Bestel je met 2 man ben je 35 euro kwijt, met zijn 3'en is UPS gratis, dus dan bijv. 3x GoW 2 alle drie voor 32,-quote:Op zondag 20 juli 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamehubs![]()
D'r komen veel titels dit jaar die ik ga halen maar het is wel erg verleidelijk om ze mooi voor 40 euro (incl. verzenden) te scoren in plaats van de volle pond te betalen.
Goed ideequote:Op zondag 20 juli 2008 22:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestel je met 2 man ben je 35 euro kwijt, met zijn 3'en is UPS gratis, dus dan bijv. 3x GoW 2 alle drie voor 32,-
Lovely.
Ja. UPS is meer kans op onderschepping.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Maar heb je zo niet meer kans dat je nog btw moet betalen? Of zit ik nu verkeerd
Leu-gens, hier echt niet naar luisteren, sowieso ben je met UPS 1 hele werkdag kwijt totdat die binnen is, en met normale shipping 2 a 3 weken.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja. UPS is meer kans op onderschepping.
Get your own facts right. Dat er een lage waarde opstaat zegt niks, de douane controleert ook at random. Ze hebben ondertussen echt wel door dat half eBay met lagere waardes verstuurt.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leu-gens, hier echt niet naar luisteren, sowieso ben je met UPS 1 hele werkdag kwijt totdat die binnen is, en met normale shipping 2 a 3 weken.
En ik heb al vele keren met UPS laten shippen, er staat een lage prijs op dus ze mogen niet eens onderscheppen, get your facts straight.
Wat hebben die waardes dan voor zin, en hoe weten zij of dat spel 10 euro was of 60?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Get your own facts right. Dat er een lage waarde opstaat zegt niks, de douane controleert ook at random. Ze hebben ondertussen echt wel door dat half eBay met lagere waardes verstuurt.
Dat het bij jou nog nooit is onderschept betekent niet dat het nooit gebeurd, van wat ik lees hebben bijna alle mensen die bij Gamehubs besteld hebben en die heffing moesten betalen UPS verzending gebruikt.
Vanaf december wel ja, tot die tijd blijf je echter kans houden op heffing. Las wel dat ze geleidelijk minder gaan controlerenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat hebben die waardes dan voor zin, en hoe weten zij of dat spel 10 euro was of 60?
Lijkt mij een bullshit verhaal, en zeker als in december of september de importwaarde verhoogt wordt naar 120 euro, kan je meteen 3 spellen binnen halen.
Misschien even de SP op medium uitspelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Voor de mensen met Guitar Hero 2: Er zouden de nummers Freebird, War Pigs, X-Stream en nog wat andere in moeten zitten, maar ik krijg ze maar niet gevonden, ook niet in de shop. Als ik op Google en Youtube ga zie ik ze er overal bij staan, maar ik krijg ze ingame echt niet gevonden.Help meee
Komen ze dan pas vrij?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Misschien even de SP op medium uitspelen
Wat komt er in oktober uit naast PES2009 nog meer uit? Ik heb zo geen handige sites met releasedata, ik weet dat ik het kan googlen etc maar bij deze dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een rommelEn dan in oktober en november alle vette games droppen
![]()
Snap niet waarom dat niet beter verdeeld wordt!
Fifa 09, Fallout 3, Saints Row 2, Midnight Club LA, Red Alert 3.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat komt er in oktober uit naast PES2009 nog meer uit? Ik heb zo geen handige sites met releasedata, ik weet dat ik het kan googlen etc maar bij deze dus.
Het engste is dat vast de idioot die die post schreef het nog meent ookquote:
Je vergeet Fable 2quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fifa 09, Fallout 3, Saints Row 2, Midnight Club LA, Red Alert 3.
Blame tothegame.comquote:
die kerel is gewoon een godquote:Op maandag 21 juli 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Miyamoto was ook op elke booth te bewonderen![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk doen ze wat met de kritiek en maken ze hem alsnog 1st personquote:Postal 3 loopt vertraging op tot eind 2009
Eerder was al bekend dat Postal 3 in ontwikkeling is voor de PC en Xbox 360, vandaag is de game ook officieel aangekondigd voor de PlayStation 3. Niet alleen meldde Valve dit goede nieuws, ook maakte de ontwikkelaar bekend dat de game pas in het midden of einde van 2009 beschikbaar zal zijn, in plaats van begin 2009.
De Postal-franchise staat bekend om haar gruwelijke beelden en de nogal oppervlakkige gameplay. Het enige wat je moet en kan doen is honderden mensen op talloze manieren naar het hiernamaals helpen. Een knotsgek wapenarsenaal stond tot je beschikking, waaronder kettingzagen, katten, katana's, vuurwerk, balpennen, protestborden, enzovoort. Vooral door de omstredenheid van al dat zinloos geweld in de games werd het door vele spelers bekroond tot cultklassiekers.
Wtf van welke achterlijke site heb je dat gehaald, Valve ontwikkelaars van Postal 3?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze wat met de kritiek en maken ze hem alsnog 1st person
Welke game bedoel je in dit geval?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
Vanaf nu koop ik niet meer mijn games op basis van de cijfers van Gamespot.com.
Xboxonly.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf van welke achterlijke site heb je dat gehaald, Valve ontwikkelaars van Postal 3?
Het is altijd Running with Scissors geweest, de game maakt gebruik van de Source Engine die door Valve gemaakt is.
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke game bedoel je in dit geval?
*kuch* Gamespot... gerstemann.. geld voor goed cijfer... *kuch*
En daarom haal ik geen nieuws van NL sitesquote:Op maandag 21 juli 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Xboxonly.nl![]()
Was me niet eens opgevallen dat er Valve instond.
Dude een review is subjectief. Als je echt een beetje een goed gemiddelde wil zien van wat de meeste reviewers van een game vonden check dan gewoon gamerankings.comquote:Op maandag 21 juli 2008 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!
Mwoah, zeventje. Te repetatief. Voor de rest is het wel een extreem toffe game inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Dan mag je nog een jaar wachtenquote:
Die heb ik vroeger op den pc veel gespeeld tegen een maat van me! Hij moets dan altijd het slechtste vliegtuig nemen en ik nam altijd de enige jetfighter die er in zat anders wou ik niet spelenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Hmm, die screenshots heb ik in juni al gezien, zag er wel tof uit.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
Do want!
Dit is weer een nieuwe batch, vanochtend geplaatst door Gamersydequote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, die screenshots heb ik in juni al gezien, zag er wel tof uit.
edit: oh wacht, niet allemaal, wel een deel
Nou vooruit, ik heb er drie oudjes uitgehaald.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Morthill het volgende:
kan wel zo zijn, maar er zitten screenshots tussen die ik echt al een maand geleden gezien heb
FAIL!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb er drie oudjes uitgehaald.
Je wil dat ik ze weer terugzetquote:
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sackyquote:
Ga maar bij Gamersyde klagenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sacky
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand zin om een keertje Army of Two co-op te spelen? Want de A.I is nogal matig en online speelt geen hond 't meer.
morgenavond, geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik zoek nog steeds iemand om de game eens mee door te spelen. Heb je morgenavond tijd?
Primaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
morgenavond, geen idee.
Stuur me maar een berichtje als ik online ben op live.
Wil 't trouwens wel gelijk op het hoogste niveau spelen, indien haalbaar.
Wat is dat Xdoos gedoe?quote:
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik jou wel iig.
JimmietheSaint
Werkt het uberhaupt welquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtWist niet dat je onder deze naam actief was
AQuila: Dat is een beginnende webshop van een hele goede vriend van meEven schaamteloze reclame maken enzo
Dunno. Would be cool thoughquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
no way dat dat de officieële boxart is.
kijk niet zo eng , ik vind hem wel coolquote:
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Nope. Helaas nietquote:Op maandag 21 juli 2008 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?
Hij vroeg om flightsims toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt Ace Combat 6, Blazing Angels en Over G ()
quote:
OMG wat vet!quote:
Gelukkig wordt het dat ookquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG wat vet!
Was het spel ook maar zo vet
Ik weet het niet Sackie! Het is mij veel te veel knallenquote:
In de E3 demo van Fallout 3 zag ik haast niks andersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Sackie! Het is mij veel te veel knallen
Uiteindelijk wordt dat minderquote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de E3 demo van Fallout 3 zag ik haast niks anders
quote:
In dat mailtje van xbox.com o.i.d. zag ik eerst die Star Wars lui staan dus ik dacht WHOOOOP Star Wars the Force unleashed maar toen bleek het deze rommel te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
NU !
nog 8 dagen.......
Rommel ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dat mailtje van xbox.com o.i.d. zag ik eerst die Star Wars lui staan dus ik dacht WHOOOOP Star Wars the Force unleashed maar toen bleek het deze rommel te zijn
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rommel ?
Daar hou jij toch zo van ?
quote:Alan Wake toch niet op TGS 08
Op het officiële forum van de game heeft een medewerker van Remedy aangegeven dat Alan Wake niet op de TGS zal verschijnen. De Microsoft Vista promotie waarvan sprake was komt uit 2007. Of de game in Leipzig of later dit jaar nog ergens anders wordt vertoond is volgens de medewerker van Remedy nog niet met Microsoft besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |