wel leuk dat kuyt bij de shirtpresentatie staat. geeft toch aan dat hij een belangrijke rol in het team heeft. want echt fotogeniek is hij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Hung-05 het volgende:
Liverpool 3e presentatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayern Munchen 2e en 3e Tenue
[ afbeelding ]
AC MIlan,, Ronaldinho nr 80
[ afbeelding ]
Juistquote:
Lijkt een beetje op het Ajax uitshirt van een aantal jaren geleden!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:03 schreef Hung-05 het volgende:
Hier kun je beter de strepen zien;
[ afbeelding ]
Inderdaad, Jammer is dat want het verneukt een shirt enorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef Grunner het volgende:
Twente net als Groningen (met dat autootje) die lelijke toevoeging tussen het logo en het merk. Zonde.
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Dat snap ik zelf niet helemaal.. Waarom zou ik zo veel keus willen hebben. Als ik een shirt koop, koop ik eig altijd het thuisshirt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keus.
Waar?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Tim21 het volgende:
Nike heeft de WK shirts van Nederland '98 weer in de verkoop. ¤65,-
Iemand die een plek weet waar je ze nog officieel kunt bedrukken?![]()
[ afbeelding ]
Trabzonspor heeft er dit seizoen zelfs 5 !!!! (en 23 nieuwe spelersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |