quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isdan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
srry maar verklap is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet je jezelf voorstellen dat die neger geen neger is, maar iemand uit Spanje isdan ga je pas stuk !!! denk maar eens na !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef omyfalzer het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt ie: "Dokter, ik heb zo'n last van mijn hoofd"
Zegt de dokter: "Ik zal eens even kijken..."
Na 5 minuten
Dokter: "Ik zie het al, je hebt last van groene hersenvretertjes... en wat ik nog meer zie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een witte kip als 'ie tegen de muur looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een zwarte kip als 'ie tegen de muur loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft heel veel pootjes en als he op je valt, ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature![]()
Deventer ging over de brug naar deventer en toen was deventer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
Racecar
Koos u de garage dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef omyfalzer het volgende:
Deventer ging over de brug naar deventer en toen was deventer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lepel
Racecar
Koos u de garage dus ookZo ken ik er ook nog wel een paar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Parteretrap
- droomstaalplaatsmoord
- koortsmeetsysteemstrook
- legermeetsysteemregel
- a man, a plan, a canal: Panama
- Nora bedroog, o zo goor, de baron
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.![]()
![]()
Pulletje begon ermeequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Deze dingen zijn ook wel bekend als palindromen en ik zie dus niet helemaal in waarom je ze in een moppen-topic geplaatst hebt.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die zie ik dan weer niet, anders had ik mijn opmerking wel op hem laten slaan
Niet die paling dingen die jij zei, maar ook niet bepaald een mopquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:04 schreef pulletje het volgende:
Toen tomaten tomaten tomaten tofrat tomaten
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Wat krijg je als je lepel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat krijg je als je poep omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dat doet me denken aan de volgende:
2 mannen lopen over straat.
Man 1: Hee, kijk daar eensch!
Man 2: Oeh, dat lijkt wel op poep
Een van de mannen raapt het goedje op.
Man 1: *kneed* Het voelt als poep...
Man 2: *snuif* het ruikt als poep
Man 1: *slik* het proeft als poep
Man 2: Waat je wat, dit IS poep
Man 1: Inderdaad, 't is maar goed dat we er niet er niet in getrapt hebben.Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
droommoord is ook zon palingdroom of hoe dat mag hete
en staalplaats
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Apfel. het volgende:
Wat krijg je als je lepel omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat krijg je als je poep omdraaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat krijg je als je lord omdraait?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat krijg je als je drol omdraait?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt er een vrouw bij de dokter.
De dokter zegt: waar heeft u het meeste last van?
Zegt zij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihih hahah hohoho![]()
Komt er een turk bij de griek.
Zegt de ober: wat wilt u graag bestellen meneer?
Waarop de turk zegt: een cola en een mixed grill aub.
Komt de ober even later terug met de bestellling
zegt de turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:18 schreef vettehap23 het volgende:
Komt er een vrouw bij de dokter.
De dokter zegt: waar heeft u het meeste last van?
Zegt zij...Komt een vrouw bij de dokter: Ik heb zo'n last van schimmel tussen mijn tenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihih hahah hohoho
Dokter: Nou doet u uw schoenen en sokken maar even uit, dan zal ik kijken.
Dokter gedurende zijn inspectie: Ik zie niets mevrouw, kunt u mij vertellen tussen welke tenen precies
Vrouw: Tussen mijn grote tenen
![]()
![]()
Komt er een man bij de slager.
Man: mag ik graag een Gelderse rookworst?
Slager: heel of gesneden?
Man: heel natuurlijk, m,n kont is geen sjoelbak.
*kuch*Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Komt een man met een konijn op zijn hoofd de bar binnenwandelen.
"Hallo" zegt de barman, "Wat heb jij nou?"
"Weet ik veel!" zegt het konijn, "dat zat er ineens toen ik vanmorgen wakker werd."Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ken hem zo:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
Komt er een man bij de slager.
Man: mag ik graag een Gelderse rookworst?
Slager: heel of gesneden?
Man: heel natuurlijk, m,n kont is geen sjoelbak.
*kuch*
Komt een man bij de slager en besteld met zwoele stem een dikke rookworst. Vraagt de slager: "neem je hem zo, of moet ik hem in schijfjes snijden voor je?", waarop de man antwoord: "Zeg, ik ben toch zeker geen spaarvarken?"Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.![]()
Lopen 2 dikkertjes over straat, zegt de een tegen de ander: "en heb je nog geneukt?"
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: