Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval beter als de kerstfilm en calimero
Hey sorry manquote:
Ga de andere topics maar teruglezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
die gast moet je negerenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm een uur lunchen dan moet je gewoon 2 topics teruglezen bijna. iemand even snel uitleggen wat er is met de cactusgoeroe aan dit groentje?
ik vind hem wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
die gast moet je negerenhij zwamt alleen over zijn kutcactussen
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetyptquote:
Dat dusquote:
Dat meen je echt nietquote:
Maar dan weet je wel wat er met die joker aan de hand isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
aantrekkelijk ?quote:
En je punt is?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef yustsomeguy het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik die andere topics teruggelezen heb hebben jullie er al weer 4 volgetypt
quote:
Pennywise!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic zal wel storm lopen op vrijdagmiddag
*eenzame ambtenaar meldt
Wanna balloon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |