FAIL!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb er drie oudjes uitgehaald.
Je wil dat ik ze weer terugzetquote:
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sackyquote:
Ga maar bij Gamersyde klagenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sacky
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand zin om een keertje Army of Two co-op te spelen? Want de A.I is nogal matig en online speelt geen hond 't meer.
morgenavond, geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik zoek nog steeds iemand om de game eens mee door te spelen. Heb je morgenavond tijd?
Primaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
morgenavond, geen idee.
Stuur me maar een berichtje als ik online ben op live.
Wil 't trouwens wel gelijk op het hoogste niveau spelen, indien haalbaar.
Wat is dat Xdoos gedoe?quote:
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik jou wel iig.
JimmietheSaint
Werkt het uberhaupt welquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtWist niet dat je onder deze naam actief was
AQuila: Dat is een beginnende webshop van een hele goede vriend van meEven schaamteloze reclame maken enzo
Dunno. Would be cool thoughquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
no way dat dat de officieële boxart is.
kijk niet zo eng , ik vind hem wel coolquote:
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Nope. Helaas nietquote:Op maandag 21 juli 2008 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?
Hij vroeg om flightsims toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt Ace Combat 6, Blazing Angels en Over G ()
quote:
OMG wat vet!quote:
Gelukkig wordt het dat ookquote:Op maandag 21 juli 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG wat vet!
Was het spel ook maar zo vet
Ik weet het niet Sackie! Het is mij veel te veel knallenquote:
In de E3 demo van Fallout 3 zag ik haast niks andersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Sackie! Het is mij veel te veel knallen
Uiteindelijk wordt dat minderquote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de E3 demo van Fallout 3 zag ik haast niks anders
quote:
In dat mailtje van xbox.com o.i.d. zag ik eerst die Star Wars lui staan dus ik dacht WHOOOOP Star Wars the Force unleashed maar toen bleek het deze rommel te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
NU !
nog 8 dagen.......
Rommel ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dat mailtje van xbox.com o.i.d. zag ik eerst die Star Wars lui staan dus ik dacht WHOOOOP Star Wars the Force unleashed maar toen bleek het deze rommel te zijn
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rommel ?
Daar hou jij toch zo van ?
quote:Alan Wake toch niet op TGS 08
Op het officiële forum van de game heeft een medewerker van Remedy aangegeven dat Alan Wake niet op de TGS zal verschijnen. De Microsoft Vista promotie waarvan sprake was komt uit 2007. Of de game in Leipzig of later dit jaar nog ergens anders wordt vertoond is volgens de medewerker van Remedy nog niet met Microsoft besproken.
Soul Calibur 4 dus !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil gewoon een vet spel deze maand
Sackboy had toch boobs? Dus ook zonder SC4 hebben we hier boobsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soul Calibur 4 dus !
[ afbeelding ]
Vettere boobs dan deze krijg je niet deze maand.
Virtuele exemplaren waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soul Calibur 4 dus !
[ afbeelding ]
Vettere boobs dan deze krijg je niet deze maand.
Die zijn er!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil een vette Jurrasic Parc game dat lijkt me echt ultiem gewoon! free roaming
Daarom zei ik ook vettequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |