Aliens na 10 minuten,... een Jostiband na 1 uurquote:
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef Fallen het volgende:
Ted Price staat ook goed te vertellen... geen fake smile, gewoon het verhaal vertellen van de game.
Yep!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef WolfsNL het volgende:
Dus het wordt Gears 2 vs. Resistance 2?
Dat heb ik liever dan zo'n happy muts als bij Nintendo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..
Handtekeningen deel je uit na de show neem ik aan?quote:
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij stond er juist als een zoutzak bij. Maarja, niet iedereen heeft presentation skillz..
geheel mee eens..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... maar het gaat mij om de intonatie en algehele indruk. Ik vind het prettig om naar mensen te luisteren/kijken die gewoon doen... en niet zoals bij Nintendo of bij MS (eye-toy presentatie) waarbij ik over me nek ga van het amerikaans neppe gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |