Prachtig logo moet ik zeggen, hoe komen ze daarop?quote:
Dat logo met die L is oersaai en lelijk maar kwa shirt is het echt retro zoals een shirt eigenlijk moet zijn.(jaren 80 en reclame-vrij)quote:
Ze verkopen em alleen zonder reclame. In de competitie spelen ze gewoon met reclame eropquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dat logo met die L is oersaai en lelijk maar kwa shirt is het echt retro zoals een shirt eigenlijk moet zijn.(jaren 80 en reclame-vrij)
Thuis is wel netjes, uit isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de definitieve Inter uitvoering.
http://www.sportsdirect.c(...)ome-Jersy-379369.htm
Inter uit:
[ afbeelding ]
Dat zouden meer clubs moeten doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef Federici het volgende:
[..]
Ze verkopen em alleen zonder reclame. In de competitie spelen ze gewoon met reclame erop
Zweedse clubs doen het ook (maar dat zijn ook regelrechte gedrochten met reclame..)quote:
Omdat Adidas graag exclusieve deals sluit. Adidas heeft met Ajax een zeer exclusieve deal geslotenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
Oh dat van RKC en Eindhoven wist ik niet, ik volg dan ook geen Jupiler league
Maar waarom richt Adidas zich niet wat meer op de Eredivisie? Groningen ofzo in een adidas shirtje
Oh, dat is wel erg jammer. Waarom laten ze de shirts zien zonder sponsor? Nog niet bekend ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef DIGGER het volgende:
De shirtsponsers ontbreken hier nog op he (ik weet niet hoe dat er bij Chievo uit gaat uitzien, maar het kan haast niet anders dan dat dat de looks drastisch gaat verneuken).
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Vond net deze foto. Prachtig shirt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef super-mario het volgende:
Nieuwe uitshirt AFC Ajax 2008-2009
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/
Ze noemen zichzelf niet voor niets de "all whites"quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna compleet wit, dat zie je ook niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |