Half-Life (PC) en Red Alert (PC)?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef Jovatov het volgende:
De nummers 1 en 2 tot nu toe gaan nek aan nek!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:49 schreef Jovatov het volgende:
@ Bril_idioot
8. Half-life 2 (Xbox 360), hier heb ik The Orange Box van gemaakt aangezien Half-Life 2 niet los verkrijgbaar is voor de 360.
Oke dat is perfect.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:49 schreef Jovatov het volgende:
@ wiehoe
Ik heb al je games 55 punten gegeven, een gewoon top 10 lijstje komt neer op 550 te verdelen punten. En zo krijgt elke game dus evenveel.
Houd het maar bij een top 50quote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef Kriegel het volgende:
Mag een Top 100 trouwens ook? Ik mis nu eigenlijk wat ruimte voor een aantal titels die ik tekort doe voor m'n gevoel. Aan de andere kant, of je met echte favorieten tot de 100 komt is ook een tweede... Dan wordt het onderin eerder toevoegingen bedenken om de boel maar vol te krijgen...
Ja onder anderequote:Op maandag 28 juli 2008 15:53 schreef Kriegel het volgende:
Voor je eigen gemak zeker?Maar goed, 100 zou bij nader inzien teveel zijn.
Dat zijn naar mijn mening volwaardige stand-alone games. Of reken je Team Fortress 2 ook tot Half-Life 2? Ik bedoel, een mod als Zombie Panic lijkt vrij veel op het originele Half-Life, terwijl bijvoorbeeld Day of Defeat iets totaal anders neerzet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:38 schreef Gillingham het volgende:
Jammer dat Mods als Counter-Strike en TFC ook mee mogen doen, wordt een beetje lastig zo.
Team Fortress 2 en Half-Life 2 zijn op zichzelf released, Counter-Strike en TFC helemaal niet. Dat is een groot verschil natuurlijk. De lijn is natuurlijk wel lastig te trekken, want de meeste uitbereidingen worden weer niet als stand-alone games gezien, terwijl die soms ook totaal iets nieuws kunnen brengen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat zijn naar mijn mening volwaardige stand-alone games. Of reken je Team Fortress 2 ook tot Half-Life 2? Ik bedoel, een mod als Zombie Panic lijkt vrij veel op het originele Half-Life, terwijl bijvoorbeeld Day of Defeat iets totaal anders neerzet.
Counter-Strike is wel op zichzelf gereleased hoor. Versie 1.6 dan toch iig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Team Fortress 2 en Half-Life 2 zijn op zichzelf released, Counter-Strike en TFC helemaal niet. Dat is een groot verschil natuurlijk. De lijn is natuurlijk wel lastig te trekken, want de meeste uitbereidingen worden weer niet als stand-alone games gezien, terwijl die soms ook totaal iets nieuws kunnen brengen.
Maar dat was na mijn tijd, die versie heb ik niet of nauwelijks gespeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Counter-Strike is wel op zichzelf gereleased hoor. Versie 1.6 dan toch iig.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Toen de IBG mijn studieschuld kwam innen heb ik ze naar California Dreams doorgestuurd.
Team Fortress Classic is via Steam wel los verkrijgbaar. Discussie is al eerder gevoerd, ik zie het als afzonderlijke games.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Team Fortress 2 en Half-Life 2 zijn op zichzelf released, Counter-Strike en TFC helemaal niet. Dat is een groot verschil natuurlijk. De lijn is natuurlijk wel lastig te trekken, want de meeste uitbereidingen worden weer niet als stand-alone games gezien, terwijl die soms ook totaal iets nieuws kunnen brengen.
Upgedatetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef Sackboy het volgende:
Oh ik bedoelde ook Rainbow Six: Rogue Spear! Ik dacht dat het de eerste was dus ik had alleen 'Rainbow Six' neergezet. Kun je dat nog wijzigen Jovatov?
1. Half-life (PC)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Jovatov het volgende:
@ Zwoerd:
Je hebt elf games in je top tien, ergens rond plaats vijf is het fout gegaan.
Welke bedoel je hier? Final Fantasy 13 is nog niet uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:31 schreef Karammel het volgende:
...
3. Final Fantasy XIII [Playstation]
...
Wat let je?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:23 schreef Game_Error het volgende:
jezus, als ik eht zo bekijk zou ik mn lijstje zo hebben kunnen uitgebreid tot een top 50. met alle games die ik vergeten ben en anderen wel hebben
ik heb het al gedaan, ik zou het ook nog van commentaar kunnen voorzien hoe geweldig sommige games wel niet zijn, maar dan ga ik er echt teveel tijd instoppenquote:
Mag nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:22 schreef Game_Error het volgende:
11. Splinter cell serie (xbox/xbox360)
36. Colin MAcrea rally, welke weet ik niet, ze waren geniaal. (pc)
43. Pokemon series (gameboy/ds)
50. Age of Empires (I/II, ik kan niet kiezen) (pc)
sorry, ik was in mn enthousiasme begonnen zonder de hele OP te lzen, ik zal het aanpassenquote:
Er zal toch wat meer tijd in komen te zitten, want series kan ik geen punten geven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:52 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb het al gedaan, ik zou het ook nog van commentaar kunnen voorzien hoe geweldig sommige games wel niet zijn, maar dan ga ik er echt teveel tijd instoppen
De Snes is echter van voor mijn tijd daarom kan ik er niks van adden, en ik schaam me ervoor![]()
ik ben ooit begonnen met gamen met een N64![]()
ze zijn er al uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Er zal toch wat meer tijd in komen te zitten, want series kan ik geen punten geven.
Dus bij nr. 11, 36, 43 en 50 zal je moeten gaan kiezen
Ik zie het ja, zo is 'ie mooiquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:57 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ze zijn er al uit
iemand wees me er al op
Welke Kirby? Op de SNES heb je sowieso al SuperStar en Dreamland 3, om maar niet te beginnen over die spin-offs.quote:
Zal wel Kirby's Dream Land 3 zijn dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Game_Error het volgende:
jezus jongens, wat een gemierenneukmaar ik zal het wel weer aanpassen
ikheb overigens geen idee welke kriby het was, wel dat je op het einde in de ruimte moest vechten tegen iemand die de hele tijd sterren schoot (lekker vaag)
en de 2e theme hospital heb ik vervangen door een van mn favo N64 games die ik vergeten was, donkey kong 64
Ik denk eerder Superstar, daar moet je in de laatste subgame tegen Marx vechten, die schiet volgens mij sterren. Dreamland 3 heeft King Dedede op het einde en Dark Matter als geheime final boss, die komen beiden niet in de buurt van zijn beschrijving.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zal wel Kirby's Dream Land 3 zijn dan.
nee het is dreamland, ik kreeg inderdaad eerst dedede en toen nog een andere, dat zal wel dark matter zijn, ik had nogal moeite om die te verslaan omdat je het voor een bepaalde tijd dood moest hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder Superstar, daar moet je in de laatste subgame tegen Marx vechten, die schiet volgens mij sterren. Dreamland 3 heeft King Dedede op het einde en Dark Matter als geheime final boss, die komen beiden niet in de buurt van zijn beschrijving.
quote:Welke bedoel je hier? Final Fantasy 13 is nog niet uit
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem op een emulator heb gespeeld(....), dus ik zou niet weten of het de nes of snes is geweest. het zal dus wel kirby's Adventure zijn geweestquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Kriegel het volgende:
Huh?![]()
Moest je achter 'm aanvliegen en 'm neerschieten binnen die bepaalde tijd? Dan was dat Nightmare, die ook na King Dedede komt, maar dan heb je Kirby's Adventure gespeeld op de NES.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Morthill het volgende:
1. Star Wars: Knights of the Old Republic (Xbox)

HOAX! Dat plaatje is uit Episode 2 van Doom. Deel 1 dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef pfaf het volgende:
4. DOOM II: Hell on Earth pc [id Software, 1994]
[ afbeelding ]
Is GJP jouw kloon of zoquote:
ik heb nooit een DC gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal die van mij ook eens maar binnenkort posten.![]()
Ik heb trouwens nog geen één Dreamcast titel voorbij zien komen. Schaam jullie![]()
KUT!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
HOAX! Dat plaatje is uit Episode 2 van Doom. Deel 1 dus.
Iets beter kijken dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één Dreamcast titel voorbij zien komen. Schaam jullie![]()
Het spijt me zoquote:
...is GTA dan ook slechter dan GTA IV omdat er minder mogelijkheden zijn enzovoorts voor elke gameserie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Merovingian het volgende:
PaRoDiUzZ en Retuobak: Jullie vinden Transport Tycoon leuker dan Transport Tycoon Deluxe? Met de oude versie kon je niet eens oneway-signals bouwen...
Er zijn er al drie genoemdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik nog best vaak. Met een sourceport, dat natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
KUT!
In my defence, ik heb ze beide al meer dan 10 jaar niet meer gespeeld.
Twee van de driequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat me raden. Sonic Adventure, Soul Calibur (!!) en Shenmue?
Ja, ik wist niet goed hoe het ging met add-ons/uitgebreide uitvoeringen. Als je die moet opvoeren ipv gewoon de basisversie dan ga ik nog ff wat verbouwen, moet Jovatov maar uitsluitsel over gevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Merovingian het volgende:
PaRoDiUzZ en Retuobak: Jullie vinden Transport Tycoon leuker dan Transport Tycoon Deluxe? Met de oude versie kon je niet eens oneway-signals bouwen...
Nee, want GTA is niet echt meer vergelijkbaar met GTA IVquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Morthill het volgende:
...is GTA dan ook slechter dan GTA IV omdat er minder mogelijkheden zijn enzovoorts voor elke gameserie?![]()
Ik reken Transport Tycoon en Transport Tycoon Deluxe als verschillende spellen. De eerste kwam een jaar eerder uit, en bij de tweede is de gameplay dusdanig veranderd dat er niet meer sprake is van dezelfde game-ervaringquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet goed hoe het ging met add-ons/uitgebreide uitvoeringen. Als je die moet opvoeren ipv gewoon de basisversie dan ga ik nog ff wat verbouwen, moet Jovatov maar uitsluitsel over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |