Eensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:07 schreef Theebag het volgende:
Ik geloof dat ze een beetje doorzijn geschoten met casual gaming. Dit is gewoon een regelrechte belediging voor iedereen die spelletjes speelt.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:07 schreef Theebag het volgende:
Ik geloof dat ze een beetje doorzijn geschoten met casual gaming. Dit is gewoon een regelrechte belediging voor iedereen die spelletjes speelt.
'Leave Wiiii Alone'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eensch is, maar vooralsnog wordt ik wel blij van deze presentatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie wil dat spelen idd? Er valt niet eens echt iets te spelen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:11 schreef Chocobo het volgende:
OMG,.... volgens mij is het afgelopen,.... ze hebben echt niks,.... OMG![]()
WTF,.. hahahahahahaha
hahahahahahaha
Idd ze hebben daar geloof ik 10 seconden aanbesteed en het gewoon tussen neus en lippen door verteld!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Fucking hell, langste uur van mn leven.
Alleen GTA was een verassing, en daar hadden ze geen beelden van
Vond jij MS dan ook kut?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:14 schreef Theebag het volgende:
Nou, Sony, als je dit verprutst kun je echt wel inpakken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef Rossdale het volgende:
Nintendo was echt royal sadness tijdens deze E3...
Hahahahaha,... zo gelachen om je droogheid,.... jij vond het ook niks zeker hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Sony en Microsoft kunnen wel inpakken!
Waar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:16 schreef WolfsNL het volgende:
Hoe zielig. Wat ben ik blij dat ik geen wii heb zeg. Zo, nu even die van Microsoft inhalen
Mwa, er zaten een paar goede dingen tussen en die avatars is de minst slechte oplossing als casual gaming tegen wil en dank wordt opgedrongen/geforceerd. Het dashboard ziet er goed uit, en die ingame blades zijn helemaal mooi. FF13 was natuurlijk een klapper, maar spectakel waar we/ik op hopen was het niet.quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha,... zo gelachen om je droogheid,.... jij vond het ook niks zeker he
quote:
quote:
Klopt, ze profileren zeg nu inderdaad echt op de non-games. Hou je van gamen? Koop geen Wii. Hou je echter van 5 minuten lang je vermaken met toeteren met een Sax en als een malloot op een drumstel rammen, waarna je de cd nooit meer in je console stopt? Koop een Wii!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maar het boeit ze geen reet volgens mij want de massa checkt dit toch niet en die kopen die wii muziek shit en wii sports centerparcs toch wel
Volgens mij kun je het beste gewoon een stel uber dikke trailers laten zien van spellen die nog lang niet uitkomenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Theebag het volgende:
[..]
Mwa, er zaten een paar goede dingen tussen en die avatars is de minst slechte oplossing als casual gaming tegen wil en dank wordt opgedrongen/geforceerd. Het dashboard ziet er goed uit, en die ingame blades zijn helemaal mooi. FF13 was natuurlijk een klapper, maar spectakel waar we/ik op hopen was het niet.
Dus Sony pak je kans...
Als je het zo zegt dan begin ik me weer ernstig zorgen te maken dat ze het gigantisch verknallenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
De weg is nu helemaal vrij voor Sony. De ultieme mogelijkheid om die kans dit jaar weer met beide handen te pakken.
Zie nu al een fotosoep voor me van die Reggie aan het Waverace 1.5'en met 'Epic fail' op de achtergrond! Wat een vreselijke vreselijke presentatie zeg,.............. geloof het gewoon niet. Ik zou echt als CEO gewoon zeggen van,... sorry,... ik heb eigenlijk niks nieuws,..... tot volgend jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je?Serieus. Wii is echt een epic fail aan het worden.
Sony moet gewoon doen wat Microsoft in 2006 deed. Een dijk van een presentatie, met veel games (Gears, Mass Effect, ... ) die voor het eerst te zien waren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beste gewoon een stel uber dikke trailers laten zien van spellen die nog lang niet uitkomenWant dan vind iedereen het volgens mij het vetste omdat je nu Fable 2 enzo toch al wel kende.
Ja leuk, en dan? Met deze conferenties verkoop je geen consoles.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:21 schreef Cyberia18 het volgende:
De weg is nu helemaal vrij voor Sony. De ultieme mogelijkheid om die kans dit jaar weer met beide handen te pakken.
Nee maar wel het vertrouwen van je fans. Ze hebben gisteren een behoorlijke tik te verduren gekregen en met een goede presentatie weet je het in ieder geval nog recht te zetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan? Met deze conferenties verkoop je geen consoles.
Waarheid als ein koe!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan? Met deze conferenties verkoop je geen consoles.
Ja, vooralsnog noemde Nomura die PS3 exclusiefquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Overigens,.... blijft FFXIII versus nog wel exclusief? Heb daar niks over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |