Ben ik het toch voor een keer met je eens, Huub was in de periode nov-dec-jan-feb helemaal niet scherp in het ogen en oren openhouden, wat betreft B&A. Hij kreeg sowieso weinig van de overige miljonairs mee en was vooral bezig met zichzelf en zijn naaste omgeving. Vind ik wel te verklaren, maar het was idd jammer en er waren enorm veel gemiste kansen wat betreft het bashen van B&A.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidenten
Laat het maar waaien Huub, dat nakletsen ook haha, tja dan krijg je ook mensen over je heen die het totaal anders zagen, ik heb op een/twee andere site's verbijsterd zitten lezen, hoe krom die redenatie. Hier valt het nog reuze mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hallo, ik heb godverdomme 1,5 jaar lang ruzie met Brian en Amanda lopen maken, ga je mij nu dat nog verwijten?
ik word door Nederland zo een beetje gezien als de grootste zuignap ter wereld, het meest irritante ventje wat er bestaat, hoe komt dat denk je?
Dat was hylarisch, Amanda pisnijdig op Brian en wij zaten al te gokken binnen hoeveel uur zij weer bij hem in bed lagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
maar afluisteren was gewoon niet mijn ding,
voelde ik mij te goed voor, en als ik het wel had gedaan, nou had ik misschien nog 2 of 3 ruzies meer kunnen uitlokken, maar ze waren er echt niet door uitelkaar gegaan ofzo,
heb al een keer de ruzie zo opgestookt dat Amanda het had uitgemaakt, en binnen hoe veel tijd was het toen goed?
daarnaast, wegstemmen van sommige mensen was zo goed als onmogelijk door de euh enorm goede dekking die ze hadden, Brian en Amanda, Jaap en Huub
Nov Dec en Ja waren hele zware maanden voor mij, door alles wat er in de villa gebeurde natuurlijk met Lieke, maar ook de tijd begon zijn tol te eisen, daarnaast speelde voor mij dat achter de schermen wereldreiziger was vertrokken en ik er eigenlijk ook mee wilde kappen, al deze dingen hebben mij bijna drie maanden gekost, vanaf het moment dat ik met Claire begon voelde ik mij weer in mijn element.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ben ik het toch voor een keer met je eens, Huub was in de periode nov-dec-jan-feb helemaal niet scherp in het ogen en oren openhouden, wat betreft B&A. Hij kreeg sowieso weinig van de overige miljonairs mee en was vooral bezig met zichzelf en zijn naaste omgeving. Vind ik wel te verklaren, maar het was idd jammer en er waren enorm veel gemiste kansen wat betreft het bashen van B&A.
volgens mij is het in post, maar ook door bezoekers en door Eric geprobeerd je duidelijk te maken, maar je begreep de hints niet. Of wilde het niet horen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:43 schreef Huubdgk het volgende:
ooh daar ben ik het absoluut mee eens, ik had meer moeten verzamelen over die incidenten zeker weten, aan de andere kant, het is gelopen zoals het gelopen is. Maar als ik sommige dingen wist, de tering...en ik ben helemaal benieuwd wat er tijdens die golfuitjes heeft afgespeeld
Dat is en meestal was het een zielige vertoning, ik heb zó vaak gehoopt dat .. nou ja iets met een nek en een breukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
Daar twijfel ik aan, ik heb het idee dat Amanda wel twijfelde tussen haar oude ik en haar huidige rol (nou ja in de Kooi dus). Een arm om haarheen op het juiste moment en een avondje lol ipv doucheslangen had haar best op andere ideëen kunnen brengen, imoquote:voelde ik mij te goed voor, en als ik het wel had gedaan, nou had ik misschien nog 2 of 3 ruzies meer kunnen uitlokken, maar ze waren er echt niet door uitelkaar gegaan ofzo,
Daar zeg je wat, ik denk ook dat jij dat beter in kan schatten dan wij dat kunnen, maar als streamer had ik het gevoel dat dat er wel in had gezetenquote:heb al een keer de ruzie zo opgestookt dat Amanda het had uitgemaakt, en binnen hoe veel tijd was het toen goed?
Mijn vertrouwen in de combi Huub/Jaap verviel bij de halve finale, wat dat aangaat was ik net zo naief als jij.quote:daarnaast, wegstemmen van sommige mensen was zo goed als onmogelijk door de euh enorm goede dekking die ze hadden, Brian en Amanda, Jaap en Huub
Auf wiederschnitzel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
Ach en daarbij, het is allemaal achteraf gelul. Het is klaar, gebeurd is gebeurd. Spijt is wat de koe schijt en je doet er geen fuck meer aan. Dat waren de dooddoeners wel zo'n beetje.
ey als het in je voordeel werkt dan is het nog steeds beeldvorming.. wij weten wel beter.. het laatste half jaar zaten Amanda en Brian er enorm relax bij en zagen ze jou nog amper als tegenstander.. kwam ook wel door al die gastspelers die binnenkwamen.. ales sloot zich gewoon bij hun aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja hallo, ik heb godverdomme 1,5 jaar lang ruzie met Brian en Amanda lopen maken, ga je mij nu dat nog verwijten?
ik word door Nederland zo een beetje gezien als de grootste zuignap ter wereld, het meest irritante ventje wat er bestaat, hoe komt dat denk je?
Ik vind dat achteraf gelul wel leuk, omdat je nu met de spelers bespreekt hoe jij het zag en hoe zij erin zaten. Voor de rest heb je gewoon gelijk hoor, ik krijg hier alleen maar heimwee naar streams op deze manier, het waren toch leuke maanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
Ach en daarbij, het is allemaal achteraf gelul. Het is klaar, gebeurd is gebeurd. Spijt is wat de koe schijt en je doet er geen fuck meer aan. Dat waren de dooddoeners wel zo'n beetje.
Die eerste periode dat je er was, weet het nog heel goed, zat je daar alleen op de bank, dagen lang met een krant of een tijdschrift. Jemig, wat moet je je toen eenzaam hebben gevoeld. Zo kwam het op mij over.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nov Dec en Ja waren hele zware maanden voor mij, door alles wat er in de villa gebeurde natuurlijk met Lieke, maar ook de tijd begon zijn tol te eisen, daarnaast speelde voor mij dat achter de schermen wereldreiziger was vertrokken en ik er eigenlijk ook mee wilde kappen, al deze dingen hebben mij bijna drie maanden gekost, vanaf het moment dat ik met Claire begon voelde ik mij weer in mijn element.....
vergis niet 2007 is een mentaal enorm zwaar jaar geweest........maar toch ben ik blijven staan, redelijk on top of my game, maar we liepen allemaal op onze laatste benen, 1,5 jaar vol drank, weinig tot geen slaap, groepsdruk, camera druk.... het was bij vlagen enorm zwaar
Maar je had ze wel kunnen raken, ze vonden namelijk dat zij als enige een echte relatie hadden en echt van elkaar hielden, iedere opmerking over incidenten en ruzies kon je ze goed mee pakken. Net als dat je Amanda op de kast kon krijgen door opmerkingen over haar pruik te maken, wat ook bijna niet gebeurde. Maar het is idd heel makkelijk om te roepen wat jullie hadden kunnen doen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
voelde ik mij te goed voor, en als ik het wel had gedaan, nou had ik misschien nog 2 of 3 ruzies meer kunnen uitlokken, maar ze waren er echt niet door uitelkaar gegaan ofzo,
heb al een keer de ruzie zo opgestookt dat Amanda het had uitgemaakt, en binnen hoe veel tijd was het toen goed?
daarnaast, wegstemmen van sommige mensen was zo goed als onmogelijk door de euh enorm goede dekking die ze hadden, Brian en Amanda, Jaap en Huub
tuurlijk wilde ik het horen,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
volgens mij is het in post, maar ook door bezoekers en door Eric geprobeerd je duidelijk te maken, maar je begreep de hints niet. Of wilde het niet horen.
Door je discrimerende uitspraken, uitlokken tot geweld en schelden met ziektes misschien?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nou, nou, met Amanda had je niet alleen ruzie hoor?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef Huubdgk het volgende:
Lees even mijn vorige post zou ik zeggen! hele anti Huub vergaderingen werden er op kantoor gehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey als het in je voordeel werkt dan is het nog steeds beeldvorming.. wij weten wel beter.. het laatste half jaar zaten Amanda en Brian er enorm relax bij en zagen ze jou nog amper als tegenstander.. kwam ook wel door al die gastspelers die binnenkwamen.. ales sloot zich gewoon bij hun aanlekker rappen met Luc, tutten met Selene, domino spelen met Mikey, chillen in de jacuzzi met Barry.. girl talk met Nicole, feesten met de Russen..
whaha ik kon me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van kreeg, en die russen ging wegpesten
ik werd echt gek van die gastspelers, maar ik moet ook zeggen, ik was over het algemeen heel bot tegen ze, maar het waren ook vaak van die neppe mensen op een uitzondering of 2 nagelaten,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey als het in je voordeel werkt dan is het nog steeds beeldvorming.. wij weten wel beter.. het laatste half jaar zaten Amanda en Brian er enorm relax bij en zagen ze jou nog amper als tegenstander.. kwam ook wel door al die gastspelers die binnenkwamen.. ales sloot zich gewoon bij hun aanlekker rappen met Luc, tutten met Selene, domino spelen met Mikey, chillen in de jacuzzi met Barry.. girl talk met Nicole, feesten met de Russen..
whaha ik kon me wel voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van kreeg, en die russen ging wegpesten
Klopt.... Maar daarnaast kun je ook niet altijd wat met alle info. soms is de info niet compleet of heb je zelf andere signalen gekregen. Luisteren naar je intuitie is vaak het beste in DGK.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
volgens mij is het in post, maar ook door bezoekers en door Eric geprobeerd je duidelijk te maken, maar je begreep de hints niet. Of wilde het niet horen.
ik wil die 1e nacht in het kantoor met Nathanael nog welles terug zien, wat heb ik me toen suf gelachen zegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die eerste periode dat je er was, weet het nog heel goed, zat je daar alleen op de bank, dagen lang met een krant of een tijdschrift. Jemig, wat moet je je toen eenzaam hebben gevoeld. Zo kwam het op mij over.
En Bart, Brian en Nathanael maar plannetjes smeden op kantoor om jou te zieken.
geen goede tv maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Door je discrimerende uitspraken, uitlokken tot geweld en schelden met ziektes misschien?
Dat noem jij tv maken.
Voor mij is dat alles behalve goede tv maken.
Ik vind jouw antwoorden hier trouwens beter als die van Eric.
Die heeft het alleen maar over de hersens van een ander
of hij wil neuken.
NL is gaaf, heb hem gevraagd om samen te spelen, snachts in kantoor, zo zonde, want wij waren samen echt goed geweest. Maar ja dat wilde hij niet dus werd hij target no 1 voor Huubquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wil die 1e nacht in het kantoor met Nathanael nog welles terug zien, wat heb ik me toen suf gelachen zegNathanael zei gewoon "ik mag jou niet ik zie dat al gelijk.. jouw soort mensen mag ik niet, zo'n type die kijkt wie het verst kan pissen, donder op met je schoolplein discussies, nog een whisky"?
.NL![]()
![]()
Ik moet gelijk weer denken aan dat Nathanael door zijn knie ging toen Huub met Nena, Ilona en Sylvia in de slaapkamer lag. Wat een grap was dat en Natasia de boel proberen te sussen, maar goed, toen begon het feest eindelijk een beetje. Goed gedaan Huub.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil die 1e nacht in het kantoor met Nathanael nog welles terug zien, wat heb ik me toen suf gelachen zegNathanael zei gewoon "ik mag jou niet ik zie dat al gelijk.. jouw soort mensen mag ik niet, zo'n type die kijkt wie het verst kan pissen, donder op met je schoolplein discussies, nog een whisky"?
.NL![]()
![]()
Yep, alhoewel ik NL helemaal niks vond moest ik daar ook om lachen maar geef mij Nicolaas maarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
.NL![]()
![]()
...vriendelijk???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me wel af of Amanda nu op vriendelijk verzoek van Brian de bordjes naar de keuken brengt hahahaha.
Heb je hem nog na de kooi gesproken en veel belangrijker: ook nog contact met Nicolaas?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
NL is gaaf, heb hem gevraagd om samen te spelen, snachts in kantoor, zo zonde, want wij waren samen echt goed geweest. Maar ja dat wilde hij niet dus werd hij target no 1 voor Huubzijn onderschatting van mij is zijn ondergang geworden
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan dat Nathanael door zijn knie ging toen Huub met Nena, Ilona en Sylvia in de slaapkamer lag. Wat een grap was dat en Natasia de boel proberen te sussen, maar goed, toen begon het feest eindelijk een beetje. Goed gedaan Huub.
Lig hier dubbel nu: AMANDA, ZET DIE BORDEN IN DE AFWASSER, neeeeee het middelste rek en met de goede kant naar voren, Amanda! We gaan nu stoppen met drinken, je hebt al twee wijntjes op, zatlap! Amandaaaaa we gaan nu naar bed! Hoogste tijd (voor het konijnenspel)quote:
wel via internet contact gehad, .NL woont in de states, ja ook nog contact met Nicolaas, weet je ga hem gelijk ff sms en want we moeten nog een x afsprekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb je hem nog na de kooi gesproken en veel belangrijker: ook nog contact met Nicolaas?
Wat een argument.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geen goede tv maken?
ik heb de kijkcijfers die mij gelijk geven en jij?
nee man zijn ondergang was alcohol.. hij werd na een flesje of 2 altijd heel erg emotioneel.. hij noemde dat zelf whisky tears.. wat kon hij janken als een klein kind zegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
NL is gaaf, heb hem gevraagd om samen te spelen, snachts in kantoor, zo zonde, want wij waren samen echt goed geweest. Maar ja dat wilde hij niet dus werd hij target no 1 voor Huubzijn onderschatting van mij is zijn ondergang geworden
Misschien mag je wel op de bruiloft komenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wel via internet contact gehad, .NL woont in de states, ja ook nog contact met Nicolaas, weet je ga hem gelijk ff sms en want we moeten nog een x afspreken
Moet je doen! Eeeh misschien ontmoeten wij elkaar dan zelfs nog, hij woont nu in Alkmaar he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wel via internet contact gehad, .NL woont in de states, ja ook nog contact met Nicolaas, weet je ga hem gelijk ff sms en want we moeten nog een x afspreken
D'r zit een aan en uit knop op dat dingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Wat een argument.
Wat kunnen mij de kijkcifers een bal schelen.
Kijkcijfers zeggen niets over MIJN mening over JOUW manier van tv maken.
IK vond het geen goede tv en zou jou er ook liever niet op terug zien.
En de mensen keken echt niet alleen voor jou.
Dat is wel gebleken aan je populariteit.
Hoeveel mensen willen dat nog terug zien dan?
hehe ja was dat ook die avond dat .NL al die zwarte glazen kapot gooidequote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah
Huub op bed:
iedereen hier is een hoer, want je prostitueerd je eigen leven voor geld,
goh zo lachen, nena en ilona die zeggen: Huub doe nou stil dit is niet leuk
hahahahhaha wat ging hij over de zeik, een week later ging ik eruit, kwamen er 2 camera mannen aan die ik nog niet zo goed kende toen, ze gaven mij hun mobiele nummer en zeiden kom we gaan een keer feesten, wat heb ik die avond gelachen zeg.....
ja, ik ben er wel trots op dat ik dat huis op zijn kop heb gezet, toen ik er binnenkwam was het een fokking rustoord, half een 1 uur iedereen slapen...pffffff Daarna kwamen er pas wat x tremere figuren in die dat ook konden. Na mijn eerste woordenwisseling met .NL hadden we een groepsgesprek "dit is niet de wijze waarop we met elkaar om moeten gaan" hahahahhaha
dat hebben ze geweten, nooit meer naar huis ole ole
Jij bent nu van mening dat jij aan de hand van de kijkcijfers je gelijk kan halen. Merkwaardig, net zoals je toen bij Jensen de eerste keer binnen kwam lopen, met je handjes in de lucht alsof je zojuist ergens een wereld prestatie had neergezet. Hoogmoed heeft niet DGK gewonnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geen goede tv maken?
ik heb de kijkcijfers die mij gelijk geven en jij?
ik vond Nicolaas ook leuk, maar hoe was ie in zn 1e periode? ik volgde het toen nog niet.. ik had het idee dat ie alleen maar terug kwam om zn centen op te halenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moet je doen! Eeeh misschien ontmoeten wij elkaar dan zelfs nog, hij woont nu in Alkmaar he.![]()
Vond het een topper alleen de tweede keer dat hij kwam heb ik een topic Nicolaas horizontaal geopend, hij lag meer dan hij zat(daarvoor ook met Nena gedaan) en maar foto's plaatsen als ze plat gingen.
geweldig ja en wat dacht je van in het begin, Stephan en Nicolaas straalbezopen, flessen die werden verstopt enz...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee man zijn ondergang was alcohol.. hij werd na een flesje of 2 altijd heel erg emotioneel.. hij noemde dat zelf whisky tears.. wat kon hij janken als een klein kind zeg
Enorm zonde! tweede periode was het meer een stokende bankligger maar in het begin was hij super, heerlijk fel en vals, en die ogen van hem, jemig, zucht!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond Nicolaas ook leuk, maar hoe was ie in zn 1e periode? ik volgde het toen nog niet.. ik had het idee dat ie alleen maar terug kwam om zn centen op te halen
Ik denk dat je daar best een beetje trots op mag zijn, voor die tijd was het al spraakmakend dat je in de wasbak had gekotst zonder het op te ruimen ... Eigenlijk kwam die hele Kooi na jou een beetje op gang, maar daarom kwam je ook terug ..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah
Huub op bed:
iedereen hier is een hoer, want je prostitueerd je eigen leven voor geld,
goh zo lachen, nena en ilona die zeggen: Huub doe nou stil dit is niet leuk
hahahahhaha wat ging hij over de zeik, een week later ging ik eruit, kwamen er 2 camera mannen aan die ik nog niet zo goed kende toen, ze gaven mij hun mobiele nummer en zeiden kom we gaan een keer feesten, wat heb ik die avond gelachen zeg.....
ja, ik ben er wel trots op dat ik dat huis op zijn kop heb gezet, toen ik er binnenkwam was het een fokking rustoord, half een 1 uur iedereen slapen...pffffff Daarna kwamen er pas wat x tremere figuren in die dat ook konden. Na mijn eerste woordenwisseling met .NL hadden we een groepsgesprek "dit is niet de wijze waarop we met elkaar om moeten gaan" hahahahhaha
dat hebben ze geweten, nooit meer naar huis ole ole
nou, 2 mensen die er wat over te zeggen hebben de ene is zenderdirecteur van RTL en zijn vader heet Fons, de andere heeft een bedrijf dat, je kent hem vast wel, Talpa Producties heetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen willen dat nog terug zien dan?
Dat was ook al een rel ! Er waren glazen gebroken ... (!!!!)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:10 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ja was dat ook die avond dat .NL al die zwarte glazen kapot gooide
Bart was met zijn handen in zijn zakken binnengekomen vermoed ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij bent nu van mening dat jij aan de hand van de kijkcijfers je gelijk kan halen. Merkwaardig, net zoals je toen bij Jensen de eerste keer binnen kwam lopen, met je handjes in de lucht alsof je zojuist ergens een wereld prestatie had neergezet. Hoogmoed heeft niet DGK gewonnen
Is dat jouw manier om mij mijn mening te ontnemen Eric?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
D'r zit een aan en uit knop op dat dingEn zappen is ook een optie!
Nee, maar wel de leukste streamuurtjes opgeleverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |