quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeiken die Polen ook zo Ruud?
Dat gaat toch aardig de goede kant opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Je verstaat er geen moer van natuurlijk.....
Geen touw aan vast te knopen! Hij schrijft nog slechter dan dat hij lult!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:12 schreef sunny16947 het volgende:
Dit moet je ff lezen te hilarisch. Wat zou die gast wel gedacht hebben wie/wat Amanda is.
http://brianaire.hyves.nl(...)move_op_Amanda/09c2/
beetje late reactie... maar ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, Brian probeert Huub te imiteren in zijn blog.
Mislukt, dat dan weer wel.![]()
Bij de weg, wie is Amanda?
Ben je het echt?quote:
Jaap is wel een beetje wanhopig/kansloos aan het worden.. 250 euro om een anorexia patient te zoekenquote:Hallo allemaal,
De invulling van mijn pilot is helemaal klaar. Ik heb 2 spraakmakende BN'ers gestrikt en een aantal leuke items verzonnen die de show compleet maken. Daarover later meer op deze site.
Waar het nu om gaat, is dat ik nog steeds geen anorexia patient als gast heb gevonden.
Ik kan goed begrijpen dat er terug houdend gereageerd wordt, gezien mijn reputatie. Graag wil ik iedereen op het hart drukken dat de schoonheid van het interview besloten ligt in de extreme tegenstelling. Jaap met een eetprobleem aan de ene kant van het spectrum en mijn gast met een eetprobleem aan de andere kant van het spectrum. Het opzoeken van de kern van het probleem en daar heel serieus en informatief over praten is de bedoeling. Terror is absoluut niet de bedoeling! Dat zou de schoonheid alleen maar kapot maken.
Om de drempel te vergemakkelijken stel ik een aanbrengpremie van 250 euro ter beschikking voor degene die zorgt dat ik de gast in mijn show krijg, alsmede 250 euro onkostenvergoeding voor de gast zelf.
Met vriendelijke groet,
Jaap
Wat heeft mijn bed er mee te makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?
Daar gaan we weer.
waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bed er mee te maken![]()
Ik wil het niet weten
En dat bedoelde ik nou.....zou hij Amanda daar ook voor aangezien hebben?? Hoe zou dat nou toch kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Lady-night het volgende:
John Legend...
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/1812
Ik begon er niet over .. Daarom vraag ik het ????????????quote:
Huh ??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef Desii het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan
ach al dat offtopic geneuzel is geen reet aan bij het nalezen... dus ga maar snel weer wat anders doen.
ajuussss![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die genoemde prijzen over die schilderijen gingen.....
bijltjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes![]()
Het slaat echt nergens opLees je eigen posts eens terug en denk eens na.
O - P Q ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je het echt?![]()
Zeg het alfabet eens op.
Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jezus Christus, moet ik bijltjes gaan verkopen zodat de dames hier elkaar de kop in kunnnen hakken. Teiltjes waren nog leuk , maar bijltjes![]()
Dat is nou ik weer niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verlaat dit topic wel.. Tis boven mijn niveau, gelijk heb je
Ik hoef niets terug te lezen, dus ook niet na te denken, heerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |