Wij jou niet in ieder gevalquote:
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt...
Stik in die kutplanten van je!
Aaaightquote:
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me een boeiend iemand. Een relatie met zijn cactus, verliefd zijn op z'n cactus en dus plempen met de cactus. Zou ie 'm ook swaffelen?
(aaaauuuuw.....)
Droxz, je redding is nabijquote:
Waar dit topic allemaal niet goed voor isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 is verliefd op een stad, de ander op een cactus... Ja, jullie zullen elkaar wel mogen
English... maar dat zijn dan weer details hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He might know you, but he doesn' t know english
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef DonGuido het volgende:
Stikken? In mijn kutplanten![]()
Alsof ik een cactus ga deep throaten
Laat die twee relnichten even lekker hun lust botvieren op heaumeux foraquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar dit topic allemaal niet goed voor is
Ik doe niet aan ecofiliequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik jou ook niet maar al die andere posters miste ik wel.
Ook die post hier ja...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stop je hem lekker in je reet.. Boeit me geen flikker
slechte fotoshopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb helemaal geen kut planten![]()
Dit is pas een kutplant
[ afbeelding ]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat zij eerder geneigd zijn mijn mening te delen
Hard zoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?
Wat Lynda zegtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Er zal er vast wel 1 tussen zitten die me een klein beetje gemist heeft. toch? toch?
Welke wedstrijd??quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef lynda het volgende:
Woohooooooo kaarten voor 22 augustus besteld
VOETBALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
Had jij nou ook cactussen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Nee, dat is een boomquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:02 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb helemaal geen kut planten![]()
Dit is pas een kutplant
[ afbeelding ]
Oefenwedstrijd AZ - Fiorentinaquote:
FC Schuppekutjeveen vs SV De Ballengraaiersquote:
Goeieeeeeeeeeeeee middag!quote:
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd AZ - Fiorentina
Laatste oefenwedstrijd in eigen stadion voor het seizoen weer begint![]()
Even inkomen dus
Jij ook weer blijquote:
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!
Godsammequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
FC Schuppekutjeveen vs SV De Ballengraaiers![]()
Ben ff lunchen
Sommige dingen vernaderen nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!![]()
Aaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
En wij weer gewoon in het rechterrijtje! Alles wordt weer zoals het was!![]()
Lynda help!quote:
Ik heb 0,0 verwachtingen.. We zien het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn pas wedstrijden!! En AZ staatt dit jaar weer in het linkerrijtje!
je bent een kloon van Smokez!!!!quote:
Nog lekker geslapen?quote:
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?quote:
Al die bosmongolen zijn klonen van smokezquote:
ze is langsgekomen met de rotiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?
Kandidaten hebben een plaat voor hun kopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
Ik en beller zijn hier ondertussen even wat "solliciatie gesprekken aan het voeren",
maar het schiet niet echt op ofzo
Het was dan ook sarcastisch bedoeld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Boeiend? Ben je wel helemaal lekker ?!
Die gozer is niet goed bij zijn hoofd, echt....![]()
AAAH zeg hou op! Ik ben heel visueel ingesteld!quote:Ik hoop dat hij zijn hele collectie gaat swaffelen,
en ze daarna even diep "via de artiesten ingang" inbrengt!
Joah! Voetbal moet weer beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 verwachtingen.. We zien het wel![]()
31 aug 1e wedstrijd weer..
Is het al zover? Die zomerstop is echt niets voor mij
dat zou tie leuk vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al die bosmongolen zijn klonen van smokez
Whahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al die bosmongolen zijn klonen van smokez
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen?
Ik en beller zijn hier ondertussen even wat "solliciatie gesprekken aan het voeren",
maar het schiet niet echt op ofzo
Beller is op dreef ole ole!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doel je nou op je vrouw die je broodjes smeert?
Bijna weekend Droxz, jeweetschquote:
Alleen visueel ingesteld?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld!
[..]
AAAH zeg hou op! Ik ben heel visueel ingesteld!
* tripack spiegel paktquote:
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joah! Voetbal moet weer beginnen
Heb het nu wel weer gehad
Ja hooguit wat boekswaffelig ingesteld, maar niet echt cactaal ingesteldquote:
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hooguit wat boekswaffelig ingesteld, maar niet echt cactaal ingesteld
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef lynda het volgende:
[..]
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voel![]()
Voetballllllllllll![]()
![]()
![]()
![]()
Datum Tijd Competitie Vak Rij Stoel
22-08-2008 20:00 AZ - Fiorentina X3
Ik weet dus niet hoe het stadion is opgedeeld, maar zit je dan een beetje gunstig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef lynda het volgende:
[..]
En doe het dan even keer 20 en dan weet je hoe ik me voel![]()
Voetballllllllllll![]()
![]()
![]()
![]()
Datum Tijd Competitie Vak Rij Stoel
22-08-2008 20:00 AZ - Fiorentina X3
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens weten
kijk es aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee mn foto's waren al klaar en de vergrotingen zijn echt super gewoon!
ik is blij!
daar ben je wel ff mee bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag!
dus nu kan ik zo'n 350 foto's gaan inplakken
Achter het doel, schuin tegenover het uitvakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dus niet hoe het stadion is opgedeeld, maar zit je dan een beetje gunstig?
Hey Leannequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Leanne het volgende:
hallo fok en hyves vriendjes![]()
alles goed deze morgen?
Kijk dat is wel een mooie plekquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Achter het doel, schuin tegenover het uitvak
Daar waar het geschreeuw vandaan komt sta ik bovenaan ergens..
Me eigen vaste plek
BOEM!! Daar ben je wel even mee bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag!
dus nu kan ik zo'n 350 foto's gaan inplakken
hoi!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Leanne het volgende:
hallo fok en hyves vriendjes![]()
alles goed deze morgen?
middag bedoel ik![]()
chronologisch of op themaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, weet ook nog niet helemaal hoe ik het hebben wil
whehehequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche springen en naar de fysio.. Dus tot over 2 topics ofzo
douchze enzo!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche springen en naar de fysio.. Dus tot over 2 topics ofzo
Vraag er dan ook niet naar, retorisch or otherwisequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik euh.. wil het eigenlijk niet eens weten
wel chronologischquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
chronologisch of op themaof combinatie van dat
![]()
maar het is wel weer heel erg leuk om te doen
Succes en als ik je niet meer spreek, fijn weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:35 schreef lynda het volgende:
En wat is te laat wakker worden? Nu net pas?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef Leanne het volgende:
Hoi Bel, Tripack, Draakje en Lynda
Met mij is alles goed..ben alleen veul te laat gaan slapen en veel te laat wakker geworden
ik te laat slapen en te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef Leanne het volgende:
Hoi Bel, Tripack, Draakje en Lynda
Met mij is alles goed..ben alleen veul te laat gaan slapen en veel te laat wakker geworden
Heb ik ook weleens last vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik te laat slapen en te vroeg wakker
das geen goede combinatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik te laat slapen en te vroeg wakker
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deedquote:
BOEM! Dat is wel redelijk laat en laat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last vanvervelend heh
Ehhhrr ging 3 uur slapen en werd 11.15 wakker
Welke film was het deze keer?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deed
maar gelukkig wel een goede film uit koos deze keer
en welke film is het geworden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam door mn neefje die gewoon plots het licht aan deed
maar gelukkig wel een goede film uit koos deze keer
Ow dat is wel leuk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |