Een probleem mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit toch in het Huub topique en iemand plaats hier iets van "Brianaire's"log. Daar reageer ik op.
Heb je daar problemen mee, meld het in de FB.
Ja wat een kanjers.Ze durven op geen een site te komen,want stel je voor dat we iets verkeerds zeggen.Huub heeft tenminste het lef om op forums te verschijnen.Vind het prima hoor,ga dan lekker bloggen met die kanjers en laat Huub dan links liggen.Maar ja is lekker makkelijk,op Brian zijn site lees je alleen maar goede dingen.Hier blijft alles staan en toch komt Huub hier.Daarom is hij al een kanjer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:31 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Wat een bullshit
En nu Brian en Amanda afkraken is zeker bedoeld
om ons van het onderwerp Huub af te leiden.
En om je vraag te beantwoorden.
Brian en Amanda zijn kanjers.
illegale straat prostitutie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Mislukt, dat dan weer wel.![]()
Bij de weg, Amanda?
Dus datte, we zijn gewoon randdebielen. Nog maar eentje dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Disana het volgende:
Ah joh, hoe kan ik nou een hoge dunk van mezelf hebben als ik deze een van de simpelste maar leukste grappen vind:
Jaaaa, die ken ik!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte, we zijn gewoon randdebielen. Nog maar eentje dan?
http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
Ach, je kent me, das grappig, ik ken jou namelijk niet . Nooit in de COS gezien.......oh wacht, een kloon.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef Cobra1 het volgende:
Een probleem mee?
Nee hoor. Je typt je maar rot over andere exbewoners.
Alleen jou kennende kan jij er niet tegen als we echt over jouw Huubie beginnen.
Een redenatie van niks weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat een kanjers.Ze durven op geen een site te komen,want stel je voor dat we iets verkeerds zeggen.Huub heeft tenminste het lef om op forums te verschijnen.Vind het prima hoor,ga dan lekker bloggen met die kanjers en laat Huub dan links liggen.Maar ja is lekker makkelijk,op Brian zijn site lees je alleen maar goede dingen.Hier blijft alles staan en toch komt Huub hier.Daarom is hij al een kanjer.
Dat lef zal Brian nooit hebben.
Nou, ik heb er nog wel een hoor maar deze heeft iets meer nivo, qua flow en tekst dan hè?quote:
Je negeert maar een eind weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je kent me, das grappig, ik ken jou namelijk niet . Nooit in de COS gezien.......oh wacht, een kloon.
Negeren dus.
Je moet goed lezen.Huub heeft ook zijn eigen hyves en blogs.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:53 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Een redenatie van niks weer.
Dus als je niet op FOK komt heb je geen lef LOL
Hun hebben hun eigen forums en hyves.
Dus als ik een forum begin, zijn ze ook verplicht om zich te bewijzen.
Niet op alle forums komen, zegt meer over het tijdgebrek.
Of misschien geen interresse. Een interresse van iemand bepaal jij niet.
En schijnbaar heeft Huub meer tijd om alle forums af te lopen.
quote:
Ik zie dat meer als verveling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet goed lezen.Huub heeft ook zijn eigen hyves en blogs.
Maar daar heb je al het commentaar zelf in de hand,rotte berichten haal je gewoon weg.
Vind het wel getuigen van lef dat Huub hier blijft posten.
Hoe weet jij nou of zij tegen mij zwijgen of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef sunny16947 het volgende:
@cobra1: Vervelend he dat je noodgedwongen in dit topic moet verschijnen omdat je kanjers in alle talen zwijgen. En aan de agenda te zien hebben ze het vreeeeeeeeeeeeselijk druk.
Maarrrrrr is nie errrrrrrugggggggg
Geen, BB6 was de laatste, gevolgd door HBB. Vanwaar de vraag Ruudemans?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tussen twee haakjes, welke BB liep er nog op 9 juli 2007BB6 ?
??????????quote:En ja zij zijn dagelijks met iets bezig
Ja kan ik wel gaan doen,maar lig er naar een post af.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als verveling.
Huub zei zelf op zijn radio zender dat hij op FOK aan het ruzie maken was.
Maar dan nog. De 1 heeft meer tijd en meer behoefte aan welk forum dan ook.
Ik bepaal toch ook niet dat jij op Brian en Amanda forum moet gaan posten.
omdat je anders geen "lef" hebt?
Er liep toch gelijk met de gouden kooi een BB.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, BB6 was de laatste, gevolgd door HBB. Vanwaar de vraag Ruudemans?
Cobra kent jou uit de BB tijd toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, BB6 was de laatste, gevolgd door HBB. Vanwaar de vraag Ruudemans?
Ja ik dat moet wel, ik zat toen nog al eens van streams te wisselenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er liep toch gelijk met de gouden kooi een BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |