abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60122761
Gaan we weer...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:58:50 #3
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60122880
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?

http://www.clipser.com/watch_video/45041
Dat was leuk
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:59:57 #4
DGK-Eric
pi_60122904
Ik ben ff Nederlandse spulletjes voor Syl kopen (douchegelletjes en tijdschriften...)

Ben zo weer terug
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:01:37 #5
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60122946
Dit was leuk! En dan vooral 'Toen ik je zag'.
http://www.clipser.com/watch_video/110505

[ Bericht 10% gewijzigd door Juud79 op 15-07-2008 16:21:46 ]
pi_60122961
Bedankt voor je antwoord, Eric.

Ik heb nog een vraag:

Destijds maakte Huub je voortdurend het leven zuur en heeft hij er alles aangedaan om je 'kapot te maken'. Nu zijn jullie ineens weer de beste maatjes. Zit dat hele gebeuren van toen dan niet meer in jouw 'achterhoofd' (bij wijze van spreken)? Of was dat gewoon een verhaallijn die helemaal in scene was gezet? Ik vond het namelijk erg heftig om te zien destijds, hoe ze bijvoorbeeld jouw matras naar het kantoor sleepten.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 16:03:15 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_60122991
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ff Nederlandse spulletjes voor Syl kopen (douchegelletjes en tijdschriften...)

Ben zo weer terug
Oooooh, Eer is er weer, wat leuk. Verwen Syl maar lekker en als ik je niet meer spreek: fijne vakantie en een dikke kus voor Syl.

Bij de weg, ZDNGMW is het noemen niet waard, gestoord wijf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 16:04:09 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_60123010
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?

http://www.clipser.com/watch_video/45041
Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?
― Mark Twain
pi_60123168
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?
Fandag in de Witte Bergen vorig jaar 29 september.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:12:35 #10
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60123227
Dat was volgens mij een fandag van het VOL forum in de Witte Bergen, ergens eind vorig jaar als ik me niet vergis. Jaap en Huub zijn daar samen nog even langsgeweest.

Edit: Filmpje van Jaap en Huub die terug zijn van de fandag en erover vertellen...
http://www.clipser.com/watch_video/44945&mvpageno=1
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 16:22:15 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_60123456
Thanx Juud en LS, leuk om terug te zien.

Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?

[COS #2029] Stilte voor de terror...

[COS #2030] Waar de terror is begonnen...
― Mark Twain
pi_60123626
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:

Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?

Hier nog wat foto's http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1946048#1946048
En onderaan de pagina staat een link om van iedereen hun verhaal te kunnen lezen. Ik kan alleen niet meer op die link, omdat ik een permban heb op VOL.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9705

Dat was werkelijk een onvergetelijke dag. Ik denk niet dat zo'n fandag nog te evenaren is.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:02:28 #13
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60124371
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hey je hebt gelijk ze liggen dr nog... ff pakken.. en dat laatste argument is wel heel erg simpel..

voorbeeld: man slaat zn vrouw.. reactie van de man: ja als ze het niet trekt dan belt ze de politie maar..

dat noem ik omgekeerd redeneren
HALLO HET WAS EEN SPELLETJE

en voor haar gold ook, als het je niet bevalt rot je maar lekker op, net zo goed als dat voor mij gold, ja ik stalkte haar, ja ik intimideerde haar, ja ik probeerde haar helemaal gek te maken, ja ik haalde alles uit de kast zowel waarheid als leugens om haar helemaal gek te maken.

Maar dat was pas nadat ze mij een dolk in mijn rug stak door tegen Janice te zeggen dat ze mij er uit zou stemmen toen ik er niet was. En de weken daarvoor dat ik het vroeg, ja ik weet niet of ik het kan. Terwijl er wel een spel moest worden gespeeld.

Maar dan moet er niet gezeurd worden door de Lieke fans, Lieke speelde ook keihard mee tegen Eric, met de waarheid en met leugens (diefstal horloge, armband) om hem eruit te krijgen. Mij heb je ook nooit horen zeuren over dat iets te ver ging, behalve 6-2...dat kon echt niet.

En of het je nou eens bent of neit met mijn speltactieken, ik heb het daar altijd gedaan, en niet 4 maanden zoals Eric niet 9 maanden zoals Lieke, maar 18 maanden in dat gekkenhuis. Samen met anderen, praktisch altijd in de minderheid, soms zo goed als alleen. En dan kun je zeggen dat ik te ver ben gegaan ik vind het prima

weet je waarom ik zo makkelijk met mijn verlies om kan gaan? Omdat ik er alles, maar dan ook alles voor gedaan heb, ow lekker makkelijk hier dingen afkraken, doe het zelf dan als je het zo goed weet
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:03:44 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60124398
Effe stalken hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 17:08:41 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_60124503
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:

HALLO HET WAS EEN SPELLETJE

en voor haar gold ook, als het je niet bevalt rot je maar lekker op, net zo goed als dat voor mij gold
Huupert, lees die ouwe COSsen nou maar terug en erger je niet aan sugadaddy's uncles.

* beequeen leest de edit van Huub.
― Mark Twain
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:12:53 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60124603
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:

Niet preciés dus, toen dit werd aangekaart. Om half drie was Lieke nog bezig om de nagelspulletjes van Amanda in de paardenbak te mikken. Ja het was een mooie dag, die zondag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:15:16 #17
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60124659
zullen we het niet over 6-2 hebben, alles al over gezegd geloof ik,en als je het wil oprakelen, lees dan gewoon ff lekker de COS ff terug
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:15:58 #18
DGK-Eric
pi_60124672
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
Bedankt voor je antwoord, Eric.

Ik heb nog een vraag:

Destijds maakte Huub je voortdurend het leven zuur en heeft hij er alles aangedaan om je 'kapot te maken'. Nu zijn jullie ineens weer de beste maatjes. Zit dat hele gebeuren van toen dan niet meer in jouw 'achterhoofd' (bij wijze van spreken)? Of was dat gewoon een verhaallijn die helemaal in scene was gezet? Ik vond het namelijk erg heftig om te zien destijds, hoe ze bijvoorbeeld jouw matras naar het kantoor sleepten.
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.

Toen Sylvia weg was, kreeg ik het best moeilijk in DGK. Niet alleen door haar vertrek maar ook omdat Lieke er bij kwam (die ik niet zo vertrouwde) en Huub trok steeds meer met Jaap op (die ik al HELEMAAL niet vertrouwde en verder ook niet zoveel mee had).

Huub en ik hebben toen afgesproken dat ik dubbelspel zou gaan spelen om te kijken of we Natasia of Brian eruit konden werken. Uiteindelijk is Huub gaan geloven dat ik echt over was gelopen en werden mijn dates tot 2x toe verziekt. Toen was bij mij ook de maat vol.

Eén ding: ik laat mij niet kapot maken: door niemand niet. Natuurlijk was het verre van gezellig, maar ja, ik ben ook niet altijd een lieverdje geweest en in tegenstelling tot alle andere nieuwelingen heb ik het altijd vrij makkelijk gehad in de Villa. En ja, je weet waar je bent en op een gegeven moment ben je zelf ook een keer de lul: daar kun je op wachten...

Dat matras naar het kantoor vond ik helemaal niet erg: lekker rustig! Ik heb het gelijk gezellig gemaakt met muziekjes en kaarsjes.. Het was alleen vervelend dat het licht daar niet uitkon... Op tv is het idd neer gezet alsof ik verscheurd was door verdriet...

Ik koester naar niemand wrok of haat en met de een kan je beter opschieten dan met de ander. Daarnaast heb ik altijd prima vriendschap en spel uit elkaar kunnen houden (in tegenstelling tot een paar anderen). De avond voor mijn vertrek hebben Huub en ik nog heel lang gepraat achter in de tuin bij de vijver (kon ff zo snel die filmpjes niet vinden) en toen was het al ok voor mij. It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
IG
pi_60124758
huub je kunt wel stoppen met uitleggen dat je een spel speelde. Sommige mensen WILLEN het niet begrijpen!!
je speelde het spel hard en goed!! net als de rest.....maar dan eerlijker
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:23:59 #20
DGK-Eric
pi_60124865
Hey Huupert
IG
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:25:00 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60124893
Die 6 - 2 vond ik dus echt zó gemeen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:25:44 #22
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60124915
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.

Toen Sylvia weg was, kreeg ik het best moeilijk in DGK. Niet alleen door haar vertrek maar ook omdat Lieke er bij kwam (die ik niet zo vertrouwde) en Huub trok steeds meer met Jaap op (die ik al HELEMAAL niet vertrouwde en verder ook niet zoveel mee had).

Huub en ik hebben toen afgesproken dat ik dubbelspel zou gaan spelen om te kijken of we Natasia of Brian eruit konden werken. Uiteindelijk is Huub gaan geloven dat ik echt over was gelopen en werden mijn dates tot 2x toe verziekt. Toen was bij mij ook de maat vol.

Eén ding: ik laat mij niet kapot maken: door niemand niet. Natuurlijk was het verre van gezellig, maar ja, ik ben ook niet altijd een lieverdje geweest en in tegenstelling tot alle andere nieuwelingen heb ik het altijd vrij makkelijk gehad in de Villa. En ja, je weet waar je bent en op een gegeven moment ben je zelf ook een keer de lul: daar kun je op wachten...

Dat matras naar het kantoor vond ik helemaal niet erg: lekker rustig! Ik heb het gelijk gezellig gemaakt met muziekjes en kaarsjes.. Het was alleen vervelend dat het licht daar niet uitkon... Op tv is het idd neer gezet alsof ik verscheurd was door verdriet...

Ik koester naar niemand wrok of haat en met de een kan je beter opschieten dan met de ander. Daarnaast heb ik altijd prima vriendschap en spel uit elkaar kunnen houden (in tegenstelling tot een paar anderen). De avond voor mijn vertrek hebben Huub en ik nog heel lang gepraat achter in de tuin bij de vijver (kon ff zo snel die filmpjes niet vinden) en toen was het al ok voor mij. It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Eric is gewoon net als ik een normaal weldenkend mens die donders goed wist waar hij mee bezig was, namelijk spraakmakende televisie,

mijn neefje wordt ook altijd boos als ik hem eraf sla met mens erger je niet maar kraait van plezier als hij mij eraf slaat.....

Eric en ik zijn beiden dat niveau al lang geleden ontgroeid, namelijk toen we volwassen werden zeg maar, en dat was in beide gevallen een lange tijd voor de kooi.

We speelden het spel, heel lang samen en op het eind tegen elkaar, en ging dat hard? Fokking kei hard,

maar ja, we moesten jullie natuurlijk wel wat te doen geven

welkom in de fokking, verotte Gouden Kooi (thnx Tas) and if you dont like it?

get the FOK out of my house

ik heb er van genoten, de hele rit lang, en Eric ook. En ja we zijn vriendjes, hele goede zelf, raar he?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 17:29:04 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_60124974
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:

knip

It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Mij hoef je dat echt niet uit te leggen hoor, dat jullie vrienden waren in dat hok en na dat hok staat voor mij als een paal boven water ( no pun intended)
― Mark Twain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:29:10 #24
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60124976
Hoi Eric
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:29:46 #25
DGK-Eric
pi_60124989
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:25 schreef Huubdgk het volgende:

*knip*

ik heb er van genoten, de hele rit lang, en Eric ook. En ja we zijn vriendjes, hele goede zelf, raar he?
Vind ik eigenlijk ook best raar

IG
pi_60124997
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:25 schreef Gert het volgende:
Ik ook, ik ook!

Hi guys!
Go hard or go home
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:30:24 #27
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125003
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
Maar dat was pas nadat ze mij een dolk in mijn rug stak door tegen Janice te zeggen dat ze mij er uit zou stemmen
whaha je blijft zeggen dat het een dolk in je rug was.. alsof het een complete verrassing was.. het was zo overduidelijk dat Lieke niks meer met jou wou ook niet in het spel.. je zou die periode is terug moeten kijken.. ik denk dat je enorm van jezelf zou schrikken, hoe wanhopig je maar achter Lieke bleef lopen.. dat Lieke wat woorden in de mond kreeg gelegd door Janice had geen reet met al jouw acties te maken.. je was gewoon een zielig hoopje mens van 59 kilo die gewoon mazzel had dat Lieke uiteindelijk zelf is opgestapt.. zij sloopte jou mentaal en jij kon daar niet mee omgaan.. vandaar al jouw walgelijke acties tegen haar.. en niet omdat Lieke wat tegen Janice zei..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:30:49 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60125011
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef noekje het volgende:

Ik ook, ik ook!

Hi guys!
Jij was toch op vakantie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60125028
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whaha je blijft zeggen dat het een dolk in je rug was.. alsof het een complete verrassing was.. het was zo overduidelijk dat Lieke niks meer met jou wou ook niet in het spel.. je zou die periode is terug moeten kijken.. ik denk dat je enorm van jezelf zou schrikken, hoe wanhopig je maar achter Lieke bleef lopen.. dat Lieke wat woorden in de mond kreeg gelegd door Janice had geen reet met al jouw acties te maken.. je was gewoon een zielig hoopje mens van 59 kilo die gewoon mazzel had dat Lieke uiteindelijk zelf is opgestapt.. zij sloopte jou mentaal en jij kon daar niet mee omgaan.. vandaar al jouw walgelijke acties tegen haar.. en niet omdat Lieke wat tegen Janice zei..
Gelukkig trok zij het allemaal heel goed. Helemaal niet gesloopt, sterker nog, zij voelde zich keigoed.
Go hard or go home
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:32:04 #30
DGK-Eric
pi_60125035
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mij hoef je dat echt niet uit te leggen hoor, dat jullie vrienden waren in dat hok en daarbuiten ook staat voor mij als een paal boven water ( no pun intended)
Ik ben de rotste niet om een lesje vriendschap en het scheiden van 'business en privé' te geven als iemand dat niet snapt of er andere gevoelens bij heeft... Ik doe het met plezier...

als meer mensen zich volwassen zouden gedragen zag de wereld er een stuk vriendelijker uit...
IG
pi_60125045
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij was toch op vakantie?
Jaha met internet. Ik heb keizere voeten maar ik ga zo aan de schnitzels!
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 17:32:33 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_60125046
quote:

Ik ook, ik ook!

Hi guys!
Hey, zit jij niet aan de Sachertorte? Zelfs tijdens je vakantie moet je je er weer tegenaan bemoeien, tahrut.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:33:55 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60125065
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:32 schreef noekje het volgende:

Jaha met internet. Ik heb keizere voeten maar ik ga zo aan de schnitzels!
Keizere voeten, zijn dat van die schattige keizerin Sissi voetjes? En heb je dan ook zo'n Sissijurk? En zijn the hills al alive with the sound of music?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:34:56 #34
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125081
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Gelukkig trok zij het allemaal heel goed. Helemaal niet gesloopt, sterker nog, zij voelde zich keigoed.
zijn was ook behoorlijk op ja.. zij durfde zich in de groep niet bloot te geven.. durfde niet haar fouten toe te geven.. Huub was een stuk slimmer in die situaties.. had de hele groep in zn greep.. hij kreeg zelfs Brian en Selene zo ver om urenlang Lieke te ondervragen over de meest nutteloze onderwerpen..

ik zelf vond die periode de minst leuke als kijker
pi_60125123
dus met andere woorden huub speelde het goed
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:38:16 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60125144
quote:

[..]

Ik ook, ik ook!

Eej Heidi.

Jij had er zelfs tranen van in je ogen. Ja ik heb teruggelezen.

Ik denk dat deze schandvlek van de Nederlandse TV-historie de potentie heeft om uit te groeien tot een "wat deed jij toen.."- gebeurtenis.

Al zal dat antwoord voor de kliek hier eenduidig zijn: striems kiek'n.
pi_60125161
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Keizere voeten, zijn dat van die schattige keizerin Sissi voetjes? En heb je dan ook zo'n Sissijurk? En zijn the hills al alive with the sound of music?
Ik heb wel een soort Uli-jurk! The hills are full of stones and drek. Vieze kutdrek! En geen pedicure op die berg te vinden. Ik ben wel naar Swarovski geweest gisteren. Dat was zó stom!
Lieke zou dit een geweldige vakantie vinden, die vond namelijk alles helemaal top. Zo positief als zij was. Zij wordt mijn spirituele leidster.

Oh, ik mag hier heul niet tikken!
Go hard or go home
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:40:15 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60125180
Het gesprek achter in de tuin heb ik gezien, en het was mooi. En typerend dat het een spel was, bleek toen Eric eenmaal zijn 24 uur had aangevraagd en zei te gaan was het ook klaar.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:40:30 #39
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125183
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef noekje het volgende:
Inderdaad, dat was duidelijk te zien, ze had opeens leuke vrienden (Brian, Amanda), had geen vlekken in haar gezicht en vooral haar ogen stonden extreem ontspannen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:40:46 #40
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125190
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:37 schreef erel het volgende:
dus met andere woorden huub speelde het goed
in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidenten
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:42:00 #41
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125209
Ow men, ik las schnitzel en krijg een potje trek opeens.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60125213
ja huub je had brian en amanda wel wat meer kunnen sarren!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:42:43 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_60125231
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:25 schreef Gert het volgende:

Je zat zeker ook dusdanig te trillen dat je de modknopjes niet kon vinden?
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef the_undertaker het volgende:
dood aan die kk negerin
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef CoT het volgende:
Nataisa, hou je apebek dicht, met je gebijt is zo vreselijk
Hoop dat die vanavond moet oprotten
Heerlijk, die fans.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:43:55 #44
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125252
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:40 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidenten
ooh daar ben ik het absoluut mee eens, ik had meer moeten verzamelen over die incidenten zeker weten, aan de andere kant, het is gelopen zoals het gelopen is. Maar als ik sommige dingen wist, de tering...en ik ben helemaal benieuwd wat er tijdens die golfuitjes heeft afgespeeld
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:44:27 #45
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125263
quote:
Dan vind ik naief een beter woord, voor de restheb ik me daar (ook ?) over zitten verbijten af en toe, dan dacht ik godver Huub, scherp blijven. Het had zoveel leuker kunnen zijn als Huub zou zijn gaan afluisteren etc. Brian deed niks met die info, ja een beetje stoken, maar vooral met Amanda erover ouwehoeren (op romantische momenten . ) ...

Brian had er ongetwijfeld uitgeklapt als die info was uitgebuit.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:45:21 #46
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125282
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef erel het volgende:
ja huub je had brian en amanda wel wat meer kunnen sarren!!
ja hallo, ik heb godverdomme 1,5 jaar lang ruzie met Brian en Amanda lopen maken, ga je mij nu dat nog verwijten?

ik word door Nederland zo een beetje gezien als de grootste zuignap ter wereld, het meest irritante ventje wat er bestaat, hoe komt dat denk je?
Nil Volentibus Arduum
pi_60125298
hahaha humor hupie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:46:35 #48
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125301
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
hoe komt dat denk je?
Ik denk door Palma.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:46:50 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60125305
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef APK het volgende:

[..]

Je zat zeker ook dusdanig te trillen dat je de modknopjes niet kon vinden?
[..]

[..]

Heerlijk, die fans.
Oe, het tere zieltje heeft wat gemene postjes gevonden.

Volgens mij had avonne toen shift.
pi_60125312
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk ook best raar

Oef, je gaat nu niet twijfelen he haha, ach joh, jullie waren top, speelde tenminste het spel en ja, af en toe vond ik het een en ander wel ver gaan maar daar leende het spel/omstandigheden zich dan ook voor.
Wil jullie even heel veel plezier wensen in Barcelona en vergeet mijn knuf voor Sylvia niet en vertel haar dat ik ook door haar dat leuke boek gekocht heb: geboortedag, dan weet ze het wel
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:47:48 #51
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60125321
quote:

[..]

Ben ik het toch voor een keer met je eens, Huub was in de periode nov-dec-jan-feb helemaal niet scherp in het ogen en oren openhouden, wat betreft B&A. Hij kreeg sowieso weinig van de overige miljonairs mee en was vooral bezig met zichzelf en zijn naaste omgeving. Vind ik wel te verklaren, maar het was idd jammer en er waren enorm veel gemiste kansen wat betreft het bashen van B&A.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:47:56 #52
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125324
maar afluisteren was gewoon niet mijn ding,

voelde ik mij te goed voor, en als ik het wel had gedaan, nou had ik misschien nog 2 of 3 ruzies meer kunnen uitlokken, maar ze waren er echt niet door uitelkaar gegaan ofzo,

heb al een keer de ruzie zo opgestookt dat Amanda het had uitgemaakt, en binnen hoe veel tijd was het toen goed?

daarnaast, wegstemmen van sommige mensen was zo goed als onmogelijk door de euh enorm goede dekking die ze hadden, Brian en Amanda, Jaap en Huub
Nil Volentibus Arduum
pi_60125347
quote:

[..]

ja hallo, ik heb godverdomme 1,5 jaar lang ruzie met Brian en Amanda lopen maken, ga je mij nu dat nog verwijten?

ik word door Nederland zo een beetje gezien als de grootste zuignap ter wereld, het meest irritante ventje wat er bestaat, hoe komt dat denk je?
Laat het maar waaien Huub, dat nakletsen ook haha, tja dan krijg je ook mensen over je heen die het totaal anders zagen, ik heb op een/twee andere site's verbijsterd zitten lezen, hoe krom die redenatie. Hier valt het nog reuze mee.
pi_60125362
Ach en daarbij, het is allemaal achteraf gelul. Het is klaar, gebeurd is gebeurd. Spijt is wat de koe schijt en je doet er geen fuck meer aan. Dat waren de dooddoeners wel zo'n beetje.

Go hard or go home
pi_60125365
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:

voelde ik mij te goed voor, en als ik het wel had gedaan, nou had ik misschien nog 2 of 3 ruzies meer kunnen uitlokken, maar ze waren er echt niet door uitelkaar gegaan ofzo,

heb al een keer de ruzie zo opgestookt dat Amanda het had uitgemaakt, en binnen hoe veel tijd was het toen goed?

daarnaast, wegstemmen van sommige mensen was zo goed als onmogelijk door de euh enorm goede dekking die ze hadden, Brian en Amanda, Jaap en Huub
Dat was hylarisch, Amanda pisnijdig op Brian en wij zaten al te gokken binnen hoeveel uur zij weer bij hem in bed lag
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:50:37 #56
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125372
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ben ik het toch voor een keer met je eens, Huub was in de periode nov-dec-jan-feb helemaal niet scherp in het ogen en oren openhouden, wat betreft B&A. Hij kreeg sowieso weinig van de overige miljonairs mee en was vooral bezig met zichzelf en zijn naaste omgeving. Vind ik wel te verklaren, maar het was idd jammer en er waren enorm veel gemiste kansen wat betreft het bashen van B&A.
Nov Dec en Ja waren hele zware maanden voor mij, door alles wat er in de villa gebeurde natuurlijk met Lieke, maar ook de tijd begon zijn tol te eisen, daarnaast speelde voor mij dat achter de schermen wereldreiziger was vertrokken en ik er eigenlijk ook mee wilde kappen, al deze dingen hebben mij bijna drie maanden gekost, vanaf het moment dat ik met Claire begon voelde ik mij weer in mijn element.....

vergis niet 2007 is een mentaal enorm zwaar jaar geweest........maar toch ben ik blijven staan, redelijk on top of my game, maar we liepen allemaal op onze laatste benen, 1,5 jaar vol drank, weinig tot geen slaap, groepsdruk, camera druk.... het was bij vlagen enorm zwaar
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:50:46 #57
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60125376
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:43 schreef Huubdgk het volgende:

ooh daar ben ik het absoluut mee eens, ik had meer moeten verzamelen over die incidenten zeker weten, aan de andere kant, het is gelopen zoals het gelopen is. Maar als ik sommige dingen wist, de tering...en ik ben helemaal benieuwd wat er tijdens die golfuitjes heeft afgespeeld
volgens mij is het in post, maar ook door bezoekers en door Eric geprobeerd je duidelijk te maken, maar je begreep de hints niet. Of wilde het niet horen.
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:52:03 #58
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125406
quote:
Dat is en meestal was het een zielige vertoning, ik heb zó vaak gehoopt dat .. nou ja iets met een nek en een breuk
quote:
Daar twijfel ik aan, ik heb het idee dat Amanda wel twijfelde tussen haar oude ik en haar huidige rol (nou ja in de Kooi dus). Een arm om haarheen op het juiste moment en een avondje lol ipv doucheslangen had haar best op andere ideëen kunnen brengen, imo
quote:
Daar zeg je wat, ik denk ook dat jij dat beter in kan schatten dan wij dat kunnen, maar als streamer had ik het gevoel dat dat er wel in had gezeten
quote:
Mijn vertrouwen in de combi Huub/Jaap verviel bij de halve finale, wat dat aangaat was ik net zo naief als jij.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 17:52:58 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60125421
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
Ach en daarbij, het is allemaal achteraf gelul. Het is klaar, gebeurd is gebeurd. Spijt is wat de koe schijt en je doet er geen fuck meer aan. Dat waren de dooddoeners wel zo'n beetje.

Auf wiederschnitzel.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:53:29 #60
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125429
quote:

[..]

ey als het in je voordeel werkt dan is het nog steeds beeldvorming.. wij weten wel beter.. het laatste half jaar zaten Amanda en Brian er enorm relax bij en zagen ze jou nog amper als tegenstander.. kwam ook wel door al die gastspelers die binnenkwamen.. ales sloot zich gewoon bij hun aan lekker rappen met Luc, tutten met Selene, domino spelen met Mikey, chillen in de jacuzzi met Barry.. girl talk met Nicole, feesten met de Russen..

whaha ik kon me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van kreeg, en die russen ging wegpesten
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:53:56 #61
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125439
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef noekje het volgende:

Ik vind dat achteraf gelul wel leuk, omdat je nu met de spelers bespreekt hoe jij het zag en hoe zij erin zaten. Voor de rest heb je gewoon gelijk hoor, ik krijg hier alleen maar heimwee naar streams op deze manier, het waren toch leuke maanden.
pi_60125445
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Nov Dec en Ja waren hele zware maanden voor mij, door alles wat er in de villa gebeurde natuurlijk met Lieke, maar ook de tijd begon zijn tol te eisen, daarnaast speelde voor mij dat achter de schermen wereldreiziger was vertrokken en ik er eigenlijk ook mee wilde kappen, al deze dingen hebben mij bijna drie maanden gekost, vanaf het moment dat ik met Claire begon voelde ik mij weer in mijn element.....

vergis niet 2007 is een mentaal enorm zwaar jaar geweest........maar toch ben ik blijven staan, redelijk on top of my game, maar we liepen allemaal op onze laatste benen, 1,5 jaar vol drank, weinig tot geen slaap, groepsdruk, camera druk.... het was bij vlagen enorm zwaar
Die eerste periode dat je er was, weet het nog heel goed, zat je daar alleen op de bank, dagen lang met een krant of een tijdschrift. Jemig, wat moet je je toen eenzaam hebben gevoeld. Zo kwam het op mij over.
En Bart, Brian en Nathanael maar plannetjes smeden op kantoor om jou te zieken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:54:41 #63
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60125457
quote:

Maar je had ze wel kunnen raken, ze vonden namelijk dat zij als enige een echte relatie hadden en echt van elkaar hielden, iedere opmerking over incidenten en ruzies kon je ze goed mee pakken. Net als dat je Amanda op de kast kon krijgen door opmerkingen over haar pruik te maken, wat ook bijna niet gebeurde. Maar het is idd heel makkelijk om te roepen wat jullie hadden kunnen doen....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:54:48 #64
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125461
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

volgens mij is het in post, maar ook door bezoekers en door Eric geprobeerd je duidelijk te maken, maar je begreep de hints niet. Of wilde het niet horen.
tuurlijk wilde ik het horen,

ik zinspeelde er toch ook op in iedere ruzie, maar had geen harde concrete feiten. Brian je zei toch dit en dit en dat tegen Amanda leg eens uit?

Als ze het beiden ontkennen dan komt het ook niet aan, dat deden die twee wel slim, alles ontkennen en alles zoveel mogelijk verborgen houden, dat moet ik ze wel nageven,

als ik ruzie had met een teamspeler maakte mij dat geen flikker uit of iemand dat hoorde, daarmee gaf ik ze wel munitie in handen. Maar ik kon niet anders, het zit niet in mijn karakter om dingen te verbergen.

Zo is het en niet anders en als je het af wil schieten kom dan maar op, mag je wel van goede huize komen, beetje die instelling ipv ssssst Lieke ik wil niet dat de rest dit hoort (ja waarom wilde Brian het eigenlijk altijd verborgen houden, omdat hij Amanda altijd alles kon wijs maken, thats why)

god, wat heb ik hem de eerste 8 maanden vaak gepakt met zijn uitspraken, dus heeft hij er langzaam maar zeker voor gezorgd dat Amanda mij zo erg ging wantrouwen dat ze mij niets meer zei, en dat hij de dingen die hij tegen haar zei altijd apart zei..........
Nil Volentibus Arduum
pi_60125490
quote:

[..]

Door je discrimerende uitspraken, uitlokken tot geweld en schelden met ziektes misschien?
Dat noem jij tv maken.
Voor mij is dat alles behalve goede tv maken.
Ik vind jouw antwoorden hier trouwens beter als die van Eric.
Die heeft het alleen maar over de hersens van een ander
of hij wil neuken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 17:56:10 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_60125492
quote:

Nou, nou, met Amanda had je niet alleen ruzie hoor? Brian is en blijft een rat en ja, je had je oor meer te luisteren moeten leggen, maar dat dat is allemaal achteraf gelul. Ik ben gewoon blij dat Brian niet gewonnen heeft.

Dat Jaap gewonnen heeft ben ik ook niet blij mee maar je mot wat.

De reguliere uitzendingen natuurlijk, tenenkrommend waren die.
― Mark Twain
pi_60125513
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ey als het in je voordeel werkt dan is het nog steeds beeldvorming.. wij weten wel beter.. het laatste half jaar zaten Amanda en Brian er enorm relax bij en zagen ze jou nog amper als tegenstander.. kwam ook wel door al die gastspelers die binnenkwamen.. ales sloot zich gewoon bij hun aan lekker rappen met Luc, tutten met Selene, domino spelen met Mikey, chillen in de jacuzzi met Barry.. girl talk met Nicole, feesten met de Russen..

whaha ik kon me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van kreeg, en die russen ging wegpesten
Lees even mijn vorige post zou ik zeggen! hele anti Huub vergaderingen werden er op kantoor gehouden.
En of hij als tegenstander werd gezien.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:57:40 #68
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125520
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik werd echt gek van die gastspelers, maar ik moet ook zeggen, ik was over het algemeen heel bot tegen ze, maar het waren ook vaak van die neppe mensen op een uitzondering of 2 nagelaten,

ik kan niet zo goed tgen plastic vriendschap, en glimlach laten zien maar ondertussen iemand niet mogen, bah, en tja dat soort mensen waren wel de gastspelers over het algemeen. Ja en dan trekken ze automatisch naar dat andere volk wat in de villa zat,

maar ik werd er wel gek van maar heb er altijd wel mooie tv van kunnen maken
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:58:09 #69
DGK-Eric
pi_60125529
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Klopt.... Maar daarnaast kun je ook niet altijd wat met alle info. soms is de info niet compleet of heb je zelf andere signalen gekregen. Luisteren naar je intuitie is vaak het beste in DGK.

Jullie gingen allemaal prat op die gejatte usb-stick, maar ik kon er niks mee doen omdat ik het officieel niet wist en daarnaast werd er op tv ook niks mee gedaan dus dan doe ik er ook niks mee. Ik heb er wel een keer mee gedreigd naar Mike (dat ik iets wist en dat hij het beter zelf kon vertellen), maar hij snapte het niet helemaal en begon vervolgens uit de school te klappen over iets dat hij over Claire had gezegd, wat ook een pracht discussie opleverde, dus dan vind ik het wel best

Idd, ben het wel een beetje eens: Huubje had af en toe z'n oogkleppen op of was TE overtuigd van zijn eigen gelijk... Nou ja, dan niet he
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:58:26 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125536
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Die eerste periode dat je er was, weet het nog heel goed, zat je daar alleen op de bank, dagen lang met een krant of een tijdschrift. Jemig, wat moet je je toen eenzaam hebben gevoeld. Zo kwam het op mij over.
En Bart, Brian en Nathanael maar plannetjes smeden op kantoor om jou te zieken.
ik wil die 1e nacht in het kantoor met Nathanael nog welles terug zien, wat heb ik me toen suf gelachen zeg Nathanael zei gewoon "ik mag jou niet ik zie dat al gelijk.. jouw soort mensen mag ik niet, zo'n type die kijkt wie het verst kan pissen, donder op met je schoolplein discussies, nog een whisky"?

.NL
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:59:05 #71
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125553
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Door je discrimerende uitspraken, uitlokken tot geweld en schelden met ziektes misschien?
Dat noem jij tv maken.
Voor mij is dat alles behalve goede tv maken.
Ik vind jouw antwoorden hier trouwens beter als die van Eric.
Die heeft het alleen maar over de hersens van een ander
of hij wil neuken.

geen goede tv maken?

ik heb de kijkcijfers die mij gelijk geven en jij?
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:00:29 #72
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60125587
Vraag me wel af of Amanda nu op vriendelijk verzoek van Brian de bordjes naar de keuken brengt hahahaha.
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:01:16 #73
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125595
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik wil die 1e nacht in het kantoor met Nathanael nog welles terug zien, wat heb ik me toen suf gelachen zeg Nathanael zei gewoon "ik mag jou niet ik zie dat al gelijk.. jouw soort mensen mag ik niet, zo'n type die kijkt wie het verst kan pissen, donder op met je schoolplein discussies, nog een whisky"?

.NL
NL is gaaf, heb hem gevraagd om samen te spelen, snachts in kantoor, zo zonde, want wij waren samen echt goed geweest. Maar ja dat wilde hij niet dus werd hij target no 1 voor Huub zijn onderschatting van mij is zijn ondergang geworden
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:01:24 #74
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125603
quote:

.NL
Ik moet gelijk weer denken aan dat Nathanael door zijn knie ging toen Huub met Nena, Ilona en Sylvia in de slaapkamer lag. Wat een grap was dat en Natasia de boel proberen te sussen, maar goed, toen begon het feest eindelijk een beetje. Goed gedaan Huub.
pi_60125612
quote:

[..]

.NL
Yep, alhoewel ik NL helemaal niks vond moest ik daar ook om lachen maar geef mij Nicolaas maar die overigens nu in mijn stadje woont dus die ga ik nog wel tegenkomen op terras met Maribelle
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:02:08 #76
DGK-Eric
pi_60125615
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me wel af of Amanda nu op vriendelijk verzoek van Brian de bordjes naar de keuken brengt hahahaha.
...vriendelijk???
IG
pi_60125634
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

NL is gaaf, heb hem gevraagd om samen te spelen, snachts in kantoor, zo zonde, want wij waren samen echt goed geweest. Maar ja dat wilde hij niet dus werd hij target no 1 voor Huub zijn onderschatting van mij is zijn ondergang geworden
Heb je hem nog na de kooi gesproken en veel belangrijker: ook nog contact met Nicolaas?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:04:10 #78
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125655
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik moet gelijk weer denken aan dat Nathanael door zijn knie ging toen Huub met Nena, Ilona en Sylvia in de slaapkamer lag. Wat een grap was dat en Natasia de boel proberen te sussen, maar goed, toen begon het feest eindelijk een beetje. Goed gedaan Huub.

hahahah

Huub op bed:

iedereen hier is een hoer, want je prostitueerd je eigen leven voor geld,

goh zo lachen, nena en ilona die zeggen: Huub doe nou stil dit is niet leuk

hahahahhaha wat ging hij over de zeik, een week later ging ik eruit, kwamen er 2 camera mannen aan die ik nog niet zo goed kende toen, ze gaven mij hun mobiele nummer en zeiden kom we gaan een keer feesten, wat heb ik die avond gelachen zeg.....

ja, ik ben er wel trots op dat ik dat huis op zijn kop heb gezet, toen ik er binnenkwam was het een fokking rustoord, half een 1 uur iedereen slapen...pffffff Daarna kwamen er pas wat x tremere figuren in die dat ook konden. Na mijn eerste woordenwisseling met .NL hadden we een groepsgesprek "dit is niet de wijze waarop we met elkaar om moeten gaan" hahahahhaha

dat hebben ze geweten, nooit meer naar huis ole ole
Nil Volentibus Arduum
pi_60125669
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

...vriendelijk???
Lig hier dubbel nu: AMANDA, ZET DIE BORDEN IN DE AFWASSER, neeeeee het middelste rek en met de goede kant naar voren, Amanda! We gaan nu stoppen met drinken, je hebt al twee wijntjes op, zatlap! Amandaaaaa we gaan nu naar bed! Hoogste tijd (voor het konijnenspel)
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:05:42 #80
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125679
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:03 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Heb je hem nog na de kooi gesproken en veel belangrijker: ook nog contact met Nicolaas?
wel via internet contact gehad, .NL woont in de states, ja ook nog contact met Nicolaas, weet je ga hem gelijk ff sms en want we moeten nog een x afspreken
Nil Volentibus Arduum
pi_60125714
Maar hoe zat het nu echt met die usb stick.Ik snapte niks van al die verhalen.Was die nou echt gepikt of was dat een grapje.
pi_60125715
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

geen goede tv maken?

Wat een argument.
Wat kunnen mij de kijkcifers een bal schelen.
Kijkcijfers zeggen niets over MIJN mening over JOUW manier van tv maken.

IK vond het geen goede tv en zou jou er ook liever niet op terug zien.
En de mensen keken echt niet alleen voor jou.
Dat is wel gebleken aan je populariteit.
Hoeveel mensen willen dat nog terug zien dan?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:07:41 #83
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125716
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nee man zijn ondergang was alcohol.. hij werd na een flesje of 2 altijd heel erg emotioneel.. hij noemde dat zelf whisky tears.. wat kon hij janken als een klein kind zeg
pi_60125731
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

wel via internet contact gehad, .NL woont in de states, ja ook nog contact met Nicolaas, weet je ga hem gelijk ff sms en want we moeten nog een x afspreken
Misschien mag je wel op de bruiloft komen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:08:57 #85
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60125742
FF over die gastspelers of nieuwe miljonairs. Er waren mensen die zich op hadden gegeven en door de selectie kwamen. Toen ze werd gevraagd voor wie ze zouden kiezen en Huub zeiden werden ze afgeserveerd en kwamen er niet in. De indruk werd gewekt dat er alleen mensen kans maakte die voor Brian waren. Er was zelfs iemand die eerst zei Brian en doorging, en in de laatste ronde wisselde naar Huub. ging dus niet door.

Wat weet jij/jullie daar van??????????
Snooker is top!!!
pi_60125763
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Moet je doen! Eeeh misschien ontmoeten wij elkaar dan zelfs nog, hij woont nu in Alkmaar he.
Vond het een topper alleen de tweede keer dat hij kwam heb ik een topic Nicolaas horizontaal geopend, hij lag meer dan hij zat (daarvoor ook met Nena gedaan) en maar foto's plaatsen als ze plat gingen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:09:50 #87
DGK-Eric
pi_60125764
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Wat een argument.
Wat kunnen mij de kijkcifers een bal schelen.
Kijkcijfers zeggen niets over MIJN mening over JOUW manier van tv maken.

IK vond het geen goede tv en zou jou er ook liever niet op terug zien.
En de mensen keken echt niet alleen voor jou.
Dat is wel gebleken aan je populariteit.
D'r zit een aan en uit knop op dat ding En zappen is ook een optie!
IG
pi_60125773
Bedankt weer voor je antwoord, Eric!

Een vraag aan Huub..

Naast al die vrouwen die je versleten hebt tijdens je verblijf in de villa, zoende je ook met Eric. Was dat puur om te 'shockeren' (wat de Gouden Kooi voortdurend deed) of ben je echt biseksueel?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:10:20 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125776
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hahahah

Huub op bed:

hahahahhaha wat ging hij over de zeik, een week later ging ik eruit, kwamen er 2 camera mannen aan die ik nog niet zo goed kende toen, ze gaven mij hun mobiele nummer en zeiden kom we gaan een keer feesten, wat heb ik die avond gelachen zeg.....

ja, ik ben er wel trots op dat ik dat huis op zijn kop heb gezet, toen ik er binnenkwam was het een fokking rustoord, half een 1 uur iedereen slapen...pffffff Daarna kwamen er pas wat x tremere figuren in die dat ook konden. Na mijn eerste woordenwisseling met .NL hadden we een groepsgesprek "dit is niet de wijze waarop we met elkaar om moeten gaan" hahahahhaha

hehe ja was dat ook die avond dat .NL al die zwarte glazen kapot gooide
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:11:50 #90
DGK-Eric
pi_60125810

Wie vroeg er nu om beelden van afgelopen zondag? Akveor?! There u go: vers uitgelekt!! Met dank aan cameravrouw Mayday

IG
pi_60125813
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

geen goede tv maken?

Jij bent nu van mening dat jij aan de hand van de kijkcijfers je gelijk kan halen. Merkwaardig, net zoals je toen bij Jensen de eerste keer binnen kwam lopen, met je handjes in de lucht alsof je zojuist ergens een wereld prestatie had neergezet. Hoogmoed heeft niet DGK gewonnen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:12:02 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125816
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Moet je doen! Eeeh misschien ontmoeten wij elkaar dan zelfs nog, hij woont nu in Alkmaar he.
Vond het een topper alleen de tweede keer dat hij kwam heb ik een topic Nicolaas horizontaal geopend, hij lag meer dan hij zat (daarvoor ook met Nena gedaan) en maar foto's plaatsen als ze plat gingen.
ik vond Nicolaas ook leuk, maar hoe was ie in zn 1e periode? ik volgde het toen nog niet.. ik had het idee dat ie alleen maar terug kwam om zn centen op te halen
pi_60125821
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

nee man zijn ondergang was alcohol.. hij werd na een flesje of 2 altijd heel erg emotioneel.. hij noemde dat zelf whisky tears.. wat kon hij janken als een klein kind zeg
geweldig ja en wat dacht je van in het begin, Stephan en Nicolaas straalbezopen, flessen die werden verstopt enz...
prachttijd!
pi_60125850
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vond Nicolaas ook leuk, maar hoe was ie in zn 1e periode? ik volgde het toen nog niet.. ik had het idee dat ie alleen maar terug kwam om zn centen op te halen
Enorm zonde! tweede periode was het meer een stokende bankligger maar in het begin was hij super, heerlijk fel en vals, en die ogen van hem, jemig, zucht!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:13:56 #95
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125862
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah

Huub op bed:

Ik denk dat je daar best een beetje trots op mag zijn, voor die tijd was het al spraakmakend dat je in de wasbak had gekotst zonder het op te ruimen ... Eigenlijk kwam die hele Kooi na jou een beetje op gang, maar daarom kwam je ook terug ..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:14:05 #96
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125865
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

nou, 2 mensen die er wat over te zeggen hebben de ene is zenderdirecteur van RTL en zijn vader heet Fons, de andere heeft een bedrijf dat, je kent hem vast wel, Talpa Producties heet

maar goed zal wel zeggen tegen ze dat ik er vanaf zie, omdat JIJ het niets vind
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:14:48 #97
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125884
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:10 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ja was dat ook die avond dat .NL al die zwarte glazen kapot gooide
Dat was ook al een rel ! Er waren glazen gebroken ... (!!!!)
pi_60125895
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:11 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij bent nu van mening dat jij aan de hand van de kijkcijfers je gelijk kan halen. Merkwaardig, net zoals je toen bij Jensen de eerste keer binnen kwam lopen, met je handjes in de lucht alsof je zojuist ergens een wereld prestatie had neergezet. Hoogmoed heeft niet DGK gewonnen
Bart was met zijn handen in zijn zakken binnengekomen vermoed ik
De binnenkomst bij Jensen van Jaap die Amanda opzei kletterde was geniaal!
pi_60125914
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Is dat jouw manier om mij mijn mening te ontnemen Eric?
Je probeert zo het onderwerp een andere wending te geven.
En wat heb jij gegeten vandaag?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:14 #100
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60125915
quote:
Hoogmoed heeft niet DGK gewonnen
Nee, maar wel de leukste streamuurtjes opgeleverd.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:34 #101
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60125925
wat ik me afvraag heh.. heb je niet het idee dat je 1,5 jaar stil hebt gestaan en dat de wereld is door gegaan zonder jou.. ik bedoel zijn er dingen gebeurd waar je pas achter kwam toen je weer uit de kooi was.. is Nederland veranderd of is alles gewoon weer zoals het was?
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:17:09 #102
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60125938
Gaat Claire vandaag nog koken?

En Eric, wat staat er bij jou op het menu? Of gaat Marielle voor je koken?
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:17:35 #103
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125947
quote:

[..]

nee maar ook niet verloren,

maar ben inderdaad wel een lul, met de handjes in de lucht, wat een klootzak die Huub
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:19:11 #104
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60125972
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik me afvraag heh.. heb je niet het idee dat je 1,5 jaar stil hebt gestaan en dat de wereld is door gegaan zonder jou.. ik bedoel zijn er dingen gebeurd waar je pas achter kwam toen je weer uit de kooi was.. is Nederland veranderd of is alles gewoon weer zoals het was?
op bepaalde vlakken heb ik wel stil gestaan op vele vlakken grote stappen gemaakt,

Nederland is wel veranderd, technologische dingen zijn goedkoper geworden, files zijn enorm toegenomen, benzine prijs slaat nergens op, maar Nederland is ook op veel vlakken het zelfde gebleven
Nil Volentibus Arduum
pi_60125977
jemig Manu! Goed dat je dat even vraagt en dan vraag 2: wat hebben jullie aan vandaag en verder, lees even al mijn postings/vragen op vorige pag. terug en bij de buren de roepie roepie of heb je dat al gedaan
pi_60125990
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Wat mij zo ontzettend irriteerde aan jou:
Jij loopt de hele dag te praten met zo een nagemaakte hoge ''hoor mij eens een homofiel zijn'' stem.
Een act is dat, want op het moment dat jij ergens een serieus gesprek aan ging vergat jij je act en sprak je met je normale stem. Echt om misselijk van te worden.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:20:32 #107
DGK-Eric
pi_60125994
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Is dat jouw manier om mij mijn mening te ontnemen Eric?
Je probeert zo het onderwerp een andere wending te geven.
En wat heb jij gegeten vandaag?

Onee hoor, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo moet wauwellen en zeuren..

Hopelijk snap je het nu wel
IG
pi_60126001
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:17 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nee maar ook niet verloren,

maar ben inderdaad wel een lul, met de handjes in de lucht, wat een klootzak die Huub
Mooi... loop maar weer weg
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:21:14 #109
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60126006
quote:
net zoals je toen bij Jensen de eerste keer binnen kwam lopen, met je handjes in de lucht alsof je zojuist ergens een wereld prestatie had neergezet.
Volgens mij was het toen carnaval!!!!!
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:21:36 #110
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60126008
lieverds, ik ben even weg, bedankt voor jullie tijd, ik heb weer gelachen

tot later!

liefs

Huub
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:21:50 #111
DGK-Eric
pi_60126017
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:17 schreef Manu82 het volgende:
Gaat Claire vandaag nog koken?

En Eric, wat staat er bij jou op het menu? Of gaat Marielle voor je koken?
Ik heb al gegeten: een heerlijke vleessalade, soep en brood
IG
pi_60126033
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nou, 2 mensen die er wat over te zeggen hebben de ene is zenderdirecteur van RTL en zijn vader heet Fons, de andere heeft een bedrijf dat, je kent hem vast wel, Talpa Producties heet

maar goed zal wel zeggen tegen ze dat ik er vanaf zie, omdat JIJ het niets vind
Tekst wegknippen en de boel verdraaien is jou wel een eigen dus.
Je beweert hier iets wat ik helemaal niet heb beweert.
Ja. een beetje. Ik vind jouw tv maken niets.
En met mij een boel antie huubs.
Maar als je mij dat plezier wilt doen,
Zal ik je erg dankbaar zijn.
pi_60126043
Mijn vraag aan Huub wordt genegeerd.

Nogmaals: Huub, ben je echt biseksueel of was dat zoenen met Eric enzo gewoon om te provoceren (typisch Gouden Kooi dus)?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:22:53 #114
DGK-Eric
pi_60126045
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:20 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij loopt de hele dag te praten met zo een nagemaakte hoge ''hoor mij eens een homofiel zijn'' stem.
Een act is dat, want op het moment dat jij ergens een serieus gesprek aan ging vergat jij je act en sprak je met je normale stem. Echt om misselijk van te worden.
Teiltje?
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:23:06 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60126049
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:20 schreef Borga het volgende:
.

Echt wat kun jij zeldzaam domme dingen zeggen, top hoor, ik lach me suf !
pi_60126056
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:21 schreef Huubdgk het volgende:
lieverds, ik ben even weg, bedankt voor jullie tijd, ik heb weer gelachen

tot later!

liefs

Huub
LOOSER
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:24:09 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60126063
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:21 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik heb al gegeten: een heerlijke vleessalade, soep en brood

Straks kom ik ook nog naar jouw fandag
Room 23
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:25:03 #118
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60126084
teiltje??? Volgens mij heeft er nog iemand een emmer, een kotsemmer wel te verstaan met de naam Huub er op.
Snooker is top!!!
pi_60126099
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:22 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Tekst wegknippen en de boel verdraaien is jou wel een eigen dus.
Je beweert hier iets wat ik helemaal niet heb beweert.
Ja. een beetje. Ik vind jouw tv maken niets.
En met mij een boel antie huubs.
Maar als je mij dat plezier wilt doen,
Zal ik je erg dankbaar zijn.

Ach ja, de een is voor Feyenoord en de ander voor Ajax zal ik maar zeggen, je zal alles leuk vinden, jemig dan wordt het saai. Zelf geef ik de voorkeur aan AZ en Mentsjov
Wb Huub/Jaap: in mijn geval liever 10 keer liever Huub en dan met Nicolaas samen (damn wat moet ik met die Maribelle....)
pi_60126107
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Teiltje?
Jij bent een nagemaakte
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:26:28 #121
DGK-Eric
pi_60126109
ff in de herhaling:

Wie vroeg er nu om beelden van afgelopen zondag? Akveor?! There u go: vers uitgelekt!! Met dank aan cameravrouw Mayday

IG
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:26:42 #122
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60126116
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:22 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik erger me er ook dood aan dat hij mijn belangrijke vragen zo af en toe negeert
Room 23
pi_60126121
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Onee hoor, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo moet wauwellen en zeuren..

Hopelijk snap je het nu wel
Dat maken we zelf wel uit.
Ik vind jou anders maar een zeur.
en snap jij jezelf niet meer.
Je weet niet eens het verschil tussen vingers en tenen.
pi_60126137
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Teiltje?
\_______________________________________________________________/

At you're service
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:30:07 #125
DGK-Eric
pi_60126181
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:26 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij bent een nagemaakte
Ik ook van jou!!
IG
pi_60126185
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:27 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

\_______________________________________________________________/

At you're service
Is te klein.
pi_60126190
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:25 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ach ja, de een is voor Feyenoord en de ander voor Ajax zal ik maar zeggen, je zal alles leuk vinden, jemig dan wordt het saai. Zelf geef ik de voorkeur aan AZ en Mentsjov
Wb Huub/Jaap: in mijn geval liever 10 keer liever Huub en dan met Nicolaas samen (damn wat moet ik met die Maribelle....)
Dat mag en dat is jouw mening.
Ik ben trouwens voor Feyenoord.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:31:10 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60126198
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:25 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

AZ retteketet..
Ricardo Ricco
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:31:57 #129
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60126221
quote:

[..]

Jij bent een nagemaakte
ik dacht een omgebouwde
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:32:13 #130
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60126228
quote:

Nogmaals: Huub, ben je echt biseksueel of was dat zoenen met Eric enzo gewoon om te provoceren (typisch Gouden Kooi dus)?
Ik bedoel het niet onaardig hoor maar Huub heeft daar al heel vaak zowel binnen als buiten de Villa uitleg over gegeven...
pi_60126294
quote:

[..]

Jij bent een nagemaakte
Jemig Borga, kan het wat minder?
En dan nog de 26 vragen aan Huub evt via pm te beantwoorden mocht het te discreet worden:

1. Wat heeft Claire aan
2. Wat heb jij aan
3. Hoe is met de salon
4. Wanneer gaan jullie richting Syl
5. Wat eten jullie vanavond
6. Heb je nog die honkballen
7. Wat vond je van het vliegtuigje
8. Mis je de camera's
9. Vind je het niet stil thuis
10. Is vrijen lekker boven de dekens
11. Heb je de banden van mutsmonique al
12. Bedank je haar daar enorm voor
13. Hoe zat dat met kleding in de kooi, vond vaak het helemaal niks
14. Morgen weer tour kijken
15. Hoe is het, zelf bepalen wat je gaat doen
16. Wat is jouw lievelingskleur
17. Wat vind je van vegetariers
18. Wanneer kunnen we de pilot verwachten
19. Wie is bij jullie de 'baas' in huis
20. Wat zeg je tegen Natas als je haar tegenkomt
21. Rookt Claire nog steeds zoveel
22. Drink jij nog steeds zoveel
23. Welke krant lees je graag
24. Begin je dag weer met een dansje
25. Wie geeft de planten water
26. Hoe kijk je nu naar de mensen op de fora

Thanks alvast voor de antwoorden!
pi_60126297
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik ook van jou!!
Maarrrr, ik moet zeggen dat ik, ook dank zij jou, echt enorm heb genoten van DGK. Het ga je goed.
pi_60126299
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:32 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet onaardig hoor maar Huub heeft daar al heel vaak zowel binnen als buiten de Villa uitleg over gegeven...
Dat heb ik dan gemist
Ik deed zeker te vaak het knopje uit.
Kun je dat uitleggen?
pi_60126301
quote:

Heeft hij al duizend keer gezegd op de streams en hier.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:36:31 #135
137949 Disana
pi_60126303
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:23 schreef Borga het volgende:

[..]

LOOSER
Losser? Volgens mij was Huub toch aardig los vandaag.

Of bedoel je iets anders.
pi_60126329
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Dat mag en dat is jouw mening.
Ik ben trouwens voor Feyenoord.

en voor Ricco?
pi_60126330
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik erger me er ook dood aan dat hij mijn belangrijke vragen zo af en toe negeert
Ik ook,ik wil weten waar die USB stick is.
pi_60126352
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef Borga het volgende:

[..]

Is te klein.
Zeurpiet, ren je toch even naar Blokker of de Hema
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:38:54 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60126360
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Losser? Volgens mij was Huub toch aardig los vandaag.

Of bedoel je iets anders.
ik denk dat ie verliezer bedoelt, en daar heeft ie opzich wel gelijk in
pi_60126369
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:37 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik ook,ik wil weten waar die USB stick is.
pi_60126381
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik denk dat ie verliezer bedoelt, en daar heeft ie opzich wel gelijk in
Dat denk ik ook
pi_60126423
Extra vraag, zie nummer 27!

En dan nog de 26 vragen aan Huub evt via pm te beantwoorden mocht het te discreet worden:

1. Wat heeft Claire aan
2. Wat heb jij aan
3. Hoe is met de salon
4. Wanneer gaan jullie richting Syl
5. Wat eten jullie vanavond
6. Heb je nog die honkballen
7. Wat vond je van het vliegtuigje
8. Mis je de camera's
9. Vind je het niet stil thuis
10. Is vrijen lekker boven de dekens
11. Heb je de banden van mutsmonique al
12. Bedank je haar daar enorm voor
13. Hoe zat dat met kleding in de kooi, vond vaak het helemaal niks
14. Morgen weer tour kijken
15. Hoe is het, zelf bepalen wat je gaat doen
16. Wat is jouw lievelingskleur
17. Wat vind je van vegetariers
18. Wanneer kunnen we de pilot verwachten
19. Wie is bij jullie de 'baas' in huis
20. Wat zeg je tegen Natas als je haar tegenkomt
21. Rookt Claire nog steeds zoveel
22. Drink jij nog steeds zoveel
23. Welke krant lees je graag
24. Begin je dag weer met een dansje
25. Wie geeft de planten water
26. Hoe kijk je nu naar de mensen op de fora
27. Waar is de USB stick!!!

pi_60126449
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

[knip]

pi_60126486
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef Borga het volgende:

[..]

Nagemaakte, hoeveel mensen zijn al nagemaakt
pi_60126499
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef Kaat38 het volgende:
Extra vraag, zie nummer 27!

Dat soort vragen vind ik meer op een forum voor fans thuis horen?
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:44:19 #146
137949 Disana
pi_60126503
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik denk dat ie verliezer bedoelt
Goh, dat had ik nou helemaal niet door

Bakken vol kritiek op Huub die zo dapper is hier te blijven posten, maar zelf ook niet echt perfect als het bijvoorbeeld op spellen aankomt
pi_60126556
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:43 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Moet kunnen, weer gevalletje Ajax - Feyenoord ( twee verschillende meningen)
pi_60126577
quote:

Lekker belangrijk zeg
pi_60126584
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Bakken vol kritiek op Huub die zo dapper is hier te blijven posten, maar zelf ook niet echt perfect als het bijvoorbeeld op spellen aankomt
Van kritiek kun je leren.
Daar is Huub vast mee eens.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:48:18 #150
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60126607
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:43 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Ik niet

Belangrijke vragen worden vaak ondergewaardeerd
Room 23
pi_60126648
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben wel goed in het tellen van de continenten.
pi_60126653
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:46 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Moet kunnen, weer gevalletje Ajax - Feyenoord ( twee verschillende meningen)
Ja klopt.
Zo heeft Jaap/ Lieke fan ook zijn/haar eigen mening.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:51:15 #153
137949 Disana
pi_60126684
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:49 schreef Borga het volgende:

[..]

Ik ben wel goed in het tellen van de continenten.
Oh ja, die. Daar zat ie inderdaad mooi naast.
pi_60126758
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ja, die. Daar zat ik inderdaad mooi naast.
Inderdaad
pi_60126792
Ze zeggen dat ik moet eten, zal ik maar even gaan doen denk ik....
Restje Pittige eieren met kousenband
pi_60126838
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:56 schreef Kaat38 het volgende:
Ze zeggen dat ik moet eten, zal ik maar even gaan doen denk ik....
Restje Pittige eieren met kousenband
Eet smakelijk.
pi_60126884
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:57 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Eet smakelijk.

Merci beaucoup, staat in de magnetron
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 18:59:40 #158
137949 Disana
pi_60126894
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:54 schreef Borga het volgende:

[..]

Inderdaad
Flauw (maar dat ben je vaak ten koste van anderen), want ik herhaalde slechts wat Huub antwoordde.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:00:02 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_60126904
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Disana het volgende:

Oh ja, die. Daar zat ie inderdaad mooi naast.
Er is toch een verschil tussen werelddelen en continenten hoor, als ik Wiki mag geloven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Werelddelen

En volgens mij komen overal fruitvliegjes voor.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:01:08 #160
137949 Disana
pi_60126936
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er is toch een verschil tussen werelddelen en continenten hoor, als ik Wiki mag geloven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Werelddelen
Maar Huub rekende Zuid Amerika niet mee, en het ging om werelddelen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:03:13 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_60126974
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef Disana het volgende:

Maar Huub rekende Zuid Amerika niet mee, en het ging om werelddelen.
Ach, je kunt niet alles weten hè, al was dit wel een major misser.
― Mark Twain
pi_60126986
Het jeukt.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:04:17 #163
137949 Disana
pi_60126996
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, je kunt niet alles weten hè, al was dit wel een major misser.
Maar je weet toch dat dit het topic is waarin we Huub zoveel mogelijk aanrekenen?
pi_60127103
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Flauw (maar dat ben je vaak ten koste van anderen), want ik herhaalde slechts wat Huub antwoordde.
Goed zo gewoon vol blijven houden

Wat zit je nu weer te huilen met je'' ten koste van anderen'?' Jij begon toch over spellingsfouten? Of was dat ten koste van je zelf?

Leer gewoon de continenten uit je hoofdt. Een huilebalkje; dat ben je. jij hebt zo een ontzettende hoge dunk van jezelf, je bent te beroerd om eens een foutje toe te geven. Ook al is dat foutje nog zo onbeduidend, Je lijkt Bwian wel.
pi_60127156
Ajuu
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:12:51 #166
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60127194
Dit moet je ff lezen te hilarisch. Wat zou die gast wel gedacht hebben wie/wat Amanda is.
http://brianaire.hyves.nl(...)move_op_Amanda/09c2/
Snooker is top!!!
pi_60127209
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Borga het volgende:

[..]

Wat zit je nu weer te huilen met je'' ten koste van anderen'?' Jij begon toch over spellingsfouten? Of was dat ten koste van je zelf?

Leer gewoon de continenten uit je hoofdt. Een huilebalkje; dat ben je. jij hebt zo een ontzettende hoge dunk van jezelf, je bent te beroerd om eens een foutje toe te geven. Ook al is dat foutje nog zo onbeduidend, Je lijkt Bwian wel.
Ze gaf net al een fout toe.
Of ben jij zo'n huub fan dat je daar ook overheen leest?
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:19:24 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_60127360
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Dit moet je ff lezen te hilarisch. Wat zou die gast wel gedacht hebben wie/wat Amanda is.
OMG, Brian probeert Huub te imiteren in zijn blog.

Mislukt, dat dan weer wel.

Bij de weg, wie is Amanda?
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:20:34 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_60127387
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:04 schreef Disana het volgende:

Maar je weet toch dat dit het topic is waarin we Huub zoveel mogelijk aanrekenen?
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten.

Wat een kutkabouter is het ook.

En toch vraag ik me af wat ze eten en wat Claire draagt vandaag.

[ Bericht 10% gewijzigd door beequeen op 15-07-2008 19:27:36 ]
― Mark Twain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:20:42 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60127390
Blogje Huub:

FF SNEL

ff snel, kort logje

gisteren pandje wezen bekijken en een optie genomen, daarna s avonds ff een wasdroger naar ons appartementje gesjouwd samen met Bart, de wasmachine moet nog, zucht je moet er wat voor over hebben

Vandaag met Claire naar de bank en kvk om alle zaken te regelen. Maar is allemaal gelukt en we hebben het pand dus genomen en gaan er ook boven wonen.

Nu ff hier in huis alles aan kant doen en administratie bijwerken want vrijdag aan het eind van de middag vliegen we al naar Spanje,

daarnaast woensdagavond en donderdag overdag naar Tilburg, donderdag avond eten met Nena en Kim ergens in het oosten van het land, zakelijke afsrpaak maar daar komen wel wat leuke dingen uit,

dus druk eigenlijk met van alles,

tot later

Huub

Nena En.. alweer verhuizen maar klinkt allemaal goed!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:23:58 #171
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60127464
Misschien niet zo slim om te vertellen dat jullie er boven gaan wonen. Wordt dat straks ook nog in de bustrips meegenomen.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:29:01 #172
137949 Disana
pi_60127582
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Borga het volgende:

[..]

Ah joh, hoe kan ik nou een hoge dunk van mezelf hebben als ik deze een van de simpelste maar leukste grappen vind:

Bekijk deze YouTube-video

pi_60127636
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een bullshit
En nu Brian en Amanda afkraken is zeker bedoeld
om ons van het onderwerp Huub af te leiden.
En om je vraag te beantwoorden.
Brian en Amanda zijn kanjers.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:40:16 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_60127852
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef Cobra1 het volgende:

Wat een bullshit
Ik zit toch in het Huub topique en iemand plaats hier iets van "Brianaire's" log. Daar reageer ik op.
Heb je daar problemen mee, meld het in de FB.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:42:51 #175
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60127902
quote:

Wat een bullshit
Vroeg me alleen maar af:
Wat had Amanda aan.
Hoe gedroeg(en) ze zich.
Hoe keek ze uit haar ogen.
Had die gast haar soms in de kooi gezien.

Want ja hoe durft die gast dat zo maar te vragen. Heeft hij m.i. toch een bepaalde indruk van haar gekregen.
Snooker is top!!!
pi_60127911
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zit toch in het Huub topique en iemand plaats hier iets van "Brianaire's" log. Daar reageer ik op.
Heb je daar problemen mee, meld het in de FB.
Een probleem mee?
Nee hoor. Je typt je maar rot over andere exbewoners.
Alleen jou kennende kan jij er niet tegen als we echt over jouw Huubie beginnen.
pi_60127914
quote:

[..]

Wat een bullshit
Ja wat een kanjers.Ze durven op geen een site te komen,want stel je voor dat we iets verkeerds zeggen.Huub heeft tenminste het lef om op forums te verschijnen.Vind het prima hoor,ga dan lekker bloggen met die kanjers en laat Huub dan links liggen.Maar ja is lekker makkelijk,op Brian zijn site lees je alleen maar goede dingen.Hier blijft alles staan en toch komt Huub hier.Daarom is hij al een kanjer.
Dat lef zal Brian nooit hebben.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:43:29 #178
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60127920
quote:

Bij de weg, Amanda?
illegale straat prostitutie?
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:44:39 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_60127950
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Disana het volgende:

Ah joh, hoe kan ik nou een hoge dunk van mezelf hebben als ik deze een van de simpelste maar leukste grappen vind:

Dus datte, we zijn gewoon randdebielen. Nog maar eentje dan?

http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:47:34 #180
137949 Disana
pi_60128014
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus datte, we zijn gewoon randdebielen. Nog maar eentje dan?

http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
Jaaaa, die ken ik!

Infantiel hoor
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:48:51 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_60128046
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef Cobra1 het volgende:

Een probleem mee?
Nee hoor. Je typt je maar rot over andere exbewoners.
Alleen jou kennende kan jij er niet tegen als we echt over jouw Huubie beginnen.

Ach, je kent me, das grappig, ik ken jou namelijk niet . Nooit in de COS gezien.......oh wacht, een kloon.
Negeren dus.
― Mark Twain
pi_60128178
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja wat een kanjers.Ze durven op geen een site te komen,want stel je voor dat we iets verkeerds zeggen.Huub heeft tenminste het lef om op forums te verschijnen.Vind het prima hoor,ga dan lekker bloggen met die kanjers en laat Huub dan links liggen.Maar ja is lekker makkelijk,op Brian zijn site lees je alleen maar goede dingen.Hier blijft alles staan en toch komt Huub hier.Daarom is hij al een kanjer.
Een redenatie van niks weer.
Dus als je niet op FOK komt heb je geen lef LOL
Hun hebben hun eigen forums en hyves.
Dus als ik een forum begin, zijn ze ook verplicht om zich te bewijzen.
Niet op alle forums komen, zegt meer over het tijdgebrek.
Of misschien geen interresse. Een interresse van iemand bepaal jij niet.
En schijnbaar heeft Huub meer tijd om alle forums af te lopen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 19:54:52 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_60128210
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Disana het volgende:

Jaaaa, die ken ik!

Infantiel hoor
Nou, ik heb er nog wel een hoor maar deze heeft iets meer nivo, qua flow en tekst dan hè?
Zodra zijn cd uitkomt zal ik de nacht wel door moeten brengen in een tuinstoel, wachtend tot de winkel opengaat.

― Mark Twain
pi_60128212
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, je kent me, das grappig, ik ken jou namelijk niet . Nooit in de COS gezien.......oh wacht, een kloon.
Negeren dus.
Je negeert maar een eind weg.
En nee ik ken jou uit de BB tijd.
pi_60128468
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:53 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Een redenatie van niks weer.
Dus als je niet op FOK komt heb je geen lef LOL
Dus als ik een forum begin, zijn ze ook verplicht om zich te bewijzen.
Niet op alle forums komen, zegt meer over het tijdgebrek.
Of misschien geen interresse. Een interresse van iemand bepaal jij niet.
En schijnbaar heeft Huub meer tijd om alle forums af te lopen.
Je moet goed lezen.Huub heeft ook zijn eigen hyves en blogs.
Maar daar heb je al het commentaar zelf in de hand,rotte berichten haal je gewoon weg.
Vind het wel getuigen van lef dat Huub hier blijft posten.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:08:02 #186
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60128522
@cobra1: Vervelend he dat je noodgedwongen in dit topic moet verschijnen omdat je kanjers in alle talen zwijgen. En aan de agenda te zien hebben ze het vreeeeeeeeeeeeselijk druk.

Maarrrrrr is nie errrrrrrugggggggg
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:11:19 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_60128582
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:53 schreef Cobra1 het volgende:

― Mark Twain
pi_60128597
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Je moet goed lezen.Huub heeft ook zijn eigen hyves en blogs.
Maar daar heb je al het commentaar zelf in de hand,rotte berichten haal je gewoon weg.
Vind het wel getuigen van lef dat Huub hier blijft posten.
Ik zie dat meer als verveling.
Huub zei zelf op zijn radio zender dat hij op FOK aan het ruzie maken was.
Maar dan nog. De 1 heeft meer tijd en meer behoefte aan welk forum dan ook.
Ik bepaal toch ook niet dat jij op Brian en Amanda forum moet gaan posten.
omdat je anders geen "lef" hebt?
pi_60128689
Tussen twee haakjes, welke BB liep er nog op 9 juli 2007 BB6 ?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60128706
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef sunny16947 het volgende:
@cobra1: Vervelend he dat je noodgedwongen in dit topic moet verschijnen omdat je kanjers in alle talen zwijgen. En aan de agenda te zien hebben ze het vreeeeeeeeeeeeselijk druk.

Maarrrrrr is nie errrrrrrugggggggg
Hoe weet jij nou of zij tegen mij zwijgen of niet?
Zo lust ik er nog wel een paar LOL
En ja zij zijn dagelijks met iets bezig.
En er is ook nog zoiets als een normaal leven.
Een ieder bepaalt zelf wel hoe of wat hij of zij dat invult.
Maar ook jouw domme manier van denken is niet erruggggggggggggggg.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:19:26 #191
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60128788
Goh.heeft Huub een eigen radiozender. Kun je mij daar de link van geven. Gaat dus goed met hem. Een eigen tv show, schnabbels in spanje, een baan in het hokje, en dan ook nog een radiozender. pfffffffff
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:22:07 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_60128849
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tussen twee haakjes, welke BB liep er nog op 9 juli 2007 BB6 ?
Geen, BB6 was de laatste, gevolgd door HBB. Vanwaar de vraag Ruudemans?
― Mark Twain
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:22:18 #193
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60128854
quote:
En ja zij zijn dagelijks met iets bezig
??????????
Snooker is top!!!
pi_60128860
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als verveling.
Huub zei zelf op zijn radio zender dat hij op FOK aan het ruzie maken was.
Maar dan nog. De 1 heeft meer tijd en meer behoefte aan welk forum dan ook.
Ik bepaal toch ook niet dat jij op Brian en Amanda forum moet gaan posten.
omdat je anders geen "lef" hebt?
Ja kan ik wel gaan doen,maar lig er naar een post af.
Daar bepalen de fans het en hier niet.
Kan op Brian zijn hyves wel schrijven dat ik hem niet mag,maar dat haalt hij meteen weg.
pi_60128897
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er liep toch gelijk met de gouden kooi een BB.
pi_60128911
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Cobra kent jou uit de BB tijd toch?

pi_60128938
Aardig filmpje vanmiddag, waar Huub op de tenen van Dennis ging staan. Toch jammer dat Dennis niet nog wat meer vingers gebroken heeft van dit kaboutertje.....

Anyway, Suikeroom, bedankt voor je steekhoudende argumenten vandaag.....
pi_60128951
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Er liep toch gelijk met de gouden kooi een BB.
Ja ik dat moet wel, ik zat toen nog al eens van streams te wisselen
pi_60129014
pff.. NMNS, ik heb na thuiskomst geprobeerd een beetje bij te lezen, vond het voornamelijk een hoop heen en weer gezemel waar ik de interesse snel bij verloor
pi_60129015
Neem me niet kwalijk ..ik heb niet alles gelezen. Wil alleen nog maar even zeggen dat Amanda een lieve meid is. En dat ze hier de wind van voren krijgt nou ja. Leek me wel leuk als Amanda zelf ook es wat te melden had. Dat ze dit forum niet bezoekt is duidelijk.. Als een rotte stinkende hoer neergezet worden is nooit grappig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:31:48 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_60129089
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ja ik dat moet wel, ik zat toen nog al eens van streams te wisselen
Nou ja zeg, toch eens even terugzoeken en jullie zullen wel gelijk hebben hoor. Ik ben DGK gaan volgen eind 2007, vandaar de verwarring misschien.
― Mark Twain
pi_60129096
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja kan ik wel gaan doen,maar lig er naar een post af.
Daar bepalen de fans het en hier niet.
Kan op Brian zijn hyves wel schrijven dat ik hem niet mag,maar dat haalt hij meteen weg.
Dan schrijf je hem een brief.
Maar een redenatie over lef heeft hier niets mee te maken
Of is "iemand" ook al verplicht overal te komen waar een ander wil melden dat hij hem wel of niet mag?
pi_60129180
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
pff.. NMNS, ik heb na thuiskomst geprobeerd een beetje bij te lezen, vond het voornamelijk een hoop heen en weer gezemel waar ik de interesse snel bij verloor
Tja, dat heb ik nu altijd bij Nena....
pi_60129206
[quote]Op dinsdag 15 juli 2008 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Teiltje?
HUMOR !!!!!
pi_60129223
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik nu altijd bij Nena....
pi_60129266
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
Neem me niet kwalijk ..ik heb niet alles gelezen. Wil alleen nog maar even zeggen dat Amanda een lieve meid is. En dat ze hier de wind van voren krijgt nou ja. Leek me wel leuk als Amanda zelf ook es wat te melden had. Dat ze dit forum niet bezoekt is duidelijk.. Als een rotte stinkende hoer neergezet worden is nooit grappig
Nix mis met Amanda, hooguit wat minder hoogvlieger qua verstandelijk vermogen. Maar goed, als dat doorslaggevend zou zijn dan kunnen we half Nederland wel als hoer neerzetten...
pi_60129272
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou ja zeg, toch eens even terugzoeken en jullie zullen wel gelijk hebben hoor. Ik ben DGK gaan volgen eind 2007, vandaar de verwarring misschien.
Je bent wel vaker in de war he?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60129308
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Begrijp nooit zo goed waarom jij zo graag de vuilnisman wil zijn van "blond, oppervlakkig en dommig" met de naam Nena......

Jij kunt vast beter krijgen Ruud.....
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:41:25 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_60129322
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Soury het volgende:

Je bent wel vaker in de war he?
Is dat zo, vertel.
― Mark Twain
pi_60129357
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is dat zo, vertel.
Jesus denk je nou echt dat ik de archieven in duik ..
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:45:22 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_60129410
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Soury het volgende:

Jesus denk je nou echt dat ik de archieven in duik ..
Ah, je weet het zelf ook niet meer muis, mooi.

Nog iets te melden over Huub anders ben je behoorlijk. OT.
― Mark Twain
pi_60129445
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Begrijp nooit zo goed waarom jij zo graag de vuilnisman wil zijn van "blond, oppervlakkig en dommig" met de naam Nena......

Jij kunt vast beter krijgen Ruud.....

Nena had een goed onderbouwd antwoord in het "vuilniszak-incident".

pi_60129560
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is dat zo, vertel.
Vooruit dan !!! Staaltje rapportage van Brain en Amanda over de anti rook campagne ? Rings a bell .. Vreselijk fout was je .. Oh maar het was ook erg warm weer .... Daar geven we maar de schuld aan dan
pi_60129589
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

en wie heeft de meeste vrienden overgehouden uit de goudenkooi?
pi_60129620
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja ja, inderdaad goed onderbouwd "Dan wat?", "Dan wat?", "Gefeliciteerd"
Zie je jezelf op zondagavond aan tafel zitten met zo eentje?
pi_60129671
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nog iets te melden over Huub anders ben je behoorlijk. OT.
WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 20:57:29 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_60129724
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef Soury het volgende:

Vooruit dan !!! Staaltje rapportage van Brain en Amanda over de anti rook campagne ? Rings a bell .. Vreselijk fout was je .. Oh maar het was ook erg warm weer .... Daar geven we maar de schuld aan dan
Enlighten me, geen idee waar je het over hebt en ik rook nog steeds.
― Mark Twain
pi_60129766
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja ja, inderdaad goed onderbouwd "Dan wat?", "Dan wat?", "Gefeliciteerd"
Zie je jezelf op zondagavond aan tafel zitten met zo eentje?
Ze geeft in het filmpje duidelijk aan waarom

De volgende morgen (over enkele uren) komt de huishouding die de zooi opruimt. Let wel, dit is in het begin, toen ze zich nog een beetje miljonair mochten wanen. Ik ga toch als miljonair toch gvd geen vuilniszak vervangen als ik daar personeel voor heb
pi_60129832
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Enlighten me, geen idee waar je het over hebt en ik rook nog steeds.
Dan ben je dommer dan ik dacht .. En nee ik ga dat echt niet terug zoeken.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:05:18 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_60129923
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ruudemans toch, het kind was te dom om voor de duvel te dansen en te belazerd om een vuiniszak te verwisselen.
Neuken wilde ze wel en achteraf zeggen dat het een verzinsel van Brian was, duhhhh.

― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:07:20 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_60129967
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:01 schreef Soury het volgende:

Dan ben je dommer dan ik dacht .. En nee ik ga dat echt niet terug zoeken.
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.
― Mark Twain
pi_60129971
Wat kunnen jullie lullen zeg, maar dat is ook niet erg
Ik kwam Nicolaas nog tegen vanmiddag...
pi_60130003
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kunnen jullie lullen zeg, maar dat is ook niet erg
's Middags? Dan was hij vast het rochelen al voorbij en redelijk aangeschoten?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:09:19 #224
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60130006
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef ilona-scuderia het volgende:

Met Marietje Kwakman in Alkaar?

Na 46 jaar zou ze van Volendam verhuizen naar Alkmaar met Nicolaas?

Er is ook een topic, ex-miljonairs in de media, op straat etc.......

Of heet ze nu Marietje Streefkerk?
pi_60130060
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ruudemans toch, het kind was te dom om voor de duvel te dansen en te belazerd om een vuiniszak te verwisselen.
Neuken wilde ze wel en achteraf zeggen dat het een verzinsel van Brian was, duhhhh.

Whatever Wat betreft "het soppen" op deze of gene vind ik "mijn sopje" toch het lekkerst.
pi_60130120
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

ah alléén de naam al dit verdient wel een tvp'tje

al is volgens mij het topic bijna vol maar moet nog effe teruglezen,
lijkt me een soort welles......nietes topic dit
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:14:20 #227
162917 tuinfluiter
pi_60130129
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:

Leuk dat topic van Lieke te lezen, bedankt. Kwam even een zeikerd tussendoor
op 7 mei, die niet snapt waarom ik dit soort berichten plaats, is meer alleen voor een cos.
pi_60130153
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ah alléén de naam al dit verdient wel een tvp'tje

al is volgens mij het topic bijna vol maar moet nog effe teruglezen,
lijkt me een soort welles......nietes topic dit
Ik zei al eerder iets in die trant
pi_60130174
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Na 46 jaar zou ze van Volendam verhuizen naar Alkmaar met Nicolaas?

Er is ook een topic, ex-miljonairs in de media, op straat etc.......

Of heet ze nu Marietje Streefkerk?
Ja, de bruiloft moet nog plaatsvinden in Volendam, en hij drinkt nu nog maar 2 flessen champagne per dag dus dat valt reuze mee...
pi_60130192
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik zei al eerder iets in die trant
ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......

kweetniet
pi_60130231
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......

kweetniet
Ikke wel
pi_60130263
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ikke wel
pi_60130352
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

De ex-Gouden Kooi bewoners in de media
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:25:25 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60130422
quote:
Fijn. Case closed.
pi_60130440
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Fijn. Case closed.
Fijn
pi_60130447
quote:
die is al dicht
pi_60130463
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

die is al dicht
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:27:20 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60130472
quote:

[..]

die is al dicht
daar ging het niet om.
Maar er is genoeg gezeurd op elkaar nu: neem dat DGK-schorem maar weer te grazen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:28:01 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_60130497
quote:
Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?

Kom op muis, iedereen maakt fouten , of niet dan?
― Mark Twain
pi_60130501
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Fijn. Case closed.
Oui, c'est finit
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:28:51 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_60130524
quote:

die is al dicht
― Mark Twain
pi_60130542
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?

Kom op muis, iedereen maakt fouten , of niet dan?
Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...
pi_60130566
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Gert het volgende:

[..]

daar ging het niet om.
Maar er is genoeg gezeurd op elkaar nu: neem dat DGK-schorem maar weer te grazen.
Wie ??
pi_60130573
Hou nou eens op stelletje zeikwijven
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:31:41 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60130599
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie ??
Doe die "stinkende rotte hoer" maar.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 21:32:34 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_60130629
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef Soury het volgende:

Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...
Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?
Daar gaan we weer.
― Mark Twain
pi_60130633
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie ??
Die kutkabouter natuurlijk.....of Eric, die wannabee miljonair....
pi_60130654
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou nou eens op stelletje zeikwijven
Zeiken die Polen ook zo Ruud?
pi_60130661
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

la maar
pi_60130685
Morgen ook bewolkt en hier en daar een beetje miezerig.

Lijkt SHO/DGK wel.
pi_60130689
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Doe die "stinkende rotte hoer" maar.
wat is er ?
pi_60130711
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zeiken die Polen ook zo Ruud?
pi_60130738
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat denk je maar! Je verstaat er geen moer van natuurlijk.....
pi_60130764
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat denk je maar! Je verstaat er geen moer van natuurlijk.....
Dat gaat toch aardig de goede kant op
pi_60130775
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is er ?
Dacht altijd dat die genoemde prijzen over die schilderijen gingen.....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:41:29 #256
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60130866
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Geen touw aan vast te knopen! Hij schrijft nog slechter dan dat hij lult!!
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60130982
quote:

[..]

beetje late reactie... maar ik had precies hetzelfde

Eigenlijk niet vreemd want ineens kon Brian ook .. relativeren, bruggen bouwen e.d.
was altijd zo lachen, 1x hoorde die het van Huubie en vanaf dat moment ging hij dezelfde woorden gebruiken, okeeej de uitspraak ging niet altijd even vloeiend maar toch
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 21:50:11 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60131122
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is er ?
Ben je het echt?
Zeg het alfabet eens op.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:53:06 #259
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60131211
pi_60131247
Toch de SC hier ik dacht het al
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:16 #261
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60131277
quote:
Hallo allemaal,

De invulling van mijn pilot is helemaal klaar. Ik heb 2 spraakmakende BN'ers gestrikt en een aantal leuke items verzonnen die de show compleet maken. Daarover later meer op deze site.

Waar het nu om gaat, is dat ik nog steeds geen anorexia patient als gast heb gevonden.

Ik kan goed begrijpen dat er terug houdend gereageerd wordt, gezien mijn reputatie. Graag wil ik iedereen op het hart drukken dat de schoonheid van het interview besloten ligt in de extreme tegenstelling. Jaap met een eetprobleem aan de ene kant van het spectrum en mijn gast met een eetprobleem aan de andere kant van het spectrum. Het opzoeken van de kern van het probleem en daar heel serieus en informatief over praten is de bedoeling. Terror is absoluut niet de bedoeling! Dat zou de schoonheid alleen maar kapot maken.

Om de drempel te vergemakkelijken stel ik een aanbrengpremie van 250 euro ter beschikking voor degene die zorgt dat ik de gast in mijn show krijg, alsmede 250 euro onkostenvergoeding voor de gast zelf.

Met vriendelijke groet,

Jaap
Jaap is wel een beetje wanhopig/kansloos aan het worden.. 250 euro om een anorexia patient te zoeken
pi_60131331
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?
Daar gaan we weer.
Wat heeft mijn bed er mee te maken

Ik wil het niet weten
pi_60131372
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat heeft mijn bed er mee te maken

Ik wil het niet weten
waarom vraag je het dan

ach al dat offtopic geneuzel is geen reet aan bij het nalezen... dus ga maar snel weer wat anders doen.
ajuussss
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:59:45 #264
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60131397
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Lady-night het volgende:
John Legend...
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/1812
En dat bedoelde ik nou.....zou hij Amanda daar ook voor aangezien hebben?? Hoe zou dat nou toch kunnen
Snooker is top!!!
pi_60131414
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef Desii het volgende:

[..]

waarom vraag je het dan
Ik begon er niet over .. Daarom vraag ik het ????????????
pi_60131459
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef Desii het volgende:

[..]

waarom vraag je het dan

ach al dat offtopic geneuzel is geen reet aan bij het nalezen... dus ga maar snel weer wat anders doen.
ajuussss
Huh ??
pi_60131622
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes

Het slaat echt nergens op Lees je eigen posts eens terug en denk eens na.
pi_60131645
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dacht altijd dat die genoemde prijzen over die schilderijen gingen.....
pi_60131669
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes

bijltjes
pi_60131716
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben je het echt?
Zeg het alfabet eens op.
O - P Q ?

pi_60131720
quote:

Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb je
pi_60131738
SHIT, TELEFOON
pi_60131847
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb je
Dat is nou ik weer niet mijn bedoeling
@iedereen: naai elkaar niet zo op en speel het anders via de virtuele voorzitter zonder persoonlijk te worden.
pi_60131864
quote:

Ik hoef niets terug te lezen, dus ook niet na te denken, heerlijk
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:15:20 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60131879
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:27:08 #276
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60132255
Amanda maakt einde aan relatie met Brian
Bekijk deze YouTube-video
pi_60132368
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
Uhh en ineens een leeg topic
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:33:27 #278
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60132395
Nadia brengt Brian op de hoogte. De Gouden Kooi....die Tas...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:38:16 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60132520
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh en ineens een leeg topic
Hahaha, dat vind ik dan wel weer grappig...

[ Bericht 4% gewijzigd door Juud79 op 15-07-2008 23:07:34 ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:44:23 #280
162917 tuinfluiter
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:12:55 #281
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60133485
Eten voor huub en lieke en MC Donalds De Gouden Kooi....als ze dit bij B&A gedaan hadden....oei
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:21:21 #282
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60133693
Saus leidt tot Vechtpartijtje, 6 tegen 2 (14 Juli 2007) R-TV
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:22:21 #283
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60133723
Wat is er toch gebeurd met de regel dat er niet met eten geknoeid mocht worden?
Snooker is top!!!
pi_60133824
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heeft hij al duizend keer gezegd op de streams en hier.
Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:29:47 #285
2018 PC eend
relativist
pi_60133910
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef JaapLiekefan het volgende:

[..]

Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....
Maar alles voor de kijkcijfers
Letterlijk mediageil
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:43:22 #286
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60134219
Huub wil sparren, maar kan zich niet inhouden
pi_60134282
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Letterlijk mediageil
Wat een bull.
Hij kan toch gewoon het één en ander uitgeprobeerd hebben?
Heeft toch niets met mediageil te maken, maar met gewoon geil.
pi_60134348
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Letterlijk mediageil
Wel raar dat hij destijds in het huis tegen Amanda zegt biseksueel te zijn, maar het was dus één grote mediageilheidactie.

Ondanks dat ik eigenlijk niks moet hebben van mediageile BN'ers, vind ik Huub stiekem toch wel heel tof.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 23:58:45 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60134540
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.
Maar het was net iets té, mee eens.

En dan gaan die twee hufters ook nog richting zon.
Of gaat Huub pas later? Die had toch ook wat optredens of zo, daar aan de Costa del Sol tingelingeling?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:59:04 #290
2018 PC eend
relativist
pi_60134551
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat een bull.
Hij kan toch gewoon het één en ander uitgeprobeerd hebben?
Dat noem je ook wel experimenteren toch
quote:
Heeft toch niets met mediageil te maken, maar met gewoon geil.
Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen laten
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:59:43 #291
2018 PC eend
relativist
pi_60134560
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef JaapLiekefan het volgende:

[..]
vind ik Huub stiekem toch wel heel tof.
Whats in a name
pi_60134617
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat noem je ook wel experimenteren toch
[..]

Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen laten
Experimenteren ja.

Alleen laten met Eric, mwahh, eigenlijk geen idee, daar komen ze samen wel uit denk ik.
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:08:37 #293
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60134698
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.
Maar het was net iets té, mee eens.

En dan gaan die twee hufters ook nog richting zon.
Of gaat Huub pas later? Die had toch ook wat optredens of zo, daar aan de Costa del Sol tingelingeling?
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?

Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:14:43 #294
2018 PC eend
relativist
pi_60134800
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?

Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
Ga je op ?
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:17:07 #295
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60134848
Deze mag wel in de herhaling van BQ

Onze knuffel antilliaan

Alles wordt tussen de regels bepaald.
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 00:17:29 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60134854
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.

En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.

Wat aten ze eigenlijk vanavond, Huub en Claire?
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:19:15 #297
2018 PC eend
relativist
pi_60134883
Wat heeft eric vandaag gebruikt
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:21:30 #298
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60134926
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.

En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.

Hahaha, boeken lees ik altijd wel, maar op vakantie verslind ik ze.
Enne, ik gok op uit eten, hahaha
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:22:23 #299
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60134944
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Tanja deed het beter dan een slavinkje met een potje sperciebonen
Misschien moet Claire eerst zwanger worden voordat we een goede maaltijd op tafel krijgen.
En nee geen voorverpakte magnetronmaaltijden
Die mikken we gelijk in de prullenbak

[ Bericht 2% gewijzigd door Prospera op 16-07-2008 00:27:48 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_60134977
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef PC eend het volgende:
Wat heeft eric vandaag gebruikt
Volgens mij canard a l 'orange
  woensdag 16 juli 2008 @ 00:26:16 #301
162917 tuinfluiter
pi_60134997
Verder de komende 13 uren in

Commotie om Huub#28

[ Bericht 88% gewijzigd door tuinfluiter op 16-07-2008 14:55:36 (HUUB COMMOTIES TOPIC LOPEN ALS EEN TREIN) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')