hoezo? worden de dvd-r's je te duur en hoop je nu dat je met één dvd-rw toe kan?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je nou na de herfst update games op je HD zetten?
ofzo?![]()
Voorspelbaarquote:Op zondag 20 juli 2008 17:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo? worden de dvd-r's je te duur en hoop je nu dat je met één dvd-rw toe kan?
Ja, dat weet ik dan weer niet hè.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
EN 8,5gb dvd+rw's zijn niet echt makkelijk verkrijgbaar.
Och heren...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
ofzo?![]()
Racerquote:Op zondag 20 juli 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
ofzo?![]()
als je je geluid op een normaal niveau hebt staan merk je het al niet meerquote:Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef bear87 het volgende:
Ik heb mijn box besteld, maar moet ik me nou echt zorgen maken over het lawaai dat hij maakt, of overdrijven sommige mensen nou erg?
Is het echt zo opmerkelijkl luidruchtig dat ding?
Ik heb ook maar even zo'n paypal gebeuren aangemaaktquote:Op zondag 20 juli 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamehubs![]()
D'r komen veel titels dit jaar die ik ga halen maar het is wel erg verleidelijk om ze mooi voor 40 euro (incl. verzenden) te scoren in plaats van de volle pond te betalen.
Bestel je met 2 man ben je 35 euro kwijt, met zijn 3'en is UPS gratis, dus dan bijv. 3x GoW 2 alle drie voor 32,-quote:Op zondag 20 juli 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamehubs![]()
D'r komen veel titels dit jaar die ik ga halen maar het is wel erg verleidelijk om ze mooi voor 40 euro (incl. verzenden) te scoren in plaats van de volle pond te betalen.
Goed ideequote:Op zondag 20 juli 2008 22:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestel je met 2 man ben je 35 euro kwijt, met zijn 3'en is UPS gratis, dus dan bijv. 3x GoW 2 alle drie voor 32,-
Lovely.
Ja. UPS is meer kans op onderschepping.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Maar heb je zo niet meer kans dat je nog btw moet betalen? Of zit ik nu verkeerd
Leu-gens, hier echt niet naar luisteren, sowieso ben je met UPS 1 hele werkdag kwijt totdat die binnen is, en met normale shipping 2 a 3 weken.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja. UPS is meer kans op onderschepping.
Get your own facts right. Dat er een lage waarde opstaat zegt niks, de douane controleert ook at random. Ze hebben ondertussen echt wel door dat half eBay met lagere waardes verstuurt.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leu-gens, hier echt niet naar luisteren, sowieso ben je met UPS 1 hele werkdag kwijt totdat die binnen is, en met normale shipping 2 a 3 weken.
En ik heb al vele keren met UPS laten shippen, er staat een lage prijs op dus ze mogen niet eens onderscheppen, get your facts straight.
Wat hebben die waardes dan voor zin, en hoe weten zij of dat spel 10 euro was of 60?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Get your own facts right. Dat er een lage waarde opstaat zegt niks, de douane controleert ook at random. Ze hebben ondertussen echt wel door dat half eBay met lagere waardes verstuurt.
Dat het bij jou nog nooit is onderschept betekent niet dat het nooit gebeurd, van wat ik lees hebben bijna alle mensen die bij Gamehubs besteld hebben en die heffing moesten betalen UPS verzending gebruikt.
Vanaf december wel ja, tot die tijd blijf je echter kans houden op heffing. Las wel dat ze geleidelijk minder gaan controlerenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat hebben die waardes dan voor zin, en hoe weten zij of dat spel 10 euro was of 60?
Lijkt mij een bullshit verhaal, en zeker als in december of september de importwaarde verhoogt wordt naar 120 euro, kan je meteen 3 spellen binnen halen.
Misschien even de SP op medium uitspelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Voor de mensen met Guitar Hero 2: Er zouden de nummers Freebird, War Pigs, X-Stream en nog wat andere in moeten zitten, maar ik krijg ze maar niet gevonden, ook niet in de shop. Als ik op Google en Youtube ga zie ik ze er overal bij staan, maar ik krijg ze ingame echt niet gevonden.Help meee
Komen ze dan pas vrij?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Misschien even de SP op medium uitspelen
Wat komt er in oktober uit naast PES2009 nog meer uit? Ik heb zo geen handige sites met releasedata, ik weet dat ik het kan googlen etc maar bij deze dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een rommelEn dan in oktober en november alle vette games droppen
![]()
Snap niet waarom dat niet beter verdeeld wordt!
Fifa 09, Fallout 3, Saints Row 2, Midnight Club LA, Red Alert 3.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat komt er in oktober uit naast PES2009 nog meer uit? Ik heb zo geen handige sites met releasedata, ik weet dat ik het kan googlen etc maar bij deze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |