- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
Moet dat niet kidsless zijn??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Omdat je nooit datet, je kleding via internet bestelt en altijd kinderloos zal blijven, ja!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik heb wel eens afspraakjes gehad.
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.quote:
DateD, To Date, Have Dated<- Dquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Do you speak English you motherfucker.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:25 schreef Bafnek het volgende:
ENGLISH MOTHERFUCKER: DO YOU SPEAK IT?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
- Ik koop mijn kleding altijd bij een respectabele herenzaak waar ze waarde hechten aan traditionele normen en waarden.
- Ik wil geen kinderen.
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
DateD, To Date, Have Dated<- D
Ja, ik was serieusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef BasOne het volgende:
[quote][..]
Kidless dan maar nee, dat woord bestaat niet, in het Engels is het Without Children.
[..]
"Kom nu ook vertoeven op het gezellige strandevenement van radio Slem FM met bekende diskjockeys platendraaiers!"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, gewoon strandevenementen dus. Of klinkt dat niet hip genoeg.
OMFGquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
FoutEN verbeterenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, wat loop je nou vaag te brabbelen?
Mensen die anderen fout verbeteren.![]()
![]()
Kom hier, ff knuffelen.quote:
Ja, bladiebla, 'datet' is gewoon correct Nederlands. Beter let je op je eigen Nederlands, voordat je mij komt verbeteren.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
ik ben uitgenodigt voor haar negende verjaardag.
Hell ik heb nooit beweert dat ik ABN spreek of type, maar als mensen erop in gaan ga ik lekker meequote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, bladiebla, 'datet' is gewoon correct Nederlands. Beter let je op je eigen Nederlands, voordat je mij komt verbeteren.
[..]
Alsof je Uberhaubt over het trotoir loopt als je naar het toilet gaat om de shit van een ander te ruiken, madre de dios, openbare toiletten stinken me toch een beetje.....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef Chrrris het volgende:
We zijn gewoon erg internationaal ingesteld.
Je ziet het ook wel met duitse woorden. Ganz geil, aber naturlich, ich gehe, super!
Of franse woorden: c'est la vie, bonjour, champignon, trottoir, merde! voilà, bisous.
soitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Alsof je Uberhaubt over het trotoir loopt als je naar het toilet gaat om de shit van een ander te ruiken, madre de dios, openbare toiletten stinken me toch een beetje.....
Poit..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |