Zal wel Kirby's Dream Land 3 zijn dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Game_Error het volgende:
jezus jongens, wat een gemierenneukmaar ik zal het wel weer aanpassen
ikheb overigens geen idee welke kriby het was, wel dat je op het einde in de ruimte moest vechten tegen iemand die de hele tijd sterren schoot (lekker vaag)
en de 2e theme hospital heb ik vervangen door een van mn favo N64 games die ik vergeten was, donkey kong 64
Ik denk eerder Superstar, daar moet je in de laatste subgame tegen Marx vechten, die schiet volgens mij sterren. Dreamland 3 heeft King Dedede op het einde en Dark Matter als geheime final boss, die komen beiden niet in de buurt van zijn beschrijving.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zal wel Kirby's Dream Land 3 zijn dan.
nee het is dreamland, ik kreeg inderdaad eerst dedede en toen nog een andere, dat zal wel dark matter zijn, ik had nogal moeite om die te verslaan omdat je het voor een bepaalde tijd dood moest hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik denk eerder Superstar, daar moet je in de laatste subgame tegen Marx vechten, die schiet volgens mij sterren. Dreamland 3 heeft King Dedede op het einde en Dark Matter als geheime final boss, die komen beiden niet in de buurt van zijn beschrijving.
quote:Welke bedoel je hier? Final Fantasy 13 is nog niet uit
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem op een emulator heb gespeeld(....), dus ik zou niet weten of het de nes of snes is geweest. het zal dus wel kirby's Adventure zijn geweestquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Kriegel het volgende:
Huh?![]()
Moest je achter 'm aanvliegen en 'm neerschieten binnen die bepaalde tijd? Dan was dat Nightmare, die ook na King Dedede komt, maar dan heb je Kirby's Adventure gespeeld op de NES.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Morthill het volgende:
1. Star Wars: Knights of the Old Republic (Xbox)

HOAX! Dat plaatje is uit Episode 2 van Doom. Deel 1 dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef pfaf het volgende:
4. DOOM II: Hell on Earth pc [id Software, 1994]
[ afbeelding ]
Is GJP jouw kloon of zoquote:
ik heb nooit een DC gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal die van mij ook eens maar binnenkort posten.![]()
Ik heb trouwens nog geen één Dreamcast titel voorbij zien komen. Schaam jullie![]()
KUT!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
HOAX! Dat plaatje is uit Episode 2 van Doom. Deel 1 dus.
Iets beter kijken dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één Dreamcast titel voorbij zien komen. Schaam jullie![]()
Het spijt me zoquote:
...is GTA dan ook slechter dan GTA IV omdat er minder mogelijkheden zijn enzovoorts voor elke gameserie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Merovingian het volgende:
PaRoDiUzZ en Retuobak: Jullie vinden Transport Tycoon leuker dan Transport Tycoon Deluxe? Met de oude versie kon je niet eens oneway-signals bouwen...
Er zijn er al drie genoemdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik nog best vaak. Met een sourceport, dat natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
KUT!
In my defence, ik heb ze beide al meer dan 10 jaar niet meer gespeeld.
Twee van de driequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat me raden. Sonic Adventure, Soul Calibur (!!) en Shenmue?
Ja, ik wist niet goed hoe het ging met add-ons/uitgebreide uitvoeringen. Als je die moet opvoeren ipv gewoon de basisversie dan ga ik nog ff wat verbouwen, moet Jovatov maar uitsluitsel over gevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Merovingian het volgende:
PaRoDiUzZ en Retuobak: Jullie vinden Transport Tycoon leuker dan Transport Tycoon Deluxe? Met de oude versie kon je niet eens oneway-signals bouwen...
Nee, want GTA is niet echt meer vergelijkbaar met GTA IVquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Morthill het volgende:
...is GTA dan ook slechter dan GTA IV omdat er minder mogelijkheden zijn enzovoorts voor elke gameserie?![]()
Ik reken Transport Tycoon en Transport Tycoon Deluxe als verschillende spellen. De eerste kwam een jaar eerder uit, en bij de tweede is de gameplay dusdanig veranderd dat er niet meer sprake is van dezelfde game-ervaringquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet goed hoe het ging met add-ons/uitgebreide uitvoeringen. Als je die moet opvoeren ipv gewoon de basisversie dan ga ik nog ff wat verbouwen, moet Jovatov maar uitsluitsel over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |