En daar moet je als supporter voor betalen? Om als reclamezuil door het leven te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toulouse.
Nou, dat ook niet bepaald... Dan hadden er nog wat stickers bij gemoeten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:20 schreef BB-boy het volgende:
Leidt wel af van het hoge homo gehalte van de shirts.
Dat dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Die van Arsenal thuis gaat de bestelling in
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Die van Arsenal thuis gaat de bestelling in
Nog altijd Toulouse FCquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Van welke vereniging is dit reclameshirt?
Had 'm gezien. Prachtige aanbod in merchandise jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of binnenkort even richting London gaan. Nieuwe Arsenal-winkel in St. Albans.
Geen toeval dat dit uit Amerika komt, schoudervulling eronder en hop zo het american footballveld op.quote:
'T is dat er revolution op staat. Het had zo het nieuwe shirt van de New England Patriots kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:59 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Geen toeval dat dit uit Amerika komt, schoudervulling eronder en hop zo het american footballveld op.
dat hebben al die nieuwe adidas modellen helaasquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Rikketik het volgende:
...
Mooi ding, valt alleen vrij lang uit. Maar daar kan ik wel mee leven.
Afzichtelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:18 schreef Hung-05 het volgende:
[ afbeelding ]
Bolton, kvind hm minder als afgelopen seizoen...
Nou ik heb niet veel op met US soccer maar hun shirts zijn mooier dan menig Ajax/Tolouse gedrocht wat ik voorbij heb zien komen.quote:
lijk net of -ie een rugzak omheeftquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:18 schreef Hung-05 het volgende:
[ afbeelding ]
Bolton, kvind hm minder als afgelopen seizoen...
Mooie shirts, alleen jammer dat blauw zo overheerst op het thuisshirt. Die photoshop met die dikkere zwarte banen was toch ook wel mooi.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de definitieve Inter uitvoering.
http://www.sportsdirect.c(...)ome-Jersy-379369.htm
Inter uit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:45 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
inderdaad alleen jammer dat het zo'n kutclub is..
Benifica yupquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:14 schreef J.Herrer het volgende:
Van wie is dat uitshirt in de OP met die kikker?![]()
Benfica ofzo toch?
tis niet omdat ik PSV fan ben, maar ik vind dat shirt van Ajax echt verschrikkelijk lelijk.. et zal wel zijn omdat de sponsor er nu anders op staat.. maar ik vind het niet mooi..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
En van alle Adidas shirtjes die ik heb gezien (voor dit seizoen) moet ik toch zeggen dat die van Ajax het mooist is, gewoon een mooi 'kaal' shirtje zonder fratsen
Kraag model wat zo bij de wibra ligt en het logo lijkt wel met lijm erop geplaktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
En van alle Adidas shirtjes die ik heb gezien (voor dit seizoen) moet ik toch zeggen dat die van Ajax het mooist is, gewoon een mooi 'kaal' shirtje zonder fratsen
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef schoorl het volgende:
het nieuwe shirt van lazio
http://www.footballshirtc(...)_football_shirts.jpg
Inderdaad, die vallen echt negatief opquote:
Goede mikpunten zitten daar opquote:
Lijkt me fake, maar ik vind ze opzich best mooi alleen dat broekje misschien een andere kleur?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Hung-05 het volgende:
Zou dit dan t nieuwe ajax uitshirt worden
[ afbeelding ]
Shirt doet me denken aan Schalke of Chelsea. Niet lelijk trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Hung-05 het volgende:
Zou dit dan t nieuwe ajax uitshirt worden
[ afbeelding ]
25 juliquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wanneer wordt dat nieuwe ajaxuitshirt eigenlijk bekend gemaakt? Veel lelijker dan thuis kan toch niet, of toch wel?
Nieuwe shirtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wanneer wordt dat nieuwe ajaxuitshirt eigenlijk bekend gemaakt? Veel lelijker dan thuis kan toch niet, of toch wel?
Jawel, kijk maar naar die shirtjes van julliequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Klassiek? Het oude logo bedoel je? oneequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar naar die shirtjes van jullie
Ik vind het Ajax shirt zeker wel mooi hoor![]()
Ok het logo ziet er goedkoop uit, maar het straalt eindelijk eens iets klassieks uit
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Klassiek? Het oude logo bedoel je? onee
Jullie zijn toch al een tijdje een lobby aan het voeren voor het oude logo? Waarom zit die er nog steeds niet opdan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
Het shirt heb ik het toch over, of niet dan?
Gewoon negeren, het is toch logisch dat een Feyenoorder een Ajax shirt lelijk vindquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
Het shirt heb ik het toch over, of niet dan?
Volgend jaar, volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jullie zijn toch al een tijdje een lobby aan het voeren voor het oude logo? Waarom zit die er nog steeds niet opdan?
Die rode banenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Coin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe Heerenveen-thuis tenue.
Die sokken
Wel (altijd) een prachtig thuisshirt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
God, Sporting ook al die lelijke kikker.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:48 schreef Rikketik het volgende:
...
Die van Corinthians is wel mooi trouwens.
Ja, betrouwbaar. Wel duurquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef WEST het volgende:
is http://www.247shop.nl/ een beetje betrouwbaar?
Ik wil namelijk het thuis shirt van Liverpool 2008/2009 bestellen.
69,95 voor het shirt en dan nog wat verzendkosten. Ik ben al wezen kijken in Zwolle bij Perrysport, intersport, actiesport etc maar daar kan ik het shirt nergens vinden.quote:
Lees anders eens de OP door, daar staan ook wat sites die gewoon betrouwbaar zijn (247shop staat er ook bij).quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef WEST het volgende:
[..]
69,95 voor het shirt en dan nog wat verzendkosten. Ik ben al wezen kijken in Zwolle bij Perrysport, intersport, actiesport etc maar daar kan ik het shirt nergens vinden.
En online bij die buitenlandse sites bestellen heb ik me twijfels over.
Prachtig logo moet ik zeggen, hoe komen ze daarop?quote:
Dat logo met die L is oersaai en lelijk maar kwa shirt is het echt retro zoals een shirt eigenlijk moet zijn.(jaren 80 en reclame-vrij)quote:
Ze verkopen em alleen zonder reclame. In de competitie spelen ze gewoon met reclame eropquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dat logo met die L is oersaai en lelijk maar kwa shirt is het echt retro zoals een shirt eigenlijk moet zijn.(jaren 80 en reclame-vrij)
Thuis is wel netjes, uit isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de definitieve Inter uitvoering.
http://www.sportsdirect.c(...)ome-Jersy-379369.htm
Inter uit:
[ afbeelding ]
Dat zouden meer clubs moeten doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef Federici het volgende:
[..]
Ze verkopen em alleen zonder reclame. In de competitie spelen ze gewoon met reclame erop
Zweedse clubs doen het ook (maar dat zijn ook regelrechte gedrochten met reclame..)quote:
Omdat Adidas graag exclusieve deals sluit. Adidas heeft met Ajax een zeer exclusieve deal geslotenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
Oh dat van RKC en Eindhoven wist ik niet, ik volg dan ook geen Jupiler league
Maar waarom richt Adidas zich niet wat meer op de Eredivisie? Groningen ofzo in een adidas shirtje
Oh, dat is wel erg jammer. Waarom laten ze de shirts zien zonder sponsor? Nog niet bekend ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef DIGGER het volgende:
De shirtsponsers ontbreken hier nog op he (ik weet niet hoe dat er bij Chievo uit gaat uitzien, maar het kan haast niet anders dan dat dat de looks drastisch gaat verneuken).
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Vond net deze foto. Prachtig shirt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef super-mario het volgende:
Nieuwe uitshirt AFC Ajax 2008-2009
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/
Ze noemen zichzelf niet voor niets de "all whites"quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna compleet wit, dat zie je ook niet vaak.
Ja, Clarence Seedorf wilde (terecht) nummer 10 niet afstaan, dus koos Ronaldinho voor zijn geboortejaar.quote:
Yup dat was het nummer van Gilardino alleen wilde Ronaldinho dat niet en heeft hij voor nummer 80 gekozen, om de geweldige reden dat hij in 1980 is geborenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:32 schreef Hung-05 het volgende:
Ronaldinho kon toch ook nr,11 kiezen ofniet?
Juist niet. Zwarte shirts zijn meestal gewoon mooiquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:16 schreef NLweltmeister het volgende:
Zwarte shirts moeten ze verbieden en alle scheidsen weer in het zwart steken
Yup, hebben strepen. Heeft alleen met lichtinval te makenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Heeft dat derde shirt van Liverpool nu strepen? Op die foto van Gerrard lijkt het van wel, maar op de andere niet.
Voetballen ze in Zanzibarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef Federici het volgende:
[ afbeelding ]
Het thuisshirt van Zanzibar! Wie kent het niet? Eilandje in Afrika.. wist niet dat ze een voetbalteam hadden. Shirtjes zijn iig wel prachtig al zeg ik het zelf!
Masita... Dat klinkt als een afvalverwerker.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:25 schreef reem het volgende:
Nieuwe shirt van Willem II wordt ook snel verwacht... van Masita
The most epic fail of them allquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:25 schreef reem het volgende:
Nieuwe shirt van Willem II wordt ook snel verwacht... van Masita
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef reem het volgende:
Ja ik ga gewoon weer bijna terugverlangen naar hummel...
Je hebt het shirt zelf ontworpen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef Federici het volgende:
Shirtjes zijn iig wel prachtig al zeg ik het zelf!
Hihi, leuk garpje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Het logo is toch al 100 jaar fout?
Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, heb ik net het uitshirtje gekocht. Kan ik weer terug, foutje in het logo.
Helemaal niet gezien in de winkel
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.![]()
wel leuk dat kuyt bij de shirtpresentatie staat. geeft toch aan dat hij een belangrijke rol in het team heeft. want echt fotogeniek is hij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Hung-05 het volgende:
Liverpool 3e presentatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayern Munchen 2e en 3e Tenue
[ afbeelding ]
AC MIlan,, Ronaldinho nr 80
[ afbeelding ]
Juistquote:
Lijkt een beetje op het Ajax uitshirt van een aantal jaren geleden!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:03 schreef Hung-05 het volgende:
Hier kun je beter de strepen zien;
[ afbeelding ]
Inderdaad, Jammer is dat want het verneukt een shirt enorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef Grunner het volgende:
Twente net als Groningen (met dat autootje) die lelijke toevoeging tussen het logo en het merk. Zonde.
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Dat snap ik zelf niet helemaal.. Waarom zou ik zo veel keus willen hebben. Als ik een shirt koop, koop ik eig altijd het thuisshirt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keus.
Waar?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Tim21 het volgende:
Nike heeft de WK shirts van Nederland '98 weer in de verkoop. ¤65,-
Iemand die een plek weet waar je ze nog officieel kunt bedrukken?![]()
[ afbeelding ]
Trabzonspor heeft er dit seizoen zelfs 5 !!!! (en 23 nieuwe spelersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Die nieuwe spelers lijken wel akelig veel op elkaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Trabzonspor heeft er dit seizoen zelfs 5 !!!! (en 23 nieuwe spelers)
![]()
[ afbeelding ]
Eerste en derde shirt zijn echt prachtigquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef xminator het volgende:
Prachtige nieuwe shirtjes van Fenerbahçe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een stuk of 12 keerquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef Bjoro het volgende:
was de nieuwe arsenal-uit al langsgekomen ?
[ afbeelding ]
Legea jat schaamteloos van ieder ander merk zijn templates.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:18 schreef Hung-05 het volgende:
Legea is namaak van Adidas zeg,,,
maar wel fraai shirt, kkom regelmatig naar vitesse kijke, wordt t uitshirt nog veranderd?
uitshirt blifjt hetzelfde we krijgen om de 2 jaar een nieuw uit of thuisshirt in dit geval een nieuw thuisshirt hetzelfde als wat ze bij PSV doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:18 schreef Hung-05 het volgende:
Legea is namaak van Adidas zeg,,,
maar wel fraai shirt, kkom regelmatig naar vitesse kijke, wordt t uitshirt nog veranderd?
Je zou naar een sportzaak kunnen gaan waar ze shirts laten bedrukken. Misschien dat ze iets voor je kunnen doen met die drukpers. Maar echt permanent zal het wel niet te herstellen zijn, vrees ik voor je. Om wat voor shirts gaat het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:55 schreef jpl het volgende:
Beste mensen,
Ik heb misschien een niet allesdaagse vraag, maar ik zit met het volgende probleem betreft voetbalshirts:
Ik heb een tweetal shirts waarvan de sponsoring en het logo los beginnen te raken. Heeft iemand enig idee hoe ik deze er weer op kan plakken? Ik heb het bij 1 shirt namelijk met alleslijmer geprobeerd, maar alles behalve de letters en het logo blijven plakken
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad. Drie keer Afab op het shirt is sowieso net iets teveel van het goede...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:11 schreef gers het volgende:
Die shoudersponser van Vitesse is echt lelijk
Wel appart omdat de zwarte altijd het derde shirt was en Chelsea in het verleden vaak de kleur geel droeg als uitshirt. Ik vind die zwarte simpel en stijlvol om eerlijk te zijn.quote:
Decoquote:
Wat is dat grijze logootje links op de borst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:45 schreef egoTRON het volgende:
Espanyol thuis (net aangeschaft):
[ afbeelding ]
Espanyol uit:
[ afbeelding ]
Ter ere van het nieuwe stadion dat ze krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat is dat grijze logootje links op de borst?
Oké, dankquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:27 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ter ere van het nieuwe stadion dat ze krijgen.
8 ton krijgen we van Afab. ( aldus de VI van een tijd geleden )quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoeveel geld krijgt Vitesse van die Afab? Ze verneuken het shirt namelijk.
Veels te weinig voor zulke shirtverneuking.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
8 ton krijgen we van Afab. ( aldus de VI van een tijd geleden )
Thuis is erg mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef Sjtommiej het volgende:
Twente is net als Roda JC overgestapt van Umbro naar Diadora
Nieuwe Rodashirts
Uit
[ afbeelding ]
Thuis
[ afbeelding ]
Uitshirt is onderweg
Staat ie hier niet tussen? Afgelopen week nog bij die verkoper een shirt gekocht, 2 dagen na betaling al binnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef Vale46 het volgende:
Weet iemand waar het 3e shirt van AS Roma van vorig jaar nog te koop is? Op diverse sites zoals UKSoccershop, Kitbag of Subsidesports zijn ze of niet meer te bestellen of uitverkocht.
Heb diverse sites al bezocht maar kan helaas niks vinden....
Thanks! Zocht ook nog het 3e shirt van Roma van vorig jaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Staat ie hier niet tussen? Afgelopen week nog bij die verkoper een shirt gekocht, 2 dagen na betaling al binnen
Thanks Mate! Heb hier inmiddels het shirtje besteld!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Staat ie hier niet tussen? Afgelopen week nog bij die verkoper een shirt gekocht, 2 dagen na betaling al binnen
Geen dank! Heb daar overigens pas dit shirt gekocht, was meen ik nog verliezend finalist bij een Fok voetbalshirtcontest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:56 schreef Vale46 het volgende:
[..]
Thanks Mate! Heb hier inmiddels het shirtje besteld!
Ook het 3e shirt van LFC besteld met Torres! (via LFC site)
Ciao!
heel vet. Hoeveel kost je dat nou? En waar heb je m besteld?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:21 schreef w00h00 het volgende:
Van de week het shirt van Atletico Madrid gekocht, uiteraard met Johnny achterop.
[ afbeelding ]
Foto is van google
En het shirt nep is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:03 schreef WeebI het volgende:
Jammer alleen dat Heitinga nummer 15 heeft
quote:
De pasvorm had wel wat strakker gemogen.quote:
Misschien wel ja. Hoewel ik daar niet echt op heb gelet. Uitstraling is namelijk helemaal geweldig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:18 schreef Blight het volgende:
[..]
De pasvorm had wel wat strakker gemogen.
enig idee wat je er voor vraagt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef keeper het volgende:
Ik heb een stapeltje voetbalshirts in de aanbieding. Ik zal ze later ook op andere sites zetten, maar de volgers van deze reeks krijgen een eerste selectie.
Ajax 97/98 Thuis (Umbro), XL
AS Roma, 99/00 Thuis (Diadora), maat onleesbaar (denk L-XL)
FC Barcelona 95/97 Thuis (Kappa), XL
FC Barcelona 99/00 Thuis (Replica), XL, #4 Guardiola
Borussia Dortmund 95/96 Thuis (Nike), M, kampioensshirt (lange mouwen)
HSV rond 96/97 Thuis (Uhlsport), M
Real Madrid 98/00 Thuis (Adidas), L
River Plate Retro (Copa), L
West Ham United, jaren '80 Thuis (maat en merk weet ik even niet)
En nog een Liverpool 89/91 Thuis (Adidas), maar die gaat alleen weg bij een erg goed bod.
Foto's komen vandaag of morgen, maar als je geïnteresseerd bent, stuur me even een berichtje of reageer hier.
Is 'er' een specifiek shirt of bedoel je van ze allemaal? Ik heb niet echt iets in gedachten, ik hoef er iig niet de hoofdprijs voor. Als ik er een verzamelaar blij mee maak is dat mooi.quote:
liefst deze ,West Ham United, jaren '80 Thuis als het een m'tje is maar heb er geen verstand van prijzen .quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:42 schreef keeper het volgende:
[..]
Is 'er' een specifiek shirt of bedoel je van ze allemaal? Ik heb niet echt iets in gedachten, ik hoef er iig niet de hoofdprijs voor. Als ik er een verzamelaar blij mee maak is dat mooi.
Shirt is zeker niet onaardig. Zelfde template als Chelsea nu geloof ik. Maar ik vond de shirts van Rusland op het EK echt fantastisch en ben benieuwd of Adidas dat kan verbeteren.quote:Op maandag 8 september 2008 20:06 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien dat het al is langsgekomen, maar Frankrijk speelde in de wedstrijd tegen Oostenrijk alweer in een nieuw tenue. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de Nike-deal die over twee jaar ingaat.
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet onaardig.
Overigens is de Russische voetbalbond per 1 september juist van Nike naar Adidas overgestapt. Misschien dat Abramovich daar achter zit? Rusland dus woensdag in een Adidas-tenue.
Kraagje is iets anders.quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Shirt is zeker niet onaardig. Zelfde template als Chelsea nu geloof ik.
Ja, heel jammer van die Nike-shirts. Rusland heeft er uiteindelijk maar enkele wedstrijden in gespeeld.quote:Maar ik vond de shirts van Rusland op het EK echt fantastisch en ben benieuwd of Adidas dat kan verbeteren.
quote:Adidas kledingsponsor Russische voetbalbond
HAMBURG - Sportkledingfabrikant Adidas heeft met de Russische voetbalbond een contract voor de komende tien jaar afgesloten. Het bedrijf maakte de overeenkomst maandag bekend. Alle nationale teams van Rusland worden met onmiddellijke ingang in de kleding van het Duitse concern gestoken.
Russische media gaven maandag aan dat met de verbintenis een bedrag van tussen de 70 en 100 miljoen euro is gemoeid. Adidas wenste geen mededeling te doen over de details van het contract.
De Russische voetbalbond had tot 31 augustus een contract met het Amerikaanse Nike. De Russische nationale ploeg staat onder leiding van Guus Hiddink. Op het laatste EK haalde de formatie van Hiddink de halve finale.
Tof is ie zeker, maar ik heb em nog niet. Andere prioriteiten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:57 schreef Jappe90 het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort dat gouden Uefa cup shirt van Feyenoord, en ik vind het echt een geweldig shirt. Zijn er meer mensen die er zo weg van zijn?
[ afbeelding ]
Zijn alle drie wel tof op hun eigen manier. Ik weet niet welke ik het tofst vind om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef Rikketik het volgende:
Dat gouden shirt vind ik niet eens zo geweldig eigenlijk. Het groen/witte uitshirt vind ik nog het mooist van Feyenoords drie shirts dit seizoen.
Ik weet niet of de Europese maatvoering gelijk is aan de Zuid-Amerikaanse.. En het shirt van Sampa bijvoorbeeld is slimfit, dus dat valt dan ook weer anders. Misschien een Feyenoorder hier die dat weet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die shirts zullen toch gewoon de maat hebben van hun merk. Dus als je een M hebt van je Ajax shirt, zal dat ook wel zo zijn bij River Plate.
Ik heb al mn shirts zo'n beetje in m. Het zit allemaal goed op z'n eigen manier. Pasvorm verschilt onderling wel een beetje. Ik heb laatst de nieuwe shirts van feijenoord gepast in maat m en dat zat ook prima. Alleen je moet er aan wennen dat het tight fit is (dus geen slim maar nog strakkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Europese maatvoering gelijk is aan de Zuid-Amerikaanse.. En het shirt van Sampa bijvoorbeeld is slimfit, dus dat valt dan ook weer anders. Misschien een Feyenoorder hier die dat weet?
Moet daar niet ABN-Amro staan..?quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord weer als 1ste met de shirts voor het nieuwe seizoen :
[ afbeelding ]
Die strepen op het shirt maken het shirt er niet mooier op.
Het wordt er idd niet mooier opquote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verkrachting zeg, van puma.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
Die uitshirts gaan wel, maar die thuisshirts
Weet je zeker dat ze niet nog steeds in de ontwerpfase zitten.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |