Voor mensen die beide spitsen kennen nietquote:Op zondag 20 juli 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt beter zeggen: die goedkoper is. Dat andere is dom giswerk.
En de vraag of Huntelaar wel bij Napoli past... Waar je naast dat je heel goed moet kunnen voetballen ook mentaal sterk moet zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is duidelijk dat er wat schort aan Huntelaar(vooral snelheid en een realistische prijs)
Sprak de Napoli expertquote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof ze iets anders hebben om voor te leven
Is het bij jou al afgelopen dan? Bij mij zojuist afgekeurde 0-2quote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef DIGGER het volgende:
Relatief weinig problemen met 10 (2e geel Rinaudo), maar wat wil je met ene tegenstander die thuis start emt een 4-4-1-1- formatie, daar druipt het vertrouwen niet echt vanaf.
Het is inmiddels echt, echt, echt vol. Geen kaarten meer te krijgen voor de Curva´s, niet eens voor de eerste ring van de Distinti. Ik heb kaarten gekocht voor de eerste ring Curva Bquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef DIGGER het volgende:
En inmiddels staat de teller voor zaterdag al op 40.000 tickets!
Is DAM al klaargekomen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Diego Valeri zou de volgende aankoop voor op links moeten zijn.
En inmiddels staat de teller voor zaterdag al op 40.000 tickets!
Ik zit stiekem wel te denken aan de poulefase UEFA Cup met een uitwedstrijd in Amsterdam......quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:22 schreef DIGGER het volgende:
Wedstrijd zaterdag gaat in PPV bij SKY, kanaal 251. Dus niet afhankelijk van streams, want dus niet meer alleen bij Conto TV.
En het positivise en enthousiasme is mooi om te zien, maar daardoor heb ik wel het gevoel dat het bijna alleen maar kan tegenvallen.
Ze zullen toch niet weer Inter, Milan, Juve, Sampdoria, Fiorentina, Udinese allen puntloos naar huis sturen en alleen 3 punten aan Roma moeten laten zoals afgelopen seizoen.
Ik ben blij als ze dit seizoen minder wisselvallig spelen, met name uit beter gaan presteren en zich direct plaatsen voor de UEFA cup, dus in principe plek 5-7
Dat komt omdat hij op een dag thuiskwam en Gennaro Iezzo tussen de benen van zijn vrouw vond. En dat was niet om ballen te vangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef DIGGER het volgende:
Wel terecht dat Domizzi uitgefloten werd.
Wegwillen om familieredenen OK, maar dan flirten met Genoa, Lazio, Fiorentina en Torino komt meer over als "Overal behalve in Napoli".
Die zet ik bij m'n bookmarks! Wil als het kan dit seizoen een keer een pot bezoeken dus is dit zeker handigquote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef SMOOK het volgende:
Je kunt bij S.M.O.O.K. tegenwoordig terecht voor het reserveren van toegangskaarten, zie:
http://www.amalfikust.nl/(...)edstrijd-san-paolo/.
Als er iemand opmerkingen of suggesties heeft lees ik dat graag.
Saluti.
Super! Ik heb het schema bekeken en ik wil proberen om in het weekend van 11/12 april 2009 Lazio - Roma te combineren met Napoli - Atalanta. Hopelijk worden ze niet gelijktijdig gespeeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef SMOOK het volgende:
Je kunt bij S.M.O.O.K. tegenwoordig terecht voor het reserveren van toegangskaarten, zie:
http://www.amalfikust.nl/(...)edstrijd-san-paolo/.
Als er iemand opmerkingen of suggesties heeft lees ik dat graag.
Saluti.
Netjes!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef DIGGER het volgende:
25.000 man op de training zojuist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paasweekend, dus ik denk dat je dan pech hebt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Super! Ik heb het schema bekeken en ik wil proberen om in het weekend van 11/12 april 2009 Lazio - Roma te combineren met Napoli - Atalanta. Hopelijk worden ze niet gelijktijdig gespeeld.
Hmmm, jammer. Moet inderdaad wel op 2 verschillende dagen, ik hou niet van haasten. Dan moet ik maar 2x die kant op.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Paasweekend, dus ik denk dat je dan pech hebt.
En als je 's middags in San Paulo zit ben je no way op tijd in Rome voor de derby, je mag al blij zijn als je tegen die tijd van de Tangenziale af bent
Nou, ik vond de rode kaart ontzettend dom en onnodig, maar wel terecht. Beide gele kaarten waren simpelweg terecht, maar zeker die 1e was echt totaal onnodig. En dan met die wetenschap Vucinic zo tackelen is stom, zeker met nog voldoende man achter de bal, voor een 2e geel. Zonde, want tot dan toe speelde Santacrocce goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef Diego10 het volgende:
Heerlijk begin van de competitie met een verdiend gelijkspel bij AS Roma,jammer voor de onterechte rode kaart(eerste was geen geel) van Santacroce op naar de thuiswedstrijd tegen Fiorentina FORZA NAPOLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar hebben ze bij de redactie van de Gazzetta zitten pitten, want dat was overduidelijk buitenspel (wat ook gegeven werd)quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef Diego10 het volgende:
Aquilani wasted a remarkable chance six yards from an open goal, as he didn't adjust his body in time for De Rossi's cross and deflected over with his stomach.
Denk niet dat een reisverbod die gasten tegenhoud.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef PyTh het volgende:
Beetje jammer....
Denk ik ook niet maar blijft jammer dat er meteen bij de eerste wedstrijd, waar de ongeregeldheden volgens mij wel meevallen op het slopen van een paar treinen na, een reisverbod voor de rest van het seizoen wordt opgelegd.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat een reisverbod die gasten tegenhoud.
Vooral als er ca. 8.000 fans gaan en er niks geregeld wordt qua transport, in een land gebukt onder hoge inflatie. Dan weet je dat veel te veel mensen dezelfde paar (relatief zeer goedkope) treinen pakken en het wel mis moet gaan. Je zou bijna denken aan een op voorbedachte rade....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef PyTh het volgende:
Beetje jammer....
quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Een vriend van me handelt in voetbalshirts en beweert nu het Napoli shirt van Maradona te hebben dat hij droeg tijdens de wedstrijd tegen Bayern HSV met die warming up met Live is Life op de achtergrond. Zal binnenkort ff een fototje proberen te regelen![]()
http://www.sportkroniek.nl/sporthistorie1/890419_maradona.htmlquote:
hsvquote:"De legendarische opwarming vond wel degelijk plaats in München voor de terugwedstrijd in de halve finales tussen Bayern München en Napels.
"Life is life" werd live in het stadion gespeeld door de groep Opus en Maradona jongleerde zo'n half uur voor aanvang van de match. Met de camera's op hem gericht en dat beeld op het grote scherm van het Olympia-stadion.
Ik heb het in levende lijve gezien want ik commentarieerde de wedstrijd. Terug in België heb ik de beelden laten kopen bij de Duitse zender (ZDF) en heb er een montage van gemaakt. Oorspronkelijk is Diego zo'n zeven minuten bezig geweest want de groep speelde meer dan één nummer. Mijn montage was iets tussen de twee en drie minuten en werd uitgezonden in een documentaire die ik over het leven van Maradona heb gemaakt. Later is die montage eerst in Nederland verspreid en nog later verder in Europa en op U-Tube is het nog altijd die versie.
Napels schakelde Bayern uit en speelde de finale tegen Stuttgart. Ook die match heb ik bijgewoond. In Stuttgart (ook de terugwedstrijd) was er een Duitse jongleur aan het werk geweest en Diego heeft even bij hem gestaan voor de foto maar nauwelijks wat gedaan. Daardoor misschien het misverstand.
De opwarming met Life is Live vond in München plaats en nergens anders." aldus Frank Raes.
my bad...quote:Op zondag 7 september 2008 16:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
http://www.sportkroniek.nl/sporthistorie1/890419_maradona.html
[..]
hsv![]()
Hamsik als middenvelder: 3 wedstrijden, 3 goals.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef MarcelDM het volgende:
Gister toch weer een knappe overwinning. 2-1
Ik ben A: nogal druk en heb B: totaal de ballen verstand van creeren & beheren van websites dus ik zou zelf zo 1, 2 3 niet weten wat daadwerkelijk te kunnen bijdragen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef SMOOK het volgende:
Iets heel anders....
Ik heb het internetadres www.sscnapoli.nl inmiddels in beheer.
Heeft er iemand een leuk idee voor een website? MIsschien iets voor de Napoli-'fokkers' van het eerste uur? Digger?
Saluti.
quote:Lippi: “Il Napoli gioca il miglior calcio”
Marcello Lippi, intervenuto in diretta radiofonica alla trasmissione "La politica nel pallone" su Gr Parlamento ha rilasciato alcune dichiarazioni lusinghiere nei confronti degli azzurri : «Il calcio più spumeggiante, più interessante l'ha forse fatto vedere il Napoli. La novità della velocità, di certe verticalizzazioni. Hanno intrapreso la strada giusta, con due o tre giocatori all'anno. Hanno saputo scegliere alcuni giocatori, poi... Parliamoci chiaro: chi conosceva i Gargano o quella gente lì? Hanno saputo intraprendere la strada della crescita continua".
Aha.quote:
Volgens mij klopt dat laatste niet geheel, Russotto z'n BMW Coupe was gestolen, maar werd al snel met excuus briefje terug gevonden daar de dief niet wist dat hij toevallig de wagen van de Napoli speler geklauwd had.quote:Hamsik suffers daylight robbery
Napoli midfield ace Marek Hamsik was mugged close to the Stadio San Paolo this afternoon.
The Slovak sensation was in his car when he was approached by two men with helmets on scooters.
One of the men broke the window of Hamsik's car with the butt of a gun and threatened him with the weapon.
The men stole the former Brescia man's watch and a bag containing around £650.
Hamsik, who was reportedly visibly shaken by the ordeal, had been on a shopping trip after training but his afternoon ended in a trip to the police station to report the crime.
The mugging comes just weeks after Napoli striker Andrea Russotto was attacked in the city late at night.
Hoge straf idd, maar vooral ongelooflijk dom dat ie niet komt opdagen voor een dopingtest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:48 schreef DIGGER het volgende:
Gvd Mannini 1 jaar geschorst, belachelijk
Nu na de zaak blijkt de oorzaak nog onschuldiger dan vermoedt: Brescia had met 3-0 verloren, de president was in de kleedkamer gekomen om het elftal even goed de les te lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoge straf idd, maar vooral ongelooflijk dom dat ie niet komt opdagen voor een dopingtest.
Samengevat: De Curva gaf cijfers voor afgelopen seizoen, moge duidelijk zijn waar de onvoldoendes heen gingen en waarom.quote:La Curva A da i voti poi al 70' lascia gli spalti
Striscioni giganti e il voto più alto per il Napoli ad Edy Reja: un bel 9. i tifosi della Curva lasciano intorno le 16:25 gli spalti.
decina di striscioni giganti sono apparsi in Curva A nei primi minuti di gioco. La Curva ha dato i voti. Un bel 9 a Reja l'unico vincente. Un 7 al primo ciclo di 5 anni. un 3 ai giocatori mercenari e un -2 ai procuratori. Un bel 2 a chi l'infame trappola d'agosto ha capito ma non ha fatto nulla per rimediare. Un bel - 1 ce lo becchiamo noi della stampa e ringraziamo! Un bel 1 arriva per il Viminale, il Cams e il Ministro Maroni. Zero in pagella per Spaccarotella il poliziotto che uccise Gabriele Sandri. Il 10 va alla Curva, è per la loro coerenza.
16:25 - Dopo circa 20' minuti della ripresa i tifosi azzurri della Curva A hanno lasciato gli spalti. Solo uno striscione "Il vostro campionato da tempo è finito... Alcuni atteggiamenti li abbiamo legati al dito"
Er komt zeker nog 1 goalkeeper, wellicht 2. Zou zelf het liefste Marchetti (Cagliari) zien overigens i.p.v. de Sanctis of Rubinho.quote:IN ENTRATA
Quagliarella 100% (a titolo definitivo, 16mln più metà Domizzi)
Cigarini 100% (a titolo definitivo, 9,3mln più la metà di Garics)
Campagnaro 100% (Sampdoria, 3-4mln più metà Mannini)
De Ceglie 85% (Juventus, 4mln per la metà)
De Santis 70% (Siviglia)
Pandev 70% (Lazio)
M. Cassano 55% (Piacenza)
Zuniga 45% (Siena)
Rubinho 20% (svincolato)
Nilmar 5% (Internacional))
Bellusci 5% (Ascoli)
Marchetti 5% (Cagliari-Albinoleffe)
Yacob 5% (R.Avellaneda)
IN USCITA
Russotto 100% (fine prestito, non riscattato, Bellinzona)
Domizzi 100% (Udinese)
Garics 100% (Atalanta)
Bucci 100% (fine contratto)
Mannini 99% (Sampdoria, comproprietà)
Romito 99% (comproprietà al Pescara)
Palumbo 99% (prestito in Lega Pro)
Ciano 99% (Marcianise, prestito)
Bucchi 99% (Ascoli, Modena)
Calaiò 99% (comproprietà al Siena, Cagliari)
Zalayeta 99% (Espanyol, Parma, Bari)
Rullo 95% (Chievo, Lecce, Triestina o rinnovo prestito)
De Zerbi 95% (prestito o cessione in B)
Amodio 85% (Chievo, Cagliari, Queens Park Ranger)
Gianello 85% (Sampdoria, Chievo, Piacenza)
Pazienza 70% (Lazio, Parma, Catania, Bari)
Aronica 60% (Chievo Verona)
Iezzo 60% (Roma, Fiorentina)
Blasi 60% (Parma, Palermo)
Rinaudo 40% (Lazio, Bologna, Bari)
Santacroce 40% (Juventus, Fiorentina, Udinese)
Kon je wel een zitplek vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef SMOOK het volgende:
Seizoenkaart is binnen; Tribuna Nisida.
Al van genoten? (meer dan van Roma naar ik denk).quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Staat een mooi team komend seizoen.
Slechts 200 kiloquote:Napoli, trovato materiale esplosivo al San Paolo
Si tratta di fuochi pirotecnici. Arrestato il custode
NAPOLI, 18 settembre - Ingente il quantitativo di materiale esplodente rinvenuto dalla Polizia in uno dei garage dello stadio San Paolo: oltre 200 chili, tra cui botti di notevole potenza, custoditi peraltro accanto a materiale altamente infiammabile (plastica, stoffe, legno). Agli arresti è stato tratto Salvatore Volpe, 59 anni, custode dell'impianto di Fuorigrotta. Ora la Digos sta indagando, non solo negli ambienti del tifo, per accertare se quei fuochi sarebbe stati utilizzati già per Napoli-Udinese, oppure per cercare di innescare un'azione di disturbo nei confronti della società come avvenne per Napoli-Frosinone, campionato di B 2006-2007. Forte il sospetto di un tentativo di estorsione. «Noi facciamo tutti i filtraggi e i contro filtraggi possibili - ha detto il questore di Napoli, Santi Giuffrè - ma a cosa serve quando poi c'è del materiale del genere all'interno dello stadio?».
IL PRECEDENTE - La gara Napoli-Frosinone si giocò di sabato 6 dicembre. Fu sospesa due volte per lancio di petardi dai distinti e poi ripresa dall'arbitro Orsato su sollecitazione di De Laurentiis che si precipitò in campo. La Procura accertò successivamente che si era trattato di un tentativo di estorsione nei confronti della società che aveva negato la concessione di biglietti ad alcuni esponenti dei gruppi organizzati.
quote:Cavani maakt einde aan geruchtenstroom en tekent tot 2016 bij Napoli
Edinson Cavani mag dan door vele Europes topclubs begeerd worden, dat heeft de aanvalsleider van Napoli er niet van weerhouden een contract bij Napoli te tekenen. “Hij blijft tot medio 2016 bij ons”, bevestigt voorzitter Aurelio De Laurentiis bij Radio Marte. Cavani werd dit seizoen gehuurd van Palermo. Preses De Laurentiis kwam woorden tekort om zijn blijdschap te beschrijven.
“We hadden vandaag een ontmoeting met Edinson en hebben onze samenwerking verlengd”, geeft de voorzitter te kennen. “We zijn erg tevreden en zelf ben ik blij een kampioen in mijn team te hebben. Maar bovendien is hij een erg aardig persoon. Het is een man met geloof en een geweldige persoonlijkheid, een belangrijk onderdeel van Napoli.”
De Laurentiis besluit te zeggen dat het seizoen voor Napoli, de club stelde Champions League-voetbal veilig, uitermate geslaagd is. “Het is een homogene groep, die goed heeft samengewerkt. Ook de technische staf, de medische staf en de fitnesstrainers wil ik bedanken. Zij hebben onze jongens in geweldige fysieke en mentale conditie gebracht.”
San Paolo heeft wel wat achterstallig onderhoud, dat wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Aiciu het volgende:
En nu ook Zielinski binnen:
Ufficiale: Piotr Zielinski è un calciatore del Napoli.
[ afbeelding ]
Zo hebben we ineens 2 Polen.
Klopt, alleen komt dat mede door de gemeente.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
San Paolo heeft wel wat achterstallig onderhoud, dat wel.
Slechte zaak voor De Guzman. Zonde ook. Was een prima speler voor Napels. Geen volksheld a la Maradona, maar hey.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:28 schreef Aiciu het volgende:
Nieuwe aankoop: Amadou Diawara van Bologna
Vertrokken spelers:
David López terug naar Espanyol
Sebastiano Luperto op huurbaas naar Pro Vercelli
Jonathan De Guzmán op huurbasis met optie tot koop naar Chievo.
Hoe ben jij eigenlijk zo lijp van Napoli geworden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef Aiciu het volgende:
Ik vlieg op 22 november naar Napels voor de wedstrijden tegen Dinamo Kiev, Sassuolo en Inter.
Ik ben Napolitaans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk zo lijp van Napoli geworden?
Ik vind dat hij het goed gedaan heeft, hij heeft zeker een betere behandeling verdient.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Slechte zaak voor De Guzman. Zonde ook. Was een prima speler voor Napels. Geen volksheld a la Maradona, maar hey.
Lekker. Ik wil graag nog een keer naar Napels. Altijd een keer naar Napels voor je dood, is mij ooit verteld.quote:
Daar ben ik het zeker mee eens, behalve van het sterven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Lekker. Ik wil graag nog een keer naar Napels. Altijd een keer naar Napels voor je dood, is mij ooit verteld.
Hoe kom je hier?
Ik ga binnenkort aan een reis door Europa beginnen. Wat voor op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, behalve van het sterven.
Zelf zeg ik altijd dat ze maar terug moeten gaan, zoals ik doe.
Hoelang wil je dan blijven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan een reis door Europa beginnen. Wat voor op mijn lijstje.
Ik denk dat een paar dagen wel een klein idee kan geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:13 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Paar dagen? Of is dat te weinig om de Napolitaanse ziel te leren kennen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar dagen wel een klein idee kan geven.
Voetbal, eten, muziek, historie.quote:
Milikquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:17 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval mijn Milik shirtje aan. Veni, vidi, vici, Napoli!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |