We gaan het zienquote:
Damn, zij is echt zo verschrikkelijk eng.. en irritant en gewoon verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan denk je dat je verlost bent van die snol, duikt ze weer op hoor.
Eens, zij moet dood.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, zij is echt zo verschrikkelijk eng.. en irritant en gewoon verschrikkelijk!![]()
![]()
![]()
Metroid en Mario zijn nog veel te kort geleden, Zelda zou kunnen, maar ik verwacht hooguit een spinoff.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef Chocobo het volgende:
Mijn God,.............. tot nu toe ook niet echt om naar huis over te schrijven,.... al die cijfers,.... dat opscheppen,.... Wel netter dan Microsoft het doet maar toch. Ik hoop als Nintendo gamer toch op een nieuwe Zelda, Metroid of Mario,.... kans is echter 0,.................. denk ikEen echte ouderwetse Nintendo Megaton,... maar ik vrees het ergste
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
Komt Spore eigenlijk ook op de 1 of andere manier op de 360/ps3?
Ik wil hem spelenquote:
Hey dat werkt ook nogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:47 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Die livewire loopt achter, maar je kan hem wel naar voren spoelen.![]()
Eerlijk gezegd vind ik haar enger dan Reggie...quote:
Een 'echte' Zelda hopelijk,.... TP was fantastisch,... maar toch,.... een Gamecube titel met Wii controls.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Metroid en Mario zijn nog veel te kort geleden, Zelda zou kunnen, maar ik verwacht hooguit een spinoff.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:50 schreef Gamer_V het volgende:
Het is alleen een MEGATON als het niet weer 2d wordt. Net zoals GTA advance, gta gbc ... nee, zo'n megaton is het niet.
Die wil je echt niet achter je aan hebbenquote:
MS was echt niet zo slecht als jij zegtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Gaat Sony deze E3 nog redden,............... ?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Gaat God of War III deze E3 nog redden,............... ?
Wie wil dat spelen idd? Er valt niet eens echt iets te spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... wat voor een gameplay is dit nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |