quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef CaLeX het volgende:
Lopen 2 gastjes te zieken op straat. Zegt de een tegen de ander "noem 2 nederlandse bands of ik neuk je in je reet"
Zegt de ander, "bluf, doe maar!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:48 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zegt Hitler als hij drie joden tegenkomt?Wat zeggen 3 joden als ze Hitler tegenkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je er oog voor hebt...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef atoombom het volgende:
[..]
Wat zeggen 3 joden als ze Hitler tegenkomen?Wat zegt Loeki de Leeuw als hij Hitler tegenkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik een hap neem van me broodje met glibberige kipsatequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef WIET_se het volgende:
Er komt een man bij de hoeren. Hij gaat met een hoer naar bed, maar het gaat stroef, en het gaat stroef...
De volgende dag komt hij bij hetzelfde hoertje, en opeens gaat het lekker soepel... "Ja," zegt het hoertje, "gisteren zat je op de korsten, maar vandaag op de pus!"
en wie is zijn broerquote:
WIE LANG?quote:
yehhe fuck yeeh CAPSLOCKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je voor je dildo legbatterijen gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pa! Ze noemen me op school allemaal schele Kees!"
"Wat kan mij dat nou schele kees?"
Het is geel en het zwaaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door omyfalzer op 05-08-2008 16:38:32 ]Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Er loopt op een dag een kabouter door het bos. Hij is super vrolijk en heeft zin in avontuur. Hij loopt en loopt en komt een kabouter tegen. Deze stelt zich voor als kabouterkabouter en na wat praten stellen ze voor samen te lopen. Kabouter en Kabouterkabouter lopen en lopen, tot ze kabouterkabouterkabouter tegenkomen. Die ook wel zin heeft om mee te lopen. kabouter, kabouterkabouter en kabouterkabouterkabouter lopen vrolijk stappend door en komen een olifant tegen. "He olifant, roepen ze, ga je mee?" De olifant denkt effe na en gaat mee.
Het word al een grote groep zo in het bos. kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter en de olifant. Nu komen ze een Zebra tegen, wat de pimps zijn van het bos. Na wat verafgoding en geslijm loopt de Zebra mee. De vrienden groep bestaande uit kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter, de Olifant en de Zebra komen bij en rivier. Waar ze overheen willen
Er is geen brug dus ze moeten springen. Kabouter, de leider, gaat als eerst.
*Plons* Dood.
Toen ging kabouterkabouter. *Plons* dood.
Toen dachten de olifant en kabouterkabouterkabouter slim te zijn, door hun krachten te combineren. kabouterkabouterkabouter ging op de rug van de olifant zitten, hij nam een aanloop. *Plons* dood.
Toen ging de zebra, hij nam een aanloopje en sprong er ineens overheen. waarom ging het hem zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over![]()
Er zitten 2 pinguins op een ijsschot, zegt de een tegen de ander: Ik duw je er vanaf!
Zegt de ander: Nee...![]()
Wat krijg je als je een beer met een mol kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als een je beer met een vogel kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een beer met een lintwork kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Triptamine het volgende:
Er loopt op een dag een kabouter door het bos. Hij is super vrolijk en heeft zin in avontuur. Hij loopt en loopt en komt een kabouter tegen. Deze stelt zich voor als kabouterkabouter en na wat praten stellen ze voor samen te lopen. Kabouter en Kabouterkabouter lopen en lopen, tot ze kabouterkabouterkabouter tegenkomen. Die ook wel zin heeft om mee te lopen. kabouter, kabouterkabouter en kabouterkabouterkabouter lopen vrolijk stappend door en komen een olifant tegen. "He olifant, roepen ze, ga je mee?" De olifant denkt effe na en gaat mee.
Het word al een grote groep zo in het bos. kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter en de olifant. Nu komen ze een Zebra tegen, wat de pimps zijn van het bos. Na wat verafgoding en geslijm loopt de Zebra mee. De vrienden groep bestaande uit kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter, de Olifant en de Zebra komen bij en rivier. Waar ze overheen willen
Er is geen brug dus ze moeten springen. Kabouter, de leider, gaat als eerst.
*Plons* Dood.
Toen ging kabouterkabouter. *Plons* dood.
Toen dachten de olifant en kabouterkabouterkabouter slim te zijn, door hun krachten te combineren. kabouterkabouterkabouter ging op de rug van de olifant zitten, hij nam een aanloop. *Plons* dood.
Toen ging de zebra, hij nam een aanloopje en sprong er ineens overheen. waarom ging het hem zo makkelijk?DAMN!@#$%^&&SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele mop zitten lezen leek me best interessant kom ik bij het einde om de spoiler te zien zown kutantwoord!@!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef omyfalzer het volgende:
Wat krijg je als je een beer met een mol kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als een je beer met een vogel kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een beer met een lintwork kruist?Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als je een hitsig dametje met een geit kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
met postkoetspoetsquote:Op zondag 20 juli 2008 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
\
De koetsier poetst de postkoets
*probeer maar
en dat achter elkaar![]()
Er loopt een neger door het bos. Op een gegeven moment ziet ie een chinees steentjes op het water ketsen. Hij vraagt aan de chinees: "Hey wat ben je aan het doen?". Zegt de chinees: "Ik kijk wie mijn voorvader was". Zegt de neger: "Doe eens voor?". De chinees gooit zo'n steentje op het water en het steentje ketst drie keer op het water: "ching-chang-chong". "Dat is interessant" zegt de neger "dat wil ik ook wel proberen". Hij pakt een steentje op en gooit het op het water "chim-pan-see!"Ik ben met vlagen geniaal maar nu is het windstil....![]()
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:34 schreef RioGio het volgende:
Er loopt een neger door het bos. Op een gegeven moment ziet ie een chinees steentjes op het water ketsen. Hij vraagt aan de chinees: "Hey wat ben je aan het doen?". Zegt de chinees: "Ik kijk wie mijn voorvader was". Zegt de neger: "Doe eens voor?". De chinees gooit zo'n steentje op het water en het steentje ketst drie keer op het water: "ching-chang-chong". "Dat is interessant" zegt de neger "dat wil ik ook wel proberen". Hij pakt een steentje op en gooit het op het water "chim-pan-see!"
dan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isdan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Tvp
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
srry maar verklap is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isdan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komt een man bij de dokter, zegt ie: "Dokter, ik heb zo'n last van mijn hoofd"
Zegt de dokter: "Ik zal eens even kijken..."
Na 5 minuten
Dokter: "Ik zie het al, je hebt last van groene hersenvretertjes... en wat ik nog meer zie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef omyfalzer het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt ie: "Dokter, ik heb zo'n last van mijn hoofd"
Zegt de dokter: "Ik zal eens even kijken..."
Na 5 minuten
Dokter: "Ik zie het al, je hebt last van groene hersenvretertjes... en wat ik nog meer zie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toen tomaten tomaten tomaten tofrat tomaten
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
Waarom leggen kippen eieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een witte kip als 'ie tegen de muur looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een zwarte kip als 'ie tegen de muur loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft heel veel pootjes en als he op je valt, ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature![]()
Deventer ging over de brug naar deventer en toen was deventer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
Racecar
Koos u de garage dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef omyfalzer het volgende:
Deventer ging over de brug naar deventer en toen was deventer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
Racecar
Koos u de garage dus ookZo ken ik er ook nog wel een paar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Parteretrap
- droomstaalplaatsmoord
- koortsmeetsysteemstrook
- legermeetsysteemregel
- a man, a plan, a canal: Panama
- Nora bedroog, o zo goor, de baron
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.![]()
![]()
Pulletje begon ermeequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die zie ik dan weer niet, anders had ik mijn opmerking wel op hem laten slaan
Niet die paling dingen die jij zei, maar ook niet bepaald een mopquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:04 schreef pulletje het volgende:
Toen tomaten tomaten tomaten tofrat tomaten
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
Wat krijg je als je lepel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat krijg je als je poep omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dat doet me denken aan de volgende:
2 mannen lopen over straat.
Man 1: Hee, kijk daar eensch!
Man 2: Oeh, dat lijkt wel op poep
Een van de mannen raapt het goedje op.
Man 1: *kneed* Het voelt als poep...
Man 2: *snuif* het ruikt als poep
Man 1: *slik* het proeft als poep
Man 2: Waat je wat, dit IS poep
Man 1: Inderdaad, 't is maar goed dat we er niet er niet in getrapt hebben.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
droommoord is ook zon palingdroom of hoe dat mag hete
en staalplaats
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Apfel. het volgende:
Wat krijg je als je lepel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat krijg je als je poep omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat krijg je als je lord omdraait?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat krijg je als je drol omdraait?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt er een vrouw bij de dokter.
De dokter zegt: waar heeft u het meeste last van?
Zegt zij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihih hahah hohoho![]()
Komt er een turk bij de griek.
Zegt de ober: wat wilt u graag bestellen meneer?
Waarop de turk zegt: een cola en een mixed grill aub.
Komt de ober even later terug met de bestellling
zegt de turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef vettehap23 het volgende:
Komt er een vrouw bij de dokter.
De dokter zegt: waar heeft u het meeste last van?
Zegt zij...Komt een vrouw bij de dokter: Ik heb zo'n last van schimmel tussen mijn tenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihih hahah hohoho
Dokter: Nou doet u uw schoenen en sokken maar even uit, dan zal ik kijken.
Dokter gedurende zijn inspectie: Ik zie niets mevrouw, kunt u mij vertellen tussen welke tenen precies
Vrouw: Tussen mijn grote tenen
![]()
![]()
Komt er een man bij de slager.
Man: mag ik graag een Gelderse rookworst?
Slager: heel of gesneden?
Man: heel natuurlijk, m,n kont is geen sjoelbak.
*kuch*Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Komt een man met een konijn op zijn hoofd de bar binnenwandelen.
"Hallo" zegt de barman, "Wat heb jij nou?"
"Weet ik veel!" zegt het konijn, "dat zat er ineens toen ik vanmorgen wakker werd."Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ken hem zo:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt er een man bij de slager.
Man: mag ik graag een Gelderse rookworst?
Slager: heel of gesneden?
Man: heel natuurlijk, m,n kont is geen sjoelbak.
*kuch*
Komt een man bij de slager en besteld met zwoele stem een dikke rookworst. Vraagt de slager: "neem je hem zo, of moet ik hem in schijfjes snijden voor je?", waarop de man antwoord: "Zeg, ik ben toch zeker geen spaarvarken?"Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Lopen 2 dikkertjes over straat, zegt de een tegen de ander: "en heb je nog geneukt?"
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Het is geel, zuur en stinkt naar bananen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgie en Nederlang staan tijdens het EK tegen over elkaar. De arbiter gooit een muntje op en ziet dat het kop is. Hij zegt tegen de belgische spits: "Jullie mogen aftrappen", waarop de belg vraagt: "Waarom moeten wij weg?"Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
ik ook niet, maar toch nog een:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.
Nelli plaatst op 'n parterretrap 'n pot staalpillen
- Waarom is een haas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Waarom is een krokodil groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een auto uit Belgie stopt in de rode buurt vlak naast een prostituee en het raampje gaat open. De prostituee benaderd de auto.
"Wat mag het kosten?" vraagt de Belg.
"Van voren 50 Euro, en van achter 75 Euro", zegt de prostituee
Achter uit de auto klinkt opeens: "Hey! Waarom moeten wij meer betalen?!"Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Komt een man met een varken zijn huis binnen en zegt: Dit is het varken wat ik neuk. Waarop zijn vrouw antwoord: Doe niet zo vies joh. Zegt de man: Ik had het niet tegen jou, trut.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Triptamine het volgende:
Komt een man met een varken zijn huis binnen en zegt: Dit is het varken wat ik neuk. Waarop zijn vrouw antwoord: Doe niet zo vies joh. Zegt de man: Ik had het niet tegen jou, trut.
![]()
![]()
Ik heb ook zoeen grap in paint gemaakt !!!
Te slecht :/
Owja hierzo klikbaar want ik kon er net niet op klikken hier
http://i35.tinypic.com/fuau1i.jpg[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
HOE HOU JE EEN VROUW TEVREDEN?
Is dat moeilijk?
Nee hoor, je hoeft alleen maar te zijn:
1. Een vriend
2. Een kameraad
3. Een minnaar
4. Een grote broer
5. Een vader
6. Een meester
7. Een chef
8. Een electriciën
9. Een timmerman
10. Een loodgieter
11. Een technicus
12. Een binnenhuisarchitect
13. Een ontwerper
14. Een insectenverdelger
15. Een psycholoog
16. Een psychiater
17. Een genezer
18. Een goede luisteraar
19. Een organisator
20. Een goede echtgenoot
21. Erg schoon
22. Sympathiek
23. Atletisch
24. Warm
25. Attent
26. Galant
27. Intelligent
28. Grappig
29. Creatief
30. Teder
31. Sterk
32. Vol begrip
33. Tolerant
34. Geduldig
35. Ambitieus
36. Capabel
37. Moedig
38. Vastbesloten
39. Trouw
40. Afhankelijk
41. Gepassioneerd
EN OOK NIET VERGETEN OM:
44. Haar vaak complimentjes te geven
45. Van winkelen te houden
46. Eerlijk te zijn
47. Schatrijk te zijn
48. Haar niet zenuwachtig te maken
49. Niet naar andere vrouwen te kijken
EN DAN OOK NOG:
50. Haar veel aandacht geven, maar zelf niet veel verwachten
51. Haar veel tijd geven, speciaal voor haarzelf
52. Haar veel ruimte geven, je nooit afvragen waar ze heen gaat
BOVENDIEN IS HET ERG BELANGIJK DAT JE:
53. Nooit haar verjaardag vergeet
54. Nooit je trouwdag vergeet
55. Nooit een afspraak vergeet die zij heeft gemaakt
HOE HOU JE EEN MAN TEVREDEN?
1. Laat hem met rust
2. Geef hem eten
3. Laat hem de afstandsbediening vasthoudenIk heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef omyfalzer het volgende:
"Pa! Ze noemen me op school allemaal schele Kees!"
"Wat kan mij dat nou schele kees?"
Wat is het verschil tussen een homo en een duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')![]()
Waarom moet je tussen twee uur en drie uur niet in het bos lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een krokodil zo'n platte bek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Twarres het volgende:
Waarom moet je tussen twee uur en drie uur niet in het bos lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een krokodil zo'n platte bek?die hadde we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans Kazan is overleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een grote tor op een kleine tor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Kuytje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een hond een broccoli?Zullen we jou eens een stukje hond voorzetten vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Wat is het verschil tussen een homo en een duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress![]()
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten. Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?." Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier." Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??" Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden."
![]()
Deze al bekend?
Waarom kan Kees niet rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef pwned het volgende:
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten. Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?." Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier." Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??" Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden."
![]()
![]()
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Die zijn wek heel erg slecht :lquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef PusKut het volgende:
- Het loopt door het bos en weigert Windows te gebruiken? Paulus de Dr.
- Komt er een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.
- Dochter komt bij haar vader en vraagt mag ik m'n zakgeld? Als je mij pijpt zegt Vader.
okay zegt ze. Zij is dus aan het pijpen, zegt ze hee pap je lul smaakt naar stront!
Ja, je broer wou de auto lenen.![]()
Wat zong Geri Halliwell op 9-11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef Bachalo het volgende:
Hans Kazan is overleden!Hans Kazan is overleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held![]()
Voor de mannen:
voordelen van bier ten opzichte van vrouwen:
26. Een biertje kun je aan de kant zetten als je er genoeg van hebt.
27. Als je door een biertje gestoord wordt, heeft het altijd een goede reden.
28. Een biertje is altijd bevredigend.
29. Hoe langer je een biertje vasthoud, des te lichter wordt hij.
30. Een biertje zegt niet voor de lol dat hij zwanger is.
31. Een biertje heeft geen schoonmoeder.
32. Hoe slecht de verpakking ook is, een biertje ziet er altijd goed uit.
33. Om een biertje af te koelen hoef je hem alleen maar in de koelkast te zetten.
34. Om over een biertje heen te komen hoef je alleen maar naar de wc te gaan.
35. Een biertje klaagt niet als je een scheet laat.
36. Je raakt nooit teleurgesteld over een biertje dat je meeneemt naar een feest.
37. Het is oké om met een ander biertje een feest te verlaten dan met degene waarmee je gekomen bent.
38. Bier zal je niet aanzetten te gaan drinken.
39. Een biertje kun je doodschieten.
40. Een "bierjager" is makkelijker te vangen.
41. Je hebt geen vergunning nodig om met een biertje samen te wonen.
42. Een bosje is een goede plaats om een biertje te nemen.
43. Bier heeft geen haar waar het niet hoort.
44. Het maakt een biertje niet uit hoeveel je verdient.
45. Bier en "ijs" gaan niet samen.
46. Bier maakt het niet uit als je meteen wilt gaan slapen als je hem gehad hebt.
47. Bier kun je in de kofferbak van je auto meenemen.
48. Je hoeft een biertje 's morgens niet meer te respecteren.
49. Je kunt al je oude biertjes samen in een kamer zetten zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze gaan vechten.
50. Op een biertje raak je nooit uitgekeken.
51 een biertje is altijd bevredigend.
52 bier is altijd nat.
53 bier kun je met vrienden delen.
54 een biertje gaat makkelijk omlaag.
55 een biertje zal nooit zeuren.
56 een biertje ziet er altijd goed uit.
57 van bier kan je de hele nacht genieten.
58 bier hoef je niet mee uit eten te nemen.
59 bier komt nooit te laat.
60 bier is niet geemancipeerd
voor de vrouwen om in het bed tegen de mannen te zeggen:
* Ik heb ze al veeeeeeeeel groter gezien hoor...
* Ahhhhhh,leuk dingetje...
* Zullen we maar gewoon wat knuffelen?
* Weet je, daar kunnen ze met plastisch chirurgie wat van maken hoor...
* Wow,en je voeten zijn zo groot...
* Geeft niks hoor, we spelen wel met de rest...
* Zou hij verder krimpen,als ik hem masseer???
* (Lachen en wijzen...)
* Mag ik eerlijk zijn??
* Dit verklaart de maat van je auto...
* Misschien groeit het, als we het water geven...
* Waarom straft God mij??
* Het zal in ieder geval niet lang duren...
* Zoeen heb ik nog nooit gezien...
* Maar hij werkt toch wel he??
* Ziet er ongebruikt uit...
* Misschien ziet het er beter uit in een ander licht...
* Heb je het koud soms??
* Als je me nu eerst wat wijn geeft...
[ Bericht 7% gewijzigd door therk op 05-09-2008 10:14:06 ]![]()
Ik ging zo van school naar huis en toen kwam ik een man tegen en ik zei hoi, en die man zei dus ook hoi terug. Toen ik bijna thuis was kwam ik die man weer tegen en toen zei ik zo weer hoi, en die man snauwde weer hoi terug. Toen ging ik naar mijn kamer nadat ik gegeten had en huiswerk gemaakt had en toen ging ik slapen.![]()
Waarom is een schaap blij dat ie kan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!![]()
2 knopen gooien een muntje op
zegt de een tegen de ander:
"Nee! Geen trui aandoen!"Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef Opperkwal het volgende:
Ik ging zo van school naar huis en toen kwam ik een man tegen en ik zei hoi, en die man zei dus ook hoi terug. Toen ik bijna thuis was kwam ik die man weer tegen en toen zei ik zo weer hoi, en die man snauwde weer hoi terug. Toen ging ik naar mijn kamer nadat ik gegeten had en huiswerk gemaakt had en toen ging ik slapen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
2 knopen gooien een muntje op
"Nee! Geen trui aandoen!"
![]()
![]()
twee stenen bouwen een 4,
"Niet teveel groen gebruiken!"Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Beetje offtopic want dit is gewoon een fucking goede mop:
Zegt de 0 tegen de 8; "Wat zit je riem strak"
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hans Kazan is overleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe stoned was je op dat moment?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
toen-ie mij verteld werd moest ik hard lachen
![]()
Tja heb het dan maar snel ge-edit hequote:Op maandag 8 september 2008 11:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
De kracht van de grap zit 'm in de herhaling...
![]()
Ik: Huntelaar gaat toch naar Spanje
*: Meen je niet?!
Ik: Ja, drie weken all-in voor 1000 euro
EINZ!!11live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
hehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Triptamine het volgende:
Komt een man met een varken zijn huis binnen en zegt: Dit is het varken wat ik neuk. Waarop zijn vrouw antwoord: Doe niet zo vies joh. Zegt de man: Ik had het niet tegen jou, trut.
#FreeHat![]()
Komt een man bij de dokter.
Zegt die dokter: Ja ruim je dat zelf ff op?!If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.![]()
hoe vaak moeten we die nog lezen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef SMD het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt die dokter: Ja ruim je dat zelf ff op?!
![]()
Een eekhoorntje staat voor een grote brug in het bos. Voor de brug staat een bordje met daarop de tekst: Slechts met 1 dier tegelijk de brug betreden in verband met instortingsgevaar.
"Geen probleem, ik ben alleen." dacht het eekhoorntje. Na drie meter op de brug stort deze in, eekhoorntje stort 20 meter naar beneden en is op slag dood. Wat is de moraal van dit verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not racist, I have a black person in my family tree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt een man met spraakgebrek bij de groenteboer, zegt hij:
"Mag ik !@#%^&!#% aardappels?"
Zegt de groenteboer:
"2 kilo wat??"Please, make yourself uncomfortable.![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 16:29 schreef Bananenman het volgende:
I'm not racist, I have a black person in my family tree.Die is niet slecht, die is echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel enigszins hard, maarja
![]()
)
![]()
Die zijn alleen getypt leukquote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef bodylotion het volgende:
Komt een man met spraakgebrek bij de groenteboer, zegt hij:
"Mag ik !@#%^&!#% aardappels?"
Zegt de groenteboer:
"2 kilo wat??"
Erg leuk zelfs
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: