Het engste is dat vast de idioot die die post schreef het nog meent ookquote:
Je vergeet Fable 2quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fifa 09, Fallout 3, Saints Row 2, Midnight Club LA, Red Alert 3.
Blame tothegame.comquote:
die kerel is gewoon een godquote:Op maandag 21 juli 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Miyamoto was ook op elke booth te bewonderen![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk doen ze wat met de kritiek en maken ze hem alsnog 1st personquote:Postal 3 loopt vertraging op tot eind 2009
Eerder was al bekend dat Postal 3 in ontwikkeling is voor de PC en Xbox 360, vandaag is de game ook officieel aangekondigd voor de PlayStation 3. Niet alleen meldde Valve dit goede nieuws, ook maakte de ontwikkelaar bekend dat de game pas in het midden of einde van 2009 beschikbaar zal zijn, in plaats van begin 2009.
De Postal-franchise staat bekend om haar gruwelijke beelden en de nogal oppervlakkige gameplay. Het enige wat je moet en kan doen is honderden mensen op talloze manieren naar het hiernamaals helpen. Een knotsgek wapenarsenaal stond tot je beschikking, waaronder kettingzagen, katten, katana's, vuurwerk, balpennen, protestborden, enzovoort. Vooral door de omstredenheid van al dat zinloos geweld in de games werd het door vele spelers bekroond tot cultklassiekers.
Wtf van welke achterlijke site heb je dat gehaald, Valve ontwikkelaars van Postal 3?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze wat met de kritiek en maken ze hem alsnog 1st person
Welke game bedoel je in dit geval?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
Vanaf nu koop ik niet meer mijn games op basis van de cijfers van Gamespot.com.
Xboxonly.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf van welke achterlijke site heb je dat gehaald, Valve ontwikkelaars van Postal 3?
Het is altijd Running with Scissors geweest, de game maakt gebruik van de Source Engine die door Valve gemaakt is.
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke game bedoel je in dit geval?
*kuch* Gamespot... gerstemann.. geld voor goed cijfer... *kuch*
En daarom haal ik geen nieuws van NL sitesquote:Op maandag 21 juli 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Xboxonly.nl![]()
Was me niet eens opgevallen dat er Valve instond.
Dude een review is subjectief. Als je echt een beetje een goed gemiddelde wil zien van wat de meeste reviewers van een game vonden check dan gewoon gamerankings.comquote:Op maandag 21 juli 2008 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!
Mwoah, zeventje. Te repetatief. Voor de rest is het wel een extreem toffe game inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2008 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het over Viking Battle for Asgard. Wat een ontzettend vette game! Hij krijgt maar een 5 ! Die game is minstens een 8 waard!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Dan mag je nog een jaar wachtenquote:
Die heb ik vroeger op den pc veel gespeeld tegen een maat van me! Hij moets dan altijd het slechtste vliegtuig nemen en ik nam altijd de enige jetfighter die er in zat anders wou ik niet spelenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Do want!
Hmm, die screenshots heb ik in juni al gezien, zag er wel tof uit.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
IL-2 Sturmovik
Do want!
Dit is weer een nieuwe batch, vanochtend geplaatst door Gamersydequote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, die screenshots heb ik in juni al gezien, zag er wel tof uit.
edit: oh wacht, niet allemaal, wel een deel
Nou vooruit, ik heb er drie oudjes uitgehaald.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Morthill het volgende:
kan wel zo zijn, maar er zitten screenshots tussen die ik echt al een maand geleden gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |