Nou ja zeg, toch eens even terugzoeken en jullie zullen wel gelijk hebben hoor. Ik ben DGK gaan volgen eind 2007, vandaar de verwarring misschien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja ik dat moet wel, ik zat toen nog al eens van streams te wisselen
Dan schrijf je hem een brief.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja kan ik wel gaan doen,maar lig er naar een post af.
Daar bepalen de fans het en hier niet.
Kan op Brian zijn hyves wel schrijven dat ik hem niet mag,maar dat haalt hij meteen weg.
Tja, dat heb ik nu altijd bij Nena....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:pff.. NMNS, ik heb na thuiskomst geprobeerd een beetje bij te lezen, vond het voornamelijk een hoop heen en weer gezemel waar ik de interesse snel bij verloor
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik nu altijd bij Nena....
Nix mis met Amanda, hooguit wat minder hoogvlieger qua verstandelijk vermogen. Maar goed, als dat doorslaggevend zou zijn dan kunnen we half Nederland wel als hoer neerzetten...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef Soury het volgende:
Neem me niet kwalijk ..ik heb niet alles gelezen. Wil alleen nog maar even zeggen dat Amanda een lieve meid is. En dat ze hier de wind van voren krijgt nou ja. Leek me wel leuk als Amanda zelf ook es wat te melden had. Dat ze dit forum niet bezoekt is duidelijk.. Als een rotte stinkende hoer neergezet worden is nooit grappig
Je bent wel vaker in de war he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, toch eens even terugzoeken en jullie zullen wel gelijk hebben hoor. Ik ben DGK gaan volgen eind 2007, vandaar de verwarring misschien.
Begrijp nooit zo goed waarom jij zo graag de vuilnisman wil zijn van "blond, oppervlakkig en dommig" met de naam Nena......quote:
Is dat zo, vertel.quote:
Jesus denk je nou echt dat ik de archieven in duik ..quote:
Ah, je weet het zelf ook niet meer muis, mooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
Jesus denk je nou echt dat ik de archieven in duik ..
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrijp nooit zo goed waarom jij zo graag de vuilnisman wil zijn van "blond, oppervlakkig en dommig" met de naam Nena......![]()
Jij kunt vast beter krijgen Ruud.....
Vooruit dan !!! Staaltje rapportage van Brain en Amanda over de anti rook campagne ? Rings a bell ..quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat een kanjers.Ze durven op geen een site te komen,want stel je voor dat we iets verkeerds zeggen.Huub heeft tenminste het lef om op forums te verschijnen.Vind het prima hoor,ga dan lekker bloggen met die kanjers en laat Huub dan links liggen.Maar ja is lekker makkelijk,op Brian zijn site lees je alleen maar goede dingen.Hier blijft alles staan en toch komt Huub hier.Daarom is hij al een kanjer.
Dat lef zal Brian nooit hebben.
Ja ja, inderdaad goed onderbouwd "Dan wat?", "Dan wat?", "Gefeliciteerd"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nena had een goed onderbouwd antwoord in het "vuilniszak-incident".
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog iets te melden over Huub anders ben je behoorlijk. OT.![]()
Enlighten me, geen idee waar je het over hebt en ik rook nog steeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
Vooruit dan !!! Staaltje rapportage van Brain en Amanda over de anti rook campagne ? Rings a bell ..Vreselijk fout was je .. Oh maar het was ook erg warm weer ....
Daar geven we maar de schuld aan dan
Ze geeft in het filmpje duidelijk aan waaromquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, inderdaad goed onderbouwd "Dan wat?", "Dan wat?", "Gefeliciteerd"
Zie je jezelf op zondagavond aan tafel zitten met zo eentje?
Dan ben je dommer dan ik dacht .. En nee ik ga dat echt niet terug zoeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enlighten me, geen idee waar je het over hebt en ik rook nog steeds.
Ruudemans toch, het kind was te dom om voor de duvel te dansen en te belazerd om een vuiniszak te verwisselen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena had een goed onderbouwd antwoord in het "vuilniszak-incident".
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
Dan ben je dommer dan ik dacht .. En nee ik ga dat echt niet terug zoeken.
's Middags? Dan was hij vast het rochelen al voorbij en redelijk aangeschoten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat kunnen jullie lullen zeg, maar dat is ook niet erg
Ik kwam Nicolaas nog tegen vanmiddag...
Met Marietje Kwakman in Alkaar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kwam Nicolaas nog tegen vanmiddag...
Whateverquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruudemans toch, het kind was te dom om voor de duvel te dansen en te belazerd om een vuiniszak te verwisselen.
Neuken wilde ze wel en achteraf zeggen dat het een verzinsel van Brian was, duhhhh.
ah alléén de naam alquote:
Leuk dat topic van Lieke te lezen, bedankt. Kwam even een zeikerd tussendoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.
Ik zei al eerder iets in die trantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah alléén de naam aldit verdient wel een tvp'tje
al is volgens mij het topic bijna vol maar moet nog effe teruglezen,
lijkt me een soort welles......nietes topic dit
Ja, de bruiloft moet nog plaatsvinden in Volendam, en hij drinkt nu nog maar 2 flessen champagne per dag dus dat valt reuze mee...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met Marietje Kwakman in Alkaar?
Na 46 jaar zou ze van Volendam verhuizen naar Alkmaar met Nicolaas?
Er is ook een topic, ex-miljonairs in de media, op straat etc.......
Of heet ze nu Marietje Streefkerk?
ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei al eerder iets in die trant
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......
kweetniet
De ex-Gouden Kooi bewoners in de mediaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.
Fijn. Case closed.quote:
Fijnquote:
quote:
quote:
Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?quote:
quote:
Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?
Kom op muis, iedereen maakt fouten , of niet dan?
Wie ??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]daar ging het niet om.
Maar er is genoeg gezeurd op elkaar nu: neem dat DGK-schorem maar weer te grazen.
Doe die "stinkende rotte hoer" maar.quote:
Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...
Zeiken die Polen ook zo Ruud?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:Hou nou eens op stelletje zeikwijven
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeiken die Polen ook zo Ruud?
Dat gaat toch aardig de goede kant opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Je verstaat er geen moer van natuurlijk.....
Geen touw aan vast te knopen! Hij schrijft nog slechter dan dat hij lult!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Dit moet je ff lezen te hilarisch. Wat zou die gast wel gedacht hebben wie/wat Amanda is.
http://brianaire.hyves.nl(...)move_op_Amanda/09c2/
beetje late reactie... maar ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, Brian probeert Huub te imiteren in zijn blog.
Mislukt, dat dan weer wel.![]()
Bij de weg, wie is Amanda?
Ben je het echt?quote:
Jaap is wel een beetje wanhopig/kansloos aan het worden.. 250 euro om een anorexia patient te zoekenquote:Hallo allemaal,
De invulling van mijn pilot is helemaal klaar. Ik heb 2 spraakmakende BN'ers gestrikt en een aantal leuke items verzonnen die de show compleet maken. Daarover later meer op deze site.
Waar het nu om gaat, is dat ik nog steeds geen anorexia patient als gast heb gevonden.
Ik kan goed begrijpen dat er terug houdend gereageerd wordt, gezien mijn reputatie. Graag wil ik iedereen op het hart drukken dat de schoonheid van het interview besloten ligt in de extreme tegenstelling. Jaap met een eetprobleem aan de ene kant van het spectrum en mijn gast met een eetprobleem aan de andere kant van het spectrum. Het opzoeken van de kern van het probleem en daar heel serieus en informatief over praten is de bedoeling. Terror is absoluut niet de bedoeling! Dat zou de schoonheid alleen maar kapot maken.
Om de drempel te vergemakkelijken stel ik een aanbrengpremie van 250 euro ter beschikking voor degene die zorgt dat ik de gast in mijn show krijg, alsmede 250 euro onkostenvergoeding voor de gast zelf.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Wat heeft mijn bed er mee te makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?
Daar gaan we weer.
waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bed er mee te maken![]()
Ik wil het niet weten
En dat bedoelde ik nou.....zou hij Amanda daar ook voor aangezien hebben?? Hoe zou dat nou toch kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Lady-night het volgende:
John Legend...
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/1812
Ik begon er niet over .. Daarom vraag ik het ????????????quote:
Huh ??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan
ach al dat offtopic geneuzel is geen reet aan bij het nalezen... dus ga maar snel weer wat anders doen.
ajuussss![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die genoemde prijzen over die schilderijen gingen.....
bijltjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes![]()
Het slaat echt nergens opLees je eigen posts eens terug en denk eens na.
O - P Q ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je het echt?![]()
Zeg het alfabet eens op.
Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes![]()
Dat is nou ik weer niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb je
Ik hoef niets terug te lezen, dus ook niet na te denken, heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Uhh en ineens een leeg topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
Hahaha, dat vind ik dan wel weer grappig...quote:
Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft hij al duizend keer gezegd op de streams en hier.
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
Sorry, nog nooit gehoord. Hoe zit het nou precies dan?
Wat een bull.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....
Maar alles voor de kijkcijfers![]()
Letterlijk mediageil
Wel raar dat hij destijds in het huis tegen Amanda zegt biseksueel te zijn, maar het was dus één grote mediageilheidactie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft wat geëxperimenteerd, maar het is niet zijn ding.....
Maar alles voor de kijkcijfers![]()
Letterlijk mediageil
Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Jemig, ik kom eventjes langs om bij te lezen, het gaat hier werkelijk nergens over... Gert kan je wellicht even wat onzin deleten?
Dat noem je ook wel experimenteren tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een bull.
Hij kan toch gewoon het één en ander uitgeprobeerd hebben?
Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen latenquote:Heeft toch niets met mediageil te maken, maar met gewoon geil.
Whats in a namequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
vind ik Huub stiekem toch wel heel tof.
Experimenteren ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat noem je ook wel experimenteren toch
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, als ik claire was zou ik huub niet met de onweerstaanbare eric alleen laten
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... je hebt het topic nu tóch al doorgelezen.
Maar het was net iets té, mee eens.
En dan gaan die twee hufters ook nog richting zon.![]()
Of gaat Huub pas later? Die had toch ook wat optredens of zo, daar aan de Costa del Sol tingelingeling?
Ga je opquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?![]()
Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is al vertrokken, Huub en Claire gaan pas vrijdagmiddag, wou je vertellen dat je niet eens Huub zijn blog leest?![]()
Overigens moet ik nog twee dagen werken en ben ik dan tot 11 augustus vrij, wat klinkt dat enorm ver weg. Vanaf 25 Juli heerlijk twee weken op vakantie, bruin worden, uitrusten en afkicken van alle communicatiemiddelen en internet, hahaha...
Hahaha, boeken lees ik altijd wel, maar op vakantie verslind ik ze.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.![]()
En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.
Wat aten ze eigenlijk vanavond, Huub en Claire?
Tanja deed het beter dan een slavinkje met een potje sperciebonenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb dat nét achter de rug, twee weken geen internet, en god wat een ander mens ben je dan ineens. Op een gegeven moment pak je zelfs een boék.![]()
En nee, ik lees Huubs blogs niet. Noch die van andere ex-bewoners. De highlights worden hier wel gepost. Vind het heel leuk dat Huub en Eric hier posten, maar DGK is voorbij en het freakerige alles willen weten is er bij mij wel af nu.
Wat aten ze eigenlijk vanavond, Huub en Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |