Uhm dus al de jeugd van nu wordt later vakkenvuller?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:22 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Yup, het is heul erg heup om dat te doen... En al die jeugd die dat dan gaat nadoen en zo, op straat. Dat zijn wel de huisvrouwen en palletsorteerders van de toekomst he, je moet dat niet onderschatten!
"BWROAHHBENTHOALLEN DEN BOSJJJ"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:37 schreef Quir het volgende:
Of bij evenementen "IN RTTRDAAAAAMMMMM"
quote:
JE MAATENDRNAAIENquote:
Surveilleer ik hier sarcasmequote:Op zondag 20 juli 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de grappigste kloon die ik ooit heb gezien
Neequote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
[..]
Surveilleer ik hier sarcasme
quote:
Even wat feedback: je vergeet een stukje teamwork!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:32 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat er altijd van je word verwacht dat je outside-the-box moet denken en tegelijkertijd de policy moet naleven om de efficiency op peil te houden. De targets zijn namelijk niet voor niks gesteld.
Maar goed, ik zal waarschijnlijk te narrow-minded zijn....
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dus ook als je het niet kan?
Misschien moet je toch maar eens het Engels proberen
Amen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:15 schreef Nickenator het volgende:
[..]![]()
Ach, soms bekt engels gewoon lekkerder, maar 'shoppen' klinkt idd alsof je net terug komt van je potje golf met je bekakte wijf/kerel.
N~
Argh, zo erg! Zo'n opgefokte stem: 'the twentyforf of March, Hollywood in Radderdem' etc. etc. Doldwaze pret om dan met je vrienden het in het Nederlandse te vertalen met zo'n jaren vijftig polygoon-journaal stem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |