Uhh en ineens een leeg topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
Hahaha, dat vind ik dan wel weer grappig...quote:
Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft hij al duizend keer gezegd op de streams en hier.
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?
Wat een bull.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....
Maar alles voor de kijkcijfers![]()
Letterlijk mediageil
Wel raar dat hij destijds in het huis tegen Amanda zegt biseksueel te zijn, maar het was dus één grote mediageilheidactie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....
Maar alles voor de kijkcijfers![]()
Letterlijk mediageil
Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
Dat noem je ook wel experimenteren tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een bull.
Hij kan toch gewoon het één en ander uitgeprobeerd hebben?
Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen latenquote:Heeft toch niets met mediageil te maken, maar met gewoon geil.
Whats in a namequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
vind ik Huub stiekem toch wel heel tof.
Experimenteren ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat noem je ook wel experimenteren toch
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen laten
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.
Maar het was net iets té, mee eens.
En dan gaan die twee hufters ook nog richting zon.![]()
Of gaat Huub pas later? Die had toch ook wat optredens of zo, daar aan de Costa del Sol tingelingeling?
Ga je opquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?![]()
Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?![]()
Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
Hahaha, boeken lees ik altijd wel, maar op vakantie verslind ik ze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.![]()
En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.
Wat aten ze eigenlijk vanavond, Huub en Claire?
Tanja deed het beter dan een slavinkje met een potje sperciebonenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.![]()
En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.
Wat aten ze eigenlijk vanavond, Huub en Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |