San Paolo heeft wel wat achterstallig onderhoud, dat wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Aiciu het volgende:
En nu ook Zielinski binnen:
Ufficiale: Piotr Zielinski è un calciatore del Napoli.
[ afbeelding ]
Zo hebben we ineens 2 Polen.
Klopt, alleen komt dat mede door de gemeente.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
San Paolo heeft wel wat achterstallig onderhoud, dat wel.
Slechte zaak voor De Guzman. Zonde ook. Was een prima speler voor Napels. Geen volksheld a la Maradona, maar hey.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:28 schreef Aiciu het volgende:
Nieuwe aankoop: Amadou Diawara van Bologna
Vertrokken spelers:
David López terug naar Espanyol
Sebastiano Luperto op huurbaas naar Pro Vercelli
Jonathan De Guzmán op huurbasis met optie tot koop naar Chievo.
Hoe ben jij eigenlijk zo lijp van Napoli geworden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef Aiciu het volgende:
Ik vlieg op 22 november naar Napels voor de wedstrijden tegen Dinamo Kiev, Sassuolo en Inter.
Ik ben Napolitaans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk zo lijp van Napoli geworden?
Ik vind dat hij het goed gedaan heeft, hij heeft zeker een betere behandeling verdient.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:33 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Slechte zaak voor De Guzman. Zonde ook. Was een prima speler voor Napels. Geen volksheld a la Maradona, maar hey.
Lekker. Ik wil graag nog een keer naar Napels. Altijd een keer naar Napels voor je dood, is mij ooit verteld.quote:
Daar ben ik het zeker mee eens, behalve van het sterven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Lekker. Ik wil graag nog een keer naar Napels. Altijd een keer naar Napels voor je dood, is mij ooit verteld.
Hoe kom je hier?
Ik ga binnenkort aan een reis door Europa beginnen. Wat voor op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, behalve van het sterven.
Zelf zeg ik altijd dat ze maar terug moeten gaan, zoals ik doe.
Hoelang wil je dan blijven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:07 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan een reis door Europa beginnen. Wat voor op mijn lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |