FAIL!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb er drie oudjes uitgehaald.
Je wil dat ik ze weer terugzetquote:
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sackyquote:
Ga maar bij Gamersyde klagenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een FAIL! dat je die 3 oudjes er in hebt gezet! Van jouw verwacht ik beter Sacky
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand zin om een keertje Army of Two co-op te spelen? Want de A.I is nogal matig en online speelt geen hond 't meer.
morgenavond, geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik zoek nog steeds iemand om de game eens mee door te spelen. Heb je morgenavond tijd?
Primaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
morgenavond, geen idee.
Stuur me maar een berichtje als ik online ben op live.
Wil 't trouwens wel gelijk op het hoogste niveau spelen, indien haalbaar.
Wat is dat Xdoos gedoe?quote:
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik jou wel iig.
JimmietheSaint
Werkt het uberhaupt welquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, mijn eurodubbeltje valtWist niet dat je onder deze naam actief was
AQuila: Dat is een beginnende webshop van een hele goede vriend van meEven schaamteloze reclame maken enzo
Dunno. Would be cool thoughquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
no way dat dat de officieële boxart is.
kijk niet zo eng , ik vind hem wel coolquote:
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Nope. Helaas nietquote:Op maandag 21 juli 2008 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vet! Zijn er trouwens al andere flightsims op de XBOX 360?
Hij vroeg om flightsims toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt Ace Combat 6, Blazing Angels en Over G ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |