abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74245219
die zitten hier helaas niet meer..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74547233
Stand na het gelijke spel tegen Catania

Inter 29 Palermo 16
Juventus 24 Chievo 15
Milan 22 Udinese 15
Samp 21 Roma 15
Fiorentina 21 Bologna 12
Genoa 20 Lazio 11
Parma 20 Atalanta 9
Cagliari 19 Livorno 9
Napoli 18 Catania 8
Bari 18 Siena 6

Programma a.s. weekeinde

Bologna-Inter
Fiorentina-Parma
Juventus-Udinese
Livorno-Genoa
Milan-Cagliari
Napoli-Lazio
Palermo-Catania
Roma-Bari
Sampdoria-Chievo
Siena-Atalanta

Bij winst blijft Napoli bij.
pi_90284906
Zo dan. Hoog tijd om het Napoli topic weer te openen.

Afgelopen zondag, hoogtepunt van het seizoen, 'Matador' Edison Cavani die Napoli in de laatste minuut op drie punten van koploper Milan zet:

Napoli - Lecce 1-0:
Na de kerst;

6 januari: Inter - Napoli
9 januari: Napoli - Juventus

Mamma Mia!
pi_91093202
_O_ x 3 voor Napoli en in het bijzonder Cavani.
  zondag 9 januari 2011 @ 22:42:58 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91093267
Van Wolfswinkel zou Cavani er wel even uitspelen?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91757345

_O_
pi_91779425
Lavezzi <3
pi_91787681
Jaaaaa!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_92085410
Cavani weer 3x. _O_
pi_92528293
Napoli is briljant dit seizoen, hoop dat ze Champions League halen en Cavani kunnen behouden. _O_
pi_96880587
CL _O_
pi_97050194
quote:
Cavani maakt einde aan geruchtenstroom en tekent tot 2016 bij Napoli

Edinson Cavani mag dan door vele Europes topclubs begeerd worden, dat heeft de aanvalsleider van Napoli er niet van weerhouden een contract bij Napoli te tekenen. “Hij blijft tot medio 2016 bij ons”, bevestigt voorzitter Aurelio De Laurentiis bij Radio Marte. Cavani werd dit seizoen gehuurd van Palermo. Preses De Laurentiis kwam woorden tekort om zijn blijdschap te beschrijven.

“We hadden vandaag een ontmoeting met Edinson en hebben onze samenwerking verlengd”, geeft de voorzitter te kennen. “We zijn erg tevreden en zelf ben ik blij een kampioen in mijn team te hebben. Maar bovendien is hij een erg aardig persoon. Het is een man met geloof en een geweldige persoonlijkheid, een belangrijk onderdeel van Napoli.”

De Laurentiis besluit te zeggen dat het seizoen voor Napoli, de club stelde Champions League-voetbal veilig, uitermate geslaagd is. “Het is een homogene groep, die goed heeft samengewerkt. Ook de technische staf, de medische staf en de fitnesstrainers wil ik bedanken. Zij hebben onze jongens in geweldige fysieke en mentale conditie gebracht.”
_O_
pi_97053915
Ik wist niet dat er een S.S.C. Napoli topic was, maar hopelijk komt er versterking.
pi_97067032
Dat Cavani blijft is echt super, had er niet op gerekend ivm zijn uitspraken over Real. Nu nog Hamsik en Lavezzi behouden en een stuk of 3 goede aankopen en ze kunnen aardig mee in de CL!
pi_99331773
Inler nu dus bij Napoli. _O_

pi_100540471
Dit zou echt te gek zijn!

Napoli bevestigt bod op gewilde Giuseppe Rossi
Napoli is de laatste club die Giuseppe Rossi naar Italië probeert te halen. Voorzitter Aurelio De Laurentiis bevestigt een bod op de Villarreal-spits te hebben uitgebracht.
"Ik heb de laatste stap al genomen. Ik heb Villarreal en Rossi persoonlijk opgebeld en heb een interessant voorstel gedaan. Ik probeer hem te kopen, maar als dat niet lukt moet hij maar in Spanje blijven. Ik begrijp dat hij droomt van Barcelona en Real Madrid", aldus De Laurentiis.

De voorzitter laat weten dat de gesprekken met Villarreal en Rossi dateren van een paar weken geleden, maar dat het voorstel nog op tafel ligt. "Hij heeft toen geen 'nee' tegen mijn voorstel gezegd", vervolgt De Laurentiis. Eerder deze zomer probeerde Juventus de in Amerika geboren Rossi al in te lijven, maar de Oude Dame vond hem te duur.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:00:45 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_100559829
Het zou inderdaad een hele mooie aankoop zijn als Rossi komt. Inler was ook al een goede aankoop en ze hebben er ook weer een paar aardige verdedigers bij. Hopen dat ze Hamsik en co nog kunnen behouden, dan wordt het weer een leuk seizoen voor Napoli.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_101000695
Maandagavond 20:45 op sport1 Barcelona - SSC Napoli (L)
pi_101073422
Oei, dat was met het potje wel tegen Barcelona.. :o
pi_101114176
Rossi scoort twee keer voor Villarreal, die transfer is dus ten einde?
pi_101116647
Ja, was sowieso al maar een kleine kans dat hij zou komen.
pi_101116860
Napoli is nu bezig met de spits van Fiorentina, Alberto Gilardino.
pi_140726757
Gewoon een Napoli topic _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140733903
3 jaar oud topic mang. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')