quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef CaLeX het volgende:
Lopen 2 gastjes te zieken op straat. Zegt de een tegen de ander "noem 2 nederlandse bands of ik neuk je in je reet"
Zegt de ander, "bluf, doe maar!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:48 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zegt Hitler als hij drie joden tegenkomt?Wat zeggen 3 joden als ze Hitler tegenkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je er oog voor hebt...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef atoombom het volgende:
[..]
Wat zeggen 3 joden als ze Hitler tegenkomen?Wat zegt Loeki de Leeuw als hij Hitler tegenkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik een hap neem van me broodje met glibberige kipsatequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef WIET_se het volgende:
Er komt een man bij de hoeren. Hij gaat met een hoer naar bed, maar het gaat stroef, en het gaat stroef...
De volgende dag komt hij bij hetzelfde hoertje, en opeens gaat het lekker soepel... "Ja," zegt het hoertje, "gisteren zat je op de korsten, maar vandaag op de pus!"
en wie is zijn broerquote:
WIE LANG?quote:
yehhe fuck yeeh CAPSLOCKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je voor je dildo legbatterijen gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pa! Ze noemen me op school allemaal schele Kees!"
"Wat kan mij dat nou schele kees?"
Het is geel en het zwaaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door omyfalzer op 05-08-2008 16:38:32 ]Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Er loopt op een dag een kabouter door het bos. Hij is super vrolijk en heeft zin in avontuur. Hij loopt en loopt en komt een kabouter tegen. Deze stelt zich voor als kabouterkabouter en na wat praten stellen ze voor samen te lopen. Kabouter en Kabouterkabouter lopen en lopen, tot ze kabouterkabouterkabouter tegenkomen. Die ook wel zin heeft om mee te lopen. kabouter, kabouterkabouter en kabouterkabouterkabouter lopen vrolijk stappend door en komen een olifant tegen. "He olifant, roepen ze, ga je mee?" De olifant denkt effe na en gaat mee.
Het word al een grote groep zo in het bos. kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter en de olifant. Nu komen ze een Zebra tegen, wat de pimps zijn van het bos. Na wat verafgoding en geslijm loopt de Zebra mee. De vrienden groep bestaande uit kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter, de Olifant en de Zebra komen bij en rivier. Waar ze overheen willen
Er is geen brug dus ze moeten springen. Kabouter, de leider, gaat als eerst.
*Plons* Dood.
Toen ging kabouterkabouter. *Plons* dood.
Toen dachten de olifant en kabouterkabouterkabouter slim te zijn, door hun krachten te combineren. kabouterkabouterkabouter ging op de rug van de olifant zitten, hij nam een aanloop. *Plons* dood.
Toen ging de zebra, hij nam een aanloopje en sprong er ineens overheen. waarom ging het hem zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over![]()
Er zitten 2 pinguins op een ijsschot, zegt de een tegen de ander: Ik duw je er vanaf!
Zegt de ander: Nee...![]()
Wat krijg je als je een beer met een mol kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als een je beer met een vogel kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een beer met een lintwork kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Triptamine het volgende:
Er loopt op een dag een kabouter door het bos. Hij is super vrolijk en heeft zin in avontuur. Hij loopt en loopt en komt een kabouter tegen. Deze stelt zich voor als kabouterkabouter en na wat praten stellen ze voor samen te lopen. Kabouter en Kabouterkabouter lopen en lopen, tot ze kabouterkabouterkabouter tegenkomen. Die ook wel zin heeft om mee te lopen. kabouter, kabouterkabouter en kabouterkabouterkabouter lopen vrolijk stappend door en komen een olifant tegen. "He olifant, roepen ze, ga je mee?" De olifant denkt effe na en gaat mee.
Het word al een grote groep zo in het bos. kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter en de olifant. Nu komen ze een Zebra tegen, wat de pimps zijn van het bos. Na wat verafgoding en geslijm loopt de Zebra mee. De vrienden groep bestaande uit kabouter, kabouterkabouter, kabouterkabouterkabouter, de Olifant en de Zebra komen bij en rivier. Waar ze overheen willen
Er is geen brug dus ze moeten springen. Kabouter, de leider, gaat als eerst.
*Plons* Dood.
Toen ging kabouterkabouter. *Plons* dood.
Toen dachten de olifant en kabouterkabouterkabouter slim te zijn, door hun krachten te combineren. kabouterkabouterkabouter ging op de rug van de olifant zitten, hij nam een aanloop. *Plons* dood.
Toen ging de zebra, hij nam een aanloopje en sprong er ineens overheen. waarom ging het hem zo makkelijk?DAMN!@#$%^&&SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele mop zitten lezen leek me best interessant kom ik bij het einde om de spoiler te zien zown kutantwoord!@!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef omyfalzer het volgende:
Wat krijg je als je een beer met een mol kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als een je beer met een vogel kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een beer met een lintwork kruist?Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat krijg je als je een hitsig dametje met een geit kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
met postkoetspoetsquote:Op zondag 20 juli 2008 17:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
\
De koetsier poetst de postkoets
*probeer maar
en dat achter elkaar![]()
Er loopt een neger door het bos. Op een gegeven moment ziet ie een chinees steentjes op het water ketsen. Hij vraagt aan de chinees: "Hey wat ben je aan het doen?". Zegt de chinees: "Ik kijk wie mijn voorvader was". Zegt de neger: "Doe eens voor?". De chinees gooit zo'n steentje op het water en het steentje ketst drie keer op het water: "ching-chang-chong". "Dat is interessant" zegt de neger "dat wil ik ook wel proberen". Hij pakt een steentje op en gooit het op het water "chim-pan-see!"Ik ben met vlagen geniaal maar nu is het windstil....![]()
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:34 schreef RioGio het volgende:
Er loopt een neger door het bos. Op een gegeven moment ziet ie een chinees steentjes op het water ketsen. Hij vraagt aan de chinees: "Hey wat ben je aan het doen?". Zegt de chinees: "Ik kijk wie mijn voorvader was". Zegt de neger: "Doe eens voor?". De chinees gooit zo'n steentje op het water en het steentje ketst drie keer op het water: "ching-chang-chong". "Dat is interessant" zegt de neger "dat wil ik ook wel proberen". Hij pakt een steentje op en gooit het op het water "chim-pan-see!"
dan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: