Oke semifail danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben niet blij met de TT!
MS was zeker geen FAIL
Die quotes daarquote:
Dan vond ik deze nog triesterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef epimethea het volgende:
sony?
it's RIIIIIIIIIIDDDDDDGGGGGEEEE RRRRRRAAAAACCCCEEEEEERRRR
LIVE MUSIC CONFIRMED FOR XBOXquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Die quotes daar
HOLY SHIT NINTENDO
WTF, this makes $599 look awesome
Worst conference EVER BY ANYONE
Die lag gisteren ook al plat tijdens de MS conference.quote:
Verschil is alleen dat die conferentie symbool stond voor de aanstaande ontkroning van Sony als marktleider en deze (jammerlijk) voor het succes van Nintendo.quote:
Ze lieten er maar drie zien omdat de lijst te lang wasquote:
Werkt bij mij hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaf ligt plat. Toeval?
quote:whocares4peace wrote:
Ok, Nintendo has the worst showing at this E3. I dont care what Sony shows, it cant be worse than this.
Kaz could take a giant dump on-stage and have a more entertaining E3 show than this.
Ik wil tegen haar wel dat zwaardvechtspel doen. Maar dan met een echt zwaard.quote:
Ik vond haar wel tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Morgan Webb: So Reggie what do you have to say to harcore gamers who might feel left out by you at this point?
Reggie: How can you possibly feel left out. We've got Animal Crossing with voice chat fully hooked up the internet, and Grand Theft Auto on the DS, so how can you possibly feel left out?
Dude....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Hoe haal je het toch uit je hoofd.
WTF is dat serieusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Ja ff dat in je browser installeren, zo gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Moet je bij die Live Stream die software installeren btw?
Niet flauwvallen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Even zeiken en dan maak ik me op voor de press-conference
Oh noes!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Sony je moet!!
Als er geen MEGATON komt springt SF voor de trein!
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja ff dat in je browser installeren, zo gedaan
Waarom ga je niet gewoon weg danquote:
Is een uitstekende stream. Loopt alleen een paar minuten achter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo even Sony kijken dan zo.
Gaat die IGN stream 't volhouden? Heb nog niet eerder live gekeken deze E3 namelijk.
Je kan doorspoelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is een uitstekende stream. Loopt alleen een paar minuten achter.
Kan ik dat worden denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh noes!![]()
Dan heeft de Sony Defense Force een nieuwe ambassadeur nodig
Dan moet je eerst je username en avatar aanpassen denk ikquote:
Hoe had je dat gezien met je 360 in je nickquote:
The Last Guy.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef speknek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Heavy Rain.. Zit er verder nog iets van een nieuwe IP aan te komen?
Is dat serieus een quote??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!!
Damn hij liep nu alweer achter bij mij. ff doorgespoeld en nu zie ik het logo ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG PLATSTATION LOGO OP DE LIVESTREAM!
Hij staat nu op 27 minuten, ik loop nu al 3 minuten achterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Damn hij liep nu alweer achter bij mij. ff doorgespoeld en nu zie ik het logo ook
OMFGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu![]()
Heeft ie na afloop in een interview met G4 gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef BMH het volgende:
Laatste hoop van het jaar. Laat het wat zijn aub..
Enige nieuwe aankondigingen waren gekopieerde dingen die concurrentie drie jaar geleden al had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens wat was er in hemelsnaam mis met de MS persconferentie?
Damn
Ik vond hem ook wel krachtig. En heb helemaal niks met de xbox.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
http://e3.g4tv.com/e32008(...)ressconference_key=4 deze doet t
Thnxquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vond hem ook wel oke. Vooral Gears 2 en Fallout 3quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
Niets mis met de M$ presentatie.. Alleen dat het geen M$ presentatie was. Ze speelden gewoon de tape van de sony presentatie van 6 jaar terug af. Je weet wel, die met singstar & eyetoy etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Damn
Die doet het ook niet, grapjas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |