb je denk ik al genoeg 'tips' gekregen.
Maar vervolgens werkt het klaarblijkelijk nog steeds niet?
Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:21:51 #192
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61124307
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen hebben dit ook, maar durven vaak net iets meer zodat je de hint begrijpt. Met name russische, poolse en engelse.
Engelsen zijn alleen maar dronken en vanuit die toestand durven ze alles.
Russische en Poolse wijven zijn gold diggers. Letterlijk en figuurlijk maar soms wel mooi . Moeilijkste vrouwen die ik tot op heden meegemaakt heb zijn de Cypriotische, die zijn nog lastiger dan de Nederlandse.

Benaderbaar? absoluut!
Telefoonnummer? geen probleem!
Afspraak voor een volgende keer? geen probleem!
Op komen dagen? Ho maar!

Tis dan ook niet voor niks dat al die vrouwen hier gescheiden zijn van hun mannen op hun 25ste...

@TS, alles heeft er tussen gestaan hoe je het kunt aanpakken. De tips en truuks staan er, het is aan jou om er wat mee te DOEN.
Neerkomen wel!
pi_61125151
wees een vent en maak een praatje klaar
en als het bij de ene niet lukt, hop door naar de volgende!
pi_61125701
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Rustig aan, ik sta nog steeds open voor tips. Ook staat er in de openingspost dat ik mijn 'pogingen' hier neer zou plempen. Wie het wil lezen leest het, het is geen verplichte kost.
ah, oké. Was gewoon benieuwd.
Maar heeft het al iets geholpen?
pi_61125784
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

ah, oké. Was gewoon benieuwd.
Maar heeft het al iets geholpen?
Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is er
pi_61125970
als je een poging gaat wagen zorg ervoor dat je goed in je vel zit,
en dat kun je realiseren door niks te verwachten.
en ga geen bier zuipen, knappen ze vaak af

vooraf zenuwachtig zijn en situaties schetsen zal alles niet bevorderen.
dus niet denken, gewoon doen ^^
pi_61125974
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef Kloonie het volgende:

[..]

Nou, in principe doe ik mijn best en praat ik al wat meer met vrouwen tijdens het uitgaan. Dit het begin is er
Inderdaad.
En met trial & error leer je vanzelf wel wat goed is en wat niet.
pi_61129160
Ik las net iets over vrouwen die meer op alfa mannetjes afkomen, in dit topic. Eh, ik stap nooit op iemand af, ik wacht en als ze niet durven dan eh jammer dan (dit is een flauwe principe kwestie, iets met trots, moet ik misschien eens iets aan doen, ik doe tegenwoordig mn best als ik iemand echt leuk vind). Dat van het alfamannetje is logisch, als je niet opvalt en niet op iemand af stapt, ja dan kan je lang wachten. Maar goed, inmiddels oogcontact;-) Gaat beter dus. Hang in there, we eten niemand op hoor.
pi_61135728
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef missbutterfly het volgende:
Ik las net iets over vrouwen die meer op alfa mannetjes afkomen, in dit topic. Eh, ik stap nooit op iemand af, ik wacht en als ze niet durven dan eh jammer dan (dit is een flauwe principe kwestie, iets met trots, moet ik misschien eens iets aan doen, ik doe tegenwoordig mn best als ik iemand echt leuk vind). Dat van het alfamannetje is logisch, als je niet opvalt en niet op iemand af stapt, ja dan kan je lang wachten. Maar goed, inmiddels oogcontact;-) Gaat beter dus. Hang in there, we eten niemand op hoor.
Dan vraag ik mij af wat jou zo interessant maakt om op af te stappen. Ik heb geen problemen om op vrouwen af te stappen, maar het moet wel een beetje van beide kanten komen. Waarom zouden de mannen wel op jou af moeten stappen en andersom niet. Omdat dit van oudsher het denkbeeld is?
Uit je post blijkt dat je dus voorheen niet eens oogcontact maakte. In dat geval komen er alleen maar gasten op je af die elk meisje proberen.
pi_61135935
Sja wat mij opvalt (recente ervaring) is dat juist als het je geen fuck scheelt, vrouwen zich en masse aan je op gaan dringen. Ik heb een vriendin, ben er happy mee en opeens stellen dames zich spontaan voor en ben je in the picture. Als ik vrijgezel was geweest, was ik stukken minder interessant, want ze zien aan je blik dat je ergens er meer van denkt.

Je bent ook vooral niet interessant om op af te stappen omdat je kijkt met een blik van 'zo interessant, dat kan weleens meer zijn'.
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')