Hahah winquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:45 schreef Molluck het volgende:
Ben jij het puberbroertje van de bowsachter?
TS learned that the hard wayquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:39 schreef longinus het volgende:
Soms is het handig als je hem van te voren wast
Film or it didn't happenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
Maar ik krijg ze nog wel, ik ben uitgenodigt voor haar negende verjaardag.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
Net als het buurmeisje van me -_-
Loopt ze topless achter in de tuin rond plantjes water te geven, dus minime klopt al aardig tegen het raamkozijn, ziet ze me, zwaait, ik zwaai terug, draait ze zich om gaat ze helemaal voorover gebukt een bloemetje plukken... sheesh minime klapte me toch tegen de muur aan.
Staat de buurman ineens tegen me te schreeuwen, dat ik niet zo naar de moet loeren :\
Buurvrouw er ook nog eens bij -_-
Maarja, ouders, die zijn beschermend voor hun kinderen snap ik ook wel, maar sheesh.
wtf man vieze pedofielquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef BasOne het volgende:
Net als het buurmeisje van me -_-
Loopt ze topless achter in de tuin rond plantjes water te geven, dus minime klopt al aardig tegen het raamkozijn, ziet ze me, zwaait, ik zwaai terug, draait ze zich om gaat ze helemaal voorover gebukt een bloemetje plukken... sheesh minime klapte me toch tegen de muur aan.
Staat de buurman ineens tegen me te schreeuwen, dat ik niet zo naar de moet loeren :\
Buurvrouw er ook nog eens bij -_-
Maarja, ouders, die zijn beschermend voor hun kinderen snap ik ook wel, maar sheesh.
Hoe doen ze dat? Elektroduseren net als in de film?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
wtf man vieze pedofielval dood ofzo echt jonge ze zouden je moeten elektroduseren net als in die film
dude..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
wtf man vieze pedofielval dood ofzo echt jonge ze zouden je moeten elektroduseren net als in die film
Weet je, in de VS hebben ze de doodstraf, dat doen ze met elektriciteit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
dude.._! Ik hoop zo dat je een grapje maakt.
Gast herken ironie als je het ziet.... zn buurmeisje is trouwens als 14...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |