ah alléén de naam alquote:
Leuk dat topic van Lieke te lezen, bedankt. Kwam even een zeikerd tussendoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.
Ik zei al eerder iets in die trantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah alléén de naam aldit verdient wel een tvp'tje
al is volgens mij het topic bijna vol maar moet nog effe teruglezen,
lijkt me een soort welles......nietes topic dit
Ja, de bruiloft moet nog plaatsvinden in Volendam, en hij drinkt nu nog maar 2 flessen champagne per dag dus dat valt reuze mee...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met Marietje Kwakman in Alkaar?
Na 46 jaar zou ze van Volendam verhuizen naar Alkmaar met Nicolaas?
Er is ook een topic, ex-miljonairs in de media, op straat etc.......
Of heet ze nu Marietje Streefkerk?
ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei al eerder iets in die trant
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dat had ik dus nog niet gelezen hé.......
kweetniet
De ex-Gouden Kooi bewoners in de mediaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, case closed en ik ga lekker dom verder hier.
Fijn. Case closed.quote:
Fijnquote:
quote:
quote:
Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?quote:
quote:
Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch de moeite genomen, thanx. Boeiend onderwerp ook wel, vind je niet?
Kom op muis, iedereen maakt fouten , of niet dan?
Wie ??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]daar ging het niet om.
Maar er is genoeg gezeurd op elkaar nu: neem dat DGK-schorem maar weer te grazen.
Doe die "stinkende rotte hoer" maar.quote:
Ik ben de lulligste niet hoor en jij ook niet. Het wachten is op je nieuwe bed of ben ik nu weer in de war met HB?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
Yep dagelijks .. leuk dat je het toegeeft ...
Zeiken die Polen ook zo Ruud?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:Hou nou eens op stelletje zeikwijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |