Wat zeg je?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kloon van cerror?
Zal die DJ wel weer zijn, die is daar nogal mee bezigquote:
Ik versta je nog steeds niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kloon van cerror?
2quote:
Goede vraag. Als een topic dit dicht is nog reporten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef BitterBal88 het volgende:
Kan je een topic dit dicht is nog reporten?
jij wilt gewoon geil nuecken met yvonne, geef het maar toe mannetje. Je zit niet voor niks haar kont te kussenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want daar ben ik wel op uit.
Ja, want daar zit yvonne wel op te wachten.
Etc. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juli 2000 09:49 schreef yvonne het volgende:
dat mag dan ook wel,
Fok! maakt me failliet
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijtquote:
Bwehehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijt
Dude, leer jij eerst je mede-users kennen, dan praten we daarna verder, mkay?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:05 schreef classpc het volgende:
[..]
jij wilt gewoon geil nuecken met yvonne, geef het maar toe mannetje. Je zit niet voor niks haar kont te kussen
Doettie wel eens moeite om niet betrapt te worden dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
JezusChristus C, je wílt ook gewoon betrapt worden hè, deze ben je ook weer kwijt
Na een meeting, was de alcoholquote:
Nja, een blik in de search liet me zien dat je vroeger (lees: net na de eeuwwisseling) altijd 'Fok!' typte, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Nja, een blik in de search liet me zien dat je vroeger (lees: net na de eeuwwisseling) altijd 'Fok!' typte, hoor.Danny daarentegen heeft alleen maar 'FOK!' gebruikt.
Het volgende raampje is ook correct.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:16 schreef yvonne het volgende:
En Ludo, het is naar het tweede raampje!
Moet ik er een topic over openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |