Dat was leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?
http://www.clipser.com/watch_video/45041
Oooooh,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ff Nederlandse spulletjes voor Syl kopen (douchegelletjes en tijdschriften...)
Ben zo weer terug
Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?
http://www.clipser.com/watch_video/45041
Fandag in de Witte Bergen vorig jaar 29 september.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?
Hier nog wat foto's http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1946048#1946048quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud en LS, leuk om terug te zien.
Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?![]()
[COS #2029] Stilte voor de terror...
[COS #2030] Waar de terror is begonnen...
HALLO HET WAS EEN SPELLETJEquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey je hebt gelijk ze liggen dr nog... ff pakken.. en dat laatste argument is wel heel erg simpel..
voorbeeld: man slaat zn vrouw.. reactie van de man: ja als ze het niet trekt dan belt ze de politie maar..
dat noem ik omgekeerd redeneren
Huupert, lees die ouwe COSsen nou maar terug en erger je niet aan sugadaddy's uncles.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
HALLO HET WAS EEN SPELLETJE
en voor haar gold ook, als het je niet bevalt rot je maar lekker op, net zo goed als dat voor mij gold
Niet preciés dus, toen dit werd aangekaart. Om half drie was Lieke nog bezig om de nagelspulletjes van Amanda in de paardenbak te mikken. Ja het was een mooie dag, die zondag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud en LS, leuk om terug te zien.
Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?![]()
[COS #2029] Stilte voor de terror...
[COS #2030] Waar de terror is begonnen...
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
Bedankt voor je antwoord, Eric.![]()
Ik heb nog een vraag:
Destijds maakte Huub je voortdurend het leven zuur en heeft hij er alles aangedaan om je 'kapot te maken'. Nu zijn jullie ineens weer de beste maatjes. Zit dat hele gebeuren van toen dan niet meer in jouw 'achterhoofd' (bij wijze van spreken)? Of was dat gewoon een verhaallijn die helemaal in scene was gezet? Ik vond het namelijk erg heftig om te zien destijds, hoe ze bijvoorbeeld jouw matras naar het kantoor sleepten.
Eric is gewoon net als ik een normaal weldenkend mens die donders goed wist waar hij mee bezig was, namelijk spraakmakende televisie,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.
Toen Sylvia weg was, kreeg ik het best moeilijk in DGK. Niet alleen door haar vertrek maar ook omdat Lieke er bij kwam (die ik niet zo vertrouwde) en Huub trok steeds meer met Jaap op (die ik al HELEMAAL niet vertrouwde en verder ook niet zoveel mee had).
Huub en ik hebben toen afgesproken dat ik dubbelspel zou gaan spelen om te kijken of we Natasia of Brian eruit konden werken. Uiteindelijk is Huub gaan geloven dat ik echt over was gelopen en werden mijn dates tot 2x toe verziekt. Toen was bij mij ook de maat vol.
Eén ding: ik laat mij niet kapot maken: door niemand niet. Natuurlijk was het verre van gezellig, maar ja, ik ben ook niet altijd een lieverdje geweest en in tegenstelling tot alle andere nieuwelingen heb ik het altijd vrij makkelijk gehad in de Villa. En ja, je weet waar je bent en op een gegeven moment ben je zelf ook een keer de lul: daar kun je op wachten...
Dat matras naar het kantoor vond ik helemaal niet erg: lekker rustig! Ik heb het gelijk gezellig gemaakt met muziekjes en kaarsjes.. Het was alleen vervelend dat het licht daar niet uitkon... Op tv is het idd neer gezet alsof ik verscheurd was door verdriet...
Ik koester naar niemand wrok of haat en met de een kan je beter opschieten dan met de ander. Daarnaast heb ik altijd prima vriendschap en spel uit elkaar kunnen houden (in tegenstelling tot een paar anderen). De avond voor mijn vertrek hebben Huub en ik nog heel lang gepraat achter in de tuin bij de vijver (kon ff zo snel die filmpjes niet vinden) en toen was het al ok voor mij. It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Mij hoef je dat echt niet uit te leggen hoor, dat jullie vrienden waren in dat hok en na dat hok staat voor mij als een paal boven water ( no pun intended)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.
knip
It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Vind ik eigenlijk ook best raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:25 schreef Huubdgk het volgende:
*knip*
ik heb er van genoten, de hele rit lang, en Eric ook. En ja we zijn vriendjes, hele goede zelf, raar he?
whaha je blijft zeggen dat het een dolk in je rug was..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
Maar dat was pas nadat ze mij een dolk in mijn rug stak door tegen Janice te zeggen dat ze mij er uit zou stemmen
Jij was toch op vakantie?quote:
Gelukkig trok zij het allemaal heel goed. Helemaal niet gesloopt, sterker nog, zij voelde zich keigoed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha je blijft zeggen dat het een dolk in je rug was..alsof het een complete verrassing was.. het was zo overduidelijk dat Lieke niks meer met jou wou ook niet in het spel.. je zou die periode is terug moeten kijken.. ik denk dat je enorm van jezelf zou schrikken, hoe wanhopig je maar achter Lieke bleef lopen.. dat Lieke wat woorden in de mond kreeg gelegd door Janice had geen reet met al jouw acties te maken.. je was gewoon een zielig hoopje mens van 59 kilo die gewoon mazzel had dat Lieke uiteindelijk zelf is opgestapt.. zij sloopte jou mentaal en jij kon daar niet mee omgaan.. vandaar al jouw walgelijke acties tegen haar.. en niet omdat Lieke wat tegen Janice zei..
Ik ben de rotste niet om een lesje vriendschap en het scheiden van 'business en privé' te geven als iemand dat niet snapt of er andere gevoelens bij heeft... Ik doe het met plezier...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mij hoef je dat echt niet uit te leggen hoor, dat jullie vrienden waren in dat hok en daarbuiten ook staat voor mij als een paal boven water ( no pun intended)
Hey, zit jij niet aan de Sachertorte? Zelfs tijdens je vakantie moet je je er weer tegenaan bemoeien, tahrut.quote:
Keizere voeten, zijn dat van die schattige keizerin Sissi voetjes? En heb je dan ook zo'n Sissijurk? En zijn the hills al alive with the sound of music?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:32 schreef noekje het volgende:
Jaha met internet. Ik heb keizere voeten maar ik ga zo aan de schnitzels!
zijn was ook behoorlijk op ja.. zij durfde zich in de groep niet bloot te geven.. durfde niet haar fouten toe te geven.. Huub was een stuk slimmer in die situaties.. had de hele groep in zn greep.. hij kreeg zelfs Brian en Selene zo ver om urenlang Lieke te ondervragen over de meest nutteloze onderwerpen..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig trok zij het allemaal heel goed. Helemaal niet gesloopt, sterker nog, zij voelde zich keigoed.
Eej Heidi.quote:
Ik heb wel een soort Uli-jurk! The hills are full of stones and drek. Vieze kutdrek! En geen pedicure op die berg te vinden. Ik ben wel naar Swarovski geweest gisteren. Dat was zó stom!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keizere voeten, zijn dat van die schattige keizerin Sissi voetjes? En heb je dan ook zo'n Sissijurk? En zijn the hills al alive with the sound of music?
Inderdaad, dat was duidelijk te zien, ze had opeens leuke vrienden (Brian, Amanda), had geen vlekken in haar gezicht en vooral haar ogen stonden extreem ontspannen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:31 schreef noekje het volgende:
Gelukkig trok zij het allemaal heel goed. Helemaal niet gesloopt, sterker nog, zij voelde zich keigoed.
in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidentenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:37 schreef erel het volgende:
dus met andere woorden huub speelde het goed
Je zat zeker ook dusdanig te trillen dat je de modknopjes niet kon vinden?quote:
quote:
Heerlijk, die fans.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:25 schreef CoT het volgende:
Nataisa, hou je apebek dicht, met je gebijt is zo vreselijk
Hoop dat die vanavond moet oprotten
ooh daar ben ik het absoluut mee eens, ik had meer moeten verzamelen over die incidenten zeker weten, aan de andere kant, het is gelopen zoals het gelopen is. Maar als ik sommige dingen wist, de tering...en ik ben helemaal benieuwd wat er tijdens die golfuitjes heeft afgespeeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidenten
Dan vind ik naief een beter woord, voor de restheb ik me daar (ook ?) over zitten verbijten af en toe, dan dacht ik godver Huub, scherp blijven. Het had zoveel leuker kunnen zijn als Huub zou zijn gaan afluisteren etc. Brian deed niks met die info, ja een beetje stoken, maar vooral met Amanda erover ouwehoeren (op romantische momentenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:40 schreef Suikeroom het volgende:
in dat onderdeel was hij erg sterk.. aan de andere kant vond ik Huub erg zwak in het observeren en informatie verzamelen.. vaak was het gewoon een kwestie van je ogen open houden.. hij had totaal niet door hoe Brian omging met Amanda.. dat was opzich wel zonde.. als die relatie wat meer onder druk werd gezet, waren er misschien wel meer douche-incidenten
ja hallo, ik heb godverdomme 1,5 jaar lang ruzie met Brian en Amanda lopen maken, ga je mij nu dat nog verwijten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef erel het volgende:
ja huub je had brian en amanda wel wat meer kunnen sarren!!
Ik denk door Palma.quote:
Oe, het tere zieltje heeft wat gemene postjes gevonden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Je zat zeker ook dusdanig te trillen dat je de modknopjes niet kon vinden?![]()
[..]
[..]
Heerlijk, die fans.
Oef, je gaat nu niet twijfelen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |