Wij jou niet in ieder gevalquote:
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt...
Stik in die kutplanten van je!
Aaaightquote:
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me een boeiend iemand. Een relatie met zijn cactus, verliefd zijn op z'n cactus en dus plempen met de cactus. Zou ie 'm ook swaffelen?
(aaaauuuuw.....)
Droxz, je redding is nabijquote:
Waar dit topic allemaal niet goed voor isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogen
English... maar dat zijn dan weer details hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He might know you, but he doesn' t know english
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef DonGuido het volgende:
Stikken? In mijn kutplanten![]()
Alsof ik een cactus ga deep throaten
Laat die twee relnichten even lekker hun lust botvieren op heaumeux foraquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar dit topic allemaal niet goed voor is
Ik doe niet aan ecofiliequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik jou ook niet maar al die andere posters miste ik wel.
Ook die post hier ja...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
slechte fotoshopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb helemaal geen kut planten![]()
Dit is pas een kutplant
[ afbeelding ]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delen
Hard zoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |