SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, maar toch nog een:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Waarom is een krokodil groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Triptamine het volgende:
Komt een man met een varken zijn huis binnen en zegt: Dit is het varken wat ik neuk. Waarop zijn vrouw antwoord: Doe niet zo vies joh. Zegt de man: Ik had het niet tegen jou, trut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
HOE HOU JE EEN VROUW TEVREDEN?
Is dat moeilijk?
Nee hoor, je hoeft alleen maar te zijn:
1. Een vriend
2. Een kameraad
3. Een minnaar
4. Een grote broer
5. Een vader
6. Een meester
7. Een chef
8. Een electriciën
9. Een timmerman
10. Een loodgieter
11. Een technicus
12. Een binnenhuisarchitect
13. Een ontwerper
14. Een insectenverdelger
15. Een psycholoog
16. Een psychiater
17. Een genezer
18. Een goede luisteraar
19. Een organisator
20. Een goede echtgenoot
21. Erg schoon
22. Sympathiek
23. Atletisch
24. Warm
25. Attent
26. Galant
27. Intelligent
28. Grappig
29. Creatief
30. Teder
31. Sterk
32. Vol begrip
33. Tolerant
34. Geduldig
35. Ambitieus
36. Capabel
37. Moedig
38. Vastbesloten
39. Trouw
40. Afhankelijk
41. Gepassioneerd
EN OOK NIET VERGETEN OM:
44. Haar vaak complimentjes te geven
45. Van winkelen te houden
46. Eerlijk te zijn
47. Schatrijk te zijn
48. Haar niet zenuwachtig te maken
49. Niet naar andere vrouwen te kijken
EN DAN OOK NOG:
50. Haar veel aandacht geven, maar zelf niet veel verwachten
51. Haar veel tijd geven, speciaal voor haarzelf
52. Haar veel ruimte geven, je nooit afvragen waar ze heen gaat
BOVENDIEN IS HET ERG BELANGIJK DAT JE:
53. Nooit haar verjaardag vergeet
54. Nooit je trouwdag vergeet
55. Nooit een afspraak vergeet die zij heeft gemaakt
HOE HOU JE EEN MAN TEVREDEN?
1. Laat hem met rust
2. Geef hem eten
3. Laat hem de afstandsbediening vasthoudenIk heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef omyfalzer het volgende:
"Pa! Ze noemen me op school allemaal schele Kees!"
"Wat kan mij dat nou schele kees?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een krokodil zo'n platte bek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Twarres het volgende:
Waarom moet je tussen twee uur en drie uur niet in het bos lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een krokodil zo'n platte bek?die hadde we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een grote tor op een kleine tor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Kuytje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een hond een broccoli?Zullen we jou eens een stukje hond voorzetten vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Wat is het verschil tussen een homo en een duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef pwned het volgende:
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten. Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?." Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier." Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??" Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden."
Die zijn wek heel erg slecht :lquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef PusKut het volgende:
- Het loopt door het bos en weigert Windows te gebruiken? Paulus de Dr.
- Komt er een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.
- Dochter komt bij haar vader en vraagt mag ik m'n zakgeld? Als je mij pijpt zegt Vader.
okay zegt ze. Zij is dus aan het pijpen, zegt ze hee pap je lul smaakt naar stront!
Ja, je broer wou de auto lenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef Bachalo het volgende:
Hans Kazan is overleden!Hans Kazan is overleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |