drie hoofdletters in dit geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en namen schrijf je met een hoofdletter trut!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bijnaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:42 schreef Triptamine het volgende:
fok!?
Jep, salaris komt weer bijna binnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Is het weer die tijd van de maand.
Daar had jij net toch zo'n enorm leuk grapje over?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Is het weer die tijd van de maand.
Als je hem te vaak zegt is het natuurlijk niet grappig meer hèquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar had jij net toch zo'n enorm leuk grapje over?
Correctquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Als je hem te vaak zegt is het natuurlijk niet grappig meer hè.
Wiens z'n?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef BitterBal88 het volgende:
Normaal gaat z'n topic dicht.
Discriminatie!
Je vergeet het uitroeptekenquote:
Relnichtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:45 schreef BitterBal88 het volgende:
Normaal gaat z'n topic dicht.
Iedereen doet het anoniem, stelletje mietjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef BitterBal88 het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1177389
Twijifel niet mensen.
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:52 schreef BitterBal88 het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1177389
Twijifel niet mensen.
kuch... slijmbal... kuch...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef IQM het volgende:
Ik werd genoemd!
*traantje wegpinkt*
Tevens eens met TS.
uhuhquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen doet het anoniem, stelletje mietjes.
Misschien dat ze even uit kunnen leggen hoe, wie en wat?quote:
Onze baggertopics worden gesloten, die van jou nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien dat ze even uit kunnen leggen hoe, wie en wat?
Zo ja, hoe spreek je het dan bold uit?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Moet het ook bold zijn?
Dit topic draagt mijn seal. Dit kán geen baggertopic zijn!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:58 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Onze baggertopics worden gesloten, die van jou niet.
Bold as love, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Moet het ook bold zijn?
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit topic draagt mijn seal. Dit kán geen baggertopic zijn!
Nee, z'n=zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Z'n -> Zo'en -> Zo een
ik dacht dat het voor zich sprak
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kloon van cerror?
Zal die DJ wel weer zijn, die is daar nogal mee bezigquote:
Ik versta je nog steeds niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kloon van cerror?
2quote:
Goede vraag. Als een topic dit dicht is nog reporten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef BitterBal88 het volgende:
Kan je een topic dit dicht is nog reporten?
jij wilt gewoon geil nuecken met yvonne, geef het maar toe mannetje. Je zit niet voor niks haar kont te kussenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want daar ben ik wel op uit.
Ja, want daar zit yvonne wel op te wachten.
Etc. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juli 2000 09:49 schreef yvonne het volgende:
dat mag dan ook wel,
Fok! maakt me failliet
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijtquote:
Bwehehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijt
Dude, leer jij eerst je mede-users kennen, dan praten we daarna verder, mkay?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef classpc het volgende:
[..]
jij wilt gewoon geil nuecken met yvonne, geef het maar toe mannetje. Je zit niet voor niks haar kont te kussen
Doettie wel eens moeite om niet betrapt te worden dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijt
Na een meeting, was de alcoholquote:
Nja, een blik in de search liet me zien dat je vroeger (lees: net na de eeuwwisseling) altijd 'Fok!' typte, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Nja, een blik in de search liet me zien dat je vroeger (lees: net na de eeuwwisseling) altijd 'Fok!' typte, hoor.Danny daarentegen heeft alleen maar 'FOK!' gebruikt.
Het volgende raampje is ook correct.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
En Ludo, het is naar het tweede raampje!
Moet ik er een topic over openen?
Toevallig zat ik net weer even in de melancholietopics te lezen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gein, alhoewel, er werd wel verdomd veel gemeet toen, memories, zoek nog eens wat leuks?
Dan mag u doorrijden naar het volgende tweede raampje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het volgende raampje is ook correct.
1: Melancholie topic. FOK! 6-jaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Toevallig zat ik net weer even in de melancholietopics te lezen!Melancholietopic 6 Jaar FOK! Deeltje 3 Werd genoeg in opgerakeld.
lol wut?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze bestaan echt: Kan je een topic dit dicht is nog reporten?.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goede vraag. Als een topic dit dicht is nog reporten.
Waarom niet een Feedback topic daar over openen?
Die andere c!quote:
ZH.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan mag u doorrijden naar het volgende tweede raampje!
© De Mac in heel Zuid-Holland
Meteen even bookmarken, waren leuke topics!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
1: Melancholie topic. FOK! 6-jaar
2: Melancholietopipc 6 Jaar FOK! Deeltje 2
Oh hij die niet genoemd mag worden.quote:
Jammer dat 90% van de plaatjes het niet meer doet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meteen even bookmarken, waren leuke topics!
Een verrotte staak door je hart.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef Nzxt het volgende:
En nu?
cahirquote:
Hé, mede 'stafflid', beetje dimmen hè!quote:
Hèhèhèhè, je zei "lid"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, mede 'stafflid', beetje dimmen hè!
quote:Oké, dan mag u door rijden naar het _tweede_ raampje!
Dit was geen verschrijving hèquote:
quote:
Waag het eens... echt... waag het eens...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Waag het eens... echt... waag het eens...
Blinde! In dit topic posten met zo'n sig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:05 schreef Roi het volgende:
kankertopic!
To much infoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
uhuh
Oh ja, zo even m'n oksels scheren
Er ontsnapte wat gas uit je rectum Dirk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prrrfffffttttt!
~quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ontsnapte wat gas uit je rectum Dirk.
Sinds wanneer is z'n en zo'n synoniem...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Z'n -> Zo'en -> Zo een
ik dacht dat het voor zich sprak
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:25 schreef yvonne het volgende:
Zegguh Joe, en dit durfde je niet zonder een kloon tegen me te zeggen?
Watje.
Gekken en dwazen hebben nooit gelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:40 schreef yvonne het volgende:
Dan heeft die zelfingenomen klapjosti gelijk
neuhquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:43 schreef yvonne het volgende:
Oh, en je originele account werkt gewoon hoor, die kutkloon ligt idd in de vuilbak.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:46 schreef yvonne het volgende:
Niet, behalve als het kutklonen zijn.
Niet vergeten je oostblokproxy uit te zetten als je gaat internetbankieren of je creditcard gebruikt he?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:55 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
![]()
Ik kan aan jouw naam ook de meest schunnige label hangen (naar waarheid of niet) alleen heb ik helaas geen prullenbakknopjes.
oh, je kunt wel gaan vissen op mijn ip-nummer maar ik post al jaren via een proxy.
OMG! SAVE THE WHALES!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
JEETJE, WE HEBBEN HIER IEMAND DIE WEET HOE EEN PROXY WERKT!!!!
Tip: Neem een slok water.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:56 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Geweldig deze hilarische post, ik lig nu de rest van de avond dubbel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, salaris komt weer bijna binnen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 01:30 schreef JanusAnus het volgende:
Vervang dan het logo. Er staat foK!, misschien met een beetje fantasie nog FoK!, maar echt zeker geen FOK!.
"Alléén administrators zijn dan nog steeds in staat je gebruikersnaam te achterhalen maar zullen dit alleen doen in geval van misbruik."quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen doet het anoniem, stelletje mietjes.
quote:Op maandag 21 juli 2008 01:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
JA MAAR NA DAT GLAS WATER NIET MEER HEHEHEH![]()
![]()
Nog steedsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef Wasmachinemann het volgende:
Kick van 2 jaar, yvonne ken je dit topic nog? xD vroeger posten veel (F)A's in KLB.
Toen was jij nog niet eens gefabriceerd. Achterlijke draaiton.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef Wasmachinemann het volgende:
Kick van 2 jaar, yvonne ken je dit topic nog? xD vroeger posten veel (F)A's in KLB.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet eens gefabriceerd. Achterlijke draaiton.
Doe hem dan op slot hea!quote:
Dat zou heel knap van haar zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Stel je eens voor dat ze jou uit je functie zou ontzien!
RUN RUN RUN!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Skonk het volgende:
kut nu heb ik in een topic vol met mods gepost
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Typisch figuur voor de SBS6-reeks inderdaad
Kan je dat aan de hand van wetenschappelijke bronnen onderbouwen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Het is <foK!> kan ik officieel bevestigen.
Tevens een wulpse en pikante deerne.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef RichCalibier het volgende:
Yvonne is een leuke meid!![]()
Ik ga een liedje over haar zingen, maar dat doe ik in ONZ
Doe maar dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Het is <foK!> kan ik officieel bevestigen.
wat is dit?quote:
het verlies van twitterquote:
NOS bedoel je.quote:
je bent 12?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Betaal ik toch belasting voor. Publieke bezit en shit. Mijn deel is dit.
quote:
What the fuck staat er in de topicreports?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed om te zien dat FOK! er wel tussen staat en Geenstijl niet
Hoewel yvonne erg lekker is past ze niet in het profiel van jouw droomvrouw ze is geen 10.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Yvonne 'hartje' AdvancedPower
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoewel yvonne erg lekker is past ze niet in het profiel van jouw droomvrouw ze is geen 10.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed om te zien dat FOK! er wel tussen staat en Geenstijl niet
Zeg ik!quote:
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:55 schreef zarGon het volgende:
Loopt Bupatih/IQM nog weleens rond op het forum eigenlijk?
Niet!quote:
waarom is het eigenlijk niet YVONNE!quote:
in 2008 ook al?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik spel FOK! consequent als FOK!, populist.
Omdat ie dicht is?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom mag ik niks in jouw fobo zetten
De admin van fok! is racistisch ja nu snap ik waarom ik zo vaak word gebanned...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:38 schreef yvonne het volgende:
Het is FOK!
Niet FoK
of Fok
of fok!
of FoK!
FOK! FOK! FOK!
FOK! FOK! FOK!
FOK! FOK! FOK!
FOK! FOK! FOK!
Klacht:
Negers die niet kunnen spellen.
En speciaal voor IQM:
talpa
Dit topic werd medemogelijk gemaakt door
LudoSanders
en een user wiens panty blijkbaar knelt.
Opbokken, 2008, zoek het relevante topic op.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De admin van fok! is racistisch ja nu snap ik waarom ik zo vaak word gebanned...
Welnee.quote:
SWJquote:
Daar staat FOK!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:26 schreef detulp050 het volgende:
In het logo is het anders Fok! of FoK!
Da's keilastig voor autisten!
Omdat ik me zo geregistreerd hebquote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef MobileSuit het volgende:
Waarom is Yvonne met een kleine letter y in jouw naam?
Es kijken...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef richnigger het volgende:
Yvone rassist ik kreig ju noch wel
Dus het is niet niet Fok!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:26 schreef Floxcie het volgende:
FOK! jou yvonne. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:26 schreef Floxcie het volgende:
FOK! jou yvonne. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Je zusterquote:
Dat is een hoer, kan wel zeggen net als jij maar dan ban je me weerquote:
kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een hoer, kan wel zeggen net als jij maar dan ban je me weer
tja wat wil je. Blauwe en rooie in dit topic en dan als user bijdehand gaan doen.quote:
dat doen we toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
Zo kun je over elk klein ergernisje wel een topic openen.
Ruimt altijd lekker op dit soort topicsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |