- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
Moet dat niet kidsless zijn??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.quote:
DateD, To Date, Have Dated<- Dquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Do you speak English you motherfucker.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:25 schreef Bafnek het volgende:
ENGLISH MOTHERFUCKER: DO YOU SPEAK IT?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
DateD, To Date, Have Dated<- D
Ja, ik was serieusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
[quote][..]
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.
[..]
"Kom nu ook vertoeven op het gezellige strandevenement van radio Slem FM met bekende diskjockeys platendraaiers!"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, gewoon strandevenementen dus. Of klinkt dat niet hip genoeg.
OMFGquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
FoutEN verbeterenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?
Mensen die anderen fout verbeteren.![]()
![]()
Kom hier, ff knuffelen.quote:
Ja, bladiebla, 'datet' is gewoon correct Nederlands. Beter let je op je eigen Nederlands, voordat je mij komt verbeteren.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
ik ben uitgenodigt voor haar negende verjaardag.
Hell ik heb nooit beweert dat ik ABN spreek of type, maar als mensen erop in gaan ga ik lekker meequote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, bladiebla, 'datet' is gewoon correct Nederlands. Beter let je op je eigen Nederlands, voordat je mij komt verbeteren.
[..]
Alsof je Uberhaubt over het trotoir loopt als je naar het toilet gaat om de shit van een ander te ruiken, madre de dios, openbare toiletten stinken me toch een beetje.....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef Chrrris het volgende:
We zijn gewoon erg internationaal ingesteld.
Je ziet het ook wel met duitse woorden. Ganz geil, aber naturlich, ich gehe, super!
Of franse woorden: c'est la vie, bonjour, champignon, trottoir, merde! voilà, bisous.
soitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Alsof je Uberhaubt over het trotoir loopt als je naar het toilet gaat om de shit van een ander te ruiken, madre de dios, openbare toiletten stinken me toch een beetje.....
Poit..quote:
THEY SPEAK ENGLISH IN WHAT???!?!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:25 schreef Bafnek het volgende:
ENGLISH MOTHERFUCKER: DO YOU SPEAK IT?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:27 schreef BasOne het volgende:
Eeensch
Zoooo eensch.
Per definitie, spreek geen Engels als je geen engels kan (presentatoren etc , die films aankondigen....)
Spreek gewoon Nederlanders wanner het kan.
Dat als je het over een hard disk hebt in pltaats van een harde schijf, dat je een wentelwiek gewoon een helicopter noemt, no problemo.
Maar zoals TS zegt, shoppen, kids..... date vond ik eigenlijk nog wel kunnen.
Ik probeer aan een goed voorbeeld te denkenenige wat in me opkomt is STAAR WAARS, omg ik weet niet hoe die vent z'n bek erom heen kreeg, maar ik die aankondeging alleen kunnen ontcijferen naar aanleiding van de beelden op tv.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:48 schreef BasOne het volgende:
The same thing we do every night Pinky, Try to take over de world.
Dat klinkt wel heel erg TROS.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:57 schreef FeddeLeGrand het volgende:
[..]
"Kom nu ook vertoeven op het gezellige strandevenement van radio Slem FM met bekende diskjockeys platendraaiers!"
Yup, het is heul erg heup om dat te doen... En al die jeugd die dat dan gaat nadoen en zo, op straat. Dat zijn wel de huisvrouwen en palletsorteerders van de toekomst he, je moet dat niet onderschatten!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:20 schreef stokbrood het volgende:
Terechte klacht! Vooral SlamFm heeft er een handje van reclames van bepaalde evenementen (die ook nog eens gewoon hier in NL zijn) compleet in het Engels te doen. Zal wel hip zijn ofzo.
Euj, huisvrouwen en palletsorteerders zijn ook nodig!quote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef Scoobysnacks het volgende:
Yup, het is heul erg heup om dat te doen... En al die jeugd die dat dan gaat nadoen en zo, op straat. Dat zijn wel de huisvrouwen en palletsorteerders van de toekomst he, je moet dat niet onderschatten!
Weet je wat het ergste is.. het was een copy pastequote:
Dat is helemaal niet het ergste.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:36 schreef BasOne het volgende:
Weet je wat het ergste is.. het was een copy paste
Je kijkt Star Wars?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hell ik heb nooit beweert dat ik ABN spreek of type, maar als mensen erop in gaan ga ik lekker mee
Engels daarintegen... ooooh daar heb ik zo'n scheithekel aan als dat fout gespeld of gesproke.. of vertaald word... ooohhhh... bah...
Zo heb ik Star Wars Ep4 a new hope, Chewbacca, Chewie.. word vertaald als pruimtabak en pruimpje... ooooooohhhhh daar kan ik wel zooooo pissig om worden.
Uhm dus al de jeugd van nu wordt later vakkenvuller?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Yup, het is heul erg heup om dat te doen... En al die jeugd die dat dan gaat nadoen en zo, op straat. Dat zijn wel de huisvrouwen en palletsorteerders van de toekomst he, je moet dat niet onderschatten!
"BWROAHHBENTHOALLEN DEN BOSJJJ"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef Quir het volgende:
Of bij evenementen "IN RTTRDAAAAAMMMMM"
quote:
JE MAATENDRNAAIENquote:
Surveilleer ik hier sarcasmequote:Op zondag 20 juli 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de grappigste kloon die ik ooit heb gezien
Neequote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Surveilleer ik hier sarcasme
quote:
Even wat feedback: je vergeet een stukje teamwork!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat er altijd van je word verwacht dat je outside-the-box moet denken en tegelijkertijd de policy moet naleven om de efficiency op peil te houden. De targets zijn namelijk niet voor niks gesteld.
Maar goed, ik zal waarschijnlijk te narrow-minded zijn....
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dus ook als je het niet kan?
Misschien moet je toch maar eens het Engels proberen
Amen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:15 schreef Nickenator het volgende:
[..]![]()
Ach, soms bekt engels gewoon lekkerder, maar 'shoppen' klinkt idd alsof je net terug komt van je potje golf met je bekakte wijf/kerel.
N~
Argh, zo erg! Zo'n opgefokte stem: 'the twentyforf of March, Hollywood in Radderdem' etc. etc. Doldwaze pret om dan met je vrienden het in het Nederlandse te vertalen met zo'n jaren vijftig polygoon-journaal stem.quote:
En dan bij voorkeur in zo'n nieuwbouwhok van 2,5 bij 3quote:Op maandag 21 juli 2008 23:30 schreef Samcali het volgende:
TV Makelaar Sylvana Simons die de slaapkamer binnenwandelt en roept : "zo, en dit is de master bedroom!"
Eens met TS, vooral dat "kids".quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:19 schreef floris.exe het volgende:
Het is logisch dat een taal onder invloed staat van allerlei ontwikkelingen, vernieuwingen en ook van andere talen. Maar er zijn wat mij betreft wel grenzen. Enkele woorden die tegenwoordig standaard worden gebruikt waar ik zo ontzettend van walg dat ik spontaan moordneigingen krijg:
- Daten
- Shoppen
- Kids
Maar ook Engels taalgebruik in Nederlandse reclames waar je ook gewoon Nederlands kunt gebruiken. Een voorbeeld is die reclame van Slam FM over één of andere 'beach event'. Die hele reclame wordt door één of ander wijf dat in steenkolen Engels gesproken ("...sunny music and smiling people will give you that ultimate summer feeling...")
Dan denk ik, voel je je stoer ofzo? Smerige taalverkrachtiger! SCHIJT OMHOOG!!!!!
Maar het is een referentie (een 'shoutout'quote:Op zondag 9 november 2008 10:53 schreef IJsblock het volgende:
Ze heerschend hoe DJ Scooter altijd met zijn foute "live publiek" verkondigde: "Riespek To Da Men In Die Eiskriemven"!
Als je dat in het Duits zou doen klinkt het waarschijnlijk alsof de Fuhrer weer aan een revival bezig is...
Wat een briljante opmerking.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik wil geen kinderen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Surveilleer ik hier sarcasme
Heb je ook publiek dat niet live is dan?quote:Op zondag 9 november 2008 10:53 schreef IJsblock het volgende:
Ze heerschend hoe DJ Scooter altijd met zijn foute "live publiek" verkondigde: "Riespek To Da Men In Die Eiskriemven"!
Yep, deze truuk heeft HP Baxter (Scooter dus) van Lownoise en Mental Theo afgekeken door een sample van een menigte te mixen in zijn nummers waardoor het dus lijkt alsof het live on stage (levend op podium) is.quote:Op zondag 9 november 2008 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ook publiek dat niet live is dan?
En de KLF is nog steeds heerschend!quote:Op zondag 9 november 2008 10:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar het is een referentie (een 'shoutout') aan de KLF
Oh, oké.quote:Op zondag 9 november 2008 11:06 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Yep, deze truuk heeft HP Baxter (Scooter dus) van Lownoise en Mental Theo afgekeken door een sample van een menigte te mixen in zijn nummers waardoor het dus lijkt alsof het live on stage (levend op podium) is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 9 november 2008 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, oké.Oké terug aan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zondag 9 november 2008 11:13 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Oké terug aan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zondag 9 november 2008 11:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zondag 9 november 2008 11:23 schreef IJsblock het volgende:
[..]Bedankt, jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik lachte hardopquote:
Wat zijn Branbandhallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik lachte hardop
Daar moet ik ook gelijk aan denken toen ik de TT las.
Branbandhallen is gewoon een woord dat onmogelijk uit te spreken is met een engelse tongval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |