abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71230041
hee DIGGER,

wat is nu je gewenste / vermoedelijke basiself ? Ik kan geen wedstrijdverslagen vinden van afgelopen seizoen. (plus mijn italiaans is zeer matig).

(speel online soccer manager met Napoli, vandaar )

edit: Lees me beetje in en zie dat de helft van de transfers nog niet verwerkt zijn. Beetje jammer.

[ Bericht 14% gewijzigd door N.i.c.k op 22-07-2009 21:54:23 ]
pi_71237539
Online soccer manager _
pi_71237625
Staat een mooi team komend seizoen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71277407
N.I.C.K

Ik ben geen DIGGER maar ten aanzien van je vraag over de vermoedelijke opstelling:

Volgens mij wilde Donadoni af van het 3-5-2 systeem (en meer naar een 4-3-3 of 4-3-1-2) maar gezien de aankopen (Campagnaro en Zuniga) neigt het toch naar een 3-5-2. Probleem volgens de media is ook dat een 4-3-3 met Hamsik als middenvelder achter drie spitsen te aanvallend zou zijn.

De Sanctis is gehaald als nieuwe keeper (en volgens mij inmiddels wel definitief na wat problemen met persoonlijke sponsorcontacten) en achterin zal het gaan tussen Campagnaro en Santacroce met Cannavaro en Contini daarnaast (denk ik)
Op de flanken zijn Maggio en Zuniga de belangrijkste gegaadigden, eventueel Vitale op links, maar er zal nog iemand (Dossena) bij komen. Centraal: Gargano, Cigarini en Hamsik (Donadoni is niet zo gecharmeerd van Blasi)
Voorin Lavezzi en Quagliarella

Persoonlijk zou ik meer een voorstander van zijn 4 man achterin (Maggio-canna-contini-Zuniga(?)) met drie man achter Hamsik en 2 aanvallers (Quaglia en Pocho met Floro Flores evt als alternatief).
pi_71504236
Vertrekken vanaf het vliegveld in Napoli is altijd al chaotisch, maar op de dag en het tijdstip dat Napoli terug kwam, helemaal. Iedereen werd ineen spontaan gek en het was qua verkeer een drama.
Wel leuk zo, Lavzzi & Co.

Daarna als bonus ook nog eens mooi over San Paulo heen gevlogen.

Zat trouwens met Henk Westbroek in het vliegtuig, de vorige vlucht die hij geboekt had (maar op het laatste moment had omgeboekt) eindigde in een weiland bij Schiphol, wij gelukkig niet

Glenn heeft een Pocho schooltas voor komend seizoen, plus nieuwe shirts, die kan er weer tegenaan. En de voorbereiding van Napoli ziet er tot nu toe netjes uit.
Nu nog Dossena strikken plus nog een kracht aanvallend en het seizoen kan positief tegemoet getreden worden. Programma is wel weer gezellig, met Fiorentina, Milan en Juve direct na elkaar. Ik ga in elk geval eens kijken voor Napoli - Atalanta in Mei volgend jaar en wellicht nog eerder een keer een weekendje op en neer.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71586518
De aanvaller is Erwin Hoffer, na Garics de tweede Oostenrijker. Ben benieuwd, zie de combinatie Oostenrijlker en Napoli niet zo. Maar met de blessure van Pia kan hij het gaan bewijzen.

Volgens de Laurentis is Napoli klaar met het aankopen, volgens de zaakwaarnemer van Dossena is het ook al een tijdje stil rondom de speler. Zuniga moet het nu dus gaan doen op links, omdat hij te goed is voor de bank vindt de Laurentis.

Napoli moet nog wel zijn best doen om wat overbodige spelers (Navarro, Amodio, Pazienza, Della Bona, Montervino, Zalayeta) te lozen.
pi_71610539
Garics speelt komend seizoen volledig voor Atalanta, heeft het resterende contractdeel van Napoli afgekocht van de zomer. Hoffer is dus de enige Oostenrijker.

Naast een Slowaak (Hamsik) bestaat de selectie verder uit Italianen en 10 Zuid-Amerikanen.

Er zal inderdaad nog wel wat gebeuren op de transfermarkt, vooral uitgaand.
Navarro wordt sterk gelinkt aan River Plate, alleen de financiele positie van River Plate is niet echt gewedig, kan een struikelblok vormen.
Espanyol, morgen tegenstander in San Paulo, is in de markt voor Zalayeta. Montervino en Pazienza, ik weet het niet, ze hebben wel een rugnummer gekregen, en nog laag ook, 4 en 5 respectievelijk.

Zuniga zal inderdaad op links geposteerd worden, met Vitale of Aronica als alternatief, zodat Santacroce op rechtsachter blijft. Centraal Cannavaro & Campagnaro, Contini als stand-in.

Ik vind het wel van lef getuigen om een speler als Hoffer te halen, maar de Laurentiss en Marino zijn daarin heel principieel: Een speler moet voor Napoli willen uitkomen, enthousiast zijn m.b.t. de club. Als spelers als Floccari, Obinna en Pellisier dat niet zijn, dan is de interesse direct afgelopen.

Gisteren was de presentatie op een cruise ship in de haven, de gebleven selectie kwam aan per speedboat, de nieuwe spelers per helicopter. Belangrijkste moment van de avond was toch wel het handen schudden en de kus van de Laurentiss aan het adres van Lavezzi.

Enige jammere was dat voor de gewone fans er zo dus geen moment was, er werd dan ook door een paar honderd ultras geprotesteerd dat ze noodgedwongen vanaf de kade alles moesten missen.

Morgen dus de oefenmatch tegen Espanyol, zonder Zuniga en Pia (Geblesseerd). Tevens presentatie officiele nieuwe shirts, maar ik vind ze, volgens de uitgelekte versie, iets minder dan afgelopen seizoen.
En 7 Augustus de start van de seizoenkaart verkoop.
pi_71635309
Presentatie nieuwe shirtjes: http://www.corrieredellos(...)0le%20nuove%20maglie

Nu rust bij Napoli - Espanyol, 0-0, Napoli speelt goed, leuk.
pi_71861421
A.s. zondagavond, 20.30 uur, begint het seizoen officieel met de Coppa Italia wedstrijd tegen niemand minder dan Salernitana. Op papier altijd een leuke, zeer beladen match.
pi_71961921
Weet niet of ik deze als een geplaatste had, maar voor de liefhebbers van Fotografie: http://www.mariospada.it/reportages/mastiffs_ultras_napoli.php
pi_72157489
Seizoenkaart is binnen; Tribuna Nisida.

Heb je al een wedstrijd in de agenda staan Digger?
pi_72188100
Wellicht 2 Mei Chievo uit, 9 Mei Atalanta thuis, eerder zit er niet echt in vrees ik. Maar wie weet tussendoor nog.
pi_72339140
Digger je hebt natuurlijk gelijk over Garics, wat ik bedoelde over Hoffer was dat hij de tweede Oostenrijker is die in relatief korte tijd is gecontracteerd, en nog eens uit de Oostenrijkse competitie, wat me wel een niveautje lager lijkt.
Maar ben het ook met je eens dat spelers voor de club willen spelen (en niet zoals inderdaad Floccari en eerder Bianchi of Di Natale waarvan zijn vrouw niet wil). Zoals Quaglia zijn doelpunten vierde zondag. Hij laat tenminste zien graag voor Napoli te willen spelen!

De laatste dag van de transfermarkt heeft toch weer een raar einde gegeven aan de transferperiode. Blasi en Montervino verkocht, De Zerbi, Rullo, Amodio en Pazienza niet. Blijft toch een niet helemaal evenwichtige selectie over. Drie keepers, lijkt me prima (zeker met Iezzo en Giannello achter de hand)
Achterin: en Grava en Santa en Rinaudo achter de hand, en geen echte linksback (behalve Rullo, maar daar lijkt ook Donadoni het niet in te zien zitten). Zuniga is geen linkerflank speler. Datolo ook niet maar hij staat er wel. Waarom moest Mannini weg als je 3-5-2 gaat spelen. Die kan dat zeker niet minder dan Datolo. Of Vitale verhuren, prima als er een sterk alternatief komt maar nu?
Als alternatief voor het middenveld heb je nu Grava (of zuniga) op rechts, Pazienza, Amodio als alternatieven voor Hamsik en Gargano. Terwijl beide weg mochten. En Blasi wel laten gaan. Alleen Boglia is een redelijk alternatief
Voorin nog steeds die zeecontainer als pinchhitter en Pia en De Zerbi waar je natuurlijk niets mee doet!

Wel jammer van Palermo uit, de eerste helft al drie keer de lat geraakt. En mooi die twee goals van Quaglia natuurlijk tegen Livorno

Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat!
pi_72378349
Ik denk dat inderdaad in de winterstop er nog wel e.e.a. moet gebeuren om de spelersgroep in de breedte nog wat te versterken, nu zitten er veel spelers nog onder contract die het niveau niet aankunnen, in elk geval niet week in week uit.

Mannini moest overigens weg om Campagnaro te halen en ondanks pas 2 wedstrijden ver: Campagnaro is echt een aanwinst.

Nog 3 dagen en dan staat een grote demonstratie van Ultras op het programma tegen het voetbalpaspoort, benieuwd hoe dat gaat lopen.
Bij Palermo uit was er qua Napoli fans weinig aan de hand. Gewoon uitverkocht uitvak (extra tickets gekregen naast de oorspronkelijke 700) en geen problemen. Komt wel bij dat de clubs officieel geen vrienden zijn, maar zeker ook geen vijanden.
pi_72378490
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef SMOOK het volgende:
Seizoenkaart is binnen; Tribuna Nisida.
Kon je wel een zitplek vinden?

http://www.tuttonapoli.net/?action=read&idnotizia=37420
pi_72378925
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Staat een mooi team komend seizoen.
Al van genoten? (meer dan van Roma naar ik denk).

In de vakantie nog wat grappige shirtjes gezien, zoals deze:

En een leuke kalender:
http://www.napolimania.com/img.php?value=2-1627
pi_72447844
Nieuwste Quagliarella fan:

Hoewel Hamsik z'n grote favoriet blijft.
pi_72496382
pi_72594192
Een stoeltje had ik wel, maar dan was dan ook alles, wat een saaie tribuna. Een voordeel is wel dat je echt een eigen stoel met nummer hebt, zodat je ook nog 1 minuut van te voren naar binnen kunt lopen.

Laat even weten wanneer je komt, lijkt me leuk om een biertje te drinken voor de wedstrijd.
pi_72787552
14 punten uit 14 wedstrijden voor Donadoni, met uit nog niks. Nu al wel alles tegen qua ref (met de onterecht afgekeurde goal bij Palermo en de onbestrafte overtreding van Cavani op Maggio in match 1), maar de keuzes van Donadoni zijn niet te volgen, tegen de wil van de fans in, diverse spelers overtuigen nog niet en zijn onmacht qua ingrijpen (waarom met je gehele defensie op geel en een ref die uit is op compensatie grijp je niet in????) kunnen niet verbloemen dat het meer dan de scheids is waarom het zo moeizaam gaat.

Nu Udinese en Inter, lastig.
Ik denk niet dat ie de kerst haalt.

Iets anders, In het Italiaans, maar het filmpje is duidelijk zat: Hoe omzijl je stadionverboden, ticketcontrole, poortjes etc. bij Napoli:

Wat beelden van zondag, Genoa - Napoli:

pi_72892175
quote:
Napoli, trovato materiale esplosivo al San Paolo
Si tratta di fuochi pirotecnici. Arrestato il custode

NAPOLI, 18 settembre - Ingente il quantitativo di materiale esplodente rinvenuto dalla Polizia in uno dei garage dello stadio San Paolo: oltre 200 chili, tra cui botti di notevole potenza, custoditi peraltro accanto a materiale altamente infiammabile (plastica, stoffe, legno). Agli arresti è stato tratto Salvatore Volpe, 59 anni, custode dell'impianto di Fuorigrotta. Ora la Digos sta indagando, non solo negli ambienti del tifo, per accertare se quei fuochi sarebbe stati utilizzati già per Napoli-Udinese, oppure per cercare di innescare un'azione di disturbo nei confronti della società come avvenne per Napoli-Frosinone, campionato di B 2006-2007. Forte il sospetto di un tentativo di estorsione. «Noi facciamo tutti i filtraggi e i contro filtraggi possibili - ha detto il questore di Napoli, Santi Giuffrè - ma a cosa serve quando poi c'è del materiale del genere all'interno dello stadio?».

IL PRECEDENTE - La gara Napoli-Frosinone si giocò di sabato 6 dicembre. Fu sospesa due volte per lancio di petardi dai distinti e poi ripresa dall'arbitro Orsato su sollecitazione di De Laurentiis che si precipitò in campo. La Procura accertò successivamente che si era trattato di un tentativo di estorsione nei confronti della società che aveva negato la concessione di biglietti ad alcuni esponenti dei gruppi organizzati.
Slechts 200 kilo

Morgen 400 Udinese fans aanwezig.
Bij Udinese di Natale, Pepe & Floro Flores voorin, Inler weer terug, zal een lastige match worden maar deze moet gewonnen worden, want woensdag is het Inter uit.
pi_72929780
pi_72938041
Van Udinese was nog wel een 100% afgekeurd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74217892
Blijf het jammer vinden dat er weinig nieuws op dit toppic wordt geschreven.
Volgens mij zijn er genoeg NAPOLI volgers.

Met de nieuwe trainer nog ongeslagen.
Volgens mij traint hij de mannen er op om zoveel mogelijk in de laatste minuten te scoren.

Ook woensdag weer tegen AC Milan.

Hier de link voor de ruime samenvatting.
De 2-1 is een wereldgoal

pi_74245219
die zitten hier helaas niet meer..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74547233
Stand na het gelijke spel tegen Catania

Inter 29 Palermo 16
Juventus 24 Chievo 15
Milan 22 Udinese 15
Samp 21 Roma 15
Fiorentina 21 Bologna 12
Genoa 20 Lazio 11
Parma 20 Atalanta 9
Cagliari 19 Livorno 9
Napoli 18 Catania 8
Bari 18 Siena 6

Programma a.s. weekeinde

Bologna-Inter
Fiorentina-Parma
Juventus-Udinese
Livorno-Genoa
Milan-Cagliari
Napoli-Lazio
Palermo-Catania
Roma-Bari
Sampdoria-Chievo
Siena-Atalanta

Bij winst blijft Napoli bij.
pi_90284906
Zo dan. Hoog tijd om het Napoli topic weer te openen.

Afgelopen zondag, hoogtepunt van het seizoen, 'Matador' Edison Cavani die Napoli in de laatste minuut op drie punten van koploper Milan zet:

Napoli - Lecce 1-0:
Na de kerst;

6 januari: Inter - Napoli
9 januari: Napoli - Juventus

Mamma Mia!
pi_91093202
_O_ x 3 voor Napoli en in het bijzonder Cavani.
  zondag 9 januari 2011 @ 22:42:58 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91093267
Van Wolfswinkel zou Cavani er wel even uitspelen?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91757345

_O_
pi_91779425
Lavezzi <3
pi_91787681
Jaaaaa!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_92085410
Cavani weer 3x. _O_
pi_92528293
Napoli is briljant dit seizoen, hoop dat ze Champions League halen en Cavani kunnen behouden. _O_
pi_96880587
CL _O_
pi_97050194
quote:
Cavani maakt einde aan geruchtenstroom en tekent tot 2016 bij Napoli

Edinson Cavani mag dan door vele Europes topclubs begeerd worden, dat heeft de aanvalsleider van Napoli er niet van weerhouden een contract bij Napoli te tekenen. “Hij blijft tot medio 2016 bij ons”, bevestigt voorzitter Aurelio De Laurentiis bij Radio Marte. Cavani werd dit seizoen gehuurd van Palermo. Preses De Laurentiis kwam woorden tekort om zijn blijdschap te beschrijven.

“We hadden vandaag een ontmoeting met Edinson en hebben onze samenwerking verlengd”, geeft de voorzitter te kennen. “We zijn erg tevreden en zelf ben ik blij een kampioen in mijn team te hebben. Maar bovendien is hij een erg aardig persoon. Het is een man met geloof en een geweldige persoonlijkheid, een belangrijk onderdeel van Napoli.”

De Laurentiis besluit te zeggen dat het seizoen voor Napoli, de club stelde Champions League-voetbal veilig, uitermate geslaagd is. “Het is een homogene groep, die goed heeft samengewerkt. Ook de technische staf, de medische staf en de fitnesstrainers wil ik bedanken. Zij hebben onze jongens in geweldige fysieke en mentale conditie gebracht.”
_O_
pi_97053915
Ik wist niet dat er een S.S.C. Napoli topic was, maar hopelijk komt er versterking.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 22:32:31 ]
pi_97067032
Dat Cavani blijft is echt super, had er niet op gerekend ivm zijn uitspraken over Real. Nu nog Hamsik en Lavezzi behouden en een stuk of 3 goede aankopen en ze kunnen aardig mee in de CL!
pi_99331773
Inler nu dus bij Napoli. _O_

pi_100540471
Dit zou echt te gek zijn!

Napoli bevestigt bod op gewilde Giuseppe Rossi
Napoli is de laatste club die Giuseppe Rossi naar Italië probeert te halen. Voorzitter Aurelio De Laurentiis bevestigt een bod op de Villarreal-spits te hebben uitgebracht.
"Ik heb de laatste stap al genomen. Ik heb Villarreal en Rossi persoonlijk opgebeld en heb een interessant voorstel gedaan. Ik probeer hem te kopen, maar als dat niet lukt moet hij maar in Spanje blijven. Ik begrijp dat hij droomt van Barcelona en Real Madrid", aldus De Laurentiis.

De voorzitter laat weten dat de gesprekken met Villarreal en Rossi dateren van een paar weken geleden, maar dat het voorstel nog op tafel ligt. "Hij heeft toen geen 'nee' tegen mijn voorstel gezegd", vervolgt De Laurentiis. Eerder deze zomer probeerde Juventus de in Amerika geboren Rossi al in te lijven, maar de Oude Dame vond hem te duur.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:00:45 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_100559829
Het zou inderdaad een hele mooie aankoop zijn als Rossi komt. Inler was ook al een goede aankoop en ze hebben er ook weer een paar aardige verdedigers bij. Hopen dat ze Hamsik en co nog kunnen behouden, dan wordt het weer een leuk seizoen voor Napoli.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_101000695
Maandagavond 20:45 op sport1 Barcelona - SSC Napoli (L)
pi_101073422
Oei, dat was met het potje wel tegen Barcelona.. :o
pi_101114176
Rossi scoort twee keer voor Villarreal, die transfer is dus ten einde?
pi_101116647
Ja, was sowieso al maar een kleine kans dat hij zou komen.
pi_101116860
Napoli is nu bezig met de spits van Fiorentina, Alberto Gilardino.
pi_140726757
Gewoon een Napoli topic _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_140733903
3 jaar oud topic mang. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')