Oke semifail danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben niet blij met de TT!
MS was zeker geen FAIL
Die quotes daarquote:
Dan vond ik deze nog triesterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef epimethea het volgende:
sony?
it's RIIIIIIIIIIDDDDDDGGGGGEEEE RRRRRRAAAAACCCCEEEEEERRRR
LIVE MUSIC CONFIRMED FOR XBOXquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Die quotes daar
HOLY SHIT NINTENDO
WTF, this makes $599 look awesome
Worst conference EVER BY ANYONE
Die lag gisteren ook al plat tijdens de MS conference.quote:
Verschil is alleen dat die conferentie symbool stond voor de aanstaande ontkroning van Sony als marktleider en deze (jammerlijk) voor het succes van Nintendo.quote:
Ze lieten er maar drie zien omdat de lijst te lang wasquote:
Werkt bij mij hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaf ligt plat. Toeval?
quote:whocares4peace wrote:
Ok, Nintendo has the worst showing at this E3. I dont care what Sony shows, it cant be worse than this.
Kaz could take a giant dump on-stage and have a more entertaining E3 show than this.
Ik wil tegen haar wel dat zwaardvechtspel doen. Maar dan met een echt zwaard.quote:
Ik vond haar wel tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Morgan Webb: So Reggie what do you have to say to harcore gamers who might feel left out by you at this point?
Reggie: How can you possibly feel left out. We've got Animal Crossing with voice chat fully hooked up the internet, and Grand Theft Auto on the DS, so how can you possibly feel left out?
Dude....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Hoe haal je het toch uit je hoofd.
WTF is dat serieusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Ja ff dat in je browser installeren, zo gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Moet je bij die Live Stream die software installeren btw?
Niet flauwvallen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Even zeiken en dan maak ik me op voor de press-conference
Oh noes!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Sony je moet!!
Als er geen MEGATON komt springt SF voor de trein!
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja ff dat in je browser installeren, zo gedaan
Waarom ga je niet gewoon weg danquote:
Is een uitstekende stream. Loopt alleen een paar minuten achter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo even Sony kijken dan zo.
Gaat die IGN stream 't volhouden? Heb nog niet eerder live gekeken deze E3 namelijk.
Je kan doorspoelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is een uitstekende stream. Loopt alleen een paar minuten achter.
Kan ik dat worden denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh noes!![]()
Dan heeft de Sony Defense Force een nieuwe ambassadeur nodig
Dan moet je eerst je username en avatar aanpassen denk ikquote:
Hoe had je dat gezien met je 360 in je nickquote:
The Last Guy.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef speknek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Heavy Rain.. Zit er verder nog iets van een nieuwe IP aan te komen?
Is dat serieus een quote??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Damn hij liep nu alweer achter bij mij. ff doorgespoeld en nu zie ik het logo ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG PLATSTATION LOGO OP DE LIVESTREAM!
Hij staat nu op 27 minuten, ik loop nu al 3 minuten achterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Damn hij liep nu alweer achter bij mij. ff doorgespoeld en nu zie ik het logo ook
OMFGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu![]()
Heeft ie na afloop in een interview met G4 gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef BMH het volgende:
Laatste hoop van het jaar. Laat het wat zijn aub..
Enige nieuwe aankondigingen waren gekopieerde dingen die concurrentie drie jaar geleden al had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens wat was er in hemelsnaam mis met de MS persconferentie?
Damn
Ik vond hem ook wel krachtig. En heb helemaal niks met de xbox.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
http://e3.g4tv.com/e32008(...)ressconference_key=4 deze doet t
Thnxquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond hem ook wel oke. Vooral Gears 2 en Fallout 3quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
Niets mis met de M$ presentatie.. Alleen dat het geen M$ presentatie was. Ze speelden gewoon de tape van de sony presentatie van 6 jaar terug af. Je weet wel, die met singstar & eyetoy etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
Die doet het ook niet, grapjas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Paar keer F5 will do the trickquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar kan ik dit volgen. Gamespot doet het amper.
[..]
Die doet het ook niet, grapjas.
Wat een ongelofelijke technologische vooruitgang maak ik toch weer mee in 2008, hè.
Iets minder zuur eten, fucknut, want hij doet t wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke technologische vooruitgang maak ik toch weer mee in 2008, hè.
Doet het wel hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar jij bent hier hoe kan je dan ook daar zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Sackboy het volgende:
Ik werd genoemd!
dat was wel erg schaamteloos ja. Buzz achtige quiz hadden ze ook al erbij zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Niets mis met de M$ presentatie.. Alleen dat het geen M$ presentatie was. Ze speelden gewoon de tape van de sony presentatie van 6 jaar terug af. Je weet wel, die met singstar & eyetoy etc.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!! KRATOS!!!!!! ZOMG!!!!!!!!! OM MY PANTS!!!!!
Nu over blu-ray en cell processor bij mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu ook IGN? Waar zijn jullie nu precies?
Je kan doorspoelen, het is nu toch alleen maar salespraat.quote:
Live wire kan alleen groter / full screen voor betalende leden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef solidslayer het volgende:
kan ie niet fullscreen? ik heb niet voor niks een 22 inch scherm gekocht
Ik weet niet of ze dat wel snappen dit jjaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog erger dan Nintendo nu hoorWTF. De E3 gaat om GAMES.
Je kunt ook met de browser zelf inzoomen (Firefox 3). Ctrl+scrollwheelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Live wire kan alleen groter / full screen voor betalende leden.
Wel groot maar hij doet je verder nix dus dat is wel jammerquote:
Aliens na 10 minuten,... een Jostiband na 1 uurquote:
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef Fallen het volgende:
Ted Price staat ook goed te vertellen... geen fake smile, gewoon het verhaal vertellen van de game.
Yep!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef WolfsNL het volgende:
Dus het wordt Gears 2 vs. Resistance 2?
Dat heb ik liever dan zo'n happy muts als bij Nintendo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..
Handtekeningen deel je uit na de show neem ik aan?quote:
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..
geheel mee eens..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.
Eenschquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze brengen die marketing shit wel leuk
Maar belangrijk!quote:
Damn, ik loop echt achter...quote:
uit de VS importeren sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef Mr.N het volgende:
De platinum line dus voor $29.99. $ = ¤ of lager
Dat gaat strax hard losquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:10 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Idd maar ps3 lijkt wel dood in deze presentatie tot nu toe...
yep, marketing enzo showen met cijfersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:10 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Idd maar ps3 lijkt wel dood in deze presentatie tot nu toe...
MegaTRONquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:12 schreef solidslayer het volgende:
wtf is megaton? loop ik nou achter?
Nee MEGATON is gewoon een knaller waar iedereen gek van wordt! Een Big Bangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:12 schreef solidslayer het volgende:
wtf is megaton? loop ik nou achter?
Net als met GT Prologue dus...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:13 schreef Fallen het volgende:
Ratchet & Clank! Quest for Booty!
Kleinere game, lagere prijs... PSN titel dus?
14.99 volgens mijquote:
Daar hebben ze ook 100% gelijk inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef SuperFruitig het volgende:
We dont want to have a lot of games that nobody plays just to say that we have the most available games![]()
XBL iemand ?
Heb je nix aan hoorquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:16 schreef Theebag het volgende:
Wordt daar even gehakt gemaakt van Live Arcade ...
Wat vind je er dan zo gaaf aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
GT TV Is gaaf concept, ik hoop dat meer games dat overnemen
Portal is Xbox Exclusive! De andere weet ik niet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Komt Portal Still Alive ook naar PSN? Of Castle Crashers?
Nee, beide niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Hopen dat je dat hier wel kunt gebruiken danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Serieus cool gedaan die HD auto programma's. Als fan zit je goed dan!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game spaces zijn dan wel weer vet in Home
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stokerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
We zijn een happy familie van Gamersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stoker
Waarom zouden die naar PS3 komen danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet weet ouwe stoker
Vooral Rental is wel intressant!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Fallen het volgende:
PSN-Video-store rentals & purchases
Hopelijk brengen ze dit dan ook meteen (binnenkort) in Europa uit.
Maar wel tof, PS3 en PSP compatibel.
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper gamesquote:
Als het maar in Europa uitkomt danquote:
Ik ben er opzich ook niet blij mee maargoed het zijn nu eenmaal geen pure gamemachines weer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper games
Daar ben ik ook bang voor iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het maar in Europa uitkomt dan
MS was ook zo in het midden, maar die begonnen vrij aardig met Fallout, RE 5 en GOW 2 en eindigde wel redelijk sterk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij Microsoft weer veel multimedia en social shit, maar amper games
Ik denk dat je dan al kunt gaan kijken terwijl de film nog download.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef Mr.N het volgende:
1 minuut download, no way... hoorde ik dat nou goed?/
Had MS gisteren ook moeten doen met die update.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
Videostore gaat dus live vanavond in de VS.... niet slecht!
Eindelijk een aankondiging waar je wat mee kan (als je in de VS woont).
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
1 minuut na kopen kun je in feite al kijken (streaming dus) maar hij zei 1 uur downloaden voor 2 uur film (dit zal prolly wel iets sneller zijn met een gemiddeld kabel abbo hier in NL.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef Mr.N het volgende:
1 minuut download, no way... hoorde ik dat nou goed?/
PC Gamingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Komt er ook een soort persconferentie voor Windows Games? Zeg maar voor de PC? Want daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit
zeg ik toch...quote:
Hopen dat Europa niet veel later een lancering zal krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Fallen het volgende:
komt er een pc persconferentiequote:
Mwa, als ik al die presentaties zo zie krijg ik toch wel zin om mijn PC te upgraden. Of het is multiplatform, of casual. Dan ga ik toch liever voor Medieval, STALKER Clear Sky, en Spore.quote:
quote:
Zou het zo makkelijk gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef DooD het volgende:
Dus als je een US account hebt, kan je films gaan downloaden![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef Sackboy het volgende:
[E3 2008 #4] Where them fuckin' games at, damnit!
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy!
Stand-by om een nieuw topic te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |