Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval beter als de kerstfilm en calimero
Hey sorry manquote:
Ga de andere topics maar teruglezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
die gast moet je negerenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
ik vind hem wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
die gast moet je negerenhij zwamt alleen over zijn kutcactussen
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetyptquote:
Dat dusquote:
Dat meen je echt nietquote:
Maar dan weet je wel wat er met die joker aan de hand isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
aantrekkelijk ?quote:
En je punt is?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
quote:
Pennywise!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic zal wel storm lopen op vrijdagmiddag
*eenzame ambtenaar meldt
Wanna balloon?quote:
Ik sta versteld....quote:
We schrokken alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik val wel op foute mannen![]()
* Leanne plaagt jullie maar een beetje
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik val wel op foute mannen![]()
* Leanne plaagt jullie maar een beetje
Pennywise heerscht de pan uitquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic zal wel storm lopen op vrijdagmiddag
*eenzame ambtenaar meldt
Mooi dan kan je ook weer wegquote:
Like duhquote:
Neeja ach, misschien als je het topic opnieuw opent in GC ofzo, maar in MEN gaat het iig niks meer wordenquote:
Ja daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pennywise heerscht de pan uit
[ afbeelding ]
Menselieve wat was dat een nachtmerrie clown zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pennywise heerscht de pan uit
[ afbeelding ]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goedquote:
Ik vind eigenlijk vooral het einde gewoon zwaar naad...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goed
Wel heul dik...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
En dan gaan ze vanwege die kutclown ook meteen denken dat ik een vent ben
Het boek is overigens beter.
Jij bent nieuw voor ons in deze reeks, wat had je dan verwachtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gebeurt dit altijd als ik nieuwe fokkers ontmoet?
En jullie hadden nog wel zo romantisch gegetenquote:
Eerhm....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gebeurt dit altijd als ik nieuwe fokkers ontmoet?
Zodra 't niet meer Pennywise is maar dat geval onder de grond zegmaar vind ik er ook niet zoveel meer aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De film verder valt wel mee, maar Pennywise maakt hem goed
Ik heb m'n bord afgestaan weet je nog?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jullie hadden nog wel zo romantisch gegeten
Het eind van de film heeft gelukkig geen fuck met het eind van het boek te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral het einde gewoon zwaar naad...
De rest kon ik nog wel waarderen, met Pennywise inderdaad de absolute topper
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
En dan gaan ze vanwege die kutclown ook meteen denken dat ik een vent ben
Het boek is overigens beter.
U riep?quote:
ach ja wie weet doe ik dat nog wel eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeja ach, misschien als je het topic opnieuw opent in GC ofzo, maar in MEN gaat het iig niks meer worden
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!quote:
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijn
Dit topique is dan ook niet normaalquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ga ook niet meteen in een frenzy vanwege iemands avatar, normaliter, enzo
Tja ze begon al te twijfelen toen ...eerhm [enter username here] binnenkwam..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!
dan was 't StormQueer geweest schatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de naam StormQueen, of je moet ook een relnicht zijn
quote:
Zo, wat een dooddoener zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit topique is dan ook niet normaal
Say it loud.. we're quite the fucked up little bunch...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit topique is dan ook niet normaal
Eey Queeny, jij ook hier?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezen
En dat het in je profiel staat, maakt het ook wel weer makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je verbaast je er nog over hoe weinig mensen die tweede lettergreep ook daadwerkelijk lezen
Ow jah die andere knakker wiens naam mij totaal niet kan boeienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja ze begon al te twijfelen toen ...eerhm [enter username here] binnenkwam..
Het eerste gedeelte was al voldoende, nichterigheid galore mag je voor je houdenquote:
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude! Dit was je kans! Ganz romantisch diner met Leanne, en je slaat het af! DWOAS!!
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Say it loud.. we're quite the fucked up little bunch...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow jah die andere knakker wiens naam mij totaal niet kan boeien
L33t h@x0r!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb SQ's wachtwoord gekraakt
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerd
Envy mode = turn onquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Beller, Sgele en ik hebben deze week al romantisch gedineerd
Huh? Wat?quote:
Gast! m'n water godverdommequote:
Gast! M'n waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamToen was ik nog sociaal weet je nog?
Godsamme, ik probeer het lachen maar een beetje weg te hoestenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! m'n water godverdomme![]()
Vrijdagmiddag + GRTDOJW = Meligheid alom
Ik ben helemaaaaal niet van plan ook maar IETS voor me te houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte was al voldoende, nichterigheid galore mag je voor je houden
Prima eind van de werkweek ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme, ik probeer het lachen maar een beetje weg te hoesten
Je tilt de uitdrukking; "Op z'n teentjes getrapt" wel tot ongekende hoogten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaal niet van plan ook maar IETS voor me te houden
Mijn boek niet, mijn stad, niet, zelfs mijn cactus niet, dus al helemaal mijn taalgebruik niet.
ja je liet jezelf niet kennen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot tinus vlugopdekut binnenkwamToen was ik nog sociaal weet je nog?
Inderdaad jaquote:
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja je liet jezelf niet kennen!![]()
![]()
zoals een het een volwassen man betaamt
Als er eenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je tilt de uitdrukking; "Op z'n teentjes getrapt" wel tot ongekende hoogten.
Round One.... FIGHT!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijden![]()
Waar heb je het over?quote:
Heb meer dan genoeg gestreden.. ik heb er geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leanne heeft duidelijk een zwak voor een man, die bereid is voor haar te strijden![]()
Dan moet je even je capslocktoets na laten kijken, die blijkt te hangenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er eenin de post staat ben ik niet op mijn teentjes getrapt hoor
Dan dramatiseer ik alleen nog maar
Zal ik alvast een brief schrijven naar "All you need is love"?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb meer dan genoeg gestreden.. ik heb er geen kracht meer voor
Owquote:
Nee hoor, die wordt heel doelbewust gebruikt om klemtonen te benadrukken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je even je capslocktoets na laten kijken, die blijkt te hangen
Dat weet je zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk wou ff Mortal Kombat strijden om leanne
Aii nooooo kwon-do karate!quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii nooooo kwon-do karate!
(nou ja, dat was in 1990, maar goed, da's een detail)
Een relnicht die wilt strijden voor een vrouwquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk wou ff Mortal Kombat strijden om leanne
succesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aii nooooo kwon-do karate!
(nou ja, dat was in 1990, maar goed, da's een detail)
Ik gebruik gewoon mijn special move: Spinning Cactus Kick!
Aaah wat is er meiske?quote:
Als je het "attention whore syndrom" hebt niet nee, anders wel natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, die wordt heel doelbewust gebruikt om klemtonen te benadrukken.
Niets mee aan de hand
quote:
Ja serieus ja. Ben 1x clubkampioen geweest, maar like I said.... 1990 is a long time agoquote:
quote:Hier kung fu, pencak silat, kun tao en aikido(van kleins af aan al veel te veel tijd gehad
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |