Paar keer F5 will do the trickquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar kan ik dit volgen. Gamespot doet het amper.
[..]
Die doet het ook niet, grapjas.
Wat een ongelofelijke technologische vooruitgang maak ik toch weer mee in 2008, hè.
Iets minder zuur eten, fucknut, want hij doet t wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke technologische vooruitgang maak ik toch weer mee in 2008, hè.
Doet het wel hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar jij bent hier hoe kan je dan ook daar zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:42 schreef Sackboy het volgende:
Ik werd genoemd!
dat was wel erg schaamteloos ja. Buzz achtige quiz hadden ze ook al erbij zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Niets mis met de M$ presentatie.. Alleen dat het geen M$ presentatie was. Ze speelden gewoon de tape van de sony presentatie van 6 jaar terug af. Je weet wel, die met singstar & eyetoy etc.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!! KRATOS!!!!!! ZOMG!!!!!!!!! OM MY PANTS!!!!!
Nu over blu-ray en cell processor bij mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu ook IGN? Waar zijn jullie nu precies?
Je kan doorspoelen, het is nu toch alleen maar salespraat.quote:
Live wire kan alleen groter / full screen voor betalende leden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef solidslayer het volgende:
kan ie niet fullscreen? ik heb niet voor niks een 22 inch scherm gekocht
Ik weet niet of ze dat wel snappen dit jjaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog erger dan Nintendo nu hoorWTF. De E3 gaat om GAMES.
Je kunt ook met de browser zelf inzoomen (Firefox 3). Ctrl+scrollwheelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Live wire kan alleen groter / full screen voor betalende leden.
Wel groot maar hij doet je verder nix dus dat is wel jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |