Wij jou niet in ieder gevalquote:
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt...
Stik in die kutplanten van je!
Aaaightquote:
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me een boeiend iemand. Een relatie met zijn cactus, verliefd zijn op z'n cactus en dus plempen met de cactus. Zou ie 'm ook swaffelen?
(aaaauuuuw.....)
Droxz, je redding is nabijquote:
Waar dit topic allemaal niet goed voor isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogen
English... maar dat zijn dan weer details hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He might know you, but he doesn' t know english
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef DonGuido het volgende:
Stikken? In mijn kutplanten![]()
Alsof ik een cactus ga deep throaten
Laat die twee relnichten even lekker hun lust botvieren op heaumeux foraquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar dit topic allemaal niet goed voor is
Ik doe niet aan ecofiliequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik jou ook niet maar al die andere posters miste ik wel.
Ook die post hier ja...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
slechte fotoshopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb helemaal geen kut planten![]()
Dit is pas een kutplant
[ afbeelding ]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delen
Hard zoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?
Wat Lynda zegtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?
Welke wedstrijd??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef lynda het volgende:
Woohooooooo kaarten voor 22 augustus besteld
VOETBALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
Had jij nou ook cactussen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Nee, dat is een boomquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb helemaal geen kut planten![]()
Dit is pas een kutplant
[ afbeelding ]
Oefenwedstrijd AZ - Fiorentinaquote:
FC Schuppekutjeveen vs SV De Ballengraaiersquote:
Goeieeeeeeeeeeeee middag!quote:
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd AZ - Fiorentina
Laatste oefenwedstrijd in eigen stadion voor het seizoen weer begint![]()
Even inkomen dus
Jij ook weer blijquote:
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!
Godsammequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
FC Schuppekutjeveen vs SV De Ballengraaiers![]()
Ben ff lunchen
Sommige dingen vernaderen nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!![]()
Aaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!![]()
Lynda help!quote:
Ik heb 0,0 verwachtingen.. We zien het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!
je bent een kloon van Smokez!!!!quote:
Nog lekker geslapen?quote:
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?quote:
Al die bosmongolen zijn klonen van smokezquote:
ze is langsgekomen met de rotiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?
Kandidaten hebben een plaat voor hun kopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
Ik en beller zijn hier ondertussen even wat "solliciatie gesprekken aan het voeren",
maar het schiet niet echt op ofzo
Het was dan ook sarcastisch bedoeld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boeiend? Ben je wel helemaal lekker ?!
Die gozer is niet goed bij zijn hoofd, echt....![]()
AAAH zeg hou op! Ik ben heel visueel ingesteld!quote:Ik hoop dat hij zijn hele collectie gaat swaffelen,
en ze daarna even diep "via de artiesten ingang" inbrengt!
Joah! Voetbal moet weer beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 verwachtingen.. We zien het wel![]()
31 aug 1e wedstrijd weer..
Is het al zover? Die zomerstop is echt niets voor mij
dat zou tie leuk vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al die bosmongolen zijn klonen van smokez
Whahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al die bosmongolen zijn klonen van smokez
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
Ik en beller zijn hier ondertussen even wat "solliciatie gesprekken aan het voeren",
maar het schiet niet echt op ofzo
Beller is op dreef ole ole!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?
Bijna weekend Droxz, jeweetschquote:
Alleen visueel ingesteld?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld!
[..]
AAAH zeg hou op! Ik ben heel visueel ingesteld!
* tripack spiegel paktquote:
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joah! Voetbal moet weer beginnen
Heb het nu wel weer gehad
Ja hooguit wat boekswaffelig ingesteld, maar niet echt cactaal ingesteldquote:
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hooguit wat boekswaffelig ingesteld, maar niet echt cactaal ingesteld
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef lynda het volgende:
[..]
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voel![]()
Voetballllllllllll![]()
![]()
![]()
![]()
Datum Tijd Competitie Vak Rij Stoel
22-08-2008 20:00 AZ - Fiorentina X3
Ik weet dus niet hoe het stadion is opgedeeld, maar zit je dan een beetje gunstig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef lynda het volgende:
[..]
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voel![]()
Voetballllllllllll![]()
![]()
![]()
![]()
Datum Tijd Competitie Vak Rij Stoel
22-08-2008 20:00 AZ - Fiorentina X3
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens weten
kijk es aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee mn foto's waren al klaar en de vergrotingen zijn echt super gewoon!
ik is blij!
daar ben je wel ff mee bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag!
dus nu kan ik zo'n 350 foto's gaan inplakken
Achter het doel, schuin tegenover het uitvakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dus niet hoe het stadion is opgedeeld, maar zit je dan een beetje gunstig?
Hey Leannequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Leanne het volgende:
hallo fok en hyves vriendjes![]()
alles goed deze morgen?
Kijk dat is wel een mooie plekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Achter het doel, schuin tegenover het uitvak
Daar waar het geschreeuw vandaan komt sta ik bovenaan ergens..
Me eigen vaste plek
BOEM!! Daar ben je wel even mee bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag!
dus nu kan ik zo'n 350 foto's gaan inplakken
hoi!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Leanne het volgende:
hallo fok en hyves vriendjes![]()
alles goed deze morgen?
middag bedoel ik![]()
chronologisch of op themaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, weet ook nog niet helemaal hoe ik het hebben wil
whehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche springen en naar de fysio.. Dus tot over 2 topics ofzo
douchze enzo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche springen en naar de fysio.. Dus tot over 2 topics ofzo
Vraag er dan ook niet naar, retorisch or otherwisequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens weten
wel chronologischquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
chronologisch of op themaof combinatie van dat
![]()
maar het is wel weer heel erg leuk om te doen
Succes en als ik je niet meer spreek, fijn weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
En wat is te laat wakker worden? Nu net pas?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef Leanne het volgende:
Hoi Bel, Tripack, Draakje en Lynda
Met mij is alles goed..ben alleen veul te laat gaan slapen en veel te laat wakker geworden
ik te laat slapen en te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef Leanne het volgende:
Hoi Bel, Tripack, Draakje en Lynda
Met mij is alles goed..ben alleen veul te laat gaan slapen en veel te laat wakker geworden
Heb ik ook weleens last vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik te laat slapen en te vroeg wakker
das geen goede combinatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik te laat slapen en te vroeg wakker
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deedquote:
BOEM! Dat is wel redelijk laat en laat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last vanvervelend heh
Ehhhrr ging 3 uur slapen en werd 11.15 wakker
Welke film was het deze keer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deed
maar gelukkig wel een goede film uit koos deze keer
en welke film is het geworden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deed
maar gelukkig wel een goede film uit koos deze keer
Ow dat is wel leuk jaquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval beter als de kerstfilm en calimero
Hey sorry manquote:
Ga de andere topics maar teruglezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
die gast moet je negerenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
ik vind hem wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
die gast moet je negerenhij zwamt alleen over zijn kutcactussen
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetyptquote:
Dat dusquote:
Dat meen je echt nietquote:
Maar dan weet je wel wat er met die joker aan de hand isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
aantrekkelijk ?quote:
En je punt is?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
quote:
Pennywise!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic zal wel storm lopen op vrijdagmiddag
*eenzame ambtenaar meldt
Wanna balloon?quote:
Ik sta versteld....quote:
We schrokken alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik val wel op foute mannen![]()
* Leanne plaagt jullie maar een beetje
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik val wel op foute mannen![]()
* Leanne plaagt jullie maar een beetje
Pennywise heerscht de pan uitquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic zal wel storm lopen op vrijdagmiddag
*eenzame ambtenaar meldt
Mooi dan kan je ook weer wegquote:
Like duhquote:
Neeja ach, misschien als je het topic opnieuw opent in GC ofzo, maar in MEN gaat het iig niks meer wordenquote:
Ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pennywise heerscht de pan uit
[ afbeelding ]
Menselieve wat was dat een nachtmerrie clown zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pennywise heerscht de pan uit
[ afbeelding ]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goedquote:
Ik vind eigenlijk vooral het einde gewoon zwaar naad...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goed
Wel heul dik...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
En dan gaan ze vanwege die kutclown ook meteen denken dat ik een vent ben
Het boek is overigens beter.
Jij bent nieuw voor ons in deze reeks, wat had je dan verwachtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gebeurt dit altijd als ik nieuwe fokkers ontmoet?
En jullie hadden nog wel zo romantisch gegetenquote:
Eerhm....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gebeurt dit altijd als ik nieuwe fokkers ontmoet?
Zodra 't niet meer Pennywise is maar dat geval onder de grond zegmaar vind ik er ook niet zoveel meer aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goed
Ik heb m'n bord afgestaan weet je nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jullie hadden nog wel zo romantisch gegeten
Het eind van de film heeft gelukkig geen fuck met het eind van het boek te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral het einde gewoon zwaar naad...
De rest kon ik nog wel waarderen, met Pennywise inderdaad de absolute topper
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
En dan gaan ze vanwege die kutclown ook meteen denken dat ik een vent ben
Het boek is overigens beter.
U riep?quote:
ach ja wie weet doe ik dat nog wel eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeja ach, misschien als je het topic opnieuw opent in GC ofzo, maar in MEN gaat het iig niks meer worden
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!quote:
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijn
Dit topique is dan ook niet normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ga ook niet meteen in een frenzy vanwege iemands avatar, normaliter, enzo
Tja ze begon al te twijfelen toen ...eerhm [enter username here] binnenkwam..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!
dan was 't StormQueer geweest schatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijn
quote:
Zo, wat een dooddoener zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit topique is dan ook niet normaal
Say it loud.. we're quite the fucked up little bunch...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit topique is dan ook niet normaal
Eey Queeny, jij ook hier?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezen
En dat het in je profiel staat, maakt het ook wel weer makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezen
Ow jah die andere knakker wiens naam mij totaal niet kan boeienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja ze begon al te twijfelen toen ...eerhm [enter username here] binnenkwam..
Het eerste gedeelte was al voldoende, nichterigheid galore mag je voor je houdenquote:
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Say it loud.. we're quite the fucked up little bunch...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah die andere knakker wiens naam mij totaal niet kan boeien
L33t h@x0r!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb SQ's wachtwoord gekraakt
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerd
Envy mode = turn onquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerd
Huh? Wat?quote:
Gast! m'n water godverdommequote:
Gast! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamToen was ik nog sociaal weet je nog?
Godsamme, ik probeer het lachen maar een beetje weg te hoestenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! m'n water godverdomme![]()
Vrijdagmiddag + GRTDOJW = Meligheid alom
Ik ben helemaaaaal niet van plan ook maar IETS voor me te houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte was al voldoende, nichterigheid galore mag je voor je houden
Prima eind van de werkweek ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme, ik probeer het lachen maar een beetje weg te hoesten
Je tilt de uitdrukking; "Op z'n teentjes getrapt" wel tot ongekende hoogten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaal niet van plan ook maar IETS voor me te houden
Mijn boek niet, mijn stad, niet, zelfs mijn cactus niet, dus al helemaal mijn taalgebruik niet.
ja je liet jezelf niet kennen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamToen was ik nog sociaal weet je nog?
Inderdaad jaquote:
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja je liet jezelf niet kennen!![]()
![]()
zoals een het een volwassen man betaamt
Als er eenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je tilt de uitdrukking; "Op z'n teentjes getrapt" wel tot ongekende hoogten.
Round One.... FIGHT!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijden![]()
Waar heb je het over?quote:
Heb meer dan genoeg gestreden.. ik heb er geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijden![]()
Dan moet je even je capslocktoets na laten kijken, die blijkt te hangenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er eenin de post staat ben ik niet op mijn teentjes getrapt hoor
Dan dramatiseer ik alleen nog maar
Zal ik alvast een brief schrijven naar "All you need is love"?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb meer dan genoeg gestreden.. ik heb er geen kracht meer voor
Owquote:
Nee hoor, die wordt heel doelbewust gebruikt om klemtonen te benadrukken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je even je capslocktoets na laten kijken, die blijkt te hangen
Dat weet je zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk wou ff Mortal Kombat strijden om leanne
Aii nooooo kwon-do karate!quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii nooooo kwon-do karate!
(nou ja, dat was in 1990, maar goed, da's een detail)
Een relnicht die wilt strijden voor een vrouwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk wou ff Mortal Kombat strijden om leanne
succesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii nooooo kwon-do karate!
(nou ja, dat was in 1990, maar goed, da's een detail)
Ik gebruik gewoon mijn special move: Spinning Cactus Kick!
Aaah wat is er meiske?quote:
Als je het "attention whore syndrom" hebt niet nee, anders wel natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, die wordt heel doelbewust gebruikt om klemtonen te benadrukken.
Niets mee aan de hand
quote:
Ja serieus ja. Ben 1x clubkampioen geweest, maar like I said.... 1990 is a long time agoquote:
quote:Hier kung fu, pencak silat, kun tao en aikido(van kleins af aan al veel te veel tijd gehad
)
1190 is heul lang geleden jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja serieus ja. Ben 1x clubkampioen geweest, maar like I said.... 1990 is a long time ago
[..]Ik denk dat ik ga verliezen! Misschien is die spinning cactus kick nog niet eens zo'n gek idee!
Ik dacht dat er maar 1 per land aan dat syndroom mocht lijden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je het "attention whore syndrom" hebt niet nee, anders wel natuurlijk
Gestopt bij Bruin 3, toen was de lol eraf met Karate. Sensai mocht mij niet meer zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Serieus?Da's wel grappig.. Hier kung fu, pencak silat, kun tao en aikido
(van kleins af aan al veel te veel tijd gehad
)
Ik had hem al aangepastquote:
Hmmz, ik deed tennis (tannisquote:Ohja...en ik voetbal ook nog
Daar zou ik dus ook niet tegen kunnen.. niks mis met de homofiele medemens, maar als men dat constant tegen mij zou zeggen zou ik vriendelijk verzoeken m'n naam te gebruiken of je zinnen niet constant te be-eindigen met 'schat'quote:
I wonder whyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gestopt bij Bruin 3, toen was de lol eraf met Karate. Sensai mocht mij niet meer zo
Had je maar van z'n moeder af moeten blijven ROFLOLLERCOPTEREINZZ111!!!!!!11111!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gestopt bij Bruin 3, toen was de lol eraf met Karate. Sensai mocht mij niet meer zo
hoe kwam je daarachter... jij mocht zeker elke keer naar voren waarna de sensai de oefeing op jouw uitprobeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
en daar ging m'n water weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Nou ik vind jou de leukste en ik wil niet dat je met andere jongens vecht![]()
Een diva houding omdat ik sarcastisch ben?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 1 per land aan dat syndroom mocht lijden?
En met zo'n diva-houding zoals jij je die aanmeet in dit topic win jij de ziekte..... schat
Deze was dan ook HEEL (kijk, caps lock) bewust gebruikt om te pestenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zou ik dus ook niet tegen kunnen.. niks mis met de homofiele medemens, maar als men dat constant tegen mij zou zeggen zou ik vriendelijk verzoeken m'n naam te gebruiken of je zinnen niet constant te be-eindigen met 'schat'
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was dan ook HEEL (kijk, caps lock) bewust gebruikt om te pesten
Ik ga zo echt niet de wereld rond hoor
Ik heb al 1 ziekte. Ik mag er niet meer van de dokterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een diva houding omdat ik sarcastisch ben?
Hoe noem je het verliefd zijn op een boek / nummer / stad dan? Volgens zou je dat beter kunnen omschrijven als een ziekte
Hier ook, niks mis mee, maar het overduidelijk maken aan de wereld vind ik persoonlijk een beetje "over the top"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar zou ik dus ook niet tegen kunnen.. niks mis met de homofiele medemens, maar als men dat constant tegen mij zou zeggen zou ik vriendelijk verzoeken m'n naam te gebruiken of je zinnen niet constant te be-eindigen met 'schat'
Nee dat geeneens, maar ik mocht een drietal keer van hem geen examen doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe kwam je daarachter... jij mocht zeker elke keer naar voren waarna de sensai de oefeing op jouw uitprobeerd![]()
En nou heb je OOK nog eens de Leanne-prijs gewonnen zonder er voor te vechtenquote:
Ik mag toch niet hopen voor jezelf dat je nu op je geaardheid doeltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al 1 ziekte. Ik mag er niet meer van de dokter
De Leanne prijs?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou heb je OOK nog eens de Leanne-prijs gewonnen zonder er voor te vechten
Could this be your lucky day?
Maar was 't bij jullie niet ook dan dat hij je voor moest dragen voor een examen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat geeneens, maar ik mocht een drietal keer van hem geen examen doen.
Ow, ik dacht dat dat een en hetzelfde wasquote:
try harder, you mustquote:
Use the... eerhm ... Force?quote:
Hij weigerde dat te doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar was 't bij jullie niet ook dan dat hij je voor moest dragen voor een examen?
tenminste, ik kan me nog herinneren dat dat af en toe echt frustrerend lang kon duren
The force, the cactus, als je'm maar used!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij weigerde dat te doen...
In zijn optiek was ik er niet klaar voor, in mijn optiek wel, conclift was het gevolg
Andere school zou betekenen naar een andere plaats, en daar had ik geen zin in, ben er toen maar mee gestoptquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zou er toch geen ruzie om willen krrijgen met zo'n gast
![]()
O nee wacht, hij mag ;t toch niet gebruiken!
Andere school proberen dan?
Droxz + Lyndaquote:
Toen istie maar gaan kick-dammen ....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Andere school zou betekenen naar een andere plaats, en daar had ik geen zin in, ben er toen maar mee gestopt
Bij ons hield de school op (kutdorp, te weinig belangstelling) en ging samen met een school in een andere plaats. Ook geen zin in en dus maar gestopt. Nu denk ik dat de beker van heet kampioenschap meeer zeer doet dan mijn vuisten tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Andere school zou betekenen naar een andere plaats, en daar had ik geen zin in, ben er toen maar mee gestopt
who's next?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz + Lynda
Sgele + Leanne
LIEK OMG!
Luv...we haz itquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz + Lynda
Sgele + Leanne
LIEK OMG!
Is dat wanneer je aan het verliezen bent en je er niet tegen kunt dat je dan het bord omver kickt?quote:
fitness, aaaaightquote:
Oh die viezerik is er ook nog!quote:
Bwahahahaquote:
Ja dat doe ik er ook nog bij.. .als ik helemaal fit ben dan wel te verstaan..met het technisch lego lichaam van mij op dit moment valt er weinig te sportenquote:
Bwhahahahaquote:
Doe het 4 keer per weekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat doe ik er ook nog bij.. .als ik helemaal fit ben dan wel te verstaan..met het technisch lego lichaam van mij op dit moment valt er weinig te sporten
Goed bezig hermanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe het 4 keer per week
En dan eerst elke keer een uur cardio en dan 1,5 uur kracht training
we doan only has luv, we spread luvquote:
SGELUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!quote:
Ik snap er geen hol van... echt waar nietquote:
hahaha doe je heul slimquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Net maar even een prive laptop gedaan, ach, zijn weer extra centjes
Film afgelopen?quote:
Vooral over al die nieuwe mensen hier, he Beller?quote:
Die was te verwachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral over al die nieuwe mensen hier, he Beller?
Buiten dat heb ik even gegeten, en weer (quote:
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Aaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig herman
Hardlopen is voor mij op het moment het hoogst haalbare
Avondquote:
Nachtquote:
Kerel, jeweetschquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten dat heb ik even gegeten, en weer () gerookt (4e keer al),
prive laptop gefixen, dus heb er weer wat centjes bij hahaha
Iets met goden verzoeken enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nacht
p.s waar zijn al die noobs gebleven?
STERF!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben we er nog een beetje zin in??????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
STERF!!Ik dacht al... wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? Haha geniaalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een maat van mij zégt tegenwoordig ook gewoon letterlijk 'jeweetsch'
Leanneeeeequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Leanne het volgende:
* Leanne houdt Sgeles hand vasthi Droxz & Smokes
M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Leanne het volgende:
Ja joh, het wordt met het uur gekker hierzoquote:
Zeg, d'r wordt hier niks gespread over mij ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over een uur gesproken, ik hoef nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja joh, het wordt met het uur gekker hierzo
Ja idd, daar ken ik er nog een vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja joh, het wordt met het uur gekker hierzo
en wij maar denken dat je dat lekker vindquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, d'r wordt hier niks gespread over mij ja!![]()
Da's m'n hand helemaal nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Leanne het volgende:
Dat is viesssssssquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je dat lekker vind
Schijt in je broek, trut!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over een uur gesproken, ik hoef nog maar een uurtje
Zeg, vanavond begint 't weekend pas hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je dat lekker vind
Zeker!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LeanneeeeeHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Je helpt ook lekker mee jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef lynda het volgende:
Topic nog niet vol.. Valt tegen!
Godsamme!! M'n water!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's m'n hand helemaal niet
ligt trouwens heel hard in een deuk hier
Sociaal zoals altijdquote:
Ik drink niet meer zolang ik hier post.. kost meer dan dat het oplevertquote:
Dat was gewoon prachtig teamwork!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's m'n hand helemaal niet
ligt trouwens heel hard in een deuk hier
Heeft me verdomme al vijf schermen gekostquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink niet meer zolang ik hier post.. kost meer dan dat het oplevert
Ik lag gvd echt heulemaal dubbelquote:
Yupquote:
Inderdationquote:
Je weet dat als je de Goden verzoekt dat dan de Engelen als boodschappeer komen he?quote:
Dat krijg ik thuis niet uitgelegdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry lief
ik ga maar eens boodschappen doen. kunnen we vanavond weer samen eten?
Schermen, toetsenborden, noem maar op!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft me verdomme al vijf schermen gekost
Hahaha Sgele had daar ook al last vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lag gvd echt heulemaal dubbel![]()
Laat ze eens terugkomen!
Had ook niet anders verwacht van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |