Dat was leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?
http://www.clipser.com/watch_video/45041
Oooooh,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ff Nederlandse spulletjes voor Syl kopen (douchegelletjes en tijdschriften...)
Ben zo weer terug
Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ken je deze nog Eric?
http://www.clipser.com/watch_video/45041
Fandag in de Witte Bergen vorig jaar 29 september.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje, waar was dat, een of andere fandag?
Hier nog wat foto's http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1946048#1946048quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud en LS, leuk om terug te zien.
Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?![]()
[COS #2029] Stilte voor de terror...
[COS #2030] Waar de terror is begonnen...
HALLO HET WAS EEN SPELLETJEquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey je hebt gelijk ze liggen dr nog... ff pakken.. en dat laatste argument is wel heel erg simpel..
voorbeeld: man slaat zn vrouw.. reactie van de man: ja als ze het niet trekt dan belt ze de politie maar..
dat noem ik omgekeerd redeneren
Huupert, lees die ouwe COSsen nou maar terug en erger je niet aan sugadaddy's uncles.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
HALLO HET WAS EEN SPELLETJE
en voor haar gold ook, als het je niet bevalt rot je maar lekker op, net zo goed als dat voor mij gold
Niet preciés dus, toen dit werd aangekaart. Om half drie was Lieke nog bezig om de nagelspulletjes van Amanda in de paardenbak te mikken. Ja het was een mooie dag, die zondag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud en LS, leuk om terug te zien.
Gertje, het was wel degelijk precies een jaar geleden dat 6-2 gebeuren. De reacties van sommige users, echt hè?![]()
[COS #2029] Stilte voor de terror...
[COS #2030] Waar de terror is begonnen...
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
Bedankt voor je antwoord, Eric.![]()
Ik heb nog een vraag:
Destijds maakte Huub je voortdurend het leven zuur en heeft hij er alles aangedaan om je 'kapot te maken'. Nu zijn jullie ineens weer de beste maatjes. Zit dat hele gebeuren van toen dan niet meer in jouw 'achterhoofd' (bij wijze van spreken)? Of was dat gewoon een verhaallijn die helemaal in scene was gezet? Ik vond het namelijk erg heftig om te zien destijds, hoe ze bijvoorbeeld jouw matras naar het kantoor sleepten.
Eric is gewoon net als ik een normaal weldenkend mens die donders goed wist waar hij mee bezig was, namelijk spraakmakende televisie,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.
Toen Sylvia weg was, kreeg ik het best moeilijk in DGK. Niet alleen door haar vertrek maar ook omdat Lieke er bij kwam (die ik niet zo vertrouwde) en Huub trok steeds meer met Jaap op (die ik al HELEMAAL niet vertrouwde en verder ook niet zoveel mee had).
Huub en ik hebben toen afgesproken dat ik dubbelspel zou gaan spelen om te kijken of we Natasia of Brian eruit konden werken. Uiteindelijk is Huub gaan geloven dat ik echt over was gelopen en werden mijn dates tot 2x toe verziekt. Toen was bij mij ook de maat vol.
Eén ding: ik laat mij niet kapot maken: door niemand niet. Natuurlijk was het verre van gezellig, maar ja, ik ben ook niet altijd een lieverdje geweest en in tegenstelling tot alle andere nieuwelingen heb ik het altijd vrij makkelijk gehad in de Villa. En ja, je weet waar je bent en op een gegeven moment ben je zelf ook een keer de lul: daar kun je op wachten...
Dat matras naar het kantoor vond ik helemaal niet erg: lekker rustig! Ik heb het gelijk gezellig gemaakt met muziekjes en kaarsjes.. Het was alleen vervelend dat het licht daar niet uitkon... Op tv is het idd neer gezet alsof ik verscheurd was door verdriet...
Ik koester naar niemand wrok of haat en met de een kan je beter opschieten dan met de ander. Daarnaast heb ik altijd prima vriendschap en spel uit elkaar kunnen houden (in tegenstelling tot een paar anderen). De avond voor mijn vertrek hebben Huub en ik nog heel lang gepraat achter in de tuin bij de vijver (kon ff zo snel die filmpjes niet vinden) en toen was het al ok voor mij. It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Mij hoef je dat echt niet uit te leggen hoor, dat jullie vrienden waren in dat hok en na dat hok staat voor mij als een paal boven water ( no pun intended)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
O ja hoor, ik weet natuurlijk nog heel goed wat er toen is gebeurd. We zijn niet 'ineens weer de beste maatjes', dat zijn we eigenlijk sinds ik DGK inkwam altijd geweest. En ja, ook vrienden hebben weleens ruzie. En als je Huub of Eric heet, dan wordt dat KNALLENDE ruzie. Doe daar dan nog een vleugje DGK overheen en de oorlog is compleet.
knip
It's all in the game en in dit geval heeft Huub gewonnen en ik verloren (want ik ben vertrokken). De ruzie met Huub was daar overigens niet de enige reden voor: ik was er ook gewoon klaar mee...
Vind ik eigenlijk ook best raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:25 schreef Huubdgk het volgende:
*knip*
ik heb er van genoten, de hele rit lang, en Eric ook. En ja we zijn vriendjes, hele goede zelf, raar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |