quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:42 schreef Opperkwal het volgende:
Ik ging zo van school naar huis en toen kwam ik een man tegen en ik zei hoi, en die man zei dus ook hoi terug. Toen ik bijna thuis was kwam ik die man weer tegen en toen zei ik zo weer hoi, en die man snauwde weer hoi terug. Toen ging ik naar mijn kamer nadat ik gegeten had en huiswerk gemaakt had en toen ging ik slapen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
2 knopen gooien een muntje op
zegt de een tegen de ander:
"Nee! Geen trui aandoen!"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hans Kazan is overleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe stoned was je op dat moment?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
toen-ie mij verteld werd moest ik hard lachen
Tja heb het dan maar snel ge-edit hequote:Op maandag 8 september 2008 11:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
De kracht van de grap zit 'm in de herhaling...
hehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Triptamine het volgende:
Komt een man met een varken zijn huis binnen en zegt: Dit is het varken wat ik neuk. Waarop zijn vrouw antwoord: Doe niet zo vies joh. Zegt de man: Ik had het niet tegen jou, trut.
hoe vaak moeten we die nog lezen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef SMD het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Zegt die dokter: Ja ruim je dat zelf ff op?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 16:29 schreef Bananenman het volgende:
I'm not racist, I have a black person in my family tree.Die is niet slecht, die is echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel enigszins hard, maarja
![]()
)
Die zijn alleen getypt leukquote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef bodylotion het volgende:
Komt een man met spraakgebrek bij de groenteboer, zegt hij:
"Mag ik !@#%^&!#% aardappels?"
Zegt de groenteboer:
"2 kilo wat??"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |